Jump to content
-_-

[Propozycja] Perki

Recommended Posts

Nuinja defuse spoko jest.

Co do tarczy swat to jestem na nie. Niektórzy np kupili premke żeby mieć to 1/1 to mają zabijać na strzała a nie :v

 

Jeśli będzie taki perk, to uprzykrzy gry niektórym.

Edited by xKardzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuinja defuse spoko jest.

Co do tarczy swat to jestem na nie. Niektórzy np kupili premke żeby mieć to 1/1 to mają zabijać na strzała a nie :v

Przepraszam ale nie rozumiem twojej wypowiedzi jesteś na nie ponieważ "ktoś" kupił premke bo chce zabijać na "strzała". Ale pomyśl w ten sposób, że niektórzy niskolevelowi gracze nie dają rady na Premium a z tego co słyszałem i wiem server nie jest Pay To Win :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie sa inne klasy premium które nie maja 1/1 np Pułkownik badz generał i można się przeżucić na inna klase premium tak jak wiekszość ludzi robią po 2-3 badz wiecej klas żeby się nie nudzić ja gram pułkownikiem i elitarem jak był observator 1/1 to też nim grałem . Zgadzam sie na wszystkie perki nawet jak by mnie to miało boleć w trakcie gry na cod ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

xKardzio wątpię, że uprzykrzy zobacz na liczbę graczy na servie.. Nie oszukujmy się jest znikoma czym to jest spowodowane ? "Płaczem" ludzi, którzy nie dają rady na klasy premium/lub zwykłe mające 1/x na natychmiastowe zabicie, jak dobrze wiecie nie chodzi mi o robienie itemów pod premki ale pod ludzi, którzy jednak potrzebują czegoś z czym będą mieli możliwość zabicia owego przeciwnika :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Złodziej perków

Opis: 1/9 na wyrzucenie perku przeciwnika.

Opis: 1/9 na skopiowanie perku, czyli: przeciwnik ma przykładowo (perk scout) i, gdy zabijemy przeciwnika dostajemy takiego samego perka jak przeciwnik, ale przeciwnikowi nie wyrzuci tego perku.

post-18563-0-77564000-1451076897_thumb.png

Edited by Polakolo7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa: Złodziej perków

Opis: 1/9 na wyrzucenie perku przeciwnika.

Opis: 1/9 na skopiowanie perku, czyli: przeciwnik ma przykładowo (perk scout) i, gdy zabijemy przeciwnika dostajemy takiego samego perka jak przeciwnik, ale przeciwnikowi nie wyrzuci tego perku.

Jestem za tym aby zmienić z 1/9 na 1/8/7, ponieważ patrząc na ilość graczy na serwerze ta liczba byłaby najodpowiedniejsza :)

 

Tarcza swat czemu nie ale nie 1/1 na neutralizacje tylko powiedzmy 1/2-4

reszta spoko

Dawanie 1/2 bądź 1/4 byłoby bez sensowne dlaczego? A to dlaczego, że dajmy na to masz najmniej(najwięcej) 50% na neutralizację natychmiastowego zabicia lecz co wtedy gdy jest pięciu elitarnych bądź innych klas 1/x zabicie, chociaż elitarny to pikuś w porównaniu do Rushera który "wypluwa" 5/6 pocisków. Wtedy ten przedmiot nadaję się tylko na wyrzucenie w grę wchodzi tylko 1/1 takie jest moje zdanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dawanie 1/2 bądź 1/4 byłoby bez sensowne dlaczego? A to dlaczego, że dajmy na to masz najmniej(najwięcej) 50% na neutralizację natychmiastowego zabicia lecz co wtedy gdy jest pięciu elitarnych bądź innych klas 1/x zabicie, chociaż elitarny to pikuś w porównaniu do Rushera który "wypluwa" 5/6 pocisków. Wtedy ten przedmiot nadaję się tylko na wyrzucenie w grę wchodzi tylko 1/1 takie jest moje zdanie.

+1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej.

 

W sumie może być. Ale to będzie tak lepszy podporucznik.

odnośnie tajemnicy... wyobrazasz sb to wsparcie ogniowe czy saperow z tym biegających. lepiej usunąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

odnośnie tajemnicy... wyobrazasz sb to wsparcie ogniowe czy saperow z tym biegających. lepiej usunąć.

Nie bardzo rozumiem co ma saper czy wsparcie związanego z tym perkiem, efekt nakłada się gdy ty go trafisz nie on Cb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, tak w tym temacie zmieniłbym też Kolczugę Kolczą na 1/1, żeby była choć trochę przydatna, oraz usunąłbym Totem Zaćmienia, który jakby nie patrzeć jest totalnie bez sensu, ewentualnie zmienić go, żeby działał jak neomex, który zamiast obrażeń nakłada efekt tajemnicy wojskowej.

Też jestem na tak Kolcza mogłaby obijać np:dmg od lvl przeciwnika oraz z totemem to samo, gdy przeciwnik by nas ostrzeliwał zostawałby oślepiany bo inaczej ten item jest bezsensowny, dlaczego ? Dlatego, że po primo zdradza naszą pozycje a po drugie jesteśmy przygotowani na to, że ktoś w nas "wjedzie" ciekawym itemem byłby też (nowy):

 

Tajemnica Ninji:Zadajesz dodatkowe DMG w plecy przeciwnika.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tajemnica Ninji:Zadajesz dodatkowe DMG w plecy przeciwnika.

 

Ciekawy perk ale grałem już ninja miałem ok 55 lvl i szczerze powiem , iż klasa i tak moim zdaniem jest słaba do innych per lvl , mógłbym wymieniać ale to jest bezsensowne . Aczkolwiek taki owo perk/item byłby bardzo ciekawym pomysłem i popieram w 100% . A co do nowych perków co z prowadzeniem tarczy SWAT (mogła by być 1-2 , jak ktoś się obawia że niektóre klasy będą zbyt słabe na ten owy perk) ??? Pozdrawiam MenVip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to samo jako zestaw strzelca z m4a4 . Pomysł z ak , hmm to już lepiej było by gdyby zmienić perk na nazwę zestaw i dać mu wszystkie bronie i do tego +7 dmg . Nie kombinujmy więcej bo perków jest ze 100 a co najmniej 80% nieprzydatnych w trakcie gry ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spis zmian w celu zbalansowania, bądź nadania sensu niektórym perkom:

*Ciemne okulary - blok fleshy + niwelacja/redukcja obrażeń od HE/Incinerate

*Apteczki - zwiększone bazowe leczenie apteczek do 10/s przez 5s (ewentualnie kosztem skalowania)

*Wskrzeszenie - mało osób używa, ale zbyt mocne, więc do 2 osób/runda

*Sekret Szpiega - przebranie wroga +10 dmg z pistoletu (zamiast odrodzenia, który jest bardzo losowym "bonusem")

*Koszulka Kolcza - blokowanie 1-2 pierwszych ciosów nożem (odpowiednik notatek kapitana)

*Tytanowe Naboje - lekki nerf 15-20dmg max

*Podręcznik Szpiega - ubranie wroga, 1/2 na zestaw granaciarza na starcie rundy (sam perk miał mało sensu, był skomplikowany i nieużyteczny, zaproponowana zmiana ew. usunięcie)

*Wyszkolenie Sanitarne - lekki buff z 20Hp na 30Hp/s

*Prawa Ręka Rambo - +5dmg (bez skalowania od int) +20 wytrzymałości

*Notatki Defusera - dodatkowe 5dmg przy kucaniu (jak defuser) + rozbrajanie min

*Wytrenowany Rekrut - +50 życia (bez innych zmian statystyk)

*Anielskie Buty - brak dmg od upadku +20 kondycji (z 15)

*Egzoszkielet - +20Hp +20 Wytrzymałość

*Buty Grawitacyjne - mniejsza grawitacja +20 kondycji, bez dodatkowej wytrzymki

** Rozbrojenie/Cygan - Jeśli jest możliwość ograniczyć wyrzucanie do tylko podstawowej broni, dając pistoletom immunitet na rozbrojenie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie z Kaltazem pozbedziemy sie bezsensowynych perków wszystko dobrze przemyślane i doprowadzone do zrozumiałego toku myślenia .Na TAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany jakie zostały wprowadzone:

 

*Wskrzeszenie
*Sekret Szpiega
*Tytanowe Naboje
*Wyszkolenie Sanitarne
*Prawa Ręka Rambo
*Notatki Defusera
*Wytrenowany Rekrut
*Anielskie Buty
*Buty Grawitacyjne

Edited by MajuN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa perku: Radar Telegrafisty

Opis: dostajemy perk dzieki ktoremu widzimy przeciwnikow na radarze

to jest bez sensu chyba ze bylby to perk do uzycia i trwal +- 5 sekund  

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazwa perku : zestaw obronny/obroncy 
opis : dostajes molotov i dmg z niego (+int) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk na +, dodałbym też jeszcze 1 (2 jeśli notatki kapitana są niedostępne) dodatkowe perki w celu uzyskania ich 50. Byłaby to stała liczba i ewentualne zmiany perków wiązałyby się z obcięciem/modyfikacją już istniejących.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk na +, dodałbym też jeszcze 1 (2 jeśli notatki kapitana są niedostępne) dodatkowe perki w celu uzyskania ich 50. Byłaby to stała liczba i ewentualne zmiany perków wiązałyby się z obcięciem/modyfikacją już istniejących.

To ja ci pomogę,

Nazwa perku: Zestaw kowboja/szeryfa

Opis: Dostajesz R8 (rewolwer) i +3 dmg z niego.

 

Myślę że pomysł jest dobry, jest trochę ludzi którzy lubią grać rewolwerem, ale niekoniecznie obrzynem czy sg553.

Edited by abbad0n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa perku: Rosyjska Interwencja

Opis: Daje Ak-47 i +7 dmg z niego

 

Perk już jest zrobiony od kilku dni i będzie dodany w weekend lecz pod inną nazwą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłbym za tym, aby zmienić perk "Złoty Deagle" który daje nam +20 obrażeń z Deagla na Juan Deagle, który będzie działał na zasadzie Boga i dostanie 1/1 w głowę.

Dodatkowo tak jak wcześniej wspominałem o Notatkach Ninjy lub Sekrecie Ninjy, która będzie dawała nam boost do dmg w plecy (do omówienia ile).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłbym za tym, aby zmienić perk "Złoty Deagle" który daje nam +20 obrażeń z Deagla na Juan Deagle, który będzie działał na zasadzie Boga i dostanie 1/1 w głowę.

 

Dodatkowo tak jak wcześniej wspominałem o Notatkach Ninjy lub Sekrecie Ninjy, która będzie dawała nam boost do dmg w plecy (do omówienia ile).

Co do deagla to moze dodac 1/2 w head i zmienjszyc dmg do +10

 

Notatki mysle ze x1.5 do 2x rosnące co 0.25.

 

Mkznaby tez dodac zestaw wyborowego - m4a1s i +7 dmg z niego - odpowiednik zestawu strzelca. Ewentualnie zmienic nazwe zestawu strzelca na zestaw komandora a do zestawu strzelca dac a1s

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines