Skocz do zawartości

Tsumi

Użytkownik
  • Zawartość

    248
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Czas online

    12d 19h 1m 53s

Ostatnia wygrana Tsumi w dniu 15 Luty

Użytkownicy przyznają Tsumi punkty reputacji!

Reputacja

91 Dobry

O Tsumi

Informacje o Profilu

  • Nick
    Tsumi ❤ Claire
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    DeathRun
    Only DD2
    Free for all CS:GO
    Call of Duty CS:GO
    JailBreak CS:GO
    NewDiabloMod CS:GO
    DeathRun CS:GO
    Only Mirage CS:GO
    BATTLE ROYAL CS:GO
  • Lokacja
    Lublin
  • Zainteresowania
    Sport , Muzyka , Informatyka , Płeć Piękna ^^
  • SteamID64
    STEAM_1:1:32208552

Ostatnie wizyty

1547 wyświetleń profilu

  1. Tsumi

    Klasa: [Tajny Agent [SP]] Opis: Jest widoczny w 30% posiada zmniejszoną grawitację, +2 skoki oraz ma 1/8 szans na natychmiastowe zabicie z USP Statystyki: INT: -15 HP: 25 WYT: -15 SPEED: 10 Broń: USP
  2. Tsumi

    Nazwa: Telegrafista Opis: Widzi wszystkich na radarze i raz na rundę może ujawnić wszystkich przeciwników na 2 sek. (działa jak pułapka myśliwego) Staty: 5hp, 0int, 5kondycji, -5 wytrzymałość Bronie: Aug, usp
  3. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/402787 Ilość godzin: 10+ 10+ Dzień: 19/02/2019 Dzień: 20/02/2019 Nagroda: Przeniesienie expa Dodane przez @Blix
  4. Tsumi

    @RyKoS @Blix Proponuję dodać dla Komandosa [Ciche Kroki] aby był grywalny i częściej wybierany przez grono naszych graczy. Dla zwinnego proponuje jednak zmienić te czyszczenie magazynka 1/15 na zmiane broni dla przeciwnika czyli np. na noz lub pistolet aby były szanse na zabicie zwinnego. (Rozmawialiśmy między graczami o tym na serwerze i większość popiera taką zmianę) Testowałem klasę [Seryjny Zabójca] i problem w tej klasie polega na tym że Krytyczne trafienie rzadko się trafia w przeciwieństwie do x2 DMG w HS więc zalecam o sprawdzenie tej klasy, do porównania Perk Neomexowy Pancerz odbija zawsze co najmniej raz na jeden magazynek przy 1/8 Następna Klasa to Medyk. Dlaczego on ? Hmm galil to trochę słaba broń więc proponuję zamienić Galila na Auga wtedy będzie on bardzo przyjemny do grania + Będzie on nawiązywać do czasów z cs 1.6 gdy medycy posiadali właśnie z Auga
  5. Tsumi

    Chcę zaproponować kilka nowych map które można wgrać dla umilenia rozgrywki na serwerze Cs_Masion https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=437732067&searchtext= Cs_Militia ❤️ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1424744901&searchtext= De_Mill_Ce ❤️ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=144165516&searchtext= De_Mirage_Ce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=123769103&searchtext= Seaside ❤️ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=126446777&searchtext=Seaside Insertion ❤️ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=935704446&searchtext= Tuscan ❤️ https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=312199550&searchtext=Tuscan
  6. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/402787 Ilość godzin: 11+ Dzień: 16/02/2019 Nagroda: Przeniesienie expa
  7. Tsumi

    @SnuFFy Klasa Zwinny [P] jest klasą EARLY GAME ! Mówisz że ta klasa jest zbyt OP lecz jak gram ową klasą nie mam żadnych szans na przykład ze strzelecem w. Ta klasa Kontruje w 100% Zwinnego, zauważ że jeśli będzie już MID i potem LATE game to zwinny ma cieżko ponieważ każdy będzie mieć FULL w statystykach typu HP i Wytrzymałość i wtedy ta twoja KLASA OP jest ussles na te tanki. Następna sprawa zauważ że przy dodanym +50 do statystyk DMG zadaję -28 Z BLISKA ! a na odległość nawet nie mam szans z innymi klasami z AK \ M4 \ AWP Moduł jest niezbędnym czynnikiem w tej klasie ! Klasa [Pulkownik [P]] Wymaga zmiany. Dlaczego ? Dodatkowy dmg za lvl okej to jest zbalansowane i grywalne lecz te leczenie za zabójstwo 7 HP to jest żart. Przeciwnicy mają 235 HP a za zabójstwo tego tanka otrzymujemy 7 HP... jest to bezsensu przecież wiadome jest że nie wyjdziemy cało z tej strzelaniny, wykupienie Apteczki na sklepie daje więcej, więc zalecam zmianę w tej rzeczy. Proponuję aby Pułkownik otrzymywał 10-15% Zdrowia za zabójstwo
  8. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/402787 Ilość godzin: 11+ 11+ 10+/- 13+ Dzień: 15/02/2019 Dzień: 13/02/2019 Dzień: 11/02/2019 - Tutaj myślę że przymkniecie oko iż brakło 5 min... [09:55h] Dzień: 10/02/2019 Nagroda: Przeniesienie expa
  9. Tsumi

    Nazwa klasy: Chemik Broń: p90,glock Statystyki: INT: 15 HP: 5 WYTRZYMAŁOŚĆ: -5 KONDYCJA: 0 DMG: 0 Opis: Jego Smouki zatruwają przeciwników [25 DMG co 1 sec]
  10. Tsumi

    Hmm dobrze by było aby było możliwe zobaczyć swoje oferty perków na rynku oraz możliwość wystawienia max 5 perków. Druga rzecz, nie rzadko wchodzą na serwer gracze anglojęzyczni jednakże mają problem (wiadomo) z PL Infersem COD lecz jeśli by dodać opcje [Wybierz język Infersu COD] [ENG / PL] to serwer zdobył by jeszcze więcej nowych graczy. Dlaczego o tym piszę ? Jeśli zagraniczni gracze wbijają na nasz serwer to znaczy że jest zainteresowanie naszym serwerem lecz nie potrafią sobie oni poradzić z PL Infersem COD dlatego nie zostają oni na dłużej na owym serwerze. Hmm i trzecia sprawa Potrzebny jest buff dla graczy grający Klasą "OSZUST" otóż Oszuści nie otrzymują żadnego EXPA za podmianę graczy ! Więc nic nie otrzymują za tą podmianę (Tylko inni gracze z teamu "Kille") dlatego proponuję a nawet zalecam dodać +EXP za podmianę graczy dla klasy OSZUST
  11. Tsumi

    Występuje jakiś błąd związany z VIPEM. Otóż mniej więcej gdzieś w połowie mapy wyłącza się usługa VIP dla graczy którzy ową posiadają
  12. Tsumi

    Nazwa perku: Nieprzytomny Człek Opis: Masz 1/8 szansy na ogłuszenie przeciwnika które trwa 1,5 sek [Ogłoszenie działa w sposób taki że mamy czarny ekran na 1.5 sek] Nazwa perku: Reanimator Opis: Możesz wskrzesić dwóch graczy. Nazwa perku: Niebieskie Naboje Opis: Posiadasz 1/4 na spowolnienie wroga [1.5 sec]
  13. Tsumi

    Przy wystawieniu Perku na rynku "Czarny Medyk" crashuje serwer
  14. Tsumi

    Czy to normalne aby przy +60 Inteligencji w Amadeuszu będę zadawać -11 w Klatkę piersiową a -66 w głowę ? przy +60 INT powinienem zadawać w sumie -22 DMG [11 Mp5 +11 z Int]
  15. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/402787 Ilość godzin: 10+ 10+ Dzień: 01/02/2019 Nagroda: Przeniesienie expa
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin