Shrek 14 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Być może jest to fałszywe skojarzenie, ale wydaje mi się, że w DM w CS 1.6 była dostępna klasa, która posiadała umiejętność podpalania/zatruwania rywali wzamian za swoje HP. Dokładnie tak jak dotychczas robił to item Pochodnia Piekielnego Ognia (PPO). Opis klasy: Preferowane statystyki: Siła (HP) + Witalność (regeneracja HP) Wyjściowo zwiększona prędkość regeneracji (zaczynasz z bazowym 3 HP regeneracji / 3 sekundy zamiast 0 HP regeneracji / 3 sekundy jak inne postacie] Ładowanie na nożu (1 raz na rundę): Zamień granat SMOKE na trującą chmurę (czyli zostaje smoke, ale jak w niego wejdzie przeciwnik to dostaje obrażenia przez cały czas stania w nim) Obrażenia zgodnie ze wzorem: Cytat [ 10 DMG + 0,1*INT) / sekunde ] // przez cały czas trwania smoke Po włączeniu umiejętności postaci zadaje obrażenia wyliczone zgodnie ze wzorem Cytat "W obrębie x jednostek zadaje y punktów obrażeń w przeciągu 1 sekundy tracąc przy tym 2*y swoich punktów HP" Proponuję zasięg typowego totemu, a obrażenia wyskalować od regeneracji HP (tak żeby na 1 HP regeneracji / 3 sekundy czyli 10 punktów statystyk witalności) obrażenia zadawały 10 DMG/sekunde innym graczom czyli tracimy 20 HP/sekundę przy włączonej umiejętności. Rozwój za manę: Zwiększenie promienia działania umiejętności [+x jednostek] [300 MANA] Zmniejszenie utraty punktów HP [np. 1,5*y swoich punktów HP] [250 MANA] Leczenie przy trafieniach w tył przeciwnika [3 HP za trafienie] [200 MANA] Dyskusja: Jak widać byłaby to postać "kamikaze", która ryzykuje swoją pulą HP w celu zadawania obrażeń, co może być bronią obusieczną w rękach nieumiejętnego gracza. Proponuję wprowadzenie wyżej wymienionej klasy i zapraszam do dyskusji w celu optymalizacji statystyk. Edytowane 20 Maja 2020 przez Shrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 klasa jak dla mnie kozak, fajnie to rozpisałeś, tylko że kilka osob w jednym teamie grając tą klasą mogło by kontrolować gre 😜 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek 14 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Oczywiście, zgadzam się z Tobą, aczkolwiek duża utrata HP przez takich graczy sprawiałaby, że Ci gracze byliby bardzo podatni na HE oraz skille AOE 🙂 (nie wspominając o totemach) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamuiKirito 34 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) Znaczy bez urazy bo pomysł jest ciekawy niby ale jestem na nie. Po pierwsze jak chcesz się tym wzorować robisz wtedy tą klasę też odpornym na HE/FB i inne takie rzeczy odporny plus te oślepienie + dmg które nic nie daje. Czuję że, nikt by tą klasą nie grął bo zanim ją rozkręcisz z lvl-em jak i dmg to zejdzie ci trochę czasu. Po drugie pisesz że to ma być klasa Kamikadzę ale jak patrząc na to że chcesz mu zrobić odnawianie hp to zrobisz tak naprawdę z tej klasy op Tanka który nie dosć że sb stanie bić się z kimś i zabije go bo użyje skilla + broni to po tym jeszczce sb to całe hp wyleczy i znowu będzie dalej używał "pochodni" ale fachowo wolę nazwe FireShield a pamiętać trzeba że to jeszcze oślepia Więc reasumując pomysł wydaje się spoko ale jak dla mnie to będzie taka klasa która zagra na początku dużo osób a potem z jedna może dwie PS. ja tylko tak sugeruje bo może być inaczej nic nie wiadomo. Ale jak na razie jestem na Nie gdyż i tak jest już dużo dobrych Klas na serwerze tylko trzeba je chcieć Zbalansować. Pozdrawiam Kirito Pan maruda niszczyciel zabawy Edytowane 22 Maja 2020 przez KamuiKirito 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visteris3 11 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Fajna rozpiska a do tego klasa wydaje się spoko jestem na tak. Można by było dodać klasę która by była odporna na te smoke'i. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek 14 Opublikowano 22 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 3 godziny temu, KamuiKirito napisał: Znaczy bez urazy bo pomysł jest ciekawy niby ale jestem na nie. Po pierwsze jak chcesz się tym wzorować robisz wtedy tą klasę też odpornym na HE/FB i inne takie rzeczy odporny plus te oślepienie + dmg które nic nie daje. Czuję że, nikt by tą klasą nie grął bo zanim ją rozkręcisz z lvl-em jak i dmg to zejdzie ci trochę czasu. Po drugie pisesz że to ma być klasa Kamikadzę ale jak patrząc na to że chcesz mu zrobić odnawianie hp to zrobisz tak naprawdę z tej klasy op Tanka który nie dosć że sb stanie bić się z kimś i zabije go bo użyje skilla + broni to po tym jeszczce sb to całe hp wyleczy i znowu będzie dalej używał "pochodni" ale fachowo wolę nazwe FireShield a pamiętać trzeba że to jeszcze oślepia Więc reasumując pomysł wydaje się spoko ale jak dla mnie to będzie taka klasa która zagra na początku dużo osób a potem z jedna może dwie PS. ja tylko tak sugeruje bo może być inaczej nic nie wiadomo. Ale jak na razie jestem na Nie gdyż i tak jest już dużo dobrych Klas na serwerze tylko trzeba je chcieć Zbalansować. Pozdrawiam Kirito Pan maruda niszczyciel zabawy I to jest konstruktywna krytyka, dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi