Skocz do zawartości

[CS:GO] qMission - Prosty system tworzenia misji


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS:GO] qMission - Prosty system tworzenia misji
Github (dokładny opis oraz wszystkie powiazane pliki) -> https://github.com/Qesik/CSGO-Mission

System misji przeznaczony dla serwerów CS:GO. W łatwy sposób pozwala ustalić kategorie z misjami dla danych typów misji wraz z nagrodami.

 

Limity

Maksymalnie 32 kategorie i 32 misje

Ogólne ustawienia

Cytat

"min_players"    "2"        // Minimalna ilość graczy potrzebna do działania
"skip_type"    "2"        // Typ pominięcie: 0 - brak możliwości | 1 - punkty pominięć | 2 - kara za pominięcie (% danej nagrody)
"skip_amount"    "5"        // Jeżeli skip_type ustawiłeś na 1, to tutaj podajesz ilość pominięć na start
"skip_punish"     "0.2"        // Jeżeli skip ustawiłeś na 2, to tutaj podajesz procent kary, np 0.2 to 20% nagrody będzie w formie kary
"xp_type"    "1"        // XP: Działa tylko z qCall of Duty | 0 - wyłączone
"coins_type"    "1"        // Waluta, którą się otrzymuje: 1 - qCall of Duty | 2 - Store by Zephyrus | 3 - NCRPG | 4 - qShop

Zapis

Mysql/sqlite

Cytat

"qMission"
{
    "driver"            "mysql"
    "host"                "host"
    "database"            "nazwa_bazy"
    "user"                "nazwa_uzytkownika"
    "pass"                "haslo"
    "port"                "3306"
}

Waluta

Wsparcie dla

  • Call of Duty by Qesik
  • Store by Zephyrus
  • NCRPG

XP

Wsparcie tylko i wyłącznie dla Call of Duty by Qesik (można wyłączyć, nie musi działać)

Pomijanie misji

Możliwość udostępnienia graczom pomijania misji na dwa sposoby

  • Domyślna ilość pominięć
  • Kara za pominięcie misji (dany % nagrody)

**W przypadku ilości pominięć, można je dowolnie nadawać za pomocą natywu w innym pluginie. **

Kategorie - możliwości

  • Zwykła
  • Uaktywnia się po skończeniu poprzedniej
  • Dostępna dla VIP
  • Dostępna od danej do danej godziny

Dokładny opis struktury i przykłady

Cytat

 

"Nazwa_kategori"
{
    "order"        "0"        // Pierwszy rozdział
    "Nazwa misji"
    {
        "Requirements"    "ilosc"
        "Type"        "typ_misji"
        "Addition"    "dodatek_do_misji"
        "Xp"        "ilosc_xp"
        "Coins"        "ilosc_waluty"
        "block_skip"    "1"
    }
}
"Nazwa_kategori 2"
{
    "order"        "1"        // Drugi rozdział
    "Nazwa misji"
    {
        "Requirements"    "ilosc"
        "Type"        "typ_misji"
        "Addition"    "dodatek_do_misji"
        "Xp"        "ilosc_xp"
        "Coins"        "ilosc_waluty"
        "block_skip"    "1"
    }
}
"Nazwa_kategori 3"
{
    "flags"        "o"        // Kategoria dostępna dla osób z flagą o
    "Nazwa misji"
    {
        "Requirements"    "ilosc"
        "Type"        "typ_misji"
        "Addition"    "dodatek_do_misji"
        "Xp"        "ilosc_xp"
        "Coins"        "ilosc_waluty"
        "block_skip"    "1"
    }
}
"Nazwa_kategori 4"
{
    "hours"        "22-11"        // Kategoria dostępna od 22 do 11
    "Nazwa misji"
    {
        "Requirements"    "ilosc"
        "Type"        "typ_misji"
        "Addition"    "dodatek_do_misji"
        "Xp"        "ilosc_xp"
        "Coins"        "ilosc_waluty"
        "block_skip"    "1"
    }
}
"Nazwa_kategori 5"
{
    "flags"        "o"        // Kategoria dostępna dla osób z flagą o
    "hours"        "22-11"        // Kategoria dostępna od 22 do 11
    "Nazwa misji"
    {
        "Requirements"    "ilosc"
        "Type"        "typ_misji"
        "Addition"    "dodatek_do_misji"
        "Xp"        "ilosc_xp"
        "Coins"        "ilosc_waluty"
        "block_skip"    "1"
    }
}

 

Misje - możliwości

Przykład

Cytat

"Nazwa misji"
{
    "Requirements"    "ilosc"
    "Type"        "typ_misji"
    "Addition"    "dodatek_do_misji"
    "Xp"        "ilosc_xp"
    "Coins"        "ilosc_waluty"
    "block_skip"    "1"
}

 

  1. Requirements - wymagania dla misji, czyli ilość np: zabić
  2. Type - Typ misji z pliku qMissionList.txt
  3. Addition - dodatek z pliku qMissionList.txt, np: nazwa mapy gdy misja ma wsparcie dla misji, albo dana broń, etc. Zgodnie z plikiem qMissionList.txt
  4. Xp - ilość XP jeśli uruchomiliśmy coś takiego
  5. Coins - ilość danej waluty, którą ustaliliśmy
  6. block_skip - blokada pomijania misji

Nie musimy podawać tego co nam nie potrzebne, np:

  1. nie używamy XP? No to nie dodajemy po prostu przy misjach Xp.
  2. Nie będziemy blokować pomijania misji? To olewamy to Najważniejsza jest ilość do misji, typ oraz waluta, którą chcemy dodawać jako nagrodę

Oczywiście plugin wspiera mapy z WorkShop. Nie trzeba podawać jej pełnej nazwy, czyli workshop//nazwa_mapy. Wystarcza sama nazwa mapy

 

Wsparcie

Oferuje pełne wsparcie: https://steamcommunity.com/id/classicowiecCSC/

Jeżeli czegoś brakuje, a chciałbyś by się znalazło - DAJ ZNAĆ!

 

Plugin jest oczywiście płatny i można go zakupić tylko i wyłącznie u mnie. Zapraszam na Github, do repo o nazwie qMission, w którym znajdziesz dokładne pliki i informacje.

Koszt 80 zł

  • Like 7
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności