Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie - Browar


Browar

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Browar
2. Imię: Daniel
3. Wiek: 19 (rocznikowo 20)
4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7-8
5. Sprawny i działający mikrofon**: Jest
6. Składka (tak/nie): niestety, jak na razie nie zarabiam na siebie, więc ciężko, ale w niedalekiej przyszłości czemu nie :D
8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Daniel, mam 19 lat, kończę technikum informatyczne, a jako że jestem jeszcze uczniem, to można mnie spotkać na serwerze głównie popołudniami oraz wieczorami, zależy jak mam czas. Na serwerze przesiaduję po kilka godzin dziennie, oczywiście nie zawsze mogę wbić bo wiadomo, obowiązki i nauka. Na serwerze gram dopiero około miesiąca. Gdy nie siedzę  przed komputerem to przeważnie gram w koszykówkę ze znajomymi, natomiast bardziej na poważnie podchodzę do CS'a bo staram się o wejście na profesionalną scenę Countera, jak na razie byłem tylko na 1 lanie, ale bez szczególnych sukcesów.
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**:  Jestem na serwerze codziennie przez długi czas więc mogę pomóc w pilnowania porządku na serwerze, gracze z serwera potwierdzą, że gram często :D dodatkowo Ziemniak mi mówił że przydało by się na tym serwerze więcej adminów więc bardzo chętnie pomogę jeśli podanie zostanie rozpatrzone pozytywnie.
10. Steam_ID: STEAM_0:0:72037122
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 2 godziny minimum, często więcej.
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): W dni robocze popołudniami bądź wieczorami, a w weekendy różnie.
13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2105 godzin
13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Posiadałem w 1.6, natomiast w CS:GO jeszcze nie posiadałem, lecz komendy znam i wiem na czym to polega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na mocne TAK  

  •  Jest Aktywny na serwerze
  • Spełnia wszystkie wymagania
  • Wie jak się zachować, kiedy trzeba być poważnym, kiedy niekoniecznie