xKardzio 668 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Nuinja defuse spoko jest. Co do tarczy swat to jestem na nie. Niektórzy np kupili premke żeby mieć to 1/1 to mają zabijać na strzała a nie :v Jeśli będzie taki perk, to uprzykrzy gry niektórym. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez xKardzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Nuinja defuse spoko jest. Co do tarczy swat to jestem na nie. Niektórzy np kupili premke żeby mieć to 1/1 to mają zabijać na strzała a nie :v Przepraszam ale nie rozumiem twojej wypowiedzi jesteś na nie ponieważ "ktoś" kupił premke bo chce zabijać na "strzała". Ale pomyśl w ten sposób, że niektórzy niskolevelowi gracze nie dają rady na Premium a z tego co słyszałem i wiem server nie jest Pay To Win Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Dokładnie sa inne klasy premium które nie maja 1/1 np Pułkownik badz generał i można się przeżucić na inna klase premium tak jak wiekszość ludzi robią po 2-3 badz wiecej klas żeby się nie nudzić ja gram pułkownikiem i elitarem jak był observator 1/1 to też nim grałem . Zgadzam sie na wszystkie perki nawet jak by mnie to miało boleć w trakcie gry na cod ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 xKardzio wątpię, że uprzykrzy zobacz na liczbę graczy na servie.. Nie oszukujmy się jest znikoma czym to jest spowodowane ? "Płaczem" ludzi, którzy nie dają rady na klasy premium/lub zwykłe mające 1/x na natychmiastowe zabicie, jak dobrze wiecie nie chodzi mi o robienie itemów pod premki ale pod ludzi, którzy jednak potrzebują czegoś z czym będą mieli możliwość zabicia owego przeciwnika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major|W 33 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Nazwa: Złodziej perków Opis: 1/9 na wyrzucenie perku przeciwnika. Opis: 1/9 na skopiowanie perku, czyli: przeciwnik ma przykładowo (perk scout) i, gdy zabijemy przeciwnika dostajemy takiego samego perka jak przeciwnik, ale przeciwnikowi nie wyrzuci tego perku. Edytowane 25 Grudnia 2015 przez Polakolo7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niosący Światło 1 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Tarcza swat czemu nie ale nie 1/1 na neutralizacje tylko powiedzmy 1/2-4 reszta spoko Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Niosący Światło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Nazwa: Złodziej perków Opis: 1/9 na wyrzucenie perku przeciwnika. Opis: 1/9 na skopiowanie perku, czyli: przeciwnik ma przykładowo (perk scout) i, gdy zabijemy przeciwnika dostajemy takiego samego perka jak przeciwnik, ale przeciwnikowi nie wyrzuci tego perku. Jestem za tym aby zmienić z 1/9 na 1/8/7, ponieważ patrząc na ilość graczy na serwerze ta liczba byłaby najodpowiedniejsza Tarcza swat czemu nie ale nie 1/1 na neutralizacje tylko powiedzmy 1/2-4 reszta spoko Dawanie 1/2 bądź 1/4 byłoby bez sensowne dlaczego? A to dlaczego, że dajmy na to masz najmniej(najwięcej) 50% na neutralizację natychmiastowego zabicia lecz co wtedy gdy jest pięciu elitarnych bądź innych klas 1/x zabicie, chociaż elitarny to pikuś w porównaniu do Rushera który "wypluwa" 5/6 pocisków. Wtedy ten przedmiot nadaję się tylko na wyrzucenie w grę wchodzi tylko 1/1 takie jest moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Dawanie 1/2 bądź 1/4 byłoby bez sensowne dlaczego? A to dlaczego, że dajmy na to masz najmniej(najwięcej) 50% na neutralizację natychmiastowego zabicia lecz co wtedy gdy jest pięciu elitarnych bądź innych klas 1/x zabicie, chociaż elitarny to pikuś w porównaniu do Rushera który "wypluwa" 5/6 pocisków. Wtedy ten przedmiot nadaję się tylko na wyrzucenie w grę wchodzi tylko 1/1 takie jest moje zdanie. +1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niosący Światło 1 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 +1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej. W sumie może być. Ale to będzie tak lepszy podporucznik. odnośnie tajemnicy... wyobrazasz sb to wsparcie ogniowe czy saperow z tym biegających. lepiej usunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 odnośnie tajemnicy... wyobrazasz sb to wsparcie ogniowe czy saperow z tym biegających. lepiej usunąć. Nie bardzo rozumiem co ma saper czy wsparcie związanego z tym perkiem, efekt nakłada się gdy ty go trafisz nie on Cb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 +1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej. Też jestem na tak Kolcza mogłaby obijać np:dmg od lvl przeciwnika oraz z totemem to samo, gdy przeciwnik by nas ostrzeliwał zostawałby oślepiany bo inaczej ten item jest bezsensowny, dlaczego ? Dlatego, że po primo zdradza naszą pozycje a po drugie jesteśmy przygotowani na to, że ktoś w nas "wjedzie" ciekawym itemem byłby też (nowy): Tajemnica Ninji:Zadajesz dodatkowe DMG w plecy przeciwnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tajemnica Ninji:Zadajesz dodatkowe DMG w plecy przeciwnika. Ciekawy perk ale grałem już ninja miałem ok 55 lvl i szczerze powiem , iż klasa i tak moim zdaniem jest słaba do innych per lvl , mógłbym wymieniać ale to jest bezsensowne . Aczkolwiek taki owo perk/item byłby bardzo ciekawym pomysłem i popieram w 100% . A co do nowych perków co z prowadzeniem tarczy SWAT (mogła by być 1-2 , jak ktoś się obawia że niektóre klasy będą zbyt słabe na ten owy perk) ??? Pozdrawiam MenVip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejlannn 0 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nazwa perku: Zestaw Taliba Opis : Dostajemy AK-47 i 7 dmg z niego zadajemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Jest to samo jako zestaw strzelca z m4a4 . Pomysł z ak , hmm to już lepiej było by gdyby zmienić perk na nazwę zestaw i dać mu wszystkie bronie i do tego +7 dmg . Nie kombinujmy więcej bo perków jest ze 100 a co najmniej 80% nieprzydatnych w trakcie gry ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Spis zmian w celu zbalansowania, bądź nadania sensu niektórym perkom: *Ciemne okulary - blok fleshy + niwelacja/redukcja obrażeń od HE/Incinerate *Apteczki - zwiększone bazowe leczenie apteczek do 10/s przez 5s (ewentualnie kosztem skalowania) *Wskrzeszenie - mało osób używa, ale zbyt mocne, więc do 2 osób/runda *Sekret Szpiega - przebranie wroga +10 dmg z pistoletu (zamiast odrodzenia, który jest bardzo losowym "bonusem") *Koszulka Kolcza - blokowanie 1-2 pierwszych ciosów nożem (odpowiednik notatek kapitana) *Tytanowe Naboje - lekki nerf 15-20dmg max *Podręcznik Szpiega - ubranie wroga, 1/2 na zestaw granaciarza na starcie rundy (sam perk miał mało sensu, był skomplikowany i nieużyteczny, zaproponowana zmiana ew. usunięcie) *Wyszkolenie Sanitarne - lekki buff z 20Hp na 30Hp/s *Prawa Ręka Rambo - +5dmg (bez skalowania od int) +20 wytrzymałości *Notatki Defusera - dodatkowe 5dmg przy kucaniu (jak defuser) + rozbrajanie min *Wytrenowany Rekrut - +50 życia (bez innych zmian statystyk) *Anielskie Buty - brak dmg od upadku +20 kondycji (z 15) *Egzoszkielet - +20Hp +20 Wytrzymałość *Buty Grawitacyjne - mniejsza grawitacja +20 kondycji, bez dodatkowej wytrzymki ** Rozbrojenie/Cygan - Jeśli jest możliwość ograniczyć wyrzucanie do tylko podstawowej broni, dając pistoletom immunitet na rozbrojenie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Zgadzam sie z Kaltazem pozbedziemy sie bezsensowynych perków wszystko dobrze przemyślane i doprowadzone do zrozumiałego toku myślenia .Na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Zmiany jakie zostały wprowadzone: *Wskrzeszenie*Sekret Szpiega*Tytanowe Naboje*Wyszkolenie Sanitarne*Prawa Ręka Rambo*Notatki Defusera*Wytrenowany Rekrut*Anielskie Buty*Buty Grawitacyjne Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez MajuN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Nazwa perku: Radar Telegrafisty Opis: dostajemy perk dzieki ktoremu widzimy przeciwnikow na radarze to jest bez sensu chyba ze bylby to perk do uzycia i trwal +- 5 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stejczu 51 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 nazwa perku : zestaw obronny/obroncy opis : dostajes molotov i dmg z niego (+int) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Perk na +, dodałbym też jeszcze 1 (2 jeśli notatki kapitana są niedostępne) dodatkowe perki w celu uzyskania ich 50. Byłaby to stała liczba i ewentualne zmiany perków wiązałyby się z obcięciem/modyfikacją już istniejących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbad0n 9 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) Perk na +, dodałbym też jeszcze 1 (2 jeśli notatki kapitana są niedostępne) dodatkowe perki w celu uzyskania ich 50. Byłaby to stała liczba i ewentualne zmiany perków wiązałyby się z obcięciem/modyfikacją już istniejących.To ja ci pomogę, Nazwa perku: Zestaw kowboja/szeryfa Opis: Dostajesz R8 (rewolwer) i +3 dmg z niego. Myślę że pomysł jest dobry, jest trochę ludzi którzy lubią grać rewolwerem, ale niekoniecznie obrzynem czy sg553. Edytowane 1 Lipca 2016 przez abbad0n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajorPoju 0 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Nazwa perku: Rosyjska Interwencja Opis: Daje Ak-47 i +7 dmg z niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Nazwa perku: Rosyjska Interwencja Opis: Daje Ak-47 i +7 dmg z niego Perk już jest zrobiony od kilku dni i będzie dodany w weekend lecz pod inną nazwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Byłbym za tym, aby zmienić perk "Złoty Deagle" który daje nam +20 obrażeń z Deagla na Juan Deagle, który będzie działał na zasadzie Boga i dostanie 1/1 w głowę.Dodatkowo tak jak wcześniej wspominałem o Notatkach Ninjy lub Sekrecie Ninjy, która będzie dawała nam boost do dmg w plecy (do omówienia ile). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abbad0n 9 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Byłbym za tym, aby zmienić perk "Złoty Deagle" który daje nam +20 obrażeń z Deagla na Juan Deagle, który będzie działał na zasadzie Boga i dostanie 1/1 w głowę. Dodatkowo tak jak wcześniej wspominałem o Notatkach Ninjy lub Sekrecie Ninjy, która będzie dawała nam boost do dmg w plecy (do omówienia ile). Co do deagla to moze dodac 1/2 w head i zmienjszyc dmg do +10 Notatki mysle ze x1.5 do 2x rosnące co 0.25. Mkznaby tez dodac zestaw wyborowego - m4a1s i +7 dmg z niego - odpowiednik zestawu strzelca. Ewentualnie zmienic nazwe zestawu strzelca na zestaw komandora a do zestawu strzelca dac a1s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi