DamianiatkoBBc) 0 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) Nick na TS3: DamianiatkoBBc Godzina + data zdarzenia: 18.09.2016 - 10:19:43 Nick admina lub gracza na którego chcesz złożyć skargę: SZAKAL Opis sytuacji: Ban za Wh którego nie mam bez zrobienia ss'ów BO JAKIMŚ POWODEM NIE MA ICH W FOLDERZE tym bardziej że nie miałem wiadomości na chacie *ADMIN ZROBIŁ CI SS'y czy jak to jest na serwerze* ...... ?? Powód bana na amxbans to "Wallhack" z tego co widzę to większość ma "Wstaw ss'y" czyli coś jest nie tak c'nie? NP. Powód WallHack Powód Wrzuc screeny na forum Czasem może wkurzyć fakt że wchodzę na serwer 1 dnia dostaje bana po 5 minutach gry SPOKO dostaje UB ... next dnia wchodzę gram 5 minut i BAN kolejny nie no spoko. Tak to wygląda cały czas... Admin dał mi kolejnego bana gram na serwie od roku dostałem już z 6 banów (jak nie więcej) na tym serwerze... kiedyś nawet od SZAKALA Ostatnio miałem przerwę bo szkoła się zaczęła więc nie miałem tyle czasu żeby codziennie wchodzić ... Wchodzę znowu i co się okazuje?! Wczoraj Ban... http://forum.cs-classic.pl/topic/51682-ssy-bheatg-dd2-16/ Dziś Ban... http://forum.cs-classic.pl/topic/51703-brak-ssów-bheatg-powód-wstaw-ssy/ Dowody: [CSC]-------------------------------------[CSC] ||| Zostales zbanowany! ||| Nick: ~BHeatG~ ||| IP: 89.161.15.85 ||| Steam ID: STEAM_ID_LAN ||| Powod: Wrzuc screeny na forum ||| Nalozono: 17.09.2016 - 00:45:31 ||| Czas bana: zawsze ||| Mapa: map ||| Pozostalo: ||| Ban wygasa: Nigdy [CSC]------------------------------- Edytowane 18 Września 2016 przez DamianiatkoBBc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MajuN 682 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nie ten dział kolego. Polecam dokładnie sprawdzić nazwę serwera na którym grasz i w odpowiednim dziale napisać skargę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...