Jump to content

FRYTA

Jailbreak CS:GO
  • Content Count

    280
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 10h 36m 38s

Community Reputation

50 Dobry

About FRYTA

  • Rank
    Bywalec
  • Birthday 01/23/2001

Informacje o Profilu

  • Nick
    _F_R_Y_T_A_
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    JailBreak CS:GO
  • Lokacja
    Katowice

Metody kontaktu

  • GG
    44023754

Recent Profile Visitors

761 profile views
  1. FRYTA

    Pierwszy raz widze twój nick na oczy, pograj troche poznaj sie z ludzimi i popraw aktywność. Jak bedziesz ogarniał to bede na tak , Narazie na nie.
  2. FRYTA

    Myślałem nad tobą i chciałem dać ci szanse i być na tak ale jak zobaczyłem gameme co @GryTreanpokazał to jestem na Nie. Popraw się i napisz podanie ponownie.
  3. FRYTA

    Podanie ładnie sie prezentuje, jesteś ogarnięty nie prowokujesz wiec jak najbardziej jestem na tak. No i poprawiłes sie z godzinami.
  4. FRYTA

    Plusy +aktywność Minusy -wiek -podanie napisane tak o żeby było -konto dla podania -mutacja Jestem na nie ,jeszcze nie twój czas. Pozdro
  5. FRYTA

    Kursor no nie wiem czy jest spokojny miły i uczynny, Bo jak ja gram na serwerze to zazwyczaj prowokuje . Wiec narazie jestem za tym żeby mute został i jak zmienisz swoje zachowanie i przestaniesz prowokować to napisz ponownie podanie o unmute.
  6. FRYTA

    Jestem na Tak +Mutacja +Kulturalny +Ogarnia Ct i TT +Wiek -Konto dla podania Jestem za okresem próbnym,popraw jedynie forum i bedzie dobrze. Popraw link GameMe bo nie działa.
  7. FRYTA

    1. Twój nick:_F_R_Y_T_A_ 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba):jb awans 3. Ranga:Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie):
  8. FRYTA

    Scroll gadaliśmy o tym ,że dopóki nie bedziesz miał w punkcie 14.TAK to nie ma opcji żeby twoje podanie było przyjęte. Narazie jestem na Nie. #Edit Po przedyskutowaniu zmieniam moją decyzje na Tak. Okres próbny i zobaczymy jak bedziesz sie sprawował.
  9. FRYTA

    Narazie mój głos jest na Nie. Pograj troche i napisz podanie bo jak narazie grasz 4 dni po przerwie, i odrazu chcesz dostać range. Pokaż, że ci zależy to myślę, że będzie pozytywnie przyjęte.
  10. FRYTA

    Jestem na Nie -Aktywność -wiek -kultura
  11. FRYTA

    1. Twój nick: _F_R_Y_T_A_ 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba): jailbreak 3. Ranga: Guard 4. Link do tematu (potwierdzenie): https://forum.cs-classic.pl/topic/66901-przyjętepodanie-na-guarda-_f_r_y_t_a_/
  12. FRYTA

    Scroll wiesz ,że cie lubie ale poczekaj do tej 16 lub jak przejdziesz mutacje, wtedy jak najbardziej bedziesz sie nadawał . wierze w ciebie
  13. Typ Pracy: AvatarWymiary: avatar 250x250 Render, Stock: Coś z tematyką jordanaNapis/y: _F_R_Y_T_A_ w jakimś ladnym miejscuTematyka: Jordan Kolorystka: obojetnieInne:Oferuje like za ladną pracę
  14. FRYTA

    hmm na plus +mutacja +zna regulamin +wiek +ogarnia ct i tt na minus -prowokacja
  15. 1. Nick:_F_R_Y_T_A_ 2. Imię:Piotr 3. Wiek:18lat 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 8/10 5. Sprawny i działający mikrofon**:Tak 6. Składka (TAK/NIE):Nie 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/561008 8. Parę słów o sobie **:Pochodzę z Katowic, Chodzę do szkoły o profilu technik mechanik, Interesuje się piłką nożną oraz CS:GO.Moim ulubionym klubem jest GKS Katowice oraz FC Barcelona. 9. Dlaczego chciałbyś zostać strażnikiem**: Dlatego ,że znam się na rzeczy i nie mam już braków w regulaminie. Nie lubię chamstwa i cwaniaków co np. obrażają , wyzywają itp. Chyba każdy już z administracji mnie zna wiec bardzo chciałbym zostać guardem. Mam bardzo dużo czasu wciągu dnia.Jestem sympatyczną i miłą osobą. Bardzo lubię pilnować i przestrzegać regulaminu. Spełniam wszystkie wymagania i myślę, że podanie będzie przyjęte pomyślnie. 10. Steam_ID: STEAM_0:1:62920015 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 1-6 godzin dziennie 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze 15-24, Weekendy 12-24 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive:3300h 14. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE):Tak 15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak #edit zibi za mojej kadencji która trwała prawie 8 miesięcy nie było ze mną żadnych problemów, a do tego dodam, że byłem wtedy młodszy i mniej dojrzały. #edit szambi żebyś się nie uraził ale to troche głupoty co napisałeś, chyba każdy co gra wiecej czasu na serwerze mnie kojarzy lub zna.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines