Patrykk 3 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Nick: Patrykk Wiek: 15 lat Kilka słów o mnie: Mam na imię Patryk i bardzo lubię sport. Jednak lubię też grę w CS 1.6 któremu poświęcam około 5 godzin. Interesuje mnie gra w gry komputerowy w których znajduje się CS. Dlaczego staram się o tom funkcję: Chciałbym zostać Adminem ponieważ w czasie kiedy ja gram na serwerze aktualnie niema Adminów i wszyscy wtedy łamią regulamin. Link GT** https://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.143:27015/top_players/?query=Patrykk Czy posiadam doświadczenie jako Admin: Tak. Znajomość AMX: 8-10. Staż w grze: Gram od pięciu lat. Ile czasu poświęcam serwerowi: 3-5 godzin, zależy kiedy. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OptimusPrim 402 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 (edytowane) Na NIE - Znajomością regulaminu nie grzeszysz - GT do kosza - Słabo rozpisane + Składka Wykaż chęci i popracuj nad GT Edytowane 24 Grudnia 2017 przez OptimusPrim Niechciane zamieszczenie przez missclick bez pełnej wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złota Owca 624 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Na nie. - nie znasz regulamin - podanie nie najlepsze - wiek - doświadczenie Jako admin? Nawet nie miałeś admina nigdy - amx 8-10? To 8 czy 10? O ile WGL się na tym znasz, pytalem dzisiaj czy umiesz by, ty zapytałes co to jest, więc raczej nie sądzę że znasz amx na 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...