Root -_- 11,942 Posted March 20, 2018 Root Share Posted March 20, 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą Lord na serwerze New Diablo Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazemati 0 Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 mam pytanie co do klasy lord. czy zostal naprawiony pancerz ze redukuje obrazenia oraz zakrwawienie? Mozna tez by poprawic wytrzymalosc u klas jak ktos maksuje poniewaz przy rozdaniu 50 punktow redukuje jedynie 8dmg, czyli jak widac nie oplacalne. Lepiej dac 50pkt w zywotnosc i miec 50hp wiecej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted October 26, 2018 Author Root Share Posted October 26, 2018 Nie bardzo rozumiem to porównienie HP do wytrzymałości, ponieważ HP jest stałą wartość, np: 50 HP i tyle, a wytrzymałość jest zależna od ilości strzałów, a więc skąd to obliczenie 8 DMG? Redukcja działa tak, że po sprawdzeniu CAŁEJ funkcji nadającej DMG lub zabierającej, sprawdza na końcu statystykę z redukcją tzn zręczność i jeśli ma, to 1.0 - (ilość pkt w zręczność/300) 50/300 to około 0.16, czyli 16%, a więć 1.0 - stała wartość DMG, którą zadal gracz odjąć 0.16, czyli klasa otrzymuje 0.84 DMG. Czy to mało? Ktoś zadaje Ci 10 DMG, to dostajesz 8.4 DMG Tyle na pewno zadaje AK, a więc jedna seria AK to 30*8.4, a więc jak w takiej sytuacji 50 HP jest lepsze od 50 w redukcję? Nie jestem w stanie zrozumiec tego porównania, bo wszystko zależy od sytuacji, a więc nie za każdym razem to 50 HP będzie lepsze, bo gdy te obrażenia będą zbyt duże, to bardziej przyda się redukcja, aniżeli HP. To po części temat rzeka, bo można myśleć o tym jak to dokładnie ma działać i jaka jest sytuacja, ale nie potrafie zrozumieć tego 8 DMG, bo nie ma takiej wartości w kodzie. Skrypt oblicza to na zasadzie: 1.0 - (zrecznosc/300), a więc gdy ktoś ma 100 zręczności, to 100/300 = 0.33 1.0 - 0.33 to 0.67 i 67% DMG dostać, to jest bardzo mało, bo prawie połowa. Nie możemy też dopuścić do sytuacji, w której DMG będzie redukowane w 50%, albo w większej przy samej statystyce, bo gdy dojdą do tego itemy, itd to taka osoba jest niezniszczalna Dodam jeszcze na koniec, że zręczność podsumowuje ATAK, a więc przed nią są wszystkie obliczenia i to ona jest ostatnia, czyli ogólny DMG jest brany pod uwagę i w ten sposób obliczana jest redukcja Co do reszty, to jak najbardziej będą prowadzone prace przy Lord, bo jest jedną z gorszych premek, ale proszę dać mi jeszcze trochę czasu, ponieważ chcę załatwić sprawę z tym skanowaniem skillami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 20, 2020 Share Posted April 20, 2020 Skoro druid 9hp co 3 i fiolke to dlaczego klasa premium jest gorsza od zwyklej? Jak dla mnie 14hp to za mało w prownaniu do fiolki. Moze by tak mu dodać 17hp co 3sek i zmniejszyc lekko zwinnosc tak do 15% Link to comment Share on other sites More sharing options...
56489 88 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy oraz efekt krwawienia powinien być nakładany poprzez trafienie w głowe a nie ciało tak jak to było w cs 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Hades 60 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 (edited) Wcześniej miał szanse zakrwawić tylko strzałem w głowę, trzeba poprawić. @PycekTo nie płacz tylko Zjem Cie pewnie o tym zapomniał Edited April 26, 2020 by _Hades Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaahuuu 70 Posted April 25, 2020 Share Posted April 25, 2020 No to jak teraz znerficie Lorda to Druid bedzie 2x lepszy, naprawde mądre. Nie wiem co jest bardziej denerwujace 25% mniejszej widocznosci czy moze +50hp lub 60 nie pamietam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pycek 47 Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 (edited) Chłopaki nie płaczcie o to krwawienie.Jest to klasa PREMIUM za PIENIĄDZE czyli ta klasa musi się wyróżniać i być lepsza niż zwykłe. No nie wiem @_Hades czy to nie płacz jak wczoraj co rundę ktoś o tym gadał Edited April 26, 2020 by Pycek 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root -_- 11,942 Posted April 27, 2020 Author Root Share Posted April 27, 2020 W dniu 25.04.2020 o 21:56, Op0rNiK0W napisał: czas oślepienia powinien trwać maksymalnie do 1 sekundy oraz efekt krwawienia powinien być nakładany poprzez trafienie w głowe a nie ciało tak jak to było w cs 1.6 W dniu 25.04.2020 o 22:32, _Hades napisał: Wcześniej miał szanse zakrwawić tylko strzałem w głowę, trzeba poprawić. @PycekTo nie płacz tylko Zjem Cie pewnie o tym zapomniał Opis klasy Cytat Posiada 20/100 szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika (wywołuje krwawienie) Także o niczym nie zapomniałem, a aktualizacja do tego weszła rok temu i to akurat bardzo dobrze pamiętam, więc to nie jest błąd, a efekt na ekranie skrócę, bo ta ilość i ich czas spowoduje, że ktoś nam niedługo padnie przed kompem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts