Shanell 1 787 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Z racji tego iż od jakiś 5 lat zajmuję się fotografią oraz od roku rysowaniem, to chciałabym pokazać wam moje prace pod kątem robienia zdjęć oraz rysunków. Nie zajmuję się typową grafiką, chociaż bardzo bym chciała, ale niestety czas i chęci nie pozwalają mi na zabawę. Mam nadzieję, że nikt mnie za to nie zbeszta. Będę wrzucać zdjęcia lub rysunki, może raz na tydzień, żeby nie robić tutaj spamu. Zdjęcia będę wrzucać pomniejszone aby nie było problemów z odczytem. A więc.... do dzieła ! Zdjęcie było robione około 4 lata temu w górach. Dokładnie w okolicach miasta Szczyrk, w trasie na górę Skrzyczne Edytowane 20 Stycznia 2015 przez Shanell 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szoguun 1 568 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 ładnie xd 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N4talijAA 2 695 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Oh Shani, zrobisz mi zdj do dowodu? xd Like i czekam na wiecej xd 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wladek(Pasza) 168 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Bardzo ładnie już chwilę cię znam ale że taki z ciebie fotograf to nie miałem pojęcia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolcia 786 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 oho , ładny efekt czekam na więcej .. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) zdjęcia ładniejsze od grafik Piękne. Edytowane 20 Stycznia 2015 przez S}{aDoW 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...