Jump to content
zmazik

Banik za WH/Aimbot xD

Recommended Posts

Posted (edited)

Nick: Zmazik

Wycinek z konsoli: nie mam

Serwer: Cs-Classic.pl [CS:GO Call Of Duty]

Link do bana: http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&searchText=STEAM_1:1:105324200&Submit

@RyKoS Za mocny jak zawsze nowy gracz wchodzi widzi takiego gościa 30 lvl co 50 robi :D

@WilQu. Obejrzałem całą tą 1 mape i nie wiem co Ty na niej masz takiego dziwnego ten ostatni kill w rundzie że niby skąd wiem że tam kedinho jest to wystarczy słuchawki założyć :)

Edited by zmazik
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@WilQu. rozpisz demko :) 

 

@zmazik Jak to się stało, że Cię zbanowano ? :( 

Edited by RyKoS
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demko: http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_mirage-1559824413-1559825972.zip
 

Runda: 1 //  1:39
Albo ja zle zobaczylem albo cos dziwnie ci ten Celownik skoczyl.

Runda 2 //  1:45
Ok, jestes nowy wiec moze regulaminu nie znasz ze latasz tak tym duchem. Ale powiem ci ze potem to niezle hedy strzelales. Czy to Aimbot?

Runda: 21 chyba to byla //  1:22
Skad wiedziales ze akurat K3ndinhO siedzi tam na Bs'ie? Nie mogles tego wiedziec, ale byles w niego WCELOWANY! Jakim cudem?

Demko: http://414339.node52.pukawka.pl/dem-de_dust-1559825999-1559827579.zip

Runda: 2 //  0:53
Jak dla mnie dziwna akcja, wybiegasz i wiesz odrazu gdzie strzelac.

Runda: 3 //  1:27
Nagle skaczesz i wiesz gdzie jest przeciwnik.

Runda: 5 //  1:42
Celownik caly czas na gosciu, jak bys dobrze wiedzial gdzie gracz teraz jest.

Runda: 13 //  1:36
Biegniesz w strone A wiedzac ze przeciwnik bedzie akurat siedzial tam na Skrzynce.

// 1:24
Niewiem skad wiedziales ale dobrze wiedziales ze przeciwnik stad wyjdzie po czym strzeliles mu heda.

// 0:56
Az tak dlugo czekales az sie ruszy po ta pake, jakbys dobrze wiedzial ze jeszcze jeden tam jest.

Runda: 16 //  0:54
Nagle wybiegasz i strzelasz gosciowi heda.

// 0:49
Dziwna akcja skad wiedziales ze gracz nie odpuscil? Niewiem skad wiedziales ze nagle sie wroci ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

będzie sprawdzane

 

 

Jak dla mnie niewystarczające dowody. Tutaj czysto.

Edited by Peter
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines