OptimusPrim 402 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Nick: TataHitleraLink do SSów: -Wycinek z konsoli(bez IP)*:[CSC]-------------------------------------[CSC] ||| Zostales zbanowany! ||| Nick: TataHitlera ||| Steam ID: STEAM_1:0:1464492208 ||| Powod: Autostrefa ||| Nalozono: 29.06.2018 - 15:51:00 ||| Czas bana: zawsze ||| Mapa: map ||| Pozostalo: ||| Ban wygasa: Nigdy [CSC]-------------------------------Serwer: Deathrun 1.6Link do bana: AMX nie działa Bez komentarza 2 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[BOR] PEWNIAK 37 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Zacznę od najważniejszej rzeczy, a mianowicie nie posiadam demka. Rozumiem, że w tak ważnej sprawie powinienem je mieć i przepraszam za zaniedbanie. Sprawa jest dla mnie jasna. TataHitlera używał bindów o treści "StrafeEmulator by GigaBytE" itp. Nie reagowałem na to, ponieważ nie znam się na takich wynalazkach. Do czasu aż dostałem zgłoszenie na U@ że ma Auto Strafe. Przeczytałem szybko poradnik w internecie na ten temat i wszystko się zgadzało. Zachowałem się zbyt pochopnie i zaufałem graczowi. Wstawiłem bana. Moje uwagi do Optimusa: Po pierwsze jako admin nie powinieneś prowokować takich sytuacji, a pomagać w ich zminimalizowaniu/zlikwidowaniu bo to się nie zdarzyło pierwszy raz. Po drugie przez dłuższy czas (15-20min) pytałeś na say'u kto jest adminem na serwerze (utwierdzając mnie w przekonaniu, że jesteś potencjalnym cziterem) i mówiłeś koledze jak ustawić wspomagacz. Po trzecie twoje zachowanie jest nie etyczne w stosunku do mnie, zespołu adminów i graczy serwera. Nie powinieneś prowokować takich sytuacji. 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V0RDEN 1 572 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 ub będzie jak wróci właściciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...