Skocz do zawartości

Propozycje nowych zabaw - ANKIETA!


offen

Nowe zabawy  

31 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jakie zabawy chciałbyś zobaczyć na serwerze?

    • "Płonący Ziemniak"
    • "Czołgi"
    • "Latające Scouty"
    • "Ciężkie Uzbrojenie"
    • "VIP vs VIP"
    • "BumBum Day"
    • "EgzoZoom"
    • "Walka o władzę"
    • "Wybraniec"
    • "Wirus"
    • "1Tap Day"


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, przychodzę z propozycjami zabaw podanymi przez graczy. Chcemy aby kilka z nich weszło na serwer ale to Wy musicie zdecydować jakie chcecie.

W ankiecie możecie wybrać te, które chcecie zobaczyć na serwerze (możecie wybrać wielokrotnie)

Poniżej dam objaśnienia tych zabaw oraz autorów tych propozycji, którym bardzo dziękuję!

Uwagi co do tych zabaw możecie pisać w tym temacie.

1. "Płonący ziemniak" - @Milosh

Propozycja Zabawy pt. "Płonący ziemniak" inaczej możemy nazwać ją też po Bożemu, czyli tak jak prawdopodobnie pierwotnie została nazwana "TNT TAG"
Na początku rundy więźniowie dostają 10 sekund na rozbiegnięcie się po mapie następnie  między więźniami rozlosowany zostaje "Ziemniak" czyli osoba, która [(jest podświetlona na czerwono jak prowadzący), pojawia się obok niej particle wybuchu, czegokolwiek by reszta TT mogła zorientować się w porę kto jest ziemniakiem], Ziemniak traci swoje hp w proporcjach 2hp-1 sekunda > minuta ma 60 sekund, przeciętnie gracz ma 110 HP, traci 120 hp na minutę, w ciągu minuty jest w stanie bezproblemowo przerzucić ziemniaka po wielu graczach.  (wydaje mi się najrozsądniejsze), ważnym jest też by po wybraniu zabawy TT respiło się na nowo by zapobiec tzw. "kupnom" - wydanie całych swoich pieniędzy na +HP.
Cel Gry - jak najszybsze pozbycie się ziemniaka z rąk, łatwo się nim sparzyć.


Do zabawy możemy dołączyć wroga Ziemniaka, czyli strażaka, jest on w stanie zamrozić na trzy sekundy Ziemniaka, czym pomaga współwięźniom uciec. (Ziemniak podczas zamrożenia nie dostaje dmg, jest nieruchomy) - Strażak mógłby być losowany spośród reszty TT.
5graczy - 1strażak
10graczy - 2 strażaków

V W załączniku podrzucam link do filmiku na yt, jak gra wygląda w mc. 


- Do zabawy można byłoby dorobić trzy osiągnięcia
1. Czas trzymania ziemniaka - x
2. Oddane ziemniaki - Masterchef
3. Ugaszone pożary - Strażak

Ostatni żyjący ma życzenie.

Warto również dodać coś przeciw chowającym się w jednym miejscu - gdy gracz stoi w miejscu kilka sekund dostaje tzw "slapa", fajnie byłoby też gdyby musiał poruszyć się po tym po większym obszarze a nie zrobić krok w bok, to uskuteczniłoby walkę z tzw "kamperami"

2. "Czołgi" - @|MajK|

Dodanie zabawy "Czołgi"
Każdy TT ma armate czyli AWP i może strzelać tylko no scopy
Oczywiście każdy musi imitować czołg więc można dodać obowiązującego kucaka lub spowolnienie lub brak możliwości skakania

3. "Latające Scouty" - @SKILL_FORNEW

Byłaby to zabawa wzorująca się na trybie w csie. Mianowicie każdy terrorysta otrzymuje scouta i grawitacje mniej więcej  taką jak na chowanym. Po krótkim czasie na rozbiegnięcie się po mapie rozpoczęłaby się strzelanina. Można strzelać scoupy jak i noscopy. Ct nie dałoby sie zabić. Gramy do życzenia.

4. "Ciężkie Uzbrojenie" - @SKILL_FORNEW

TT ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie. HP terrorystów wzrasta (lub zmniejsza się) do 300 i 100 kevlara. Następnie tt otrzymuje Negeva albo M249 (przysłowiową krowe). Tutaj zastosowałbym system ruletki czyli albo wszyscy dostają krowe albo negeva. Po upłynięciu czasu na rozbiegnięcie się znikają kosy. Zabawa ma na celu "rozróbe" stąd brak kosy aby gracze z wysoką rasą nie mogli iść na łatwiznę czając się i wskakując na plecy. Myślałem jeszcze nad tym aby gracze mieli rewolwery aby gra była szybsza i w przypadku gdyby mapa była duża a gracze daleko od siebie by była możliwość szybszego przemieszczenia. Brak sojuszy, brak możliwości zabicia ct. 

5. "VIP vs VIP" - @SKILL_FORNEW

Zabawa polegająca na ochronie vipa po odpaleniu tej zabawy Terroryści dzielą się na dwa teamy Niebieskich i Czerwonych w każdym teamie jest VIP. VIP charakteryzuje się tym że ma AWP i deagla gdzie reszta ma ak-47 (Można tutaj zastosować system ruletki bądź np Czerwonym dać AK a Niebieskim M4). Cała zabawa polega na walce wcześniej wspomnianych teamów z tym że po zabiciu VIPA drużyna która go straci, traci hp, mianowicie każdemu członkowi danej drużyny zostaje 50 hp nie zależnie od tego ile miał wcześniej. Po wyeliminowaniu np czerwonych, niebiescy otrzymują respekt (ewentualnie można zrobić że drużyna wygrana ma między sobą kd i do życzenia)

6. "BumBum Day" - @SKILL_FORNEW

Tt otrzymują czas na rozbiegnięcie się po mapie po czym jeden z nich zostaje Bombą jego zadaniem jest uderzyć kosą swojego teammate w innym przypadku po upływie 20/40 sekund Bomba ginie i losowany jest kolejny więzień który zostanie ową Bombą. Jeżeli Bomba uderzy któregoś z teammatów oni automatycznie stają się bombą a ówczesna bomba przestaje nią być i musi uciekać. Po upływie czasu tt które nie zginęło dostaje respekt. Całe tt na początku rundy otrzymuje speeda.

7. "EgzoZoom" - @SKILL_FORNEW

Tt ma krótki czas na rozbiegnięcie się po mapie po tym czasie (lub w trakcie rozbiegania się) każdy tt otrzymuje losowo wybraną broń jednak będą to bronie z zoomem czyli: AWP, Scout, AUG, SG 553. Do tego egzobuty a na całej mapie będzie rozmieszczona wielka mgła jak na chowanym. Zabawa jest prosta polega na zabijaniu się więźniów. Gramy do życzenia.

8. "Walka o władzę" - @SKILL_FORNEW


Po daniu owej zabawy przez wardena cele się otwierają a wszyscy terroryści zostają zamrożeni następnie warden otrzymuje menu w którym ma listę graczy obecnie będących na serwerze wybiera sobie x* liczbę terrorystów, wybrani terroryści otrzymują kolor aqua bądź niebieski, zostają odmrożeni, wybierają broń i razem z ct mają minute na zajęcie dobrowolnej pozycji na mapie po upływie czasu tt odmraża się i rozpoczyna się strzelanina między drużyną tt składającą się tylko z więźniów a ct składającą się z więźniów i strażników nagrodą jest respekt.

*Drużyny muszą posiadać tyle samo graczy (jeśli jest nie parzyście graczy drużyna ct ma 1 więcej)  przykład: 
2 ct 20 tt - warden ma do wyboru 9
3 ct 26 tt - warden ma do wyboru 12
1 ct 30 tt - warden ma do wyboru 15

9. "Wybraniec" - @SKILL_FORNEW

Zabawa rozpoczynałaby się w celach od losowania, losowania kto ma być wybrańcem. Po wylosowaniu wybrańca zostaje on zamrożony w miejscu na 10 sekund owe 10 sekund to czas tt na schowanie się jak i wybrańca na wybranie broni. Wybraniec decyduje kim chcę być lojalnym więźniem czy zdrajcą, ponieważ wybraniec może użyć wybranych broni aby znaleźć i zabić terrorystów dzięki czemu po wybiciu wszystkich otrzyma życzenie, albo może być lojalny i zaatakować ct dzięki czemu on i reszta więźniów dostają respekt. Tylko wybraniec zadaje ct obrażenia, w przypadku gdy wybraniec zginie losowany jest kolejny. Po upływie przeznaczonego na zabawę czasu wybraniec ginie a ct jak i tt otrzymują respekt za przeżycie. Wybrańca może zabić tylko ct i tylko gdy on zacznie do nich strzelać. Tt nie zadają dmg ct (z wyjątkiem wybrańca). Kampić można. Ct musi siedzieć w gr z którego może podpowiadać wybrańcowi.  

Zabawa ta została przeze mnie chaotycznie napisana i nie jest wszystko dociągnięte jednak ja widzę w tym pomyśle potencjał😅

10. "Wirus" - @Pold3k

1 tt zostaje zarażony wirusem otrzymuje kolor czerwony jego zadaniem jest zarazenie jak najwiekszej ilości osób,gdy ten uderzy kogoś z kosy osoba ta dostaje również kolor czerwony i pomaga swojemu koledze w czynieniu tego postępku. Osoba z kolorem niebieskim czyli "odtrutka" może leczyć osoby zarazone gdy osoba z wirusem zostanie "uzdrowiona" staje sie odtrutka i jest nie śmiertelna przez 15 sekund tak zeby swobodnie mogla oddalić sie od źródła zarazy. Oczywiscie najpierw z cel wychodza normalni gracze dopiero po czasie uwalniany jest wirus a nastepnie odtrutka

11. "1Tap Day" @krzysiek12

 
Proponuję dodanie zabawy w której chodzi o to że każdy dostałby przedtem wylosowaną broń "każdy miałby taką samą broń" i ma w niej jeden ammo i tak jak na pojedynku "strzelisz raz, musisz przeładować" na dodatek gracz miałby 50 hp żeby rozgrywka nie trwała za długo. Proponuje żeby w tej zabawie były do trafienia  tylko takie bronie: deagle , glock , usp , p250 , rewolwer R8 , obrzyn , mag-7 , ak-47 , m4a1-s , M4A4 "ewentualnie galil i famas ". Jakby ta zabawa się nazywała nie mam pojęcia ale moim zdaniem to dobry pomysł by taka zabawa została dodana.

Edytowane przez offen
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • offen zmienił(a) tytuł na Propozycje nowych zabaw - ANKIETA!

Przeczytałem wszystkie opisy zabaw i zastanowiłem się czy jest to coś co jest w stanie zaistnieć na naszym serwerem. Zabawy, które albo mi się spodobały albo są spoko po kilku przeróbkach to: "Latające scouty", "Ciężkie uzbrojenie", "VIP vs VIP", "Wirus", "1Tap Day".

Poniżej postaram się opisać co mi leży i zgrzyta w zabawach.

"Płonący ziemniak" i "BomBom Day"

Zabawy jeżeli chodzi o rozgrywkę niemal identyczne. Tu i tu jeden gracz posiada negatywny status i musi go oddać komuś innemu, aby przeżyć. Każda z tych zabaw ma jeden delikatny i jeden większy wspólny problem. Zaczynając od ziemniaka. Średnio gracz posiada 120 hp. Aby zabawa go zabiła potrzebna jest minuta. Przypuszczając, że terrorystów jest 14, zabawa będzie trwała 14 min + rozpoczęcie zabawy + życzenie. Połowa mapy spadnie na jedną zabawę. Nie widzę też większego balansu w niej. zbyt duża ilość obrażeń spowoduje większy defekt o, którym zaraz opowiem. Jeżeli dobrze pamiętam BoomBoom Day istniał już na serwerze. Zaadaptował się słabo. Celowy unik w stosunku do bomby jest dosyć prosty. W realiach serwera chyba tylko afk lub o wiele słabszego gracza dało się wyrolować i przekazać pakunek. Głownym problemem, który dotyka obydwie zabawy jest jednak to, że wydają się nudne i monotonne. Tu i tu przez większość czasu nie będziemy nic robić. Jeżeli mamy wielkie szczęście to może wygramy. Wystarczy tylko oddalać się od innych i teoretycznie nie brać udziału w gonitwie. 

"Czołgi"

Brzmi jak super zabawa, ale moim nie wypali z kilku względów. Po pierwsze jest to bardzo wolna zabawa. Prędkość graczy w przykucnięciu jest minimalna, a dodanie do tego AWP nie pomaga. Gracze, którzy oddalą się daleko od siebie, będą potrzebować sporo czasu aby się znaleźć. Dodajmy do tego fakt, że przeciętnie gra na serwerze 13-15 osób. Ktoś zginie na początku i będzie musiał czekać 10 minut na kolejną rozgrywkę. Jest to dobre tylko wtedy kiedy prowadzący ma małą ilość osób i wyznaczy im odpowiedni obszar do poruszania się. Cała mapa to trochę za dużo. 

"Latające scouty"

Zastanawiam się czemu taka zabawa nie została wprowadzona wcześniej. Mamy zabawę, gdzie naszym zadaniem jest ustrzelić przeciwnika w głowę. Jest zabawa, gdzie musimy być w ciągłym BH. Mamy odpowiednik CodModa w którym każdy wybiera sobie jaką chce klasę. Dlaczego więc nie dodać do naszego arsenału zabawy w której latamy i strzelamy do siebie ze scoutów? Jedyna zmiana, którą bym wprowadził jest zabranie możliwości przybliżania. Zmusi to graczy do grania "na blisko", a nie siedzenia po kątach i zaniedbania obniżonej grawitacji.

"Ciężkie uzbrojenie"

Koncept jest dobry. Wszyscy gracze dostają negevy i zobaczmy co się stanie. Tylko my wiemy co się stanie. Taka zabawa istnieje na KD, kiedy to okropny generator przydzieli nam właśnie tę broń. Ale czemu by tego nie zmienić? Usuńmy ciężką broń z jednej zabawy i stwórzmy zupełnie nową na innych zasadach. ja to widzę tak, że rzeczywiście gracze otrzymają wzrost HP i pancerza. Ich jedyną bronią będzie pierwszorzędna (brak noża i pistoletu). Do tego wszystkiego dodałbym zajebistą prędkość terrorystom. Myślę, że taka stara 3x prędkość ze starego sklepu wystarczy. Brzmi to jak szaleństwo, ale takie właśnie ma być. Kule lecą wszędzie nikt nie wie co się dzieje. Typowy JB. Nazwa zabawy mogłaby być przemianowana na "Haos Day".

"VIP vs VIP"

Zabawa, która można zaliczać do grupy razem z wojną gangów, czy też z Cod Modem. Myślę, że autor pomysłu dobrze to opisał w swoim poście i jest mało tutaj do dodania. Inny koncept zabawy, gdzie nie tylko musisz skupić się na pokonaniu wrogów, ale też na obronie sojusznika. Przymusowy zakaz  kampienia oczywiście obowiązkowy. Myślę, że respekt dla drużyny zwycięzców jest wystarczającą nagrodą. Walka z członkami naszej grupy za bardzo by już przypominało WG do czego dążyć raczej nie chcemy. 

"EgzoZoom"

Czysta kalka z KD. Osobiście dla mnie nic odkrywczego. Nie mam też jakiegokolwiek pomysłu na urozmaicenie tej zabawy. Zaśmiecałaby tylko niepotrzebnie i tak przepełnioną listę zabaw. Jej przeciętność pokazuje tylko, że nie warto nawet nad nią pracować, bo gracze i tak nie będą chcieli w nią grać. Lepiej już zagrać HSa.

"Walka o władze"

Co się stanie gdy połączymy wojny gangów i dzieci wojny? Prawidłową odpowiedzią nie będą Dzieci Gangów. Chyba rozumiem co popchało twórce do propozycji. Mamy za mało zabaw, w których uczestniczą wardeni. Po usunięciu chowanego iganianego jedynymi zabawami w której realnie biorą udział są berek i dzieci wojny. Jest to mało w porównaniu do zabaw dla TT.
Dla większości graczy antyterrorystów jest to 2-8 minut czasu, aby wyjść na spacer, albo na kanapkę do kuchni. Rozumiem więc, że jest potrzeba. Niestety, ale zabawa jak dla mnie jest strasznie wymuszona. Nie dość, że dużą cześć rundy spędzimy przed celami to jeszcze zabawa mało różni się od właśnie takiego WG. Co się stanie gdy wszyscy ct umrą? Koniec? Zabawa może się skończyć szybciej niż trwały przygotowania do niej. Moim zdaniem trzeba iść w stronę zabaw dla CT, ale nie w ten sposób. 

"Wybraniec"

 Zabawy mają być proste, na tyle, że jak wejdzie nowy gracz na serwer to po przeczytaniu skrótu mniej więcej zrozumie o co chodzi. Tutaj to tak nie działa. Nie da się w 2 zdaniach wytłumaczyć co masz robić. Jeżeli chodzi też o flow zabawy nie wydaje się zbytnio ciekawa. Znowu gracze nie mają co robić, bo broń z mapy zbiorą 3-4 osoby, a reszta będzie po prostu czekać na zgon. Jest to całkiem podobne do survivalu tylko tutaj jeden z graczy ma fory. 

"Wirus"

To jest przykład zabawy, który w przeciwieństwie do gorącego ziemniaka i BoomBoom Day ma szanse zaistnieć. Tutaj do końca zabawy nikt nie zginie. Przegrałeś? No nie zupełnie, bo masz szanse pomóc w szukaniu i zdobycia wygranej dla swojej drużyny. Postać medyka, czy też osoby z odtrutką też brzmi dobrze. Tak jak pisał autor wypali on z opóźnieniem. Moim zdaniem ich ilość powinna się skalować z ilością terrorystów. 1 medyk = 10 TT. Nie wiem czy ten balans wypali i pozostaje to tylko w ramach testów. Na co trzeba spojrzeć to fakt, że osoby które się bawią powinni móc się chować. Powróci wtedy, przez niektórych kochany chowany tylko w nieco odmienionej formie. Nie widzę też problemu, aby to antyterroryści też brali udział w zabawie. Przynajmniej nie będą siedzieć na dupie przez okres 4-5 minut. 

"1Tap Day"

Nazwa super, tak samo jak i pomysł. W swojej istocie prosta i nie wymaga wielu objaśnień. Jednak co wy na to aby dodać całej zabawie trochę pikanterii? Co jakby zamiast tych 50 Hp które zaproponował autor, ustawić zdrowie terrorystów na 1? "One Shot One Kill" lub też "Glass Canon" wydaje się może trochę szybszy, ale o wiele ciekawszy. Zabijesz każdego na strzał, ale ty także jesteś z papieru. Już widzę masę osób, które umarły przed samą zabawą, bo spadły z wysokiego miejsca XD

 

 

Dobra to tyle co do zaproponowanych zabaw. Teraz chciałbym dorzucić kilka słów na temat zabaw obecnych jak i udogodnień, które są nam potrzebna, ale wiele osób może sobie z tego nie zdawać sprawy.

"Bhop Day"

Jednym wielkim problemem w tej zabawie są chamscy gracze, którzy wolą się zatrzymać i zabić nadlatującego przeciwnika, niż skakać razem z nim. Jedynym sposobem na to moim zdaniem jest wymuszenie od graczy skoku. Po włączeniu zabawy, każdy z graczy będzie podskakiwał czy tego chce czy nie. Nie wiem czy jest w stanie to zrobić, ale na pewno spowoduje to przyjemniejszy gameplay.

"Zeus Day"

Może niepotrzebna zmiana, ale zastanawiam się nad opcją zmienienia przyznawania zeusów graczom. Aktualnie wygląda to tak, że gracz dostaje jednego zeusa i po wystrzeleniu go ma do dyspozycji tylko nóż. Przy zabiciu innego gracza zeus mu się odnawia. Moim pomysłem jest to, aby gracz miał zawsze dostęp do paralizatora z góry narzuconym cooldownem 5-8 sekund. Wtedy to będzie prawdziwy Zeus Day, a nie prąd w eter i kosa w plecy.

"Dzieci wojny"

Klasyczna zabawa widywana już na serwerach 1.6. CT vs TT. Problem jest taki, że nie wybija się spośród innych zabaw. Jest po prostu za nudne i jeżeli CT umie strzelać i nie będzie miał większego problemu w wygraniu zabawy. Zabawa to bunt, tylko że wardeni dostają potężnego buffa do życia. Przychodzę z małym eksperymentem. Co by się stało, jakby antyterroryści otrzymaliby prędkość i superciężkie kamizelki, czyli standardowy secik za $11'000, który każdy szanujący się CT posada. Dorzuciłbym też autopompę i zobaczyć jak to wypali. Może pójdzie tragicznie, a może powstanie odnowiona i przystosowana do naszych czasów zabawa. 

 

Dodatek:

Mini mapa podczas zabaw, która jest dostępna dla wszystkich jest dla mnie największym utrapieniem. Duża część osób wygrywa, bo popatrzyło na mapę i znało dokładną lokalizacje przeciwnika niż wykazała się lepiej w walce. Wiele zabaw traci na tym, a także wiele innych nie może być przez co zrealizowane.  Jest to czynnik który na pewno trzeba zmienić i nie ma o tym, żadnej dyskusji. 

 

To jest tyle jeżeli chodzi o mapy z mojej strony. Postaram się w najbliższym czasie odpisać też Garbatemu w temacie zmian serwerowych. Zrobię to jednak wtedy kiedy ręka mnie przestanie bolec od pisania. Was natomiast czytelnicy proszę o wyrażanie swoich zdań na tematy które poruszyłem w poście. Mam nadzieje, że przynajmniej część tego zobaczę na następnej edycji.

 

  • Like 9
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności