Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanko Gang_[P]lebanii


Gang Albanii

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Gang_[P]lebanii

2. Imię: Jarek.

3. Wiek: 23

4. Znajomość AMX (1-10): 6/10 (Szybko się uczę) :)

5. Sprawny i działający mikrofon: Tak.

6. Składka (tak/nie): Tak (ale po wypłacie czyli 5-7dzień grudnia)


8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Jarek mieszkam w małej miejscowości Wohyń. Pracuję jako spawacz/monter. Ogólnie jestem miłym i spokojnym człowiekiem, ale jak wiadomo każdy ma swoją cierpliwość. I posiadam kulturę osobistą.

9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: A no dlatego że jest mało adminów na serwerze i chciałbym pomóc w prowadzeniu tego serwera.. Ja przeważnie siedze w nocy na serwerze gdy admini już śpią. No a jak wiadomo w nocy przychodzi "chołota" na serwer i się rządzi chodzi o FK/kultura/nieogarnianie/brak mikra w ct. I ogólnie jestem dość surowy jeżeli chodzi o przeszczeganie regulaminu. Ale do prowadzenia się nie nadję:)

10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: Nie.

11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 5-8h dziennie (czasami więcej)

12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): od 15.00 do 03.00 z przerwami, weekendy od 15.00 nawet do rana.

13. Staż w Counter-Strike 1.6: Około 12lat z przerwami.

14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak. ale nie na JB

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że tutaj już nie gram, to pozwolę sobie na wypowiedź, więc nie przedłużając już do rzeczy. 

Jak kończyłem grę na tym serwerze, to Jarek właśnie ją zaczynał, wydawał się w miarę ogarnięty w prowadzeniu (wiadomo rewelacji wtedy nie było, lecz z mapy na mapę było coraz lepiej). 

Poza tym to jest "mój" były admin, którego cechowała przede wszystkim pracowitość, bo dużo siedział na serwerze, oraz zgłaszał mi bugów i na dodatek wysoka kultura osobista.