nukkuA 47 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Jestem za opcją, że zaczynamy z 15% i dodaje % co level. Ciekawym pomysłem, może być: Mag-7, zaczynamy od 10% i dodawane co level. Myślę, że wtedy byłaby to bardzo lubiana klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Jak można zauważyć że mag-7 na chorążym jest silna bo ma dezorietację gdzie ma 1-8 a w 1 pocisku jest ich chyba z 5-8 nie jestem do końca pewien (chociaż już się nie czepiam ) . Bardziej bym postawił na broń pp-bizon bądź broń której w ogóle nie ma na naszym serwerze mp7 . Proponowałem żeby ten wampir był na premium ale maja ponoć lepsze pomysły , kilka osób proponowało klasę niewidzialna na nożu i z kucaniem ale ponoć nie da się tego zrobić . Aczkolwiek pochodziłem po innych serwerowniach cs go i znalazłem 1 gdzie jest niewidzialność na nożu gdzie nie trzeba kucać ale jest mocno ograniczona klasa ponieważ widać tej klasie tylko noż podczas chodzenia bądź biegania i pół widzialność ( 50% widzialności ) . Dlaczego widać nóż spytałem się tamtejszego admina który tam był powiedział że ,,to nie jest jak w cs 1.6 że było widać cien niewidzialnej klasy, w cs go jest widzialne albo całkowicie niewidzialne '' nie mam pojęcia jak zrobili to , że widać mu tylko nóż jak chodzi bądź biega . Pozdrawiam i czekam na inne pomysły . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Makki_TexasRangeer 1 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nazwa klasy: Długodystansowiec Bronie: SSG 08 / FiveSeven bądź Tec-9 Statystyki: HP 10, Inta 10, Wytrzymałość 0, Kondycja 15 Opis: 1/5 Natychmiastowe zabójstwo z SSG 08, 1/3 przy 75% INT, 1/2 przy 100% INT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Nazwa klasy: Długodystansowiec Bronie: SSG 08 / FiveSeven bądź Tec-9 Statystyki: HP 10, Inta 10, Wytrzymałość 0, Kondycja 15 Opis: 1/5 Natychmiastowe zabójstwo z SSG 08, 1/3 przy 75% INT, 1/2 przy 100% INT Słaba w porównaniu do Snajpera. Za mała szansa na natychmiastowe zabicie, biorąc pod uwagę mały - w porównaniu do AWP - DMG tej broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Klasa z ssg jest premium ponieważ z tej broni kogoś zabic bez 1/2 jest ciężko . A pozatym jak dobrze widziałem obserwatorem (P) gra tylko FNX wiec ... Proszę o osłabienie klasy chorąży po raz kolejny klasa jest bardzo silna , sa 3 czy nawet 4 strony z klasami i połowa serwera gra tylko 1 klasa wiec jaki jest z tego wniosek ? zabić taka klase może klasa bądź klasa z perkiem która ma zwiększone dmg bądź ma 1/1 np. elitarny snajper tak to ta klasa jest bardzo silna jak i z dystansu a co dopiero z bliska (mordercza) .!!! Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Pawel.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major|W 33 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Proszę osłabić klasę, którą jest ,,Chorąży", ponieważ: - ta klasa jest przesadzona na 35 lv kładzie 70lv, gdy ta ma full wytrzymałości, a reszta punktów dodana jest do hp. Moje sugestie na zmianę: 1/9 (obracanie) oraz osłabienie dmg. Sam grałem tą klasą w poprzednim sezonie i wiem co (chorąży) potrafi na 35lv oraz na 78lv. Proszę o rozpatrzenie tej sprawy. Pozdrawiam: ☜Major☞ Edytowane 15 Listopada 2015 przez Polakolo7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Jutro biorę się za poprawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Majun, jak się już wziąłeś, to za ciosem popraw Egzekutora Edytowane 15 Listopada 2015 przez nukkuA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Proszę o osłabienie klasy chorąży po raz kolejny klasa jest bardzo silna , sa 3 czy nawet 4 strony z klasami i połowa serwera gra tylko 1 klasa wiec jaki jest z tego wniosek ? zabić taka klase może klasa bądź klasa z perkiem która ma zwiększone dmg bądź ma 1/1 np. elitarny snajper tak to ta klasa jest bardzo silna jak i z dystansu a co dopiero z bliska (mordercza) .!!! Proszę osłabić klasę, którą jest ,,Chorąży", ponieważ: - ta klasa jest przesadzona na 35 lv kładzie 70lv, gdy ta ma full wytrzymałości, a reszta punktów dodana jest do hp. Moje sugestie na zmianę: 1/9 (obracanie) oraz osłabienie dmg. Sam grałem tą klasą w poprzednim sezonie i wiem co (chorąży) potrafi na 35lv oraz na 78lv. Proszę o rozpatrzenie tej sprawy. Pozdrawiam: ☜Major☞ Klasa została poprawiona. Startowy DMG został zmieniony z 8 na 5 oraz szansa na obrócenie została zwiększona z 1/8 na 1/9. Nazwa klasy:Wampir Bronie:famas lub m4a1-s (mimo wszystko został bym przy M4A4 badz AK47) Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , zr 25 Opis: wbudowane 25% lub 30% Naboje Ninji (jeżeli to za dużo to najmniejsza wartość chyba 15% bądź 35% 1-2) Klasa została dodana pod nazwą "Krwiopijca". Apeluję o nerf'a dla Egzekutora. Gra przeciw niemu, w tej postaci co jest teraz, to katorga. Nie dość, że ma kosmiczne parametry startowe, to jeszcze te wbudowane krytki. Grałem z Yodą na serwerze, on grał tą klasą - co rundę: 299 w 3, 245 w 5, 474 (!) w 5 - klasy premium są słabsze od niego. To tyle na temat, mam nadzieję, że zostaną podjęte jakieś kroki. Egzekutor zostanie zmieniony dzisiaj wieczorem. Dodatkowo został naprawiony błąd który sprawiał, że perk: (Tajemnica Admirała) bugował się na pułkowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper20012 6 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Nazwa klasy:ekspert obrzyna Bronie:obrzyn five-seven Statystyki:kondycja:10 hp:20 wytrzymałość:10 inteligencja:5 Opis:posiada +8 dmg do obrzyna dodatkowo ma 1/10 na wyrzucenie broni Edytowane 23 Listopada 2015 przez Kacper20012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Nazwa klasy:ekspert obrzyna Bronie:obrzyn five-seven Statystyki:kondycja:10 hp:20 wytrzymałość:10 inteligencja:5 Opis:posiada +8 dmg do obrzyna dodatkowo ma 1/10 na wyrzucenie broni Na TAK. Ciekawa klasa, nie ma aktualnie obrzyna na serwerze, więc będzie jakaś nowość. Jest optymalna, zdecydowanie nie będzie za silna (jak np. był Egzekutor). Zdecydowanie popieram. @edit 1/30 to chyba trochę za dużo. Może 1/20, bo wiadomo, że nie trafi każdym z siedmiu strzałów. Edytowane 23 Listopada 2015 przez nukkuA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Fap 58 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Klasa ciekawa ale 1/10 to za dużo stanowczo, będzie wyrzucał broń z każdym strzałem praktycznie. Proponuje 1/30 ze względu na 7 naboi wyrzucanych podczas jednego strzału z tej broni. Po za tym jestem na TAK dla takiej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbad0n 9 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Klasa ciekawa ale 1/10 to za dużo stanowczo, będzie wyrzucał broń z każdym strzałem praktycznie. Proponuje 1/30 ze względu na 7 naboi wyrzucanych podczas jednego strzału z tej broni. Po za tym jestem na TAK dla takiej klasy. 1/25 a przy full int 1/15 wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Nazwa klasy: Silencer Bronie: M4A1-S Usp Statystyki:kondycja: -10 hp:10 wytrzymałość:5 inteligencja: 15 Opis: Nie słychać jego biegu (nie wiem, czy da się zrobić, jak nie, to bazowa kondycja 0 lub 10); 5+(0,10*lvl) dmg z usp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nukkuA 47 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Nazwa klasy: Silencer Bronie: M4A1-S Usp Statystyki:kondycja: -10 hp:10 wytrzymałość:5 inteligencja: 15 Opis: Nie słychać jego biegu (nie wiem, czy da się zrobić, jak nie, to bazowa kondycja 0 lub 10); 5+(0,10*lvl) dmg z usp Spoko klasa, tylko już trzecia, która miałaby M4A1-S. No ale co zrobisz, nic nie zrobisz Zdecydowanie na TAK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Proponuje wyrzucić 50% klas z servera bo zaczyna sie robić ich za dużo gracze nawet ci już starzy nie wiedzą czym grać powinniśmy pomyśleć teraz nad rozpatrzeniem kilku klas na wywalenie ich . Słucham propozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 W najbliższym czasie nie będzie dodana żadna klasa. Jest wystarczająco klas na serwerze, mimo tego i tak grane są 3-4 a wy chcecie dodawać następne. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam MajuN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FNX 35 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 Nie jestem w stanie teraz napisać teraz co i jak , ale byłbym za usunieciem kilku klas , bo obecnie na serverze nikt nie gra pierdziawkami :v zmniejszyc ilość podstawowych i dodac 1 klase premium. Widać ze ludzie graja tylko premkami i seryjnym więc wypadałoby troche zredukować i przemieszać to wszsystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Jeśli jest problem z różnorodnością granych klas, oraz faktem, że jest ich za dużo, to można wprowadzić miesięczną rotację klas + stałe klasy premium (można też dać parę nierotujących klas podstawowych jak np. snajper czy bóg deagla). Pozwoliłoby to zwiększyć ogólną ilość klas, w tym klasy posiadające podobne bronie, po prostu występujące podczas innych rotacji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Jeśli jest problem z różnorodnością granych klas, oraz faktem, że jest ich za dużo, to można wprowadzić miesięczną rotację klas + stałe klasy premium (można też dać parę nierotujących klas podstawowych jak np. snajper czy bóg deagla). Pozwoliłoby to zwiększyć ogólną ilość klas, w tym klasy posiadające podobne bronie, po prostu występujące podczas innych rotacji. To wgl według mnie nie ma sensu. Po Primo:Sam wygląd rotacji jest bez sensowny musiałoby się czekać miesiąc Tak Całe okrągłe 30/31dni na zagranie sobie "Swoją" klasą. Po 2 Primo:Klas nie jest za dużo, oraz są zróżnicowane tylko niektóre jak np: Rusher, Weteran odstają na początku lecz w późniejszych "fazach" levelowych są strasznie mocne reszta jest silna tylko ludzie nie potrafią pojąć, że trzeba jednak troszkę czasu włożyć w ten serwer aby mieć lvl, który będzie umożliwiał nam pokonanie lepszych/wyżej lvl'owych graczy. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Shinatobe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Zgadzam się z fenix powinniśmy troszkę zredukować te klasy , jest ich za dużo jak ktoś wchodzi nowy to ma do wybory 5 stron gdzie jest chyba 7-8 klas chore dam przykład najczęstszy ( wchodzi ktoś nowy i się pyta - Siemka bądź witam jaka jest najlepsza klasa, odpowiedz-siemka a jaka bronią lubisz grać , odpowiedz-( powiedzmy że AK-47) ak, odpowiedz-seryjny zabójca , strzelec wyborowy na e zmieniasz bronie z m4a1-s na ak , i klasa premium pułkownik .) podajemy takiemu panu co ma wpisać , żeby miał pokazane klasy a on wchodzi i pierwsze co robi to a gdzie znajdę... tych klas jest tyle , że nie da się połapać . Dalej uważam że powinniśmy zredukować kilka-naście klas do 1 broni bądź max 2 np. ak powinno być czyli seryjny i strzelec , reszta powinna być grubo przemyślana .! Pozdrawiam MenVipKlasa: [PREMIUM] PryxOpis: Szansa na podpalenie przeciwnika 1/10Bronie: pp-bizon uspInteligencja: -10 Zdrowie: 25 Wytrzymalosc: 10 Szybkosc:20 Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Pawel.? Posty połączono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Po 1 nie spamuj, od tego jest opcja EDYTUJ. Po 2 serwer ma już sporo czasu i nigdy wcześniej nie było, aż takiego narzekania na klasy. Robicie za przeproszeniem jakąś "gówno burzę", która jest zupełnie nie potrzebna. Jednemu nie pasuje to, drugiemu zaś co innego. Nie da się każdemu pójść na rękę i dogodzić w sprawie klasy. Każda klasa ma inną "umiejętność" lecz nie każdy potrafi z niej korzystać. Jak napisał wyżej Network klasy są w miarę wyrównane aczkolwiek odstają na niskich poziomach co zniechęca ludzi do grania nim, ale nie od razu Polskę zbudowano. Trzeba poświęcić trochę czasu na to żeby być lepszym w końcu to COD mod a nie FFA czy TP. Z tego co pamiętam jak Ball grał pułkownikiem czy saperem na 200lvl nie było żadnego płaczu bo wysoki lvl czy klasa jest zbyt OP. Dzisiaj grając na serwerze nie ma nic innego na słuchawkach jak płacz bo ktoś ma 100lvl czy klasa jest za dobra. Zastanówcie się kilka razy zanim coś chcecie napisać, zamiast wymagać ciągłych zmian bo komuś gorzej idzie daną klasą. Nie ma sensu zmieniać klas bo nie dają sobie rady z wyższym levelem tylko dlatego, żeby po resecie ponownie je zmieniać. Jak już pisałem jest to serwer COD'a im więcej gracz tym jesteś lepszy. Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Pawel.? Następnym razem, jeśli ktoś znowu będzie spamował post pod postem, to proszę skorzystać z opcji "raportuj", wtedy szybciej to zauważymy i usuniemy zbędne posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) 13.12 Została dodana nowa klasa "Cygan" Dzisiaj lub jutro zostanie dodana jeszcze jedna klasa "Jumper". Pułkownik obecnie posiada przelicznik z 0.075 na 0.100, co wiążę się z dodatkowym 10dmg na poziomie 100. Edytowane 13 Grudnia 2015 przez MajuN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Witam chciałbym poruszyć (ZNOWU) temat klasy rusher i chorąży ! Proszę ZNOWU o osłabienie tych klas rusher 1/40-1/20 chorąży 1/13 . Obie klasy są dalej za silne można oglądnąć demko westhood , pan SIR zabił 3 osoby z full int ( klasa rusher) 1 strzałem po kolei . Pytam się dlaczego klasy są dalej nie równe . Czekam na pomoc ze strony opekuna głównego jak i majuna . I nie to NIE jest płacz majun tylko prożba o zrównoważenie klas które sa dużo przesadzone dalej . Pozdrawiam MenVip Edytowane 8 Lutego 2016 przez Magic Devil1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 MenVip ma racje.. to jest chore, te rushery to jakas masakra, a chorazy to kolejna. Popieram propozycje Men'a. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi