Jump to content
Sign in to follow this  
Umciaak *

Inferno wprowadzone na oficjalne serwery!

Recommended Posts

Trzeci dzień z rzędu Valve uraczyło nas aktualizacją, jednak po dwóch „przymiarkach”, tym razem update wchodzi do głównej wersji gry.

 

pre_1476426940__sd.jpg

 

[Mapy]

  • Odnowiona mapa de_Inferno została dodana do puli map rezerwowych. Dziękujemy społeczności CS:GO za ciągłe wsparcie.
  • Po więcej inf -> Klik
  • Dla wyjaśnienia: Inferno nie zastępuje żadnej innej mapy i póki co nie będzie grane na oficjalnych turniejach.

[Rozgrywka]

  • Dodano 0.4 sekundowe opóźnienie przy wciskaniu przycisku kucania, żeby ograniczyć wizualne zakłócenia spowodowane „spamowaniem” kucania w powietrzu.
  • Powyższe opóźnienie może być regulowany przez komendę sv_timebetweenducks.
  • Naprawiono sytuację, w której stan kucania gracza, nie pokrywał się z tym co było widać. Najbardziej widocznym przypadkiem, było przejęcie bota, który kucał.
  • Skorygowano animację kucania podczas podkładania bomby.
  • Naprawiono błąd, przez który mołotow/granat zapalający nie podpalał powierzchni dookoła, gdy wybuchł na krawędzi.
  • Zredukowano efekt obracania gdy celowało się blisko poziomych powierzchni.

[Xbox Game DVR]

  • Dodano proponowane opcje związane z wydajnością Windows 10 i Xbox Game DVR, wyjaśniającym jak wyłączyć tę opcję.

 

[interfejs]

  • Snajperki są od teraz bardziej czułe do aktualnej celności. Rozmazanie podczas patrzenia przez lunetę, będzie wzrastało w zależności od niecelności.
  • UWAGA: Nie ma zmian w sposobie gry snajperkami. Wyświetlanie celności i niecelności zostało poprawione.
  • Delikatnie usprawniono wierność rozmazania celownika.
  • Dodano nową komendę cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy domyślnie ustawioną na 0.

[Różne]

  • Dodano nowe możliwości dla serwerów społeczności i map z warsztatu:
  • weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): Gry, które skupiają się na strzelaniu w locie, mogą ustawić tą wartość na mniejszą by polepszyć strzelanie w locie.
  • sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): Blokuje szybkość w powietrzu na poziomie 110%.
  • sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): Przytrzymanie przycisku skakanie, spowoduje automatyczny bunnyhop.
  • Dodano cl_drawhud_force_radar by wygenerować radar z cl_draw_only_deathnotices.
  • Poprawka dotycząca opóźnień przy klientach ze słabym internetem.

 

Źródło:esportnow

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe inferno sztos. Teraz tylko tak jak mówiono o oficjalnym map poolu. Albo wejdzie inferno + wejdzie season, albo wejdzie inferno i wleci nuke / overpass. Zobaczymy.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Brak aktywności.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines