Skocz do zawartości

[Propozycja] Klas


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

nie zgodze sie z Twoja opinia bo maks wytrzymki to 100 plus startowa plus 60 co daje 180 czyli 18 dmg co powoduje ze neutralizuje niewiele obrazen wiec gdzie tu niesmiertelnosc?
Musisz pamietac ze ta propozycja to klasa krotko dystansowa i w porownaniu z chorazym wcale nie jest op
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za tym, żeby powstała ta klasa, którą opisał Landryn. Nie ma klasy z obrzymem i wiele się osób pyta, czy powstanie ta klasa, a ja bym jeszcze dodał zeusa co runde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeus jest zarezerwowany tylko dla obserwatora w klasie premium
Poza tym mysle ze ta klasa powinna zastapic jumpera bo juz mamy za duzo klas z ak 47:
strzelec seryjny zabojca defuser czy pulkownik - po co kolejna?
Ewentualnie zostawic jumpera i dac mu m4a4 jako alternatywe dla komandora.
Podejrzewam ze wielu graczy byloby zadowolonych.

Edytowane przez L@NdryN3K
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracajac do chorazego proponuje mu dac 1/8 startowo 1/7 przy 75 inta i 1/5 przy maksie powinno wystarczyc
Rusher powinien miec 1/10 szansy na zadanie podwojnego dmg powinno dac rade

Edytowane przez L@NdryN3K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa klasy: Tank


Bronie: M4A4, USP-S


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +15/20, Wytrzymałość +20, Kondycja -15


Opis: Idealna postać na pierwszy ogień, odbija pierwsze 2/3 pociski na rundę


 


Nazwa klasy: SpeedRunner


Bronie: Galil AR, Dwie Beretty


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie 0, Wytrzymałość +10, Kondycja +15


Opis: Idealna postać do szybkiego ataku/ucieczki, postać posiada skilla który daje max kondycji na 2/3 sekundy (cooldown 30 sekund) [jeżeli jest możliwość zmniejszenia cooldownu poprzez inteligencje proponuje 10 int. = -1 sek cooldown]


 


Nazwa klasy: Aimer


Bronie: (Do wyboru przez administratora), Deagle/Rewolwer


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +10, Wytrzymałość +5, Kondycja +10


Opis: Postać która jednym headshotem powali największego dzika - 1/1 headshot, -10 dmg zadawanego z każdej broni (Postać neutralizuje perka przeciwnika Betonowa głowa)


 


Nazwa klasy: Dyspozytor [P]


Bronie: MP7, P250


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +5, Wytrzymałość +5, Kondycja +10


Opis: Lekki żołnierz, który ma umiejętność włączenia tarczy, która absorbuje wszystkie obrażenia - Tarcza która absorbuje wszystkie obrażenia przez 3 sekundy oraz unieruchamia postać, również nie może strzelać/zadawać DMG podczas włączonej tarczy (1 użycie na rundę, 30/50 pkt. int = +1 użycie na rundę, cooldown 20 sekund) [Postać dobra w przypadku rozbrajania bomby]


 


Nie znam maksymalnych statystyk postaci, więc jeżeli coś jest zawyżone itp. niech ktoś ze stałych graczy się wypowie odnośnie mojej propozycji  ;)


Edytowane przez Mordencjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Nazwa klasy: Magik [P]


Bronie: Scout, usp/glock


Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 5 Wytrzymałość | 10 Kondycja


Opis: Podczas kucnięcia ze scout'em jego widoczność maleje


 


Nazwa klasy: Toxic


Bronie: tec9


Statystyki: 10 Inteligencja | 0 Zdrowie | 10 Wytrzymałość | 20 Kondycja


Opis: 1/8 szans na zarażenia graczy (5 dmg + INT), full INT = 1/5


 


Nazwa klasy: Tajniak


Bronie: P250


Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 5 Kondycja


Opis: Przebranie wroga, 1/6 na odrodzenie się u przeciwnika na spawnie (Full INT 1/4)


 


Nazwa klasy: Kozak


Bronie: MP7, fiveseven


Statystyki: -10 Inteligencja | 15 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 0 Kondycja


Opis: Gdy jego zdrowie jest mniejsze niż 50 jego wytrzymałość wzrasta o 50


 


Nie wiem czy jest jakiś plugin pozwalający na działko w cs go (jeszcze o tym nie słyszałem)


Nazwa klasy: Inżynier


Bronie: Aug, p250


Statystyki: 20 Inteligencja | 0 Zdrowie | 0 Wytrzymałość | 0 Kondycja


Opis: Może postawić 1 działko na runde (5dmg + INT)


 


Zmiany:


Podporucznik


Zamienić neutralizacje dwóch pocisków na 1 bazowy


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@banujek Klasa typu magik, to u nas obserwator.

                 Klasa typu tajniak, to u nas szpieg.

                 Klasa typu kozak - jest już klasa z mp7 i mało osób nią gra.

____________________________________________________________

Zmiany, które dotyczą Podporucznika, są niepotrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magik : Posiada zmniejszoną niewidzialność, ze scouta zadaje normalnie

Tajniak : szpieg ma odrodzenie na wrogim spawnie?

Kozak : to dajcie inną broń zamiast mp7

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nazwa klasy: Dynamo.

Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik.

Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja.

Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Dynamo.

Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik.

Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja.

Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow.

Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje.

 

Pozdrawiam Administrator Shinatobe. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje.

 

Pozdrawiam Administrator Shinatobe. :)

 

To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? :D

Edytowane przez SoniC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? :D

Klasa szpieg i tak jest wystarczająca silna, cichy bieg ma być wprowadzony do innej klasy ale to jeszcze tajemnica :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

myślę że dla klasy komandos max inteligencji to jest całkiem spory wydatek jeśli chodzi o ulepszenie jego głównej umiejętności

proponuje zmianę tego na np chociaż te 100pkt inteligencji bądź wprowadzenie że od 100lvl będzie mieć 1/1 z kosy choć uważam że opcja z 100lvl jest gorsza ponieważ klasa była by zbyt silna

i proponuje również zmniejszenie mu ilości życia i wytrzymałości np do 0 pkt i dodanie do kondycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy.

a co z jego główną umiejętnością ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poniewaz jestem na serwerze od prawie poczatku (tak wroslem korzeniami) pamietam jak komandos mial 1/1 i to z lewego . Serwer wtedy byl pelen komandosow , dlatego dostal poteznego nerwa i to raczej sie nie zmieni
Chcesz miec 1/1 poluj na perk lub inwestuj w inta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie

Edytowane przez Z3R0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Nożownik [ Premium ] 


Bronie: nóż 


Statystyki:


int 10, hp 1, wyt 30 , kon 30


Opis:


Klasa działająca na zasadzie perku Predator.


Postać posiada 1 hp, można go zabić tylko z noża


1/2 z noża 1/1 w plecy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie

 

 

Kolego, za czasów jak rusher nie był jeszcze osłabiony to w połowie sezonu nie dało się na ta klasę grać ;) 

Teraz jest unormowana i niech tak zostanie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nazwa klasy:Elitarny medyk


Bronie: p90/mp7


Statystyki:30/10/5/15


Opis:Posiada 4 apteczki które leczą przez 10 sec 5 razy czyli raz na 2 sec 10hp+ int(1:1) Może wskrzesić 3 graczy obojętnie którego teamu.


Edytowane przez dawidvip123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nazwa klasy: Jumper (klasa już jest)


Bronie: galilar (dodanie usp)


Statystyki: Int 0 , HP 15 , Wytrzy 10 , Kondycja 10


Opis Wbudowany moduł odrzutowy co 5sec + dodatkowy skok.


  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności