Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie - DraY


DraY

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: [CSC] DraY

2. Imię: Michał

3. Wiek: 21

4. Znajomość Sourcebans (1-10): 6

5. Sprawny i działający mikrofon**: Tak

6. Składka (tak/nie): Tak

7. Link do swojego GameMe**:  https://classicffa.gameme.com/playerinfo/776736

8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Michał, jestem absolwentem Technikum Informatycznego, obecnie studiuje stacjonarnie na drugim roku, kierunek bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe(tylko brzmi tak poważnie :P ), w cs gram już 11 lat, zaczynałem w 1.6, jest to chyba jedyna gra, która wciągnęła mnie na lata, co do moich zainteresowań to nic ciekawego i oryginalnego, sport, muzyka i kinematografia, ewentualnie baitowanie/irytowanie Pancia na serwerze, tudzież na sb, to chyba tyle o mnie.

9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jak już gram na serwerze, to stwierdziłem, że mogę wspomóc serwer jak i resztę administracji w utrzymaniu porządku i przestrzegania regulaminu przez graczy, takie 2w1. Doświadczenie na tej funkcji posiadam, nawet na tej sieci serwerów(Kosin pozdrawiam) miałem admina, kiedyś byłem na innej sieci opiekunem codmoda, więc wiem co jest 5. Myślę, że na tej funkcji sobie poradzę i wspomogę serwer, gdy to będzie konieczne.

10. Steam_ID: STEAM_1:1:26958529

11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Wszystko zależy od natłoku obowiązków, studiów itd, ale myślę że od 2h do 5h dziennie.

12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze - pomiędzy 14 - 22, a w weekendy to różnie, zależy czy są jakieś plany :P

13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Na głównym koncie 2543h.

14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Tak posiadałem już admina codmoda, jak i opiekuna codmod'a, więc jakieś doświadczenie mam.

  • Like 4
  • Dziękuję 2
  • Zmieszany 2
  • Uwielbiam 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach