Skocz do zawartości

Inferno wprowadzone na oficjalne serwery!


Umciaak *

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeci dzień z rzędu Valve uraczyło nas aktualizacją, jednak po dwóch „przymiarkach”, tym razem update wchodzi do głównej wersji gry.

 

pre_1476426940__sd.jpg

 

[Mapy]

  • Odnowiona mapa de_Inferno została dodana do puli map rezerwowych. Dziękujemy społeczności CS:GO za ciągłe wsparcie.
  • Po więcej inf -> Klik
  • Dla wyjaśnienia: Inferno nie zastępuje żadnej innej mapy i póki co nie będzie grane na oficjalnych turniejach.

[Rozgrywka]

  • Dodano 0.4 sekundowe opóźnienie przy wciskaniu przycisku kucania, żeby ograniczyć wizualne zakłócenia spowodowane „spamowaniem” kucania w powietrzu.
  • Powyższe opóźnienie może być regulowany przez komendę sv_timebetweenducks.
  • Naprawiono sytuację, w której stan kucania gracza, nie pokrywał się z tym co było widać. Najbardziej widocznym przypadkiem, było przejęcie bota, który kucał.
  • Skorygowano animację kucania podczas podkładania bomby.
  • Naprawiono błąd, przez który mołotow/granat zapalający nie podpalał powierzchni dookoła, gdy wybuchł na krawędzi.
  • Zredukowano efekt obracania gdy celowało się blisko poziomych powierzchni.

[Xbox Game DVR]

  • Dodano proponowane opcje związane z wydajnością Windows 10 i Xbox Game DVR, wyjaśniającym jak wyłączyć tę opcję.

 

[interfejs]

  • Snajperki są od teraz bardziej czułe do aktualnej celności. Rozmazanie podczas patrzenia przez lunetę, będzie wzrastało w zależności od niecelności.
  • UWAGA: Nie ma zmian w sposobie gry snajperkami. Wyświetlanie celności i niecelności zostało poprawione.
  • Delikatnie usprawniono wierność rozmazania celownika.
  • Dodano nową komendę cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy domyślnie ustawioną na 0.

[Różne]

  • Dodano nowe możliwości dla serwerów społeczności i map z warsztatu:
  • weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): Gry, które skupiają się na strzelaniu w locie, mogą ustawić tą wartość na mniejszą by polepszyć strzelanie w locie.
  • sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): Blokuje szybkość w powietrzu na poziomie 110%.
  • sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): Przytrzymanie przycisku skakanie, spowoduje automatyczny bunnyhop.
  • Dodano cl_drawhud_force_radar by wygenerować radar z cl_draw_only_deathnotices.
  • Poprawka dotycząca opóźnień przy klientach ze słabym internetem.

 

Źródło:esportnow

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe inferno sztos. Teraz tylko tak jak mówiono o oficjalnym map poolu. Albo wejdzie inferno + wejdzie season, albo wejdzie inferno i wleci nuke / overpass. Zobaczymy.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Brak aktywności.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności