Semi 1 260 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Imię: MateuszWiek: 16Kontakt: Steam/GG/Forum/TS3/I wszedzie gdzie mnie dorwiecie Twój nick na TS3: Semi.Dlaczego akurat u nas starasz się o stanowisko admina?: Ponieważ przesiaduje zazwyczaj na ts3, ostatnim czasem zmniejszyła mi się troszkę aktywność, ale znów wracam do całodziennego przesiadywania. Wielokrotnie robię "nocki" i siedze do późnej nocy/rana, właśnie o tych porach widuję osoby, które są nie zarejestrowane/proszą o kanał, a nasza administracja już niestety o tych godzinach śpi.Kontakt z administracją: (w skali 1-10): 10Ile czasu spędzasz na TS3: Większość wolnego czasu.Czy posiadasz admina na innym TS3?: Nie.Znajomość TeamSpeak`a (w skali 1-10): 10/ oczywiście nie jestem żadnym programistą etc.Jakie posiadasz doświadczenie z TS3: Stawiałem niejednokrotnie serwery teamspeak, nawet na tej sieci, dlatego też myślę, że nie małe Posiadasz sprawny mikrofon(Tak/Nie): Oczywiście Czy przeszedłeś już mutację(Tak/Nie): Tak Jako admin ts3 deklaruje się do wykonywania i spełniania waszych wszystkich oczekiwań od osoby na posiadającej te stanowisko! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shino 1 881 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 W sumie to nawet na tak jestem. Ta znajomość tsa w skali trochę słabo wypada, ale no ujdzie, ujdzie. Widzę Cię dosyć często, więc może mi kiedyś kanał zrobisz. Doświadczenie też masz, więc jestem za. Piona wariat. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...