Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 20 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Lord na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazemati 0 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 mam pytanie co do klasy lord. czy zostal naprawiony pancerz ze redukuje obrazenia oraz zakrwawienie? Mozna tez by poprawic wytrzymalosc u klas jak ktos maksuje poniewaz przy rozdaniu 50 punktow redukuje jedynie 8dmg, czyli jak widac nie oplacalne. Lepiej dac 50pkt w zywotnosc i miec 50hp wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Nie bardzo rozumiem to porównienie HP do wytrzymałości, ponieważ HP jest stałą wartość, np: 50 HP i tyle, a wytrzymałość jest zależna od ilości strzałów, a więc skąd to obliczenie 8 DMG? Redukcja działa tak, że po sprawdzeniu CAŁEJ funkcji nadającej DMG lub zabierającej, sprawdza na końcu statystykę z redukcją tzn zręczność i jeśli ma, to 1.0 - (ilość pkt w zręczność/300) 50/300 to około 0.16, czyli 16%, a więć 1.0 - stała wartość DMG, którą zadal gracz odjąć 0.16, czyli klasa otrzymuje 0.84 DMG. Czy to mało? Ktoś zadaje Ci 10 DMG, to dostajesz 8.4 DMG Tyle na pewno zadaje AK, a więc jedna seria AK to 30*8.4, a więc jak w takiej sytuacji 50 HP jest lepsze od 50 w redukcję? Nie jestem w stanie zrozumiec tego porównania, bo wszystko zależy od sytuacji, a więc nie za każdym razem to 50 HP będzie lepsze, bo gdy te obrażenia będą zbyt duże, to bardziej przyda się redukcja, aniżeli HP. To po części temat rzeka, bo można myśleć o tym jak to dokładnie ma działać i jaka jest sytuacja, ale nie potrafie zrozumieć tego 8 DMG, bo nie ma takiej wartości w kodzie. Skrypt oblicza to na zasadzie: 1.0 - (zrecznosc/300), a więc gdy ktoś ma 100 zręczności, to 100/300 = 0.33 1.0 - 0.33 to 0.67 i 67% DMG dostać, to jest bardzo mało, bo prawie połowa. Nie możemy też dopuścić do sytuacji, w której DMG będzie redukowane w 50%, albo w większej przy samej statystyce, bo gdy dojdą do tego itemy, itd to taka osoba jest niezniszczalna Dodam jeszcze na koniec, że zręczność podsumowuje ATAK, a więc przed nią są wszystkie obliczenia i to ona jest ostatnia, czyli ogólny DMG jest brany pod uwagę i w ten sposób obliczana jest redukcja Co do reszty, to jak najbardziej będą prowadzone prace przy Lord, bo jest jedną z gorszych premek, ale proszę dać mi jeszcze trochę czasu, ponieważ chcę załatwić sprawę z tym skanowaniem skillami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Skoro druid 9hp co 3 i fiolke to dlaczego klasa premium jest gorsza od zwyklej? Jak dla mnie 14hp to za mało w prownaniu do fiolki. Moze by tak mu dodać 17hp co 3sek i zmniejszyc lekko zwinnosc tak do 15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy oraz efekt krwawienia powinien być nakładany poprzez trafienie w głowe a nie ciało tak jak to było w cs 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 (edytowane) Wcześniej miał szanse zakrwawić tylko strzałem w głowę, trzeba poprawić. @PycekTo nie płacz tylko Zjem Cie pewnie o tym zapomniał Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez _Hades Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 No to jak teraz znerficie Lorda to Druid bedzie 2x lepszy, naprawde mądre. Nie wiem co jest bardziej denerwujace 25% mniejszej widocznosci czy moze +50hp lub 60 nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycek 47 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Chłopaki nie płaczcie o to krwawienie.Jest to klasa PREMIUM za PIENIĄDZE czyli ta klasa musi się wyróżniać i być lepsza niż zwykłe. No nie wiem @_Hades czy to nie płacz jak wczoraj co rundę ktoś o tym gadał Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez Pycek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W dniu 25.04.2020 o 21:56, Op0rNiK0W napisał: czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy oraz efekt krwawienia powinien być nakładany poprzez trafienie w głowe a nie ciało tak jak to było w cs 1.6 W dniu 25.04.2020 o 22:32, _Hades napisał: Wcześniej miał szanse zakrwawić tylko strzałem w głowę, trzeba poprawić. @PycekTo nie płacz tylko Zjem Cie pewnie o tym zapomniał Opis klasy Cytat Posiada 20/100 szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika (wywołuje krwawienie) Także o niczym nie zapomniałem, a aktualizacja do tego weszła rok temu i to akurat bardzo dobrze pamiętam, więc to nie jest błąd, a efekt na ekranie skrócę, bo ta ilość i ich czas spowoduje, że ktoś nam niedługo padnie przed kompem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi