Skocz do zawartości

Zabawy na JB 1.6


Shino

Rekomendowane odpowiedzi

ZABAWY

 

 

KillDay

- KillDay to gra która polega na tym, że więźniowie dostają broń i muszą nawzajem się zabijać.

- Zakaz kampienia(15 sekund w jednym pomieszczeniu).

- Zakaz unikania walki.

- Można posiadać sojusz w maksymalnie 2 osobowych grupach, jeżeli jest więcej niż 6 osób w terrorystach.

- Ostatni więzień otrzymuje życzenie.

 

 

Berek v3

- Berek to gra która polega na tym, że strażnik goni więźnia i łapiąc go ten jest zamrożony, a inni więźniowie go odmrażają.

- Zakaz kampienia.

- Ostatni więzień nie ma życzenia.

-Zakaz kampienia przy zamrożonym więźniu.

 

 

Chowany

- Chowany to gra która polega na tym, że trzeba schować się w dowolnym miejscu na mapie

- W przeciągu 60 sekund trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie kryjówkę

- Ostatni więzień ma życzenie

- Klawisze podczas tej zabawy mają obowiązek być w GR (GunRoom)

- Zakaz chowania się na txt

- Jeżeli CT znajdzię więźnia, naciska klawisz "E",więźniowi pojawia się menu z wyborem koloru,więzień na wybranię koloru ma 5 sekund,po wybraniu koloru przez więźnia,CT zmienia kolor latarki "f"

-Jeżeli: więzień wybrał kolor niebieski, a ct zmienił kolor latarki na Przykładowo pomarańczowy, wówczas CT ma obowiązek zabicia więźnia.

-Jeżeli: więzień trafi kolor na który zmienił CT,CT nie ma prawa zabić więźnia.

-Kolor biały ratuję.

 

 

Ganiany

- Ganiany to zabawa która polega na tym, że Klawisze gonią oraz przy pomocy paralizatora zabijają więźniów

- Zakaz kampienia

- Ostatni więzień ma życzenie

- Więzień może uratować innego więźnia po przez uderzenia go pięścią

 

 

Wojna Gangów

- Wojna gangów to zabawa która polega na tym, że jest się podzielonym na trzy grupy (Niebiescy,Zieloni,Czerwoni,zaczyna się walka między kolorami. Walki trwają aż do pozostania ostatniej osoby

- Zakaz kampienia

- Zakaz unikania walki

- Ostatni więzień otrzymuje życzenie 

 

 

Polowanie

- Polowanie to gra w której podczas zabawy więźniowie się chowają, a strażnicy zabijają ich z awp lub scouta.

- Więźniowie mają czas na ukrycie się przez 30 sekund.

- Można kampić po stronie terrorystów.

- Ostatni więzień otrzymuje życzenie.
 

 

Rekin

- Więźniowie zamieniają się w rekinów którzy mają za zadanie znaleźć oraz zabić chowających się klawiszy na całej mapie przy pomocy noclip'a. Pamiętaj, że Klawsz może korzystać z broni i Cie zabić!

- Klawisze mają czas na ukrycie się przez 30 sekund, a więźniowie w tym czasie bezruch w celach.

- Można kampić w jednym pomieszczeniu.

- Ostatni więzień otrzymuje życzenie.

 

 

Dzień AWP

-Gra, która polega na strzelaniu się więźniów tylko w głowy.

-Nie można kampić.

-Nie można unikać walki.

-Ostatni więźień ma życzenie.

 

 

Chuck Norris Style

-Zabawa polegająca na otrzymaniu przez więźniów M24A9 oraz 1000hp i zabijaniu się.

-Zakaz kampienia

-Ostatni więzień ma życzenie.

 

 

Ninja Day

-Gra polegająca na tym, że strażnik otrzymuję wiertarę oraz 250hp i niewidzialni więźniowie mają z zadanie ich zabić.

-Zakaz kampienia ze strony terrorystów.

-Ostatni więzień NIE ma życzenia.

 

 

Dzieci wojny

-Zabawa polegająca na wyboru broni przez terrorystów i zabijaniu strażników.

-Strażnik ma 30 sekund na schowanie się.

-Zakaz kampienia ze strony terrorystów.

-Ostatni więzień nie ma życzenia.

 

Zabawy Prowadzącego

 

Sajmon mówi

Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia więźniom:

-Sajmon mówi: podskocz

-Sajmon mówi: kucnij

-Sajmon mówi: kucnij i przytrzymaj

-Sajmon mówi: podskoczy i kucnij

itd.

Każde polecenie musi rozpoczynać się od "Samon mówi" i mósi być możliwe do wykonania.

Prowadzący ma prawo zabić osoby które, nie wykonały polecenia (Przedstawionego wyżej, bądź jeżeli wykonały polecenie Przedstawione niżej.

-Hop do góry

-Kucnij

-Podskocz

-Kucnij przytrzymaj

itd.

Aby polecenie wykonać poprawnie,należy dokładnie słuchać prowadzącego.

Prowadzący mósi rozpocząć zabawę po przez polecenie "Rozpoczynam zabawę w Sajmon mówi" i zakończyć zabawę po przez polecenie "Zakańczam zabawę w Sajmon mówi"

 

 

Zwinne palce

Zabawa ta polega na tym, że więźniowe muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący.

Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Wygrywa

Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć (Rozpoczynam zabawę w zwinne palcę, Zakańczam zabawę w zwinne palce).

 

 

Krwawe palce

Zabawa ta polega na tym, że więźniowe muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący.

Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Ginie

Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć (Rozpoczynam zabawę w krwawe palcę, Zakańczam zabawę w krwawe palcę).

 

 
 
Wskaż osobę do zabicia
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera jedną osobę z więźniów i każe jej wybrać osobę do zabicia ze swojego team.
Zabawa ta jest możliwa raz na rundę i można wskazać tylko jedną osobę do zabicia.
 
 
Odmieniec
Zabawa ta polega na tym, że więźniowie mają za zadanie napisać cyfrę 1 lub 2 na say "E" (Najczęściej stosuję się tę zabawę gdy zostaje trzech żywych więźniów).
Osoba która jako jedyna napiszę cyferkę 1 lub 2 zostaje zabita.
 
 
Quiz
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący zadaje pytanie a więźniowie muszą na nie odpowiedzieć przykład: Czy Warszawa jest Stolicą Polski?więźniowie odpowiadają na say "E" lub jeżeli na danej mapie jest wyznaczonę specjalne miejsce do tej zabawy udają się na polę Prawda/Fałsz.
 
 
 
Pierwsza reakcja/Ostatnia reakcja
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia a więźniowie muszą je wykonać.
Pierwsza reakcja różni się od Ostatniej reakcji. Na pierwszej reacji nie zabija się więźniów, wygrany więzień wychodzi na środek bądź na miejsce wskazane przez osobę prowadzącą.
Na ostatniej reakcji, ostatnia osoba która wykona polecenie. Ginie
Przykładowe polecenia:
Ostatnia reakcja: Podskocz
Ostatnia reakcja: Kucnij
Ostatnia reakcja: Kucnij przytrzymaj
itd.
Pierwsza reakcja: Podskocz
Pierwsza reakcja: Kucnij
Pierwsza reakcja: Kucnij przytrzymaj
Osoba prowadząca ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć.
 
 
Mam Talent
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera po kolei osoby do pokazania mu swojego talentu, jeżeli talent więźnia spodoba się prowadzącemu, wówczas więźnień nie zostanie zabity, jeżeli prowadzącemu nie spodoba się talent, więzień ginie.
 
 
Kuleczki
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący podaje informacje więźniom ile ma naboi w magazynku (Przykład: m4a1, jest 30 naboi).
Strzela w powietrze z  broni "x" naboi, a więźniowie zgadują ile prowadzącemu zostało naboi.
Każdy ma jedną szansę.
Osoba która będzie najbliżej trafnego wyniku, bądź trafi na dokładny wynik wygrywa.
 
 
Pary 
Zabawa ta jest możliwa, jeżeli jest nie parzysta liczba więźniów. Wtedy zamyka się ich w klatce, lub innym pomieszczeniu. Terroryści biegają, a na daną komendę każdy musi znaleźć parę, komendą może być np. strzał z AWP. Para wygląda tak, że jedna osoba siedzi na ctrl, a druga wskakuje jej na głowę. Osoba bez pary ginie.
 
 
Wojsko
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę, jeżeli ktoś źle wykona - ginie.
Przykład - Bawimy się w wojsko, na moją komendę  baczność  - patrzycie się na mnie, na komendę  w  prawo zw rot - obracacie się w prawą stronę, na komendę w lewo zwrot - w lewą stronę. Pamiętajcie, żeby zawszeobracać się względem waszej aktualnej pozycji, czyli jak patrzyliście się na strażnika i powiedział "w tył zwrot" (wtedy już byliście do niego plecami), a później "w prawo zwrot", to jesteście skierowani na prawo od tej pozycji w której aktualnie staliście. Czyli jak byliście plecami, to obrót w prawo o 90 stopni.
 
 
Sąd
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo(tutaj można wykorzystać informację dostępną u więźnia w lewym górnym rogu ekranu, jest tam napisane za co siedzisz). Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne.
Przykład - Pobawimy się w sąd. <nazwa gracza> dlaczego kradłeś puszki coca-coli z automatu. Wtedy więzień się tłumaczy, np. że ma alergie na coca-cole i to nie jest on. Nie polecam mówić "to nie ja", bo wtedy w 99% zginiecie.
 
 
Kuchnia
Zabawa ta polega na tym, że więźniowie serwują dania klawiszom. Powiedzmy śniadanie - terrorysta przedstawia swój jadłospis. Jeżeli zaproponowane jedzenie spodoba się klawiszowi, to więzień prz
 
 
Antonimy
Zabawa ta polega na tym, że piszecie odwrotność danego słowa.
Przykład - Antonim do słowa mały - duży. Do słowa ciemny - jasny.
 
 
Wyliczanka
Zabawa ta polega na tym, że wygrana osoba wybiera liczbę od 1 do X*. Terroryści muszą być ustawieni w równym szeregu, wtedy klawisz odlicza od prawej lub lewej strony tą liczbę i ginie osoba, na którą wypadnie. *X - Liczba pozostałych przy życiu terrorystów.
 
 
Lustro
Zabawa ta polega na tym, że więźniowie muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić.
 
 
Farmer
Zabawa ta polega na tym, że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą sie za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawe (boisko, czy coś z trawą). Potem np. farmer je doi i CT zabija tą np.: która dała najmniej mleka itp. Tutaj liczy się pomysłowość CT.
 
 
Odwrotna Reakcja
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia które więźniowie muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. prowadzący mówi odwrotna reakcja podskocz więźniowie kucają itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie.
 
 
Skan
Zabawa ta polega na tym, że terroryści wchodzą do izolatki, lub do pomieszczenia, wtedy klawisz ich skanuje. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci.
 
 
Widziany przedmiot
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący opisuje jakiś przedmiot, który aktualnie widzi w pomieszczeniu, w którym się znajduje. Kto pierwszy odgadnie ten przedmiot przechodzi dalej.

 

Czapki

Zabawa ta polega na tym, że więźniowie ściągają wszystkie czapki, na komende "załóż" zakładają oni czapki (jakie tylko są ).
Osoby, którym czapki się powtórzą giną, osoby które nie założą czapki giną.

 

Żaby 

Do tej zabawy potrzebna jest parzysta liczba więźniów. Prowadzący dzieli ich na 2-osobowe grupy po czym wyznacza miejsce startu. Jeden gracz jest na kucaka, a drugi stoi i przeskakują się nawzajem. WYgrywa para, która pierwsza skończy wyscig.

 

Niechciana dusza

Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera dwie osoby, które stają przed szereg z totalnym bezruchem i patrzą na prowadzącego. Na sygnał reszta więźniów podchodzi za wybranych. Osoba za którą będzie mniej graczy zostaje zabita.

 

Woda i ogień

Żeby zabawa doszła do skutku więźniowie muszą znajdować się obok basenu. Na słowo woda, wszyscy pływają po basenie, a na słowo ogień wszyscy wychodzą z basenu. Osoba która ostatnia wyjdzie ginie.

 

X factor 

Zabawa ta polega na tym, że każdy więzień po kolei musi zaśpiewać jakiś utwór, CT decyduje kto przeżyje a kto nie.
 
Autorzy: @l3lu @Tymbarkowa :3, @Ktoś., @Nemo.
Edytowane przez Ktoś.
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Polecam usunąć grę farmer zbyt zryta i rzadko kto w nią gra oraz polecam te gry dodać do regulaminu punkt w którym będzie napisane by urozmaicać coś, bo do tej pory cały czas widzę pierwszą i ostatnią reakcję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5/30/2017 o 23:23, Kryszczyn napisał:

Polecam usunąć grę farmer zbyt zryta i rzadko kto w nią gra oraz polecam te gry dodać do regulaminu punkt w którym będzie napisane by urozmaicać coś, bo do tej pory cały czas widzę pierwszą i ostatnią reakcję :)

Nie ma potrzeby usuwać tej gry, ponieważ to jest spis NIEKTÓRYCH zabaw na jb, jest oczywiście wiele więcej. A nie używają tej zabawy bo są mało kreatywni :D W dodatku "zryta" to mało rozwinięty powód. 

Regulamin to regulamin i nie ma tam być zabaw, od tego jest właśnie ten temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności