Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie administrator: KalaGamer


KalaGamer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

 

 Funkcja (Admin, Strażnik): Jestem pewien że chcę obiąć funkcje Admina na serwerze Jailbreak.

 

 

 

 Nick: KalaGamer

 

Imię: Dawid

 

Wiek: 18

 

Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): Oceniam swoją znajomość Amx 8/10. Byłem administratorem miałem już styczność z AMX.

 

Znajomość regulaminu serwera w skali (0/10): Znam regulamin praktycznie na pamieć 10/10.

 

Mikrofon(Tak/Nie): Posiadam mikrofon. Staram sie go uzywać zgodnie z regulaminem.

 

Link do swojego GT**: Oto link do mojego GameTrackera: http://www.gametracker.com/player/KalaGamer/193.33.177.87:27051/
 

Opisz siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Jestem  informatykiem w firmie Ardagh Glass. Posiadam spore doświadczenie w prowadzeniu/zarządzaniu serwerem cs 1.6. Jestem wyrozumiały dla każdej sytuacji, nie oceniam nikogo pochopnie. Każdy ma swoje zdanie o mnie, jednak ja uważam że jestem dobrym kandydatem na Administratora. Jeżeli zostane administratorem postaram sie pomagać graczom, a nie utrudniac im granie na serwerze. Każdy czerpie przyjemność z grania, Admin jest po to by mu doradzić, pomóc jeżeli będzie taka potrzeba. Każdy z nas nie chce admina, który będzie nadużywał swojego stanowiska, oraz poniżał innych z tego tytułu. Także każdy może wyrazić swoje zdanie o mnie, jak i o moim podaniu :).
 

 Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Posiadam, jednak w tym momencie jestem na wyjeździe uzupełnię 15.05.2016

 

Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Mogę poświecić około 5 godzin. W momentach w których akurat nie będzie adminstratorów np: Noc-większość śpi jednak niektorzy grają bez mikrofonu w CT lub łamią regulamin podobnie rano.

 

W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Najczęsciej gram od godziny 19 do godziny 24, oraz od 7 do 12.