Umciaak * 1 502 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Trzeci dzień z rzędu Valve uraczyło nas aktualizacją, jednak po dwóch „przymiarkach”, tym razem update wchodzi do głównej wersji gry. [Mapy] Odnowiona mapa de_Inferno została dodana do puli map rezerwowych. Dziękujemy społeczności CS:GO za ciągłe wsparcie. Po więcej inf -> Klik Dla wyjaśnienia: Inferno nie zastępuje żadnej innej mapy i póki co nie będzie grane na oficjalnych turniejach. [Rozgrywka] Dodano 0.4 sekundowe opóźnienie przy wciskaniu przycisku kucania, żeby ograniczyć wizualne zakłócenia spowodowane „spamowaniem” kucania w powietrzu. Powyższe opóźnienie może być regulowany przez komendę sv_timebetweenducks. Naprawiono sytuację, w której stan kucania gracza, nie pokrywał się z tym co było widać. Najbardziej widocznym przypadkiem, było przejęcie bota, który kucał. Skorygowano animację kucania podczas podkładania bomby. Naprawiono błąd, przez który mołotow/granat zapalający nie podpalał powierzchni dookoła, gdy wybuchł na krawędzi. Zredukowano efekt obracania gdy celowało się blisko poziomych powierzchni. [Xbox Game DVR] Dodano proponowane opcje związane z wydajnością Windows 10 i Xbox Game DVR, wyjaśniającym jak wyłączyć tę opcję. [interfejs] Snajperki są od teraz bardziej czułe do aktualnej celności. Rozmazanie podczas patrzenia przez lunetę, będzie wzrastało w zależności od niecelności. UWAGA: Nie ma zmian w sposobie gry snajperkami. Wyświetlanie celności i niecelności zostało poprawione. Delikatnie usprawniono wierność rozmazania celownika. Dodano nową komendę cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy domyślnie ustawioną na 0. [Różne] Dodano nowe możliwości dla serwerów społeczności i map z warsztatu: weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): Gry, które skupiają się na strzelaniu w locie, mogą ustawić tą wartość na mniejszą by polepszyć strzelanie w locie. sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): Blokuje szybkość w powietrzu na poziomie 110%. sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): Przytrzymanie przycisku skakanie, spowoduje automatyczny bunnyhop. Dodano cl_drawhud_force_radar by wygenerować radar z cl_draw_only_deathnotices. Poprawka dotycząca opóźnień przy klientach ze słabym internetem. Źródło:esportnow 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeremaya Gattwold 1 228 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Grałem na tym Inferno i powiem że teraz to nie wygląda to jak cs :d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzeregowiecPL 2 439 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Nowe inferno sztos. Teraz tylko tak jak mówiono o oficjalnym map poolu. Albo wejdzie inferno + wejdzie season, albo wejdzie inferno i wleci nuke / overpass. Zobaczymy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasia! 3 386 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.