Skocz do zawartości

RESET | 1 Czerwca | Nasze plany


RyKoS

Rekomendowane odpowiedzi

Obecny sezon zbliża się ku końcowi, a co za tym idzie nowy jest tuż tuż a wraz z nim dość spory update. 

 

  1. Godzina resetu nie jest jeszcze pewna ale prawdopodobnie tak jak ostatnio będzie to około godziny 12:00 w sobotę ( 1 Czerwca ).
     
  2. Zmiany, które chcemy wprowadzić:
    • Lekko podbić EXP za fragi / asysty / zgony
    • Dodać potwierdzenie podczas pomijania misji
    • rotacja perków ( 2 wylecą, 2 nowe się pojawią )
    • nowe resy
    • rotacja map

      Teraz zmiany w klasach:
    • SNAJPER ---> dodać warunek: 1/1 na zabicie z AWP od 75 / 100 lvl oraz 150 INT
    • E. SNAJPER ---> dodać warunek: 1/1 od 20 lvl'a ( Do 20 poziomu miałby dodatkowy dmg  + 3 * lvl )
    • MEDYK ---> zmiana broni na M4A1-S, leczy 3 HP co trafiony strzał, dostaje 1 wskrzeszenie na start ( 1 co 50 lvl )(100 exp za wskrzeszenie), 1 strzykawka ( do ustalenia konkretnie co daje)
    • Bóg Deagle ---> 1/1 gdy trafisz w głowę, niekończący się magazynek, + 20 dmg za każdego headshoota ( co rundę się resetuje)
    • GROM ---> zmiana broni: MP7 oraz +5 dmg | XM | Galil +2 dmg
    • GENERAŁ oraz PODPORUCZNIK ---> połączenie tych dwóch klas: odporny na instakille, omija redukcję obrażeń przeciwnika, +3 dmg ze wszystkich broni, Bronie: Five - Seven | Galil | MP9 | MP7 | 
    • WSPARCIE OGNIOWE ---> zmiana przelicznika z 1.0 na 0.9 
    • AMADEUSZ ---> zmiana broni na UMP, ale po ankiecie, w której wybraliście opcję zostawienia MP5 raczej zostanie MP5
    • SPECJALISTA ---> Przeładowuje broń 50% szybciej, Nie dostaje dmg w głowę, odporny na flashbang'i,  Bronie: Fiveseven | Galilar

 

 

 

Wszystko wypisane tutaj to nie jest ostateczna decyzja i może ulec zmianie. Post będzie aktualizowany i oczywiście liczę na wasze pomysły i opinie. 

  • Like 1
  • Haha 3
  • Zmieszany 1
  • Smutny 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • RyKoS przypiął/eła ten temat

Plan na Podporucznika:
Opis: Posiada 1 odbicie pocisku na start + 1 za każde zabójstwo (ukrycie celownika wroga po zablokowanie pocisku, bądź dodatkowa prędkość na x sekund (może być zależne od inteligencji), omija redukcję obrażeń przeciwnika;

Statystyki: INT: -10, HP: 20, WYT: 10, KON: 10

Bronie: UMP45 + R8

Edytowane przez Sakku
  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.05.2019 o 19:38, xwarek napisał:

A czy generał bedzie mógł mieć swój XM?

W sumie też można tam zostawić XM, ale nie podjęta decyzja

 

@Sakku :D 

 

EDIT #1

@Soli 2 klasy z AK-47 ( podstawowe) to wystarczające i więcej nie będzie. Mam obecnie postanowienie, żeby nie było więcej niż 2 klasy z tą samą bronią ( zwykłe) 

@freunde bobby aa to Ci niespodzianka, że nigdy się nikomu nie dogodzi :) 

A co do medyka to powtórzę po raz kolejny. Nie pasował wam medyk ze słabą bronią bo twierdziliście, że nie zabijacie pomimo tego, że ta klasa miała nie zabijać. Postanowiłem w końcu wam dać to czego chcecie czyli medyka, który będzie zabijał, a że będzie mało medykowy to już wasza sprawka :D 

@Agnes Pamiętajmy, że +20 dmg jest dopiero jak trafi w głowę

@Sakku pomyśle o tych pułapkach 

@Isco To raczej uśmierci wsparcie a tego nie chcemy 😕 

 

 

EDIT #2

@Agnes. 1) Ktoś jest dorby i wali hedy z Deagle to mu nie potrzebny + dmg.    2) 20 lvl w 2 mapy? hmm no niee. Tak nie będzie na początku, a chodzi o to, żeby nie dawać sytuacji, że ktoś wybiera E.Snajpera z 0 lvl i otwiera tabele w środku sezonu bez żadnego problemu.  3) Scout miał być dodatkiem i tego się trzymamy

@freunde bobby Ta szansa na zamrożenie była tyle razy zmieniana, że to nie ma sensu. Klasa jest dobra obecnie i zbalansowana

@REAL Nubkur no po coś usunięty był :D 

@Soli Spojrzałem na niego i obecnie go nie ruszamy. Zobaczymy jak Bóg Deagle się przyjmie

@Shadow #RoadToSilver Będzie MP9, zobaczymy jak to się sprawi :) 

 

Edytowane przez RyKoS
  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie spoko, oprócz dwóch rzeczy. Chodzi mi o wsparcie, przelicznik na 0.7 i ograniczenie co 5-8 sec odstępu wystrzelenia rakietki ^^

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, RyKoS napisał:

 

 

@Sakku :D 

Chcecie znów dodać Weterana, który już był i nikt nim nie grał. Moja propozycja opiera się na poprzednim sezonie, gdzie kilku Podporuczników było i wbijało nim lvl. Ilu Podporuczników gra teraz?

 

+ kolejna zmiana: Myśliwy - większa liczba pułapek co lvl 30/70/120/170

Edytowane przez Sakku
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GROM: osobiście uważam, że grom był najlepszy z początku, gdy miał znikanie, M4A1-S i granat WH, ale po update dałabym mu MP7 + 5DMG ewentualnie XM +3DMG (ładnie by się zgrało z tym jego znikaniem)

BÓG DEAGLE: jak dla mnie może okazać się zbyt OP.  Nie jest tak, że jeśli mamy stałe DMG to ono nie działa na wytrzymałość ? To jeśli ktoś zabije 2 typów to kolejny pada na 2 hity (w ciało) ? On sam w sobie bije dość mocno i dodawanie tych 20 dodatkowych DMG...

GENERAŁ: jak dla mnie ten, którego mamy aktualnie jest OK. Zmieniłabym mu te odrodzenia na jakiś dodatkowy DMG z granatów ? Zamiast +2DMG dałabym +3DMG.

SPECJALISTA: wydaje mi się, że wtedy tym bardziej nikt nie ruszy tej klasy. Scout do niego pasuje...

 

Edytowane przez Agnes
  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się do GROMa, który od zawsze miał tą M4A1-S i HE, kto nim grał ten grał, ale sama klasa była dobrze zbalansowana nawet w momencie posiadania na tym granacie jakiegoś instakilla. Nikt o to nie płakał, nikt nie chciał tego zmieniać, a wy zrobiliście to moim zdaniem na siłę.

Bóg Deagle byłby za mocny, wydaje mi się, że dodatkowe +10dmg mogłoby załatwić sprawę.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta fuzja Generała z Podporucznikiem powinna pozostać przy UMP w momencie gdy Amadeusz będzie posiadał jednak MP5, usunąć odporność i przywrócić jedynie nabijanie odbicia pocisku, a także dodać szansę na ponowne odrodzenie się.

Wsparcie z takim 1, a 0.9 będzie jak dla mnie nadal postacią wyróżniającą się zbyt dużym DMG z tych rakietek i celowałbym w 0.7/0.8, ale 0.7 brzmi fajnie jak whiskey.

Czy ten Medyk przypadkiem nie idzie bardziej w postać pod atak, a nie wsparcie swoich? Pozostałbym przy jakieś lepszej broni, ale to wskrzeszenie co 50lvl.. średnio.

  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi brakuje jakiejś klasy z ak bo na 29 klasy tylko 3 będą miały najpopularniejszą broń z czego jedna klasa jest premium

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Prośba ode mnie

Jeżeli zgadzacie się z jakimś graczem, zostawcie like pod jego komentarzem. Nie piszcie komentarzy w stylu "Zgadzam się" "Super pomysł", itd

Dziękuję wszystkim, którzy dokładają tutaj swoją cegiełkę, informując o tym co jednak się nie podoba, a co podoba oraz co zmienić

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS 

Nadal mowa o trafieniu w głowę, co dla wielu graczy nie stanowi większego problemu. Mamy na serwerze kilku dobrze strzelających śmiałków. Jeśli ktoś dostatecznie dobrze ogarnia tę broń, obawiam się fali krytyki, że klasa jest zbyt OP. Pan X zabije 2 headshootem, ma wtedy +40dmg, czyli w sumie może zadać następnym strzałem około 100dmg w ciało. 

Dodatkowo nie rozumiem do końca zmiany jeśli chodzi o ELITARNEGO. Tak naprawdę, jeśli chcemy podbić exp to lvl 20 można wbić w 2 mapy ? Więc osobiście uważam, że zmiana jest wręcz niepotrzebna - zbędna.  

A co ze SPECJALISTĄ? Rezygnujemy z klasy ze scoutem ?

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzelec Wyborowy powinien mieć zwiększoną szansę na zamrożenie. Jest to fajna klasa, to prawda ale od momentu w którym został on znerfiony jest praktycznie niegrywalny, bo zamrożenie siada naprawdę rzadko. Proponuję aby zwiększyć je do 1/4 albo 1/5. Może te 1/5 będzie złotym środkiem albo zastąpić to nieco dłuższym zamrożeniem.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Hawkeye również potrzebuje lekkiego buffa ( np. odpornośc na flashe lub taki inny mały bajer), bo jeśli gracz ma wybierać postacie z m4 to  lepszą opcją jest strzelec wyborowy ( statystyki bazowe jak i umiejętność są lepsze u tej klasy), a fajnie by było aby te klasy były podobnie zbalansowane. 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS okej zgodzę się z tym ak, bardzo dobre rozwiązanie

Jeszcze zwrócił bym uwagę na pistol maistera który no raczej jest ew do użytku na początku gry później juz traci swoje atuty.
Może by mu coś dać od jakiegoś lvl ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.05.2019 o 17:14, -_- napisał:

Prośba ode mnie

Jeżeli zgadzacie się z jakimś graczem, zostawcie like pod jego komentarzem. Nie piszcie komentarzy w stylu "Zgadzam się" "Super pomysł", itd

Dziękuję wszystkim, którzy dokładają tutaj swoją cegiełkę, informując o tym co jednak się nie podoba, a co podoba oraz co zmienić

Jest dobrze zbalansowany nie na po co go buffac jeśli jest grany 😁 szliwerka potrafił bić po 300 w heda z usp na 70 lvl 

Edit.

klasa podporucznik-generał powinna mieć xm

E#2

@Soli wykręci tylko trzeba dać w dmg 😁

@RyKoS będzie klasa z xm? 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z USP to 300 nie wykręci, może z CZ jak siądzie.
Ale zauważyłem właśnie, że Pistol maister  nie dostaje pełnego magazynka za fraga, dostaje bez jednej kuli ew bez dwóch ? ale chyba bez jednej, tak jakby ostatniej zabijającej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Soli napisał:

No z USP to 300 nie wykręci, może z CZ jak siądzie.
Ale zauważyłem właśnie, że Pistol maister  nie dostaje pełnego magazynka za fraga, dostaje bez jednej kuli ew bez dwóch ? ale chyba bez jednej, tak jakby ostatniej zabijającej

Bo lecisz z full auto. Jakbyś sobie to na spokojnie przeanalizował i zabił byś jednym strzałem to będziesz miał full magazynek 

 

@Shadow #RoadToSilver Tak, będzie klasa z xm

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Cytat

 

SNAJPER ---> dodać warunek: 1/1 na zabicie z AWP od 75 oraz 150 INT. Kondycja = -20
E. SNAJPER ---> dodać warunek: 1/1 od 25 lvl'a ( Do 25 poziomu miałby dodatkowy dmg  + 3 * lvl )  Kondycja = -15
MEDYK ---> zmiana broni na M4A1-S, leczy 3 HP co trafiony strzał, dostaje 1 wskrzeszenie na start ( 1 co 50 lvl )(100 exp za wskrzeszenie), 1 strzykawka ( do ustalenia konkretnie co daje)
GENERAŁ oraz PODPORUCZNIK ---> połączenie tych dwóch klas: odporny na instakille, omija redukcję obrażeń przeciwnika, +5 dmg ze wszystkich broni, Bronie: Five - Seven  | MP9
WSPARCIE OGNIOWE ---> zmiana przelicznika z 1.0 na 0.9 
SPECJALISTA ---> Przeładowuje broń 50% szybciej, Nie dostaje dmg w głowę, odporny na flashbang'i,  Bronie: Fiveseven | Galilar
MYŚLIWY ---> co 50 lvl dodatkowa pułapka
Bóg Deagle ---> 1/1 gdy trafisz w głowę, niekończący się magazynek , za każdego headshoota dostajesz +15 dmg LUB +20 HP( co rundę się resetuje)  ( Maks + 45 dmg)

Perki:
- dodać perk Apteczki ---> 2 apteczki, które mają od INt + HP oraz 15 exp za leczenie ( takie jak ma obecnie medyk)
- Warzywny Kevlar ---> Trochę ulepszyć

 

Nie ma tutaj 1 perk

 

Czy uważacie, że Ryko/Mahes przegiął czy jednak pasują Wam takie zmiany?

  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, -_- napisał:

Czy uważacie, że Ryko/Mahes przegiął czy jednak pasują Wam takie zmiany?

Jak najbardziej, przeginka totalna, jak dla mnie oni psują tego Coda, proponuję utworzyć petycję za wydalaniem ich xD

A tak na serio, po co zmieniać coś co działa?

Medyk - zmiana broni i tyle. Galil ssie pałe, jedynie co ma to więcej ammo niż taka M4 czy AK. Gorszy spray, mniejszy DMG. Powrót MP9 albo nawet zamiana na FAMAS'a i dodanie +2DMG aby dało się z lekka obronić przed innymi

W. Ogniowe - dno, dno i jeszcze raz dno. Nie ma innej klasy, która by mnie tak wkurwiała (nie dość, że każdy lepszy noob tym zabija, to w dodatku zasięg jest zbugowany oraz ludzie jedynie co potrafią to zabijać z tej rakiety, a później bez rakiet to ez cel). Jedyna klasa, która sprawiała, że waliłem w swoje biurko. Zmiana na 0.8 ALBO 0.9 i zmiana broni

Podporucznik i Generał - nie mieszam się w to bo nie gram tymi klasami

Specjalista - jeśli opiekunowie chcą zabrać Scout'a to niech oddadzą Obserwatora, bo nie ma żadnej klasy, która ma tą broń.

Bóg Deagle - jest dobry w tym stanie, to że gracze nie potrafią zabijać to nie oznacza, że musimy zmieniać od razu. Tak jak z "AWP Sniper" i "Scout", po prostu jedno wielkie XD

E. Snajper - XDDD, bez komentarza

Myśliwy - dodatkowa pułapka co ileś lvl'i sprawi, że na takim westwoodzie wejście na bs B będzie awykonalne bo wszędzie będą pułapki, +15 HP za zabójstwo i +5DMG (+2-3DMG co 50lvl'i)

Moje zdanie tak naprawdę jest mało warte, bo taki jest @RyKoS :kappa:

Szczerze, może być tak jak chcą, byle by wrócił Weteran i Egzorcysta :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec tej edycji kilka osób zaczęło pogrywać sobie Bogiem Deagle przykładowo Mahesvara i jeśli chociaż trochę potrafisz grać Deaglem, to nie będzie problemu nawet przy wbiciu takiej topki. No chyba że dać mu jakiś minimalny bonus po zabiciu do tego DMG i tyle.

Też jestem za przywróceniem Obserwatora i mam nadzieję, że klasa z XM będzie Weteranem, a nie jego marną podróbką jak to było z Generałem. A także ten Specjalista, nie przypomina mi się aby ktokolwiek nim grał kilka dni po starcie nowej edycji, no chyba że na próbę.

Dodałbym jedną klasę z AK. W tym momencie jest jedynie Seryjny z zwykłych klas, wcześniej miałeś chociaż wybór pomiędzy Chuliganem/KGB.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem się nie udzielać już więcej, ale jak czytam wypowiedzi ludzi, którzy na przykład mainują sobie hasasyna i mówią, że bóg deagla jest dobry, to coś pęka we mnie w środeczku.
Jeżeli bóg deagla jest taki OP i w ogóle zajebisty, to dlaczego nigdy nie widziałem, żeby ktoś na niego przerzucił level na dłużej niż dwa dni? 

Mam największe hsratio deaglem, więc mogę się uważać za osobę w miarę przyzwoicie strzelającą z tej broni i co mogę powiedzieć. W dobie tych wszystkich rakiet, wszechobecnych snajperów instakillujących cię przy każdym trafieniu, wyskakujących z dupy hasasynów, jest kurewsko trudno grać tą klasą. Oczywiście można grać i robić jakieś exitkille, ale to wtedy wypacza sens, bo żeby fragować, tym bardziej z deagla, trzeba grać agresywnie, a rzeczy wymienione w poprzednim zdaniu to utrudniają.

Imo klasa nie potrzebuje dodatkowego dmg, bo jeśli polujemy na głowy, to ten dodatkowy dmg jest wcale nie potrzebny. To co najbardziej boli w tej klasie, to jej żywotność. Missujemy jeden strzał w głowę i zazwyczaj jesteśmy martwi. Dlatego jeżeli coś dodawać, to jakiś dodatek do redukcji dmg, który będzie pozwalał na efektywniejsze wychylanie się na przeciwników. Na poprzednim codzie na którym grałem, ta klasa oprócz 1/1 w głowę miała pod bindem 80% redukcji zadanych obrażeń, także przez 3s mogłeś na spokojnie po zmissowaniu strzału przymierzyć jeszcze raz i zabić i to faktycznie się nieźle spisywało. To nie jest moja propozycja, bardziej przykład.

Pragnę jeszcze nadmienić, że deagle na tym serwerze zazwyczaj biję po ~150 - 170 w głowę. Także taki komandos bądź snajperzy także potrafią onehitować w głowę graczy, którzy nie idą od razu w hp. 

Wsparcie. Wydaję mi się, że w przypadku rakiet powinny pomagać zabijać, a nie zabijać - często nie używając przy tym nawet broni, co więcej, nawet nie patrząc się na przeciwnika XD. Czy potrzebuje większej zmiany? I tak i nie. Dla niektórych zabicie jakiejś klasy 100lv+ albo snajpera, graniczy z cudem, a rakietki na to pozwalają co nieco ogranicza ich możliwości(martwy elitarny to dobry elitarny). Z drugiej strony dla graczy co dopiero zaczynają przygodę z serwerem, jeżeli będą dostawać co rundę rakietę za całe hp pod nogi, to mogą nie wrócić drugi raz na serwer.

Elitarny. Tutaj chyba pasuje ten mem z chrupkiem zamiast kłódki. 
Ukłon dla słabych graczy. Taki agent wbił na tej klasie +/-80 level. https://streamable.com/xc1uy Czy wbiłby podobny na jakiejkolwiek innej? śmiem wątpić XD Cieszy mnie jedynie fakt, że przeważająca większość snajperów bardziej wygląda jak ten pan z linku wyżej niż sikorita.

Podporucznik. Jedyna prawilna wersja o której już jakiś tam czas temu pisałem to ten z neutralizacjami. Reszta zmian mnie nie obchodzi bo nie będą miały większego impactu na moją grę.

  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności