aver 1 488 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 (edytowane) Nick: lisek Imię: Mateusz Wiek: 18 Znajomość AMX (1-10): 7 Sprawny i działający mikrofon: Oczywiscie że jest. Składka: Jak najbardziej. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/LISEK/193.33.177.101:27156/ - Grałem równiez na wielu innych nickach, mianowicie: aver, xsi, del, del | shooting flames i jeszcze był jeden ale nie moge sobie przypomniec nazwy. Parę słów o sobie **: Wiekszosci osób z tej sieci mnie już zna, ale Ci co mnie niezbyt kojarza to moge cos o sobie powiedziec, jak zauwazyliscie wyżej mam na imie Mateusz, mam już 18 lat i jeszcze się edukuje, jest to już ostatni rok mojej przygodody ze szkoła, po skonczeniu jej będe planował szukac jakies roboty, wiadomo trzeba będzie już na siebie zarabiac. Jesli chodzi o moje hooby to interesuję się piłką nożna, gram w klubie już od ponad roku i szczerze mówiac zajebiscie jest, atmosfera panujaca w nim, ludzie itp. Niestety jest to już mój ostatni sezon w juniorach i raczej do seniorów nie bede się targnął bo nie bede miał czasu. Z natury jestem spokojnym człowiekiem, szczerym do bólu. Ta szczerosc nie zawsze jest odbierana w jakims pozytywnym stopniu przez inne osoby, no ale cóz, czasem tak trzeba. To raczej tyle co miałem o sobie dopowiedzenia, nie lubie dużo o sobie pisac. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Dlaczego chciałbym zostac adminem? A dlatego że jak nie ma nikogo z adminów to na serwerze jest burdel, zawsze znajdzie się jakis odpał czy troll czy jakis pseudo DJ który puszcza sobie muzyczke i szczerze mówiac wtedy aż odechciewa się grac. Wiem że jest tych 13/ 14 adminów, ale i tak mniejsza czesc z nich nie gra tak jak się deklarowała w podaniach, nie będę pisał kto bo zaraz może być jakas niepotrzebna dyskusja, zawsze dodatkowa para rączek może się przydac. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: STEAM_0:0:173442485 Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Od