Gang Albanii 280 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 1. Nick: Gang_[P]lebanii 2. Imię: Jarek. 3. Wiek: 23 4. Znajomość AMX (1-10): 6/10 (Szybko się uczę) 5. Sprawny i działający mikrofon: Tak. 6. Składka (tak/nie): Tak (ale po wypłacie czyli 5-7dzień grudnia) 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/Gang_%5BP%5Dlebanii/193.33.177.87:27051/ 8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Jarek mieszkam w małej miejscowości Wohyń. Pracuję jako spawacz/monter. Ogólnie jestem miłym i spokojnym człowiekiem, ale jak wiadomo każdy ma swoją cierpliwość. I posiadam kulturę osobistą. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: A no dlatego że jest mało adminów na serwerze i chciałbym pomóc w prowadzeniu tego serwera.. Ja przeważnie siedze w nocy na serwerze gdy admini już śpią. No a jak wiadomo w nocy przychodzi "chołota" na serwer i się rządzi chodzi o FK/kultura/nieogarnianie/brak mikra w ct. I ogólnie jestem dość surowy jeżeli chodzi o przeszczeganie regulaminu. Ale do prowadzenia się nie nadję 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: Nie. 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 5-8h dziennie (czasami więcej) 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): od 15.00 do 03.00 z przerwami, weekendy od 15.00 nawet do rana. 13. Staż w Counter-Strike 1.6: Około 12lat z przerwami. 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak. ale nie na JB 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody734 0 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jestem na TAK jak pewnie cała reszta Duża aktywność, ogarnia ct, dobra reputacja na serwerze, kultura osobista. Nie widzę zastrzeżeń bo znajomość AMX'a na tym serwie praktycznie nie potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...