KiiKuuT 8 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 1. Nick: 我媽你媽 [CSC] 2. Imię: Bartosz 3. Wiek: 19 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 7 5. Sprawny i działający mikrofon**: TAK 6. Składka (tak/nie): TAK 7. Link do swojego GameMe**: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/706179 8. Parę słów o sobie **: jestem uczniem w tym momencie nic nie robię więc gram cały czas na diablo 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ponieważ na serwerze DiabloMod jest w tym momencie tylko jeden admin i jest nim pycek i przydało by się kilku adminów by pomóc w nadzorowaniu serwera 10. Steam_ID: STEAM_0:1 : 63620176 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: zależy ale tak do 5h każdego dnia 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze to ranki i wieczory weekendy cały dzień 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 7 lat 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak ale dawno 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Na nie. Klocisz sie często o byle co, często wyzywasz bez powodu @Visteris3 moze to rownie dobrze potwierdzic. Czesto denerwujesz, potrafisz często sie z kims przekrzykiwac 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiiKuuT 8 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 ale ja go nie wyzywam specjalnie tylko to jest sarkazm a po drugie jak dostanę admina to nie będę wyzywał i nie miałem na celu go obrażać ale jeżeli ktoś nie umie odróżnić wyzywania od sarkazmu to nie moja wina i po drugie mało się z kim kłócę a najwięcej z tobą bo chciał byś najchętniej każdą klasę nerfić bo nie możesz nikogo zabić 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...