Skocz do zawartości

[Propozycje] Klasy


James0v

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nazwa klasy: Headshoter 

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

 

Bronie: automatyczna pompa i ta druga

Opis: Posiada wbudowane nie otrzymywanie obrażeń w głowę i szansa na hs'a 1/8

 

Idealna klasa jak ktoś gra w ememy z aimem ale może troszkę przesadzona to można coś odjąć :)

 

Odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Elitarny Komandos


 


Statystyki:


Inteligencja: 0


HP: 25


Wytrzymałość: -50


Kondycja: 150


 


Bronie: MP5 Deagle


Opis: 1/1 LPM/PPM nóż, 1/20,  MP5 1/20, USP Glock, nie może używać spadochronu, otrzymuje podwójne obrażenia od upadku.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nazwa klasy: Elitarny Komandos

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 25

Wytrzymałość: -50

Kondycja: 150

 

Bronie: MP5 Deagle

Opis: 1/1 LPM/PPM nóż, 1/20,  MP5 1/20, USP Glock, nie może używać spadochronu, otrzymuje podwójne obrażenia od upadku.

Nie ma w ogóle mowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie klasy i dam obie w jednym poście żeby nie robić spamu.

 

Nazwa klasy: Żołnierz S.W.A.T

 

Statystyki:

Inteligencja: -50

HP: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: -50

 

Bronie: M4 USP(nawet w terro)

Opis: Odporna na umiejętności klasy i perki, widzi niewidzialnych, automatyczny spadochron

Wiem ze może trochę OP ale może premka hmh?




A teraz 2 trochę bardziej OP :D

 

Nazwa klasy: Cheater

 

Statystyki:

Inteligencja: -250

HP: -99

Wytrzymałość: -250

Kondycja: 10

 

Bronie: Co runde inna

Opis: Posiada WH i Aima,ma 1 hp(nie można podnosić punktami oraz perkami takimi jak wytrenowany weteran itp) nie może używać spadochronu

 


 

Edytowane przez Miechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam dwie klasy i dam obie w jednym poście żeby nie robić spamu.

 

Nazwa klasy: Żołnierz S.W.A.T

 

Statystyki:

Inteligencja: -50

HP: 0

Wytrzymałość: 0

Kondycja: -50

 

Bronie: M4 USP(nawet w terro)

Opis: Odporna na umiejętności klasy i perki, widzi niewidzialnych, automatyczny spadochron

Wiem ze może trochę OP ale może premka hmh?

 

 

 

 

A teraz 2 trochę bardziej OP :D

 

Nazwa klasy: Cheater

 

Statystyki:

Inteligencja: -250

HP: -99

Wytrzymałość: -250

Kondycja: 10

 

Bronie: Co runde inna

Opis: Posiada WH i Aima,ma 1 hp(nie można podnosić punktami oraz perkami takimi jak wytrenowany weteran itp) nie może używać spadochronu

 

 

 

Premek nie potrzebujemy, na pewno nie takiej. Co do drugiej klasy to nie mam pytań, widziałeś w ogóle obecne klasy na serwerze? Obecna, widoczna tutaj wprowadzi tylko harmider na serwer NIC WIĘCEJ.

Odrzucam - piszcie trochę realniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Wojownik

 

Statystyki:

Inteligencja:100

Hp:50

Wytrzymalosc:50

Kondycja:100

 

Bronie: Tylko kosa(inna bron),może być skin z kusza :D

 

Opis:Tak jak wyżej posiada kose lub inna broń ze skinem kuszy i ma 1/6 szans na zabicie z kosy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Wojownik

 

Statystyki:

Inteligencja:100

Hp:50

Wytrzymalosc:50

Kondycja:100

 

Bronie: Tylko kosa(inna bron),może być skin z kusza :D

 

Opis:Tak jak wyżej posiada kose lub inna broń ze skinem kuszy i ma 1/6 szans na zabicie z kosy

Nie wierzę, jeszcze jedna taka propozycja i zamykam temat - sam będę wymyślać klasy. ODPADA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nozownik ( P )

0

50

60

100

Opis: 1/1 z noża, odporny na HS, bardzo szybki i wytrzymały

Bronie: nóż

 

Zablokowane perki: wszystkie z brońmi bo gdyby jakaś dostal to by gry nie było ;d

 

Morderca ( zwykła )

0

30

0

10

Bronie: m4, flesh

Opis: 2x dmg w plecy

 

Chyba dość zbalansowane a przynajmniej ta zwykła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas.

1. 320 inty daje medykowi 32 dmg taki sam przelicznik jak na innych tego typu klasach.

2. Jeżeli chcesz blokować mi tytanki to od razu klasom z inteligencja bo np wsparcie = rakiety + 80 w klate to tak samo nawet jeszcze gorzej niż medykiem.

3. Uwierz mi, że skoro dodaje 150 lvl w samą inte to coś mnie ma leczyć nie ? a i tak leczy ok 50 co kilka sekund, można to przeczekać albo walnąć mi serie w głowe i padam na medyku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 320 inty daje medykowi 32 dmg taki sam przelicznik jak na innych tego typu klasach.

2. Jeżeli chcesz blokować mi tytanki to od razu klasom z inteligencja bo np wsparcie = rakiety + 80 w klate to tak samo nawet jeszcze gorzej niż medykiem.

3. Uwierz mi, że skoro dodaje 150 lvl w samą inte to coś mnie ma leczyć nie ? a i tak leczy ok 50 co kilka sekund, można to przeczekać albo walnąć mi serie w głowe i padam na medyku

Klasy muszą być zbalansowane, w tej chwili jest duża dysproporcja pomiędzy innymi klasami - niby można przeczekać, ale jednak cały czas bijesz jak z AWP serią więc w większości przypadków inni gracze nie przeżywają nawet do drugiej apteczki. to ci zdwukrotnia hp co przy 300 hp plus super dmg robi klasę niepokonaną teoretycznie. Jest zbyt mocna wzgędem innych klas gdzie nie ma leczenia ani aż takiego dmg. Poza tym wolałbym aby się opiekun odezwał, bo twoja ocena jest mocno subiektywna(no przecież nie powiesz źle o klasie jaką aktualnie grasz).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nozownik ( P )

0

50

60

100

Opis: 1/1 z noża, odporny na HS, bardzo szybki i wytrzymały

Bronie: nóż

 

Zablokowane perki: wszystkie z brońmi bo gdyby jakaś dostal to by gry nie było ;d

 

Morderca ( zwykła )

0

30

0

10

Bronie: m4, flesh

Opis: 2x dmg w plecy

 

Chyba dość zbalansowane a przynajmniej ta zwykła ;)

Nożownik odpada, morderca zostanie dodany. 

 

 

Nazwa klasy: Złodziej

Statystyki:

Inta: 0

HP: 20

Wytrz: 5

Konda: 10

Bronie: M4, Galil, deagle

Opis: Posiada 1/6 na kradzież perku swej ofierze

Odpada.

 

 

Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas.

Odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki.

 

Nazwa klasy: Tytan

 

Statystyki:

Inteligencja: 15

HP: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

 

Bronie: M3,glock

Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Pająk

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

 

Bronie: aug/sg

Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Ninja

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 15

 

Bronie: Deagle,nóż

Opis: Ładuję niewidzialność na nożu 

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Tarczownik

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 0

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 0

 

Bronie: Tarcza,deagle

Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Zombie

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700)

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

 

Bronie: Nóż

 

Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD)

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

 

Bronie: deagle

 

Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle

 

I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C

 

Nazwa klasy: Agent

 

Statystyki:

Inteligencja: 15

HP: 15

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 15

 

Bronie: usp

 

Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy

 

 

Nazwa klasy: Shinobi

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 0 (max 250hp żeby miał)

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 150 (max 450)

 

Bronie: 2 pistoleciki

 

Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość 

 

 

Nazwa klasy: Tyrael

 

Statystyki:

Inteligencja: 10

HP: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

 

Bronie: p90

 

Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy)

 

 

 

Edytowane przez S3ReK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki.

 

 

 

Nazwa klasy: Tytan

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 15

 

HP: 10

 

Wytrzymałość: 5

 

Kondycja: 10

 

Bronie: M3,glock

 

Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Pająk

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 15

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja: 20

 

Bronie: aug/sg

 

Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Ninja

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 15

 

Wytrzymałość: 5

 

Kondycja: 15

 

Bronie: Deagle,nóż

 

Opis: Ładuję niewidzialność na nożu

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Tarczownik

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 0

 

Wytrzymałość: 30

 

Kondycja: 0

 

Bronie: Tarcza,deagle

 

Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Zombie

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700)

 

Wytrzymałość: 5

 

Kondycja: 5

 

Bronie: Nóż

 

Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD)

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 15

 

Wytrzymałość: 5

 

Kondycja: 10

 

Bronie: deagle

 

Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle

 

I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C

 

Nazwa klasy: Agent

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 15

 

HP: 15

 

Wytrzymałość: 15

 

Kondycja: 15

 

Bronie: usp

 

Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy

 

Nazwa klasy: Shinobi

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 0

 

HP: 0 (max 250hp żeby miał)

 

Wytrzymałość: 0

 

Kondycja: 150 (max 450)

 

Bronie: 2 pistoleciki

 

Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość

 

Nazwa klasy: Tyrael

 

Statystyki:

 

Inteligencja: 10

 

HP: 10

 

Wytrzymałość: 10

 

Kondycja: 10

 

Bronie: p90

 

Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy)

Co do mordercy to zobaczymy jak ten się sprawuje.

 

Tytan do zaakceptowania jeśli przelicznik dmg zablokowany do M3 aby uniknąć sytuacji ze typek dostaje M4 z perku i bije z niej po 100.

 

Pająka na nie, nie potrzebujmy więcej osób nadużywających TXT.

 

Ninja, odpada z racji takiej ze nasza klasa premium cichy w tedy jest praktycznie wyłączona.

 

Tarczownik, nope.

 

Zombie, klasa trochę lipna jak na obecną sytuacje na serwie.

 

Lodowy, klasa do zaakceptowania, czas freeza na 2 sec wg mnie.

 

Dla mnie wszytkie premki odpadają:

1. Nie potrzeba nam więcej premek

2. Nie są wystarczająco "dobre" jak na premke.

 

Renia a co Ty sądzisz?

Edytowane przez Miechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki.

 

Nazwa klasy: Tytan

 

Statystyki:

Inteligencja: 15

HP: 10

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

 

Bronie: M3,glock

Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Pająk

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 20

 

Bronie: aug/sg

Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Ninja

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 15

 

Bronie: Deagle,nóż

Opis: Ładuję niewidzialność na nożu 

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Tarczownik

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 0

Wytrzymałość: 30

Kondycja: 0

 

Bronie: Tarcza,deagle

Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Zombie

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700)

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 5

 

Bronie: Nóż

 

Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany)

 

Kolejna

 

Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD)

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 15

Wytrzymałość: 5

Kondycja: 10

 

Bronie: deagle

 

Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle

 

I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C

 

Nazwa klasy: Agent

 

Statystyki:

Inteligencja: 15

HP: 15

Wytrzymałość: 15

Kondycja: 15

 

Bronie: usp

 

Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy

 

 

Nazwa klasy: Shinobi

 

Statystyki:

Inteligencja: 0

HP: 0 (max 250hp żeby miał)

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 150 (max 450)

 

Bronie: 2 pistoleciki

 

Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość 

 

 

Nazwa klasy: Tyrael

 

Statystyki:

Inteligencja: 10

HP: 10

Wytrzymałość: 10

Kondycja: 10

 

Bronie: p90

 

Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy)

1 Tytan  kolejna klasa z przelicznikiem dmg podobna byla amadeusz nie przeszła testu ( odpada )

2 Pająk zbyt mocne bronie jak na klase zwykłą z tym przyciąganiem co ścian to lipne coś wg (odpada )

3 Ninja jest klasa cichy trochę bez sensu dodawać zwykłą klasę z niewidką ( odpada )

4 Tarczownik klasa będzie miała dużo błędów miała by dużo blokad na perki itp więc też odpada ( odpada )

5 Zombi nie widzę tej klasy wg na serwie to nie zombie mod tylko cod mod ( odpada )

6 Lodowy klasa która potrzebuje poprawki sam deagle będzie za słaby  dodać jakąś broń może będzie ok

7 Agent  wątpię aby ktoś chciał wydać kase aby postrzelać samym usp ( odpada )

8 Shinobi odpada

9 Tyrael Jeśli ktoś by miał 300 hp jest nie do zabicia ( odpada )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę kolejny post chłopaki bo tamten mój już cięzko znaleść heh :D

 

 

Co do mordercy to zobaczymy jak ten się sprawuje.

Tytan do zaakceptowania jeśli przelicznik dmg zablokowany do M3 aby uniknąć sytuacji ze typek dostaje M4 z perku i bije z niej po 100.

Pająka na nie, nie potrzebujmy więcej osób nadużywających TXT.

Ninja, odpada z racji takiej ze nasza klasa premium cichy w tedy jest praktycznie wyłączona.

Tarczownik, nope.

Zombie, klasa trochę lipna jak na obecną sytuacje na serwie.

Lodowy, klasa do zaakceptowania, czas freeza na 2 sec wg mnie.

Dla mnie wszytkie premki odpadają:
1. Nie potrzeba nam więcej premek
2. Nie są wystarczająco "dobre" jak na premke.

Renia a co Ty sądzisz?

 

Nie rozumiem czemu uważasz, że nie potrzeba więcej premek sami rozmawialiśmy o tym, że aktualne są już nudne ehh Miechu zmienny jak kobieta :D

Co do premek troche masz racje z tą słabością ale myśle, że tyrael po udoskonaleniu by był przyjemny ( po sprawdzeniu i balansie )

 

 

1 Tytan  kolejna klasa z przelicznikiem dmg podobna byla amadeusz nie przeszła testu ( odpada )
2 Pająk zbyt mocne bronie jak na klase zwykłą z tym przyciąganiem co ścian to lipne coś wg (odpada )
3 Ninja jest klasa cichy trochę bez sensu dodawać zwykłą klasę z niewidką ( odpada )
4 Tarczownik klasa będzie miała dużo błędów miała by dużo blokad na perki itp więc też odpada ( odpada )
5 Zombi nie widzę tej klasy wg na serwie to nie zombie mod tylko cod mod ( odpada )
6 Lodowy klasa która potrzebuje poprawki sam deagle będzie za słaby  dodać jakąś broń może będzie ok
7 Agent  wątpię aby ktoś chciał wydać kase aby postrzelać samym usp ( odpada )
8 Shinobi odpada
9 Tyrael Jeśli ktoś by miał 300 hp jest nie do zabicia ( odpada )

 

Nie rozumiem dlaczego wszystko tak źle oceniłeś, masz racje, że trochę potrzeba udoskonalenia ale powinieneś skupić się na argumentach do poprawy i wgl a zdecydują władze serwera :C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi ale zadna z nowych klas nie bedzie dodana . Trzeba sie zebrac i pomyslec jak poprawic obecne klasy. Zostala dodana tylko jedna klasa i jak na chwile obecna ANI JEDNEJ WIECEJ

Edytowane przez MalaWredotka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<p><strong class='bbc'>Automatycznie wygenerowana wiadomość.</strong><br />Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.</p><p> </p><p><strong class='bbc'>Powód:</strong> Aktualnie nie dodajemy nowych klas. </p><p> </p><p>Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.</p><p> </p><p>Pozdrawiamy<br />Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.</p>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności