Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie na admina


matador57

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: matador57

2. Imię: Jakub 

3. Wiek:15

4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre): średnie(Pierwsze podanie na admina :P)

5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak 

6. Składka (Tak/Nie): Nie

7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/382970

8. Opisz Siebie :Nazywam się Jakub . Mam 15 lat a właściwie kończę je pod koniec sierpnia :D. Mieszkam w Olsztynie. Jestem miła osobą, pomagam w problemach innych graczy takie jak: brak kredytów :D.Przez ostatni rok choruję na zapalanie płuc i mam indywidualne zajęcia w domu, co sprawia że mam dużo czasu na grę :D. Uwielbiam grać w Cs:go zacząłem grę od lipca tamtego roku. Na serwerze gram od 2 miesięcy z lekką przerwą. 

9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałbym zostać administratorem ,ponieważ wiem że brakuje ostatnio adminów szczególnie od 13-15. Tak jak wspomniałem wyżej nie chodzę do szkoły i wtedy mam czas. Brakuję mi także admina gdy widzę jak ktoś skraca lub wyzywa innych graczy.

10. STEAM_ID: STEAM_1:0:68797258 

11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Od 2 do 4 godzin dziennie na pewno jestem wstanie poświecić.

12. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**:Dni robocze : 13-22 weekendy: więcej :D

13. Staż w grze counter strike Global Offensive: Od lipca tamtego roku ponad 1700h :)

14. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**: Byłby to mój pierwszy raz proszę o wyrozumiałość :D

** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach