malcio 167 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam,mam do was pytanie:D jestem zielony w skinach do cs go :DJesli to kupie to gosc mi losuje jakiegos skina?czy sobie sam wybieram?bo tak za bardzo nie ogarniam,widze ze duzo osob kupiło te "skiny" a 1 zł to tam prawie nic to jakie jest wasze zdanie?opłaca sie ? http://allegro.pl/cs-go-skiny-m4a-1s-ak47-1-zl-gratisy-mozliwa-kosa-i5002965994.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewoX* 1 295 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 To jest największe oszustwo jakie może być. Dlaczego? A no dlatego, że kupujesz ten niby "los" za 1zl ( czasem nawet więcej ) i cena broni, którą wylosujesz nie przekroczy 0,10 euro. Jak już kupujesz skiny to na rynku steam lub na csgolounge.com . Te "losowania" na allegro to tylko zbieranie kasy od naiwnych ludzi. Skiny za sms czy paysafecard na allegro czy innych stronach to również wyrzucanie hajsu w błoto bo po 1 ludzie są niepewni, a po 2 zawsze zapłacisz dużo drożej. Najlepiej kupuj skiny na rynku steam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
N4talijAA 2 695 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ja kupilam od tego goscia, wydalam 5 zl i dostalam ak safari + 5 skinow za max 5 centow. xD 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsumi 121 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Ale jeżeli Kupujesz za 200zł losowanie kosy to możesz dostać Noża z hakiem za 130 albo za 300zł M9 mój znajomy już x2 kupywał Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Dubstep 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...