Jump to content

System LVL - Co po wbiciu wszystkich broni?


-_-
 Share

Recommended Posts

  • Root

Witam,

Jako iż nie chciałbym ograniczać wbijania LVL do wszystkich broni,  planuje dodac coś, co zdobywa się po wbiciu lvl 28 (ostatnia broń jest na tym lvl).

Mam dla Was 3 propozycje

 

1. Tak jak na ZM CS 1.6 po wbiciu 30 lvl dostajemy możliwość zresetowania lvl i wymienienia ich na SVIP (miesiąc)

 

2. Po wbiciu 28 lvl, każdy kolejny poziom oferuje nam nowe bronie jak np: GOLD <tutaj nazwa broni> i to daje nam większe DMG. Oczywiście bylyby to dwa rodzaje GOLD i Diament

Wyglądałoby to tak

1-28 to zwykłe bronie

29-56 to gold bronie (to samo, ale z większym DMG)

56-84 to diament, czyli jeszcze większy DMG

 

3. Po wbiciu 28 lvl każdy kolejny dodaje nam 1 diament, a diamenty możemy wymieniać na ulepszenie postaci (np: więkzsy speed, damage, hp, grawitacja, itd)

 

 

Która opcja najbardziej Wam odpowiada? Chciałbym by wbijanie lvl nie kończyło się na wbiciu maksymalnej liczby broni

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. Nudno by było gdyby się wbijało tylko 30lvl i wtedy wymiana na svipa itd. (no chyba, że ktoś ma to mógłby zostać na 30 lvlu, ale to nie ma sensu)

2. Bardzo dobre, tylko że jak ktoś już wbije te bronie z diamentu i wejdzie jakiś gracz to, albo go to zaciekawi i zachęci do gry, albo zniechęci że nie będzie miał szans jako zombie (chociaż i tak już teraz jak jest ogarnięty gracz, a zombie nie wbijają wszyscy na raz to sobie na spokojnie poradzi)

3. Jaki byłby max lvl? ile jeden punkt w damage by dawał dodatkowego damage? itd. to ważne jeżeli mam wybierać (nie wiem jak inni)

Dla mnie najlepszy byłby numerek 2 :D

Edited by Stitcher
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Najlepszą opcją wydaje się numer 2. Ale, zrobić coś takiego, że jeżeli mamy Vipa/SVipa to do lvla 30 mamy normalnie bonusy 2x ap 2x exp itd. Lecz po wbiciu 30 lvla bonusy nam uciekają. Zmniejszy to występowanie takich sytuacji że ktoś ma 15 lvl, a svip lata już z 50 czy tam 60.

Nr. 3 jest też ciekawy i nawet do niego można by wsadzić te Złote bronię za określoną ilość tych diamentów. 

Nr. 1 Całkowicie odpada, gracze popadliby w rutynę robiąc ciągle to samo. 

 

///

@KoreptaZMNie ma takiej opcji żeby bezlik był na minutę moim zdaniem. Zwykły gracz nawet nie zarobi tych 50ap w ciągu minuty. Doszedł Madness, ma dojść jeszcze hp, wiec wbijanie będzie ułatwione 

Edited by Zimny.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Zbyt szybko skończy się zabawa i tak jak wyżej ciągła rutyna. 

2. Najlepsza opcja. 

3. Jak miałby wyglądać reset? Nasze statystyki znikają, czy zostają po resecie? 

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Wszystko znika po resecie, co jest dość logiczne, bo resetuje lvl i AP

Link to comment
Share on other sites

Bardzo mi się podobają Twoje propozycje tylko niektóre bym połączył lub pozmieniał, mianowicie:

1. Całkowicie odpada, przez chwile myślałem, że mógłby zostać VIP zamiast SVIP'a ale serwer raczej nie będzie miał wtedy wystarczających zarobków na utrzymanie.

2/3. Obie propozycje bardzo mi się podobają i jestem ciekawy czy jest możliwość ich połączenia, mianowicie:

  • Po zdobyciu 30 lvl mamy możliwość zrestartowania konta i uzyskania "Classic-Points" które możemy wymienić na ulepszenia broni lub zombie i ludzi, przykładowe ulepszenia które teraz przyszły mi do głowy:
    Mini legenda xD
    (opis)
    [wartości]
    <ceny ulepszeń>
  1. Human:
    - Zwiększenie pancerza. (Max 100)   [+5 | +10 | +15 | +20 | +25 | +30 | +35 | +40 ...]   < 1 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 ...>
    - Zwiększenie grawitacji.  (Max 200%)   [110% | 120% | 130% | 140% | 150% ...]   < 2 | 4 | 8 | 16 | 32 ...>
    - Zwiększenie szybkości. (Max 200%)   [110% | 120% | 130% | 140% | 150% ...]   < 2 | 4 | 8 | 16 | 32 ...>
    - Wytrzymałość pancerza. (Zmniejsza otrzymywane obrażenia, max 25%)   [1% | 2% | 3% | 4% | 5% ...]   < 2 | 4 | 8 | 12 | 16 ...>
  2. Zombie:
    - Zwiększenie HP. (Max 5k)   [+0.5k | +1k | +1.5k | +2k | +2.5k | +3k | +3.5k | +4k ...]   < 1 | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 ...>
    - Zwiększenie Grawitacji. (Max 200%)   [110% | 120% | 130% | 140% | 150% ...]   < 2 | 4 | 8 | 16 | 32 ...>
    - Zwiększenie Szybkości. (Max 200%)   [110% | 120% | 130% | 140% | 150% ...]   < 2 | 4 | 8 | 16 | 32 ...>
    - Wytrzymałość. (Zmniejsza otrzymywane obrażenia, max 25%)   [1% | 2% | 3% | 4% | 5% ...]   < 2 | 4 | 8 | 12 | 16 ...>
    - Zwiększenie Obrażeń. (2x obrażenia, max 50%)   [+5 | +10 | +15 | +20 | +25 | +30 | +35 | +40 ...]   <5 | 10 | 15 | 20 | 25 ...>
    - Szansa na obrażenia krytyczne. (Natychmiastowe zabicie człowieka, max 50%)   [5% | 10% | 15% | 20% | 25% ...]   <5 | 10 | 15 | 20 | 25 ...>
  3. Bronie:
    - Szansa na obrażenia krytyczne. (2x obrażenia, max 50%)   [5% | 10% | 15% | 20% | 25% ...]   <5 | 10 | 15 | 20 | 25 ...>
    - Dodatkowe obrażenia. (Dodaje obrażenia do broni) [+5 | +10 | +15 | +20 | +25 | +30 | +35 | +40 ...]   <5 | 10 | 15 | 20 | 25 ...>
    - Ulepszenie broni do złotej/diamentowej(Pistolet). (Jakieś ciekawe bonusy za to, np. szybkość strzelania/dodatkowe obrażenia/ szansa na kryta)
    [ +25dmg / +25%kryt | + 50dmg / +50kryt ]   Ceny zależne tutaj od broni oraz jej obrażeń i innych czynników.
    - Ulepszenie broni do złotej/diamentowej(Karabin). (Jak na górze xD)
    [ +25%szybkości / +25dmg / +10%kryt | 50%szybkości / + 50dmg / +20kryt ]   Ceny zależne tutaj od broni oraz jej obrażeń i innych czynników.
  • Możliwość dalszego wbijania lvl po osiągnięciu 30 poziomu, przy tym możliwość resetowania go i uzyskiwanie "Classic-Points" w większej ilości punktów, jak również otrzymywanie punktów za zdobywanie poziomów.  Przykładowo:
    - 15 lvl -- +5 Classic-Points.
    - 30 lvl -- 20 Classic-Points.
    - 45 lvl -- +10 Classic-Points.
    - 60 lvl -- 40 Classic-Points.
    - 75 lvl -- +20 Classic-Points.
    - 90 lvl -- 80 Classic-Points.

Myślę że coś takiego mogło by zapewnić dużo więcej rozrywki po osiągnięciu maksymalnego poziomu i zachęcić graczy do dalszego grania na serwerze, mam nadzieję że komuś się spodobała ta wizja no i wybaczcie że tak dużo do czytania macie ale chciałem żebyście mogli zrozumieć na jakiej zasadzie by to działało oraz jak by to tak wyglądało moim zdaniem.



Dziękuję za doczytanie aż do samego końca. ❤️

  • Like 1
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

Ważny jest też balans rozgrywki, który bardzo trudno osiągnąć. Z jednej strony mając dosyć wysoki poziom, szanse zombie maleją. Kurcze myślę nawet że na ten moment ludzie są zbyt mocni. Byłbym za osłabieniem "spowolnienia" ZM podczas otrzymania obrażeń, bo jak ktoś kupi nieskończoność ammo to jest praktycznie niepokonany. Warto by postawić na współpracę podczas kamienia, jakies tworzenie drużyn/ekip? Hmm i ten bezlik ammo proponował bym ustawić na czas np 1min. 

Sugestia może nie w odpowiednim miejscu ale myślę że warto ją przemyśleć.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy