Jump to content
Sign in to follow this  
Shrek

Propozycja klasy bazującej na itemie - "Pochodnia Piekielnego Ognia"

Recommended Posts

Posted (edited)

Być może jest to fałszywe skojarzenie, ale wydaje mi się, że w DM w CS 1.6 była dostępna klasa, która posiadała umiejętność podpalania/zatruwania rywali wzamian za swoje HP. Dokładnie tak jak dotychczas robił to item Pochodnia Piekielnego Ognia (PPO).

  • Opis klasy:
    • Preferowane statystyki: Siła (HP) + Witalność (regeneracja HP)
    • Wyjściowo zwiększona prędkość regeneracji (zaczynasz z bazowym 3 HP regeneracji / 3 sekundy zamiast 0 HP regeneracji / 3 sekundy jak inne postacie]
    • Ładowanie na nożu (1 raz na rundę):
      • Zamień granat SMOKE na trującą chmurę (czyli zostaje smoke, ale jak w niego wejdzie przeciwnik to dostaje obrażenia przez cały czas stania w nim)
        • Obrażenia zgodnie ze wzorem:
        • Cytat

          [ 10 DMG + 0,1*INT) / sekunde ]                          // przez cały czas trwania smoke

           

    • Po włączeniu umiejętności postaci zadaje obrażenia wyliczone zgodnie ze wzorem
      • Cytat

        "W obrębie x jednostek zadaje punktów obrażeń w przeciągu 1 sekundy tracąc przy tym 2*y swoich punktów HP"

      • Proponuję zasięg typowego totemu, a obrażenia wyskalować od regeneracji HP (tak żeby na 1 HP regeneracji / 3 sekundy czyli 10 punktów statystyk witalności) obrażenia zadawały 10 DMG/sekunde innym graczom czyli tracimy 20 HP/sekundę przy włączonej umiejętności. 

 

    • Rozwój za manę:
      • Zwiększenie promienia działania umiejętności [+x jednostek]           [300 MANA]
      • Zmniejszenie utraty punktów HP [np. 1,5*y swoich punktów HP]     [250 MANA]
      • Leczenie przy trafieniach w tył przeciwnika [3 HP za trafienie]           [200 MANA]

Dyskusja:

Jak widać byłaby to postać "kamikaze", która ryzykuje swoją pulą HP w celu zadawania obrażeń, co może być bronią obusieczną w rękach nieumiejętnego gracza. Proponuję wprowadzenie wyżej wymienionej klasy i zapraszam do dyskusji w celu optymalizacji statystyk. 

 

Edited by Shrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

klasa jak dla mnie kozak, fajnie to rozpisałeś, tylko że kilka osob w jednym teamie grając tą klasą mogło by kontrolować gre 😜

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, zgadzam się z Tobą, aczkolwiek duża utrata HP przez takich graczy sprawiałaby, że Ci gracze byliby bardzo podatni na HE oraz skille AOE 🙂 (nie wspominając o totemach)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Znaczy bez urazy bo pomysł jest ciekawy niby ale jestem na nie.

Po pierwsze jak chcesz się tym wzorować robisz wtedy tą klasę też odpornym na HE/FB i inne takie rzeczy odporny plus te oślepienie + dmg które nic nie daje.

Czuję że, nikt by tą klasą nie grął bo zanim ją rozkręcisz z lvl-em jak i dmg to zejdzie ci trochę czasu. Po drugie pisesz że to ma być klasa Kamikadzę  ale jak patrząc na to że chcesz mu zrobić odnawianie hp to zrobisz tak naprawdę z tej klasy op Tanka który nie dosć że sb stanie bić się z kimś i zabije go bo użyje skilla + broni to po tym jeszczce sb to całe hp wyleczy i znowu będzie dalej używał "pochodni" ale fachowo wolę nazwe FireShield :D a pamiętać trzeba że to jeszcze oślepia :) Więc reasumując pomysł wydaje się spoko ale jak dla mnie to będzie taka klasa która zagra na początku dużo osób a potem z jedna może dwie PS. ja tylko tak sugeruje bo może być inaczej nic nie wiadomo. Ale jak na razie jestem na Nie gdyż i tak jest już dużo dobrych Klas na serwerze tylko trzeba je chcieć Zbalansować.

Pozdrawiam Kirito

Pan maruda niszczyciel zabawy :)  :kappa:

 

Edited by KamuiKirito
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna rozpiska a do tego klasa wydaje się spoko jestem na tak. Można by było dodać klasę która by była odporna na te smoke'i. :D

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, KamuiKirito napisał:

Znaczy bez urazy bo pomysł jest ciekawy niby ale jestem na nie.

Po pierwsze jak chcesz się tym wzorować robisz wtedy tą klasę też odpornym na HE/FB i inne takie rzeczy odporny plus te oślepienie + dmg które nic nie daje.

Czuję że, nikt by tą klasą nie grął bo zanim ją rozkręcisz z lvl-em jak i dmg to zejdzie ci trochę czasu. Po drugie pisesz że to ma być klasa Kamikadzę  ale jak patrząc na to że chcesz mu zrobić odnawianie hp to zrobisz tak naprawdę z tej klasy op Tanka który nie dosć że sb stanie bić się z kimś i zabije go bo użyje skilla + broni to po tym jeszczce sb to całe hp wyleczy i znowu będzie dalej używał "pochodni" ale fachowo wolę nazwe FireShield :D a pamiętać trzeba że to jeszcze oślepia :) Więc reasumując pomysł wydaje się spoko ale jak dla mnie to będzie taka klasa która zagra na początku dużo osób a potem z jedna może dwie PS. ja tylko tak sugeruje bo może być inaczej nic nie wiadomo. Ale jak na razie jestem na Nie gdyż i tak jest już dużo dobrych Klas na serwerze tylko trzeba je chcieć Zbalansować.

Pozdrawiam Kirito

Pan maruda niszczyciel zabawy :)  :kappa:

 

I to jest konstruktywna krytyka,

dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines