Skocz do zawartości

Wywiad z Christian D. Jan - "Portfel ma fajny. Taki skórzany."


Marina.

Rekomendowane odpowiedzi

pre_1487705855__pre_1487704701__wywiad_z

Marina. - Cześć, witajcie i siemanko! Dzisiaj goszczę świeżo upieczonego członka UBT, Jana Christiana! Przedstawisz nam się i opowiesz coś o sobie?
 
Christian D. Jan - Jestem Filip i zamieszkuje piękną wieś pod Krakowem o nazwie Libertów (City Stories). Jestem uczniem pierwszej klasy IV LO w Krakowie. Poszedłem na jedyny sensowny kierunek czyli mat-fiz i muszę powiedzieć, że może w tym roku zdam. Mimo, że mieszkam w tym zadymionym mieście to urodziłem się w Lublinie. Chodź od tego wydarzenia minęło 5 lat to ciągle mówię "na dwór", a nie "na pole".
 
Marina. - Dlaczego akurat liceum? Wzorowałeś się czymś przy wyborze kierunku?
 
Christian D. Jan - No cóż innej opcji nie miałem. Sytuacja wyglądała w ten sposób, że albo dostane się do liceum, albo pakuje walizki "bo darmozjada nie będę trzymać w domu".  Wybrałem mat-fiz drogą eliminacji. Z biologii i chemii byłem zacofany, a human to human. W decyzji pomogło mi też to, że cała moja rodzina była na mat-fizie. Po pierwszym semestrze uważam, że zrobiłem dobry wybór i raczej bym go nie zmienił.
 
Marina. - A co po szkole? Masz jakieś plany?
 
Christian D. Jan - No raczej studia, ale jakie to nie wiem. Jak składałem papiery co liceów to robiłem to kilka dni przed terminem. Pewnie moją decyzje co chce robić w przyszłości zdecyduje za dwa lata (jeżeli zdam).
 
Marina. - "Jeżeli zdam"? Masz problemy z nauką?
 
Christian D. Jan - No raczej nie, ale mój matematyk jest mega wymagający, a to dopiero pierwsza klasa. Dla mnie to ogromna różnica po gimnazjum w którym nigdy nie otworzyłem większości podręczników. Tu jest regularna nauka, która na początku dała o sobie znać. Teraz wychodzę na prostą i myślę, że do matury dociągnę.
 
Marina. - No cóż, w takim razie powodzenia w szkole! Może opowiesz nam o sobie odrobinę więcej, twoje hobby, zainteresowania?