L@NdryN3K 28 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Klasa Rebeliant Int :0 , Hp +30 , Wyt +30 , Kon -10Bronie Mp7 , Obrzyn i GlockUmiejetnosc : Tajemnica Generala 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Proponowałbym aktualizacje dla obecnych klas na serwerze: - Obserwator - Zmiana z 1/1 na zabicie na 1/1 na zabicie z non-scope. (Klasa jest zbyt mocna, ci co przykleją sobie kulke z plasteliny na srodek ekranu nie odczuja za bardzo zmiany tej klasy, oprócz tego ze nie będą zabijać natychmiast za pomocą przyrządów celowniczych.) - Snajper - Otrzymuje 1/1 na natychmiastowe zabicie przy maksymalnych punktach inteligencji. (Klasa na 76 poziomie przy full inteligencji zacznie zabijać jak elitarny snajper, tylko wiadomo nie będzie miała takich samych statystyk. Można też zrobić kamień milowy w postaci 100 pkt inteligencji = 1/2.) - Strzelec Wyborowy - Otrzymuje +7 do obrażeń za każdą wymaksowaną statystykę. Czyli na max lvl można mieć +28 dmg. na 101 można mieć +14 ale trzeba zrezygnować z życia i int'a. (Od pułkownika i tak lepszy nie będzie) - Komandos - 1/1 na zabicie z noża przy maksymalnej inteligencji. ( Zabawa na nim zacznie sie pewnie po 100 poziomie, ale przynajmniej gorzej nie będzie.) - Defuser - Nie jestem pewien czy jak biega to go nie słychać, ale skoro w opisie serwera ma zapisaną taką umiejętność, warto by mu ja poprawić. Propozycja na nową klasę: Bóg Deagle'a: Int: 0, HP: 15, Wyt: 25, Kondycja: 10 Bronie - Desert Eagle, Kosa. Umiejętność - Natychmiastowe zabójstwo w głowę. Czarodziej: Int: 5, HP: 15, Wyt: 10, Kondycja: 5 Bronie - AK-47, USP-S, Kosa. Umiejętność - Szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy strzale: 1/5 Edytowane 27 Maja 2015 przez Quoth 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FNX 35 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 jakby weszła ta aktualizacja co Quoth napisał to byłoby najlepsze co spotkało ten server. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Proponowałbym aktualizacje dla obecnych klas na serwerze: - Obserwator - Zmiana z 1/1 na zabicie na 1/1 na zabicie z non-scope. (Klasa jest zbyt mocna, ci co przykleją sobie kulke z plasteliny na srodek ekranu nie odczuja za bardzo zmiany tej klasy, oprócz tego ze nie będą zabijać natychmiast za pomocą przyrządów celowniczych.) - Snajper - Otrzymuje 1/1 na natychmiastowe zabicie przy maksymalnych punktach inteligencji. (Klasa na 76 poziomie przy full inteligencji zacznie zabijać jak elitarny snajper, tylko wiadomo nie będzie miała takich samych statystyk. Można też zrobić kamień milowy w postaci 100 pkt inteligencji = 1/2.) - Strzelec Wyborowy - Otrzymuje +7 do obrażeń za każdą wymaksowaną statystykę. Czyli na max lvl można mieć +28 dmg. na 101 można mieć +14 ale trzeba zrezygnować z życia i int'a. (Od pułkownika i tak lepszy nie będzie) - Komandos - 1/1 na zabicie z noża przy maksymalnej inteligencji. ( Zabawa na nim zacznie sie pewnie po 100 poziomie, ale przynajmniej gorzej nie będzie.) - Defuser - Nie jestem pewien czy jak biega to go nie słychać, ale skoro w opisie serwera ma zapisaną taką umiejętność, warto by mu ja poprawić. Propozycja na nową klasę: Bóg Deagle'a: Int: 0, HP: 15, Wyt: 25, Kondycja: 10 Bronie - Desert Eagle, Kosa. Umiejętność - Natychmiastowe zabójstwo w głowę. Czarodziej: Int: 5, HP: 15, Wyt: 10, Kondycja: 5 Bronie - AK-47, USP-S, Kosa. Umiejętność - Szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy strzale: 1/5 Postaram się wykonać to w najbliższym czasie (na razie mam szkołę na głowie, ale postaram się to zrobić jak najszybciej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quoth 22 Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Sorry za off top ale przy okazji mógłbyś zając się dodaniem nowych perków jak już tyle aktualizujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 JuggernautM249 i p250Int 0 HP +50 Wyt +50 Kon -50Betonowa glowaEgzekutor cz-75int 0 hp 20 wyt 20 kon 10 zwinne palce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbad0n 9 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Zielone berety Usp-s i m4a1-s Int: 0 Hp: -10 Wyt: 15 Kond: 20 Nie wiem czy jest taka mozliwosc ale szansa na zrespienie sie u wroga. Ewentualnie dodatkowe dmg z Usp albo 1/3 w glowe. Asasyn Mp7 i usp-s/p2k Int:10 Hp: -10 Wyt: 0 Kond: 25 +7 dmg z mp, moduł odrzutowy. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez abbad0n 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek. 3 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Najemnik M4a4,Five-seven podnieść każdą broń. Ma ( 1/10 szansy ) na 3x zadanego dmg, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Ludzie na serwerze prosza mnie o jakas klase z CZtka , dlatego tez ponawiam swoj pomyslEgzekutor Wszystkie staty startowe = 0 Bron CztkaUmiejetnosc zwinne palce LubInt 0 Hp 25 Wyt 25 Kon 251/2 na natychmiastowe zabicie i po zabojstwie uzupelnienie magazynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Myślę, że można wprowadzić tą klasę, z parametrami, które zostały jako pierwsze. Na TAK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Fap 58 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Gram to się wypowiem, a co. Ogólnie pomysł dobry ale mam obawy czy 1/2 przy CZT nie za dużo. Bardziej mi pasuję opcja ze zwinnymi ale wiadomo jak jest z ludźmi na serwie, będą spamować. Moja propozycja:INT: 0 HP:20 WYT:20 Kond:20 i na start DMG: +1 oraz wzrasta co lvl 0,05magazynek po zabójstwie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) Gram to się wypowiem, a co. Ogólnie pomysł dobry ale mam obawy czy 1/2 przy CZT nie za dużo. Bardziej mi pasuję opcja ze zwinnymi ale wiadomo jak jest z ludźmi na serwie, będą spamować. Moja propozycja: INT: 0 HP:20 WYT:20 Kond:20 i na start DMG: +1 oraz wzrasta co lvl 0,05 magazynek po zabójstwie Oponowałbym jednak za opcją: wszystkie statystyki wyzerowane, wbudowane Zwinne Palce. Dlaczego? Zabicie CZtką kogoś z 200hp graniczyłoby z cudem, biorąc pod uwagę ilość amunicji w magazynku tej broni oraz szybkość jej zużywania. Ale to tylko mój punkt widzenia @edit Przy tej opcji co podałem, można by było obniżyć jej DMG, o ile istnieje taka opcja Edytowane 20 Października 2015 przez nukkuA 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 szczerze powiedziawszy to tylko opcja 1/2 ma szanse na zabicie kogos z duza iloscia hp i wytrzymki zwinne palce nie pomoga dlatego dalem dwie mozliwosci do wyboru moim zdaniem ta z 1/2 bedzie najbardziej opcjonalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Klasa Egzekutor została dodana, zostajemy przy opcji ze zwinnymi palcami. W razie pojawienia się większych problemów z klasą zostanie zmodyfikowana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Wiele osób się skarży, że klasa jednak jest za mocna Można jakoś obniżyć jej ten DMG z CZ'tki? Albo można wymyśleć inny sposób na jej znerfienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Egzekutor nie jest za mocny, po prostu wiele osób wbiega w niego, nie trafia, kończy jej się magazynek i przegrywa, bo egzekutor ma zwinne, po czym zaczyna się płacz że jak to tak można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Jak na tą chwilę nie planuję zmieniać tej klasy. Chcę zobaczyć jak będzie wyglądało to po resecie, który pojawi się na dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) Apeluję o nerf'a dla Egzekutora. Gra przeciw niemu, w tej postaci co jest teraz, to katorga. Nie dość, że ma kosmiczne parametry startowe, to jeszcze te wbudowane krytki. Grałem z Yodą na serwerze, on grał tą klasą - co rundę: 299 w 3, 245 w 5, 474 (!) w 5 - klasy premium są słabsze od niego. To tyle na temat, mam nadzieję, że zostaną podjęte jakieś kroki. Edytowane 7 Listopada 2015 przez nukkuA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 W takim razie wytłumacz mi w jaki sposób ją osłabić. Czekam na propozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) I wersja INT - 0 HP - 10 WYT - 5 KON - 15 Broń: Cz-75 Opis: pełny magazynek za zabójstwo; wbudowany Moduł Odrzutowy II wersja INT - 0 HP - 15 WYT - 5 KON - 10 Broń: Cz-75 Opis: za zabójstwo - pełny magazynek oraz 10HP; za każde 5 pkt. dodanych w INT, wartość odnawianego HP zwiększa się o 1 (15INT = 13HP za zabójstwo) III wersja INT - 0 HP - 15 WYT - 10 KON - 5 Broń: Cz-75 Opis: pełny magazynek za zabójstwo; 1/5 szans na neutralizację pocisku, przy full INT - 1/4 Moje propozycje, czekam na opinie PS. Można też usunąć całkowicie tą klasę i po problemie. To byłaby chyba najlepsza opcja Edytowane 9 Listopada 2015 przez nukkuA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Nazwa klasy:Wampir Bronie:famas lub m4a1-s (mimo wszystko został bym przy M4A4 badz AK47) Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , zr 25 Opis: wbudowane 25% lub 30% Naboje Ninji (jeżeli to za dużo to najmniejsza wartość chyba 15% bądź 35% 1-2) Edytowane 9 Listopada 2015 przez Magic Devil1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Hmm co do egzekutora, może magazynek za zabicie i wbudowany szczęśliwy pocisk 1/10 - 1/12, przy full int 1/6.Wampir - niestety jeśli coś takiego miałoby być, to z inną nazwą + wbudowane naboje ninji są strasznie mocne, jeśli zrobisz z niego tanka, więc musiałby mieć, albo słabszą broń (może ump, albo aug, którym ciężej full auto trafiać), albo bardzo niski procent naboji, coś jak 10-15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Co do egzekutora staramy się go zrównoważyć, ale to jeszcze chwilę potrwa. Ciekawy pomysł na Wampira, ale od razu mówię, że odpadają bronie typu m4/ak. Jest już kilka klas z ak które nie są używane, więc po co dodawać kolejne. Czekam na inne propozycje co do broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Fap 58 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Zamiast "Wampir" może "Krwiopijca" synonim ale inaczej brzmi. Jeżeli chodzi o umiejętności, jak najbardziej jestem za wbudowaniem mu naboji ninjy lecz na start dałbym mu 10% . Za każdy lvl 0,05 do następnego procentu. Broń MP7(takiej nie ma żadna klasa) oraz deagle. Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , kond 30. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Podpisuje sie pod wzgledami Fapka i taka też opcja mogła by wystąpić ale zaczołbym od 15% bo jak sobie policzycie na 150lvl 0,05 per lvl to 7,5% wiec 17,5% to jest tak naprawde nic ta klasa nie bedzie używana bo mało kto wbije taka klasa 150 lvl . A jak bedzie za silna to można zmienić . Edytowane 10 Listopada 2015 przez Magic Devil1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi