Skocz do zawartości

Propozycje w sprawie serwera


piotrekobi

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnie tematy miały ponad 2 lata, więc postanowiłem zrobić nowy. Na waszym serwerze DM gram od kilku miesięcy codziennie po co najmniej 30 minut. Wydaje mi się, że wiem jak go zmienić, żeby uczynić go idealnym miejscem na trening aimowy lub rozgrzewkę przed meczem.

Według mnie hełmy powinny zostać ponownie dodane. W meczu przeciwnicy raczej zawsze mają hełm, a na serwerze jest on wyłączony, co znacznie ułatwia grę dla osób grających M4A4 / M4A1-s. Dużo osób gra też samym USP'em i z łatwością zabija osoby biegające z kałachami, co w meczach jest niespotykane. Zawsze jeśli ktoś ma kałacha, będzie miał hełm, co bardzo utrudnia jego zabicie. Według mnie pistolety powinno się ćwiczyć na serwerze typu"Pistol only DM".

Inna sprawa to AWP, czasami wydaje się, że połowa graczy nimi gra, co jest bardzo denerwujące dla graczy z rifle'ami. Dobrym pomysłem byłoby ograniczenie ilości AWP do np. 1/4 graczy na serwerze (max 5, jeżeli na serwerze jest 20 osób).

Jeszcze inny pomysł to wyłączenie możliwości używania mikrofonu. Na serwerze przeznaczonym do rozgrzewki / treningu aima mikrofon nie jest do niczego potrzebny, a tylko przeszkadza osobom próbującym się skupić i zmusza ich do "muteowania" innych.

 

       TL;DR

  •  Dodanie hełmów
  •  Ograniczenie ilości AWP
  •  Wyłączenie możliwości używania mikrofonu

Przed komentarzem proszę o przeczytanie uzasadnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie helmy zostały specjalnie usunięte. Moim zdaniem dobrze, ze sie tak stalo. Można poćwiczyć aima nie tylko z ak, a z m4. Głównie chodzi o to, że z ak pada się na strzała wiec jest to bardzo duża przewaga vs takiej m4a1-s.

 

Co do AWP ten limit jest głupi. Gram czym chce, a nie czekam, az bd mógł zagrać swoja awp.

 

Jest to serwer spolecznosciowy więc czemu miałoby wyłączyć sie mikrofon? Ja jak chce sie skupić to pisze voice_enable 0 i tyle