OptimusPrim 402 Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Nick: TataHitleraLink do SSów: -Wycinek z konsoli(bez IP)*:[CSC]-------------------------------------[CSC] ||| Zostales zbanowany! ||| Nick: TataHitlera ||| Steam ID: STEAM_1:0:1464492208 ||| Powod: Autostrefa ||| Nalozono: 29.06.2018 - 15:51:00 ||| Czas bana: zawsze ||| Mapa: map ||| Pozostalo: ||| Ban wygasa: Nigdy [CSC]-------------------------------Serwer: Deathrun 1.6Link do bana: AMX nie działa Bez komentarza 2 7 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[BOR] PEWNIAK 37 Posted June 29, 2018 Share Posted June 29, 2018 Zacznę od najważniejszej rzeczy, a mianowicie nie posiadam demka. Rozumiem, że w tak ważnej sprawie powinienem je mieć i przepraszam za zaniedbanie. Sprawa jest dla mnie jasna. TataHitlera używał bindów o treści "StrafeEmulator by GigaBytE" itp. Nie reagowałem na to, ponieważ nie znam się na takich wynalazkach. Do czasu aż dostałem zgłoszenie na U@ że ma Auto Strafe. Przeczytałem szybko poradnik w internecie na ten temat i wszystko się zgadzało. Zachowałem się zbyt pochopnie i zaufałem graczowi. Wstawiłem bana. Moje uwagi do Optimusa: Po pierwsze jako admin nie powinieneś prowokować takich sytuacji, a pomagać w ich zminimalizowaniu/zlikwidowaniu bo to się nie zdarzyło pierwszy raz. Po drugie przez dłuższy czas (15-20min) pytałeś na say'u kto jest adminem na serwerze (utwierdzając mnie w przekonaniu, że jesteś potencjalnym cziterem) i mówiłeś koledze jak ustawić wspomagacz. Po trzecie twoje zachowanie jest nie etyczne w stosunku do mnie, zespołu adminów i graczy serwera. Nie powinieneś prowokować takich sytuacji. 2 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V0RDEN 1,577 Posted June 30, 2018 Share Posted June 30, 2018 ub będzie jak wróci właściciel Link to comment Share on other sites More sharing options...