Biały Murzyn 22 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 1. Nick: Aldur 2. Imię: Michał 3. Wiek:28 4. Znajomość AMX (1-10): 7/10 5. Sprawny i działający mikrofon: tak 6. Składka: tak 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/Aldur/193.33.177.101:27156/ 8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Michał, mieszkam w małej miejscowości Rzepin w woj. Lubuskim,na codzień pracuję jako kontroler jakości w firmie meblowej,interesuję się wędkarstwem,muzyką,ciekawą książką oraz dobrymi baletami^^. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: - Jestem osobą dosyć aktywną na serwerze - Spodobał mi się wasz serwer i chciałbym posiadać swój wkład we funkcjonowanie serwera - Chciałbym zostać adminem na dd2 ponieważ dosyć często goszczę na serverze gdy nie ma admina który jest właśnie potrzebny - Chciałbym się również przyczynić do wyłapywania graczy którzy używają tzw. czitów oraz nie stosują się do regulaminu - Nie przeklinam,potrafię zachować kulturę oraz cierpliwość względem innych graczy - Pomagam w miarę możliwości - Przede wszystkim chcę aby na serwerze panował spokój gdy nie ma innych adminów 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: STEAM_0:1:112658670 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: około 2 - 3 h w weekendy więcej gdy czas pozwoli 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Od poniedziałku do piątku często jestem po godzinie 16 do około 20 czasami dłużej w weekendy natomiast popołudnie do póznego wieczoru. 13. Staż w Counter-Strike 1.6: około 4-5 lat z przerwami 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): tak ** - bardzo ważne (Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...