Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie lisek 男


aver

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: lisek

Imię: Mateusz

Wiek: 18

Znajomość AMX (1-10): 7

Sprawny i działający mikrofon: Oczywiscie że jest.

Składka: Jak najbardziej.

Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/LISEK/193.33.177.101:27156/ - Grałem równiez na wielu innych nickach, mianowicie: aver, xsi, del, del | shooting flames i jeszcze był jeden ale nie moge sobie przypomniec nazwy.

Parę słów o sobie **:  Wiek­szo­sci osób z tej sieci mnie już zna, ale Ci co mnie nie­zbyt koja­rza to moge cos o sobie powie­dziec, jak zauwa­zy­li­scie wyżej mam na imie Mate­usz, mam już 18 lat i jesz­cze się edu­kuje, jest to już ostatni rok mojej przy­go­dody ze szkoła, po skon­cze­niu jej będe pla­no­wał szu­kac jakies roboty, wia­domo trzeba będzie już na sie­bie zara­biac. Jesli cho­dzi o moje hooby to inte­re­suję się piłką nożna, gram w klu­bie już od ponad roku i szcze­rze mówiac zaje­bi­scie jest, atmos­fera panu­jaca w nim, ludzie itp. Nie­stety jest to już mój ostatni sezon w junio­rach i raczej do senio­rów nie bede się tar­gnął bo nie bede miał czasu. Z natury jestem spo­koj­nym czło­wie­kiem, szcze­rym do bólu. Ta szcze­rosc nie zawsze jest odbie­rana w jakims pozy­tyw­nym stop­niu przez inne osoby, no ale cóz, cza­sem tak trzeba. To raczej tyle co mia­łem o sobie dopo­wie­dze­nia, nie lubie dużo o sobie pisac.

Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Dla­czego chciał­bym zostac admi­nem? A dla­tego że jak nie ma nikogo z admi­nów to na ser­we­rze jest bur­del, zawsze znaj­dzie się jakis odpał czy troll czy jakis pseudo DJ który pusz­cza sobie muzyczke i szcze­rze mówiac wtedy aż ode­chciewa się grac. Wiem że jest tych 13/ 14 admi­nów, ale i tak mniej­sza czesc z nich nie gra tak jak się dekla­ro­wała w podaniach, nie będę pisał kto bo zaraz może być jakas nie­po­trzebna dys­ku­sja, zawsze dodat­kowa para rączek może się przy­dac.