Skocz do zawartości

Galeria - Shanell


Shanell

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego iż od jakiś 5 lat zajmuję się fotografią oraz od roku rysowaniem, to chciałabym pokazać wam moje prace pod kątem robienia zdjęć oraz rysunków. Nie zajmuję się typową grafiką, chociaż bardzo bym chciała, ale niestety czas i chęci nie pozwalają mi na zabawę. :) Mam nadzieję, że nikt mnie za to nie zbeszta. :D Będę wrzucać zdjęcia lub rysunki, może raz na tydzień, żeby nie robić tutaj spamu. :) Zdjęcia będę wrzucać pomniejszone aby nie było problemów z odczytem. :P A więc.... do dzieła ! :)

 

 

Zdjęcie było robione około 4 lata temu w górach. Dokładnie w okolicach miasta Szczyrk, w trasie na górę Skrzyczne :)

 

31260166044130767029.jpg

Edytowane przez Shanell
  • Like 21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem to brakuje tam trochę ostrości, takie słabej jakości jest zdjęcie i wolałbym inny plan na fotografowanie xD 

 

Ostrości nie brakuje. Tutaj inaczej to zdjęcie wygląda niż u mnie na kompie. Jakoś jest dobra ale wszystko psuje mały rozmiar i hosting zdjęć. 

 

 

Następnym moim dziełem artystycznym nad którym siedziałam dobre 2 tygodnie jest Miss Fortune z Lola. Co prawda rysunek nie jest do końca ukończony, ponieważ brakuje kilku cieni w niektórych miejscach. Zdjęcie było rysowane twardym rysikiem a zaś reszta dopracowana miękkim ołówkiem. Rysunek został narysowany jakoś pół roku temu, nawet go wrzucałam tutaj na forum. :P

 

02419072762155649121.jpg

 

 

  • Like 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam zatem na Katarinę :) bo Miss piękna :P

 

 

Jak będę mieć czas to na pewno narysuję. :)

 

:O :O :O :O :O :O :O :O :O 

Ale masz talent dziewczyno xD

 

Talent może i jest <skromny>, ale jak pożyczysz trochę we wiadrze czas to będę zadowolona. :D

<3

Wrzuć Teemo, bo pamiętam, że dla mn rysowałaś :)

 

Wrzucę, wrzucę ale jeszcze nie teraz. :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość