James0v 1 688 Opublikowano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Nazwa klasy: Headshoter Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: automatyczna pompa i ta druga Opis: Posiada wbudowane nie otrzymywanie obrażeń w głowę i szansa na hs'a 1/8 Idealna klasa jak ktoś gra w ememy z aimem ale może troszkę przesadzona to można coś odjąć :) Odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miechu 683 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Nazwa klasy: Elitarny Komandos Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 25 Wytrzymałość: -50 Kondycja: 150 Bronie: MP5 Deagle Opis: 1/1 LPM/PPM nóż, 1/20, MP5 1/20, USP Glock, nie może używać spadochronu, otrzymuje podwójne obrażenia od upadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Nazwa klasy: Elitarny Komandos Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 25 Wytrzymałość: -50 Kondycja: 150 Bronie: MP5 Deagle Opis: 1/1 LPM/PPM nóż, 1/20, MP5 1/20, USP Glock, nie może używać spadochronu, otrzymuje podwójne obrażenia od upadku. Nie ma w ogóle mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miechu 683 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Mam dwie klasy i dam obie w jednym poście żeby nie robić spamu. Nazwa klasy: Żołnierz S.W.A.T Statystyki: Inteligencja: -50 HP: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: -50 Bronie: M4 USP(nawet w terro) Opis: Odporna na umiejętności klasy i perki, widzi niewidzialnych, automatyczny spadochron Wiem ze może trochę OP ale może premka hmh?A teraz 2 trochę bardziej OP :D Nazwa klasy: Cheater Statystyki: Inteligencja: -250 HP: -99 Wytrzymałość: -250 Kondycja: 10 Bronie: Co runde inna Opis: Posiada WH i Aima,ma 1 hp(nie można podnosić punktami oraz perkami takimi jak wytrenowany weteran itp) nie może używać spadochronu Edytowane 8 Września 2016 przez Miechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Mam dwie klasy i dam obie w jednym poście żeby nie robić spamu. Nazwa klasy: Żołnierz S.W.A.T Statystyki: Inteligencja: -50 HP: 0 Wytrzymałość: 0 Kondycja: -50 Bronie: M4 USP(nawet w terro) Opis: Odporna na umiejętności klasy i perki, widzi niewidzialnych, automatyczny spadochron Wiem ze może trochę OP ale może premka hmh? A teraz 2 trochę bardziej OP :D Nazwa klasy: Cheater Statystyki: Inteligencja: -250 HP: -99 Wytrzymałość: -250 Kondycja: 10 Bronie: Co runde inna Opis: Posiada WH i Aima,ma 1 hp(nie można podnosić punktami oraz perkami takimi jak wytrenowany weteran itp) nie może używać spadochronu Premek nie potrzebujemy, na pewno nie takiej. Co do drugiej klasy to nie mam pytań, widziałeś w ogóle obecne klasy na serwerze? Obecna, widoczna tutaj wprowadzi tylko harmider na serwer NIC WIĘCEJ. Odrzucam - piszcie trochę realniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złota Owca 624 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Nazwa klasy: Wojownik Statystyki: Inteligencja:100 Hp:50 Wytrzymalosc:50 Kondycja:100 Bronie: Tylko kosa(inna bron),może być skin z kusza :D Opis:Tak jak wyżej posiada kose lub inna broń ze skinem kuszy i ma 1/6 szans na zabicie z kosy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Nazwa klasy: Wojownik Statystyki: Inteligencja:100 Hp:50 Wytrzymalosc:50 Kondycja:100 Bronie: Tylko kosa(inna bron),może być skin z kusza :D Opis:Tak jak wyżej posiada kose lub inna broń ze skinem kuszy i ma 1/6 szans na zabicie z kosy Nie wierzę, jeszcze jedna taka propozycja i zamykam temat - sam będę wymyślać klasy. ODPADA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Nozownik ( P ) 0 50 60 100 Opis: 1/1 z noża, odporny na HS, bardzo szybki i wytrzymały Bronie: nóż Zablokowane perki: wszystkie z brońmi bo gdyby jakaś dostal to by gry nie było ;d Morderca ( zwykła ) 0 30 0 10 Bronie: m4, flesh Opis: 2x dmg w plecy Chyba dość zbalansowane a przynajmniej ta zwykła ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FunnyPuma ^^ 155 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Nazwa klasy: Złodziej Statystyki: Inta: 0 HP: 20 Wytrz: 5 Konda: 10 Bronie: M4, Galil, deagle Opis: Posiada 1/6 na kradzież perku swej ofierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domellenel 175 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ReK 293 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas. 1. 320 inty daje medykowi 32 dmg taki sam przelicznik jak na innych tego typu klasach. 2. Jeżeli chcesz blokować mi tytanki to od razu klasom z inteligencja bo np wsparcie = rakiety + 80 w klate to tak samo nawet jeszcze gorzej niż medykiem. 3. Uwierz mi, że skoro dodaje 150 lvl w samą inte to coś mnie ma leczyć nie ? a i tak leczy ok 50 co kilka sekund, można to przeczekać albo walnąć mi serie w głowe i padam na medyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domellenel 175 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 1. 320 inty daje medykowi 32 dmg taki sam przelicznik jak na innych tego typu klasach. 2. Jeżeli chcesz blokować mi tytanki to od razu klasom z inteligencja bo np wsparcie = rakiety + 80 w klate to tak samo nawet jeszcze gorzej niż medykiem. 3. Uwierz mi, że skoro dodaje 150 lvl w samą inte to coś mnie ma leczyć nie ? a i tak leczy ok 50 co kilka sekund, można to przeczekać albo walnąć mi serie w głowe i padam na medyku Klasy muszą być zbalansowane, w tej chwili jest duża dysproporcja pomiędzy innymi klasami - niby można przeczekać, ale jednak cały czas bijesz jak z AWP serią więc w większości przypadków inni gracze nie przeżywają nawet do drugiej apteczki. to ci zdwukrotnia hp co przy 300 hp plus super dmg robi klasę niepokonaną teoretycznie. Jest zbyt mocna wzgędem innych klas gdzie nie ma leczenia ani aż takiego dmg. Poza tym wolałbym aby się opiekun odezwał, bo twoja ocena jest mocno subiektywna(no przecież nie powiesz źle o klasie jaką aktualnie grasz). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniaa 848 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nozownik ( P ) 0 50 60 100 Opis: 1/1 z noża, odporny na HS, bardzo szybki i wytrzymały Bronie: nóż Zablokowane perki: wszystkie z brońmi bo gdyby jakaś dostal to by gry nie było ;d Morderca ( zwykła ) 0 30 0 10 Bronie: m4, flesh Opis: 2x dmg w plecy Chyba dość zbalansowane a przynajmniej ta zwykła ;) Nożownik odpada, morderca zostanie dodany. Nazwa klasy: Złodziej Statystyki: Inta: 0 HP: 20 Wytrz: 5 Konda: 10 Bronie: M4, Galil, deagle Opis: Posiada 1/6 na kradzież perku swej ofierze Odpada. Zmiejszyć leczenie się apteczkami Klasy Medyk bo to czyli medyka z 300 hp prawie nieśmiertelnym, oraz zrobić by tytanki nie łączyły się z bonusem od inty z Sg 552. Poza tym limit Inty też by się przydał jakis konkretny bo Medyk bije z siga jak z AWP. Połączenie tych cech powoduje totalną dysproporcje wśród klas. Odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ReK 293 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki. Nazwa klasy: Tytan Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: M3,glock Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp) Kolejna Nazwa klasy: Pająk Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: aug/sg Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian) Kolejna Nazwa klasy: Ninja Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Bronie: Deagle,nóż Opis: Ładuję niewidzialność na nożu Kolejna Nazwa klasy: Tarczownik Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 0 Bronie: Tarcza,deagle Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct) Kolejna Nazwa klasy: Zombie Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700) Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Bronie: Nóż Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany) Kolejna Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD) Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: deagle Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C Nazwa klasy: Agent Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 15 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 Bronie: usp Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy Nazwa klasy: Shinobi Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 (max 250hp żeby miał) Wytrzymałość: 0 Kondycja: 150 (max 450) Bronie: 2 pistoleciki Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość Nazwa klasy: Tyrael Statystyki: Inteligencja: 10 HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: p90 Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy) Edytowane 18 Września 2016 przez S3ReK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miechu 683 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki. Nazwa klasy: Tytan Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: M3,glock Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp) Kolejna Nazwa klasy: Pająk Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: aug/sg Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian) Kolejna Nazwa klasy: Ninja Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Bronie: Deagle,nóż Opis: Ładuję niewidzialność na nożu Kolejna Nazwa klasy: Tarczownik Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 0 Bronie: Tarcza,deagle Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct) Kolejna Nazwa klasy: Zombie Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700) Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Bronie: Nóż Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany) Kolejna Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD) Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: deagle Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C Nazwa klasy: Agent Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 15 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 Bronie: usp Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy Nazwa klasy: Shinobi Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 (max 250hp żeby miał) Wytrzymałość: 0 Kondycja: 150 (max 450) Bronie: 2 pistoleciki Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość Nazwa klasy: Tyrael Statystyki: Inteligencja: 10 HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: p90 Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy) Co do mordercy to zobaczymy jak ten się sprawuje. Tytan do zaakceptowania jeśli przelicznik dmg zablokowany do M3 aby uniknąć sytuacji ze typek dostaje M4 z perku i bije z niej po 100. Pająka na nie, nie potrzebujmy więcej osób nadużywających TXT. Ninja, odpada z racji takiej ze nasza klasa premium cichy w tedy jest praktycznie wyłączona. Tarczownik, nope. Zombie, klasa trochę lipna jak na obecną sytuacje na serwie. Lodowy, klasa do zaakceptowania, czas freeza na 2 sec wg mnie. Dla mnie wszytkie premki odpadają: 1. Nie potrzeba nam więcej premek 2. Nie są wystarczająco "dobre" jak na premke. Renia a co Ty sądzisz? Edytowane 18 Września 2016 przez Miechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Do mordercy dodałbym żeby dmg w plecy był 3x większy tak jak w przypadku takowego itemka lub chociaż ciche kroki. Nazwa klasy: Tytan Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 10 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: M3,glock Opis: Posiada wbudowane int=dmg z przelicznikiem jak tytany, ma limit inty do 200, zablokowane perki (tytany itp) Kolejna Nazwa klasy: Pająk Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 20 Bronie: aug/sg Opis: Posiada line (takie coś dzięki czemu można się przyciągać do scian) Kolejna Nazwa klasy: Ninja Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 15 Bronie: Deagle,nóż Opis: Ładuję niewidzialność na nożu Kolejna Nazwa klasy: Tarczownik Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 0 Bronie: Tarcza,deagle Opis: Posiada tarcze (tą co można kupic po stronie ct) Kolejna Nazwa klasy: Zombie Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 300 (400hp na start oraz możliwość ulepszenia do 700) Wytrzymałość: 5 Kondycja: 5 Bronie: Nóż Opis: Posiada ogromne ilości hp lecz nie potrafi używać broni (każdy perk z bronia zablokowany) Kolejna Nazwa klasy: Lodowy (może jakieś propozycje xD) Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 15 Wytrzymałość: 5 Kondycja: 10 Bronie: deagle Opis: Posiada 1/5 na unieruchomienie przeciwnika (zamrażanie go ale wróg może strzelać tylko sie nie ruszy) z deagle I TERAZ PREMIUM BO AKTUALNE SĄ TAKIE TYPOWE :C Nazwa klasy: Agent Statystyki: Inteligencja: 15 HP: 15 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 15 Bronie: usp Opis: posiada zwiększony dmg z usp o 30 posiada wygląd wroga, zadaję podwójne obrażenia w plecy Nazwa klasy: Shinobi Statystyki: Inteligencja: 0 HP: 0 (max 250hp żeby miał) Wytrzymałość: 0 Kondycja: 150 (max 450) Bronie: 2 pistoleciki Opis: Jest przebiegły i szybki posiada 5 skoków oraz 1/5 na wyrzucenie broni przeciwnikowi, posiada małe ilości zdrowia lecz potrafi rozwijać swoją szybkość Nazwa klasy: Tyrael Statystyki: Inteligencja: 10 HP: 10 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: p90 Opis: co 3 sekundy otrzymuję zdrowie z przelicznikiem int=zdr/5sec (leczy go na start 20 na 3 sekundy potem 100 inty = +15 co 3 sekundy) 1 Tytan kolejna klasa z przelicznikiem dmg podobna byla amadeusz nie przeszła testu ( odpada ) 2 Pająk zbyt mocne bronie jak na klase zwykłą z tym przyciąganiem co ścian to lipne coś wg (odpada ) 3 Ninja jest klasa cichy trochę bez sensu dodawać zwykłą klasę z niewidką ( odpada ) 4 Tarczownik klasa będzie miała dużo błędów miała by dużo blokad na perki itp więc też odpada ( odpada ) 5 Zombi nie widzę tej klasy wg na serwie to nie zombie mod tylko cod mod ( odpada ) 6 Lodowy klasa która potrzebuje poprawki sam deagle będzie za słaby dodać jakąś broń może będzie ok 7 Agent wątpię aby ktoś chciał wydać kase aby postrzelać samym usp ( odpada ) 8 Shinobi odpada 9 Tyrael Jeśli ktoś by miał 300 hp jest nie do zabicia ( odpada ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ReK 293 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Napiszę kolejny post chłopaki bo tamten mój już cięzko znaleść heh :D Co do mordercy to zobaczymy jak ten się sprawuje.Tytan do zaakceptowania jeśli przelicznik dmg zablokowany do M3 aby uniknąć sytuacji ze typek dostaje M4 z perku i bije z niej po 100.Pająka na nie, nie potrzebujmy więcej osób nadużywających TXT.Ninja, odpada z racji takiej ze nasza klasa premium cichy w tedy jest praktycznie wyłączona.Tarczownik, nope.Zombie, klasa trochę lipna jak na obecną sytuacje na serwie.Lodowy, klasa do zaakceptowania, czas freeza na 2 sec wg mnie.Dla mnie wszytkie premki odpadają:1. Nie potrzeba nam więcej premek2. Nie są wystarczająco "dobre" jak na premke.Renia a co Ty sądzisz? Nie rozumiem czemu uważasz, że nie potrzeba więcej premek sami rozmawialiśmy o tym, że aktualne są już nudne ehh Miechu zmienny jak kobieta :D Co do premek troche masz racje z tą słabością ale myśle, że tyrael po udoskonaleniu by był przyjemny ( po sprawdzeniu i balansie ) 1 Tytan kolejna klasa z przelicznikiem dmg podobna byla amadeusz nie przeszła testu ( odpada )2 Pająk zbyt mocne bronie jak na klase zwykłą z tym przyciąganiem co ścian to lipne coś wg (odpada )3 Ninja jest klasa cichy trochę bez sensu dodawać zwykłą klasę z niewidką ( odpada )4 Tarczownik klasa będzie miała dużo błędów miała by dużo blokad na perki itp więc też odpada ( odpada )5 Zombi nie widzę tej klasy wg na serwie to nie zombie mod tylko cod mod ( odpada )6 Lodowy klasa która potrzebuje poprawki sam deagle będzie za słaby dodać jakąś broń może będzie ok7 Agent wątpię aby ktoś chciał wydać kase aby postrzelać samym usp ( odpada )8 Shinobi odpada9 Tyrael Jeśli ktoś by miał 300 hp jest nie do zabicia ( odpada ) Nie rozumiem dlaczego wszystko tak źle oceniłeś, masz racje, że trochę potrzeba udoskonalenia ale powinieneś skupić się na argumentach do poprawy i wgl a zdecydują władze serwera :C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniaa 848 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Przykro mi ale zadna z nowych klas nie bedzie dodana . Trzeba sie zebrac i pomyslec jak poprawic obecne klasy. Zostala dodana tylko jedna klasa i jak na chwile obecna ANI JEDNEJ WIECEJ Edytowane 19 Września 2016 przez MalaWredotka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miechu 683 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 <p><strong class='bbc'>Automatycznie wygenerowana wiadomość.</strong><br />Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.</p><p> </p><p><strong class='bbc'>Powód:</strong> Aktualnie nie dodajemy nowych klas. </p><p> </p><p>Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.</p><p> </p><p>Pozdrawiamy<br />Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi