Michał Ballack 244 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 (edytowane) Witam, chciałbym w tym poście pokazać kilka propozycji, które odświeżyły by serwer i później pozwoliłyby dodać nowe możliwości. Zacząłbym od listy perków (usunięcie nieużywanych i lekkie buffy dla innych): Perki do usunięcia: -C4- Nikt tego nigdy nie używa i w dodatku jeszcze się czasami baguje (jak ktoś ma ten perki to daje też czasami C4 innym osobom, co może obciążać serwer. -Zestaw Grubego- odkąd dodany jest perk "zestaw gliniarza", który w każdym przypadku dodaje lepszego Shotguna z większym DMG to ten perk jest nieużywany. -Zwój powrotu- to samo co z C4 nikt praktycznie tego nie używa, ponieważ po użyciu raz binda to do niczego nam już się ten perk nie przydaje. -Sniezka- odkąd została zakazana podczas podmiany oszusta, to znów nikt tym nie gra. -Ojciec chrzestny- nikt tym nie gra, ponieważ jest perk, który robi to samo i w dodatku tamten ma +DMG i niewidke. -Sadge- Perk jest praktycznie nieużywalny, ponieważ gracze nie wiedzą z jakiej dokładnie odległości mogą go użyć i nie wiedzą na ile oślepią przeciwnika. -Dezuli WH- wiem, że jest to perk kochanego Dezuliego, lecz jest on trochę zbyt zwyczajny jak na cod'a, ponieważ nawet po rzuceniu tego granatu to 3s podświetlenia praktycznie nie pomaga. -Claymore- perk jest prawie nieużywany poza klasami, które mają już wymaksowaną INT i dodatkowo jeżeli dobrze wiem to przez niego czasami graczom wyskakuje błąd w konsoli. Perki do buffa: -Kabura- ten perk jest używany tylko gdy jest misja związana z pieniędzmi, dodałbym do niego, że na początku dodaje od 100 do 300 XP. -Tajemnica Bunta- tu zmieniłbym tylko szanse na naćpanie z 1/10 do 1/8. -Zestaw Taliba- perk jest często pomijany ponieważ jest perk "Złote AK", które daje nam wiecej DMG i szanse na spowolnienie, dlatego zmieniłbym go, żeby też można było wylosować z niego DMG od +5 do +10. -Nano pocisk i Pociski Dum Dum- połączył bym oba te perki, bo jak Dum Dumami ktoś gra to Nano jest wg nieużywany. -Nanopancerz- Włączył bym jego działanie do perku Tarcza SWAT. -Tajemnica Szahida- Zmieniłbym tu działanie tego perku w taki sposób, że zadawał by on po śmierci użytkownika DMG wszystki wrogom co zadali mu DMG w rundzie (DMG byłby na początku 20, i przelicznik z INT +0.16) -Buty zwinnego- zmienić kompletnie jego działanie, ponieważ wyklucza on używanie SHIFT'a i gdy po wyczerpaniu jego energii dalej trzyma się SHIFT, to odpala się na przemian skradanie i szybkość i powstaje efekt klatkowania. Dał bym w tym perku +40 Kondycji i 2 skoki. -Zestaw Strzelca- to samo co w przypadku "Zestawu Taliba". -Napój energetyczny- Już kiedyś był rzadko używany, a teraz po zaraniu mu dodawania PKT do DMG, to zastąpił bym to +3 DMG. -Leczący Molotov- dodałbym do jego działania, że leczy też użytkownika i żeby odnawiał się co 20 s. -DynioSmoke- dodać mu odnowienie co 20 s. -Sokole oko- Dodałbym do tego, że podczas użycia perku nasz DMG wzrasta x1.8. -Zasada Brooma- dodałbym też by można było podkładać bombę w 1s. -Zwrot do nadawcy- zrobiłbym tak bo odbijał 75% DMG z Rakiet, min i dodatkowo granatów, a użytkownik otrzymywałby tylko 25% DMG. -Tajemnica Szpiega- dodałbym także do tego 1/4 szans na kradzież/zniszczenie perku po zabójstwie przeciwnika (za zniszczenie 10 XP). Następnym krokiem było by usunięcie zbędnych mechanizmów, a chodzi mi tu głównie o "Tańce i emotki". Te rzeczy są stosunkowo młode, lecz nie ma co się oszukiwać i powiedzieć, że jest to całkowicie zbędne i już nieużywane. Komendę /tance użyje może jedna osoba raz na mapę a o komendzie /emotki to nikt nawet nie wie lub zapomina od razu po przypomnieniu jej przez Admina/doświadczonego gracza. Uśnięcie inny mechanizmów, to chodzi mi tu o takie coś jak śmiech podczas rzucania DynoiSmoke i jeszcze nwm czy są podobne rzeczy, ale są one całkowicie zbędne. Kolejny krok to porządek w puli map i dodanie jakich klasyków z 1.6 typu Assault i innych map, które były proponowane kiedyś przez graczy. A mianowicie usunięcie takich map jak: -cs_apollo -de_alebaran_44 -de_feast -cs_insertion2 -de_rails Z małych map zostawić tylko: -de_safehouse -de_elysion -cs_militia -cs_wiocha_go_big -cs_sauna_go -de_mcdonalds Prosiłbym także znów o balans klas, a mianowicie: -Partyzant- skrócić czas podświetlenia do 5s. -Zwinny- zmniejszenie DMG, +3 DMG na start a od 100 lvl'a +7 DMG. -Mikołaj- usunięcie go w końcu, ponieważ już dawno po świętach i usunięcie kategorii "Klasy Eventowe" z wyboru klas. -Strażnik- Dać mu na start szanse na odepchnięcie 1/9 i 40 DMG, a od 80 lvl'a 1/8 i 45 DMG, można też mu dodać dodatkowy teleport. -Piroman- Dać mu +4 DMG z podpalenia na start, zmienić przelicznik na 0.1, dodać podpalanie z każdej broni i z molotova. -Amadeusz- lekki buff statystyk, by na start miał +10 KONDYCJI i WYTRZYMKI. -Seryjny Zabójca- Zmienić mu szanse na na 2xDMG w ciało na 1/6 i dodać szanse 1/7 na oślepienie na 3s. (a jak mało to zmienić jescze z 2xDMG na 2.3xDMG). -Asasyn- dać mu od początku +3 DMG i nie zwiękzsać jej wraz z lvl'em. -Hitman- zostawić mu ten przelicznik DMG, lecz tylko w głowę, a jak nie to go usunąć. -Pilot F16- klasa mimo zmian nie przyjmuje się i usunął bym ją. -Oszust/Szpieg- zaktualizować ich przykrywkę w postać zmian tagów klas pod TAB'em, ponieważ wyświetla się tam dalej Chorąży i Medyk bez tych nawiasów "[ ]" i dodać do listy tych klas z przykrywki parę nowych. -Saper- jest nawet spora grupa osób co narzeka na miny sapera, dlatego jeżeli się da zwiększył bym trochę ich widzialność, nie tak żeby je było znów całe widać, lecz trochę lepiej niż teraz. Ostatni krok to zbalansowanie bardziej misji, ponieważ istnieją klasy, które są wykluczane z pogoni o TOP lvl'a, ponieważ hamują je misje. Te klasy to Snajper, Bóg Deagla, Komandos. Dlatego unikałbym misji typu zabij 1000 osób z karabinów, a w zamian za to dodał bym misje na ogólne zabicia np. Zabij 1500 wrogów, i także unikałbym misji na skoki, ponieważ gdy wchodzą nowe misje, a w nich jest misja 5000 skoków, to przez pierwszy dzień znika prawie rozgrywka na rzecz kampienia i nabijania skoków. Unikałbym także misji wystrzel 7000 pocisków, i zastąpił bym ją trafieniami lub zakończeniem map "x"razy z +KD. Też słyszałem, że gracze chętnie zobaczyli by mechanizm pominięcia misji za np. "5 gwiazdek" lub "2000 monet". Na sam koniec, gdy już trochę zrobi się miejsca to podczas przywracania 1 z 3 starych klas przywracałbym je od razu dostosowanie od serwera, ponieważ jest przywracana czasem klasa, która została usunięta bo była za OP, dlatego gdy już ona ma wejść to znerfiona. Również podsuwam pomysł by w przyszłości dodać coś typu "Daily quest" lub "Daily bonus" ,(który polegał by na przegrywaniu dajmy 3h dziennie godzin na serwerze i w zamian za to gracz dostawał by 100 monet lub 2000 XP). Jest to tylko przykładowa koncepcja, która może być modyfikowana przez Opiekunów i Właściciela. Tak samo dodać system nagradzania graczy, za to że wymyślili "bardzo autorską" klasę, której mechanika nie pojawiła się nigdy wcześniej, typu VIP na 2 miesiące. Zachęcam graczy, jak i osoby, które już na serwerze nie grają ale byli kiedyś związani z serwerem do wypowiadania się na ten temat, jak i przedstawianie swoich poglądów. Edytowane 18 Stycznia 2022 przez Michał Ballack 7 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Itsupiki 46 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 4 minuty temu, Michał Ballack napisał: Witam, chciałbym w tym poście pokazać kilka propozycji, które odświeżyły by serwer i później pozwoliłyby dodać nowe możliwości. Zacząłbym od listy perków (usunięcie nieużywanych i lekkie buffy dla innych): Perki do usunięcia: -C4- Nikt tego nigdy nie używa i w dodatku jeszcze się czasami baguje (jak ktoś ma ten perki to daje też czasami C4 innym osobom, co może obciążać serwer. -Zestaw Grubego- odkąd dodany jest perk "zestaw gliniarza", który w każdym przypadku dodaje lepszego Shotguna z większym DMG to ten perk jest nieużywany. -Zwój powrotu- to samo co z C4 nikt praktycznie tego nie używa, ponieważ po użyciu raz binda to do niczego nam już się ten perk nie przydaje. -Sniezka- odkąd została zakazana podczas podmiany oszusta, to znów nikt tym nie gra. -Ojciec chrzestny- nikt tym nie gra, ponieważ jest perk, który robi to samo i w dodatku tamten ma +DMG i niewidke. -Sadge- Perk jest praktycznie nieużywalny, ponieważ gracze nie wiedzą z jakiej dokładnie odległości mogą go użyć i nie wiedzą na ile oślepią przeciwnika. -Dezuli WH- wiem, że jest to perk kochanego Dezuliego, lecz jest on trochę zbyt zwyczajny jak na cod'a, ponieważ nawet po rzuceniu tego granatu to 3s podświetlenia praktycznie nie pomaga. -Claymore- perk jest prawie nieużywany poza klasami, które mają już wymaksowaną INT i dodatkowo jeżeli dobrze wiem to przez niego czasami graczom wyskakuje błąd w konsoli. Perki do buffa: -Kabura- ten perk jest używany tylko gdy jest misja związana z pieniędzmi, dodałbym do niego, że na początku dodaje od 100 do 300 XP. -Tajemnica Bunta- tu zmieniłbym tylko szanse na naćpanie z 1/10 do 1/8. -Zestaw Taliba- perk jest często pomijany ponieważ jest perk "Złote AK", które daje nam wiecej DMG i szanse na spowolnienie, dlatego zmieniłbym go, żeby też można było wylosować z niego DMG od +5 do +10. -Nano pocisk i Pociski Dum Dum- połączył bym oba te perki, bo jak Dum Dumami ktoś gra to Nano jest wg nieużywany. -Nanopancerz- Włączył bym jego działanie do perku Tarcza SWAT. -Tajemnica Szahida- Zmieniłbym tu działanie tego perku w taki sposób, że zadawał by on po śmierci użytkownika DMG wszystki wrogom co zadali mu DMG w rundzie (DMG byłby na początku 20, i przelicznik z INT +0.16) -Buty zwinnego- zmienić kompletnie jego działanie, ponieważ wyklucza on używanie SHIFT'a i gdy po wyczerpaniu jego energii dalej trzyma się SHIFT, to odpala się na przemian skradanie i szybkość i powstaje efekt klatkowania. Dał bym w tym perku +40 Kondycji i 2 skoki. -Zestaw Strzelca- to samo co w przypadku "Zestawu Taliba". -Napój energetyczny- Już kiedyś był rzadko używany, a teraz po zaraniu mu dodawania PKT do DMG, to zastąpił bym to +3 DMG. -Leczący Molotov- dodałbym do jego działania, że leczy też użytkownika i żeby odnawiał się co 20 s. -DynioSmoke- dodać mu odnowienie co 20 s. -Sokole oko- Dodałbym do tego, że podczas użycia perku nasz DMG wzrasta x1.8. -Zasada Brooma- dodałbym też by można było podkładać bombę w 1s. -Zwrot do nadawcy- zrobiłbym tak bo odbijał 75% DMG z Rakiet, min i dodatkowo granatów, a użytkownik otrzymywałby tylko 25% DMG. -Tajemnica Szpiega- dodałbym także do tego 1/4 szans na kradzież/zniszczenie perku po zabójstwie przeciwnika (za zniszczenie 10 XP). Następnym krokiem było by usunięcie zbędnych mechanizmów, a chodzi mi tu głównie o "Tańce i emotki". Te rzeczy są stosunkowo młode, lecz nie ma co się oszukiwać i powiedzieć, że jest to całkowicie zbędne i już nieużywane. Komendę /tance użyje może jedna osoba raz na mapę a o komendzie /emotki to nikt nawet nie wie lub zapomina od razu po przypomnieniu jej przez Admina/doświadczonego gracza. Uśnięcie inny mechanizmów, to chodzi mi tu o takie coś jak śmiech podczas rzucania DynoiSmoke i jeszcze nwm czy są podobne rzeczy, ale są one całkowicie zbędne. Kolejny krok to porządek w puli map i dodanie jakich klasyków z 1.6 typu Assault i innych map, które były proponowane kiedyś przez graczy. A mianowicie usunięcie takich map jak: -cs_apollo -de_alebaran_44 -de_feast -cs_insertion2 -de_rails Z małych map zostawić tylko: -de_safehouse -de_elysion -cs_militia -cs_wiocha_go_big -cs_sauna_go -de_mcdonalds Prosiłbym także znów o balans klas, a mianowicie: -Partyzant- skrócić czas podświetlenia do 5s. -Zwinny- zmniejszenie DMG, +3 DMG na start a od 100 lvl'a +7 DMG. -Mikołaj- usunięcie go w końcu, ponieważ już dawno po świętach i usunięcie kategorii "Klasy Eventowe" z wyboru klas. -Strażnik- Dać mu na start szanse na odepchnięcie 1/9 i 40 DMG, a od 80 lvl'a 1/8 i 45 DMG, można też mu dodać dodatkowy teleport. -Piroman- Dać mu +4 DMG z podpalenia na start, zmienić przelicznik na 0.1, dodać podpalanie z każdej broni i z molotova. -Amadeusz- lekki buff statystyk, by na start miał +10 KONDYCJI i WYTRZYMKI. -Seryjny Zabójca- Zmienić mu szanse na na 2xDMG w ciało na 1/6 i dodać szanse 1/7 na oślepienie na 3s. (a jak mało to zmienić jescze z 2xDMG na 2.3xDMG). -Asasyn- dać mu od początku +3 DMG i nie zwiękzsać jej wraz z lvl'em. -Hitman- zostawić mu ten przelicznik DMG, lecz tylko w głowę, a jak nie to go usunąć. -Pilot F16- klasa mimo zmian nie przyjmuje się i usunął bym ją. -Oszust/Szpieg- zaktualizować ich przykrywkę w postać zmian tagów klas pod TAB'em, ponieważ wyświetla się tam dalej Chorąży i Medyk bez tych nawiasów "[ ]" i dodać do listy tych klas z przykrywki parę nowych. -Saper- jest nawet spora grupa osób co narzeka na miny sapera, dlatego jeżeli się da zwiększył bym trochę ich widzialność, nie tak żeby je było znów całe widać, lecz trochę lepiej niż teraz. Ostatni krok to zbalansowanie bardziej misji, ponieważ istnieją klasy, które są wykluczane z pogoni o TOP lvl'a, ponieważ hamują je misje. Te klasy to Snajper, Bóg Deagla, Komandos. Dlatego unikałbym misji typu zabij 1000 osób z karabinów, a w zamian za to dodał bym misje na ogólne zabicia np. Zabij 1500 wrogów, i także unikałbym misji na skoki, ponieważ gdy wchodzą nowe misje, a w nich jest misja 5000 skoków, to przez pierwszy dzień znika prawie rozgrywka na rzecz kampienia i nabijania skoków. Unikałbym także misji wystrzel 7000 pocisków, i zastąpił bym ją trafieniami lub zakończeniem map "x"razy z +KD. Też słyszałem, że gracze chętnie zobaczyli by mechanizm pominięcia misji za np. "5 gwiazdek" lub "2000 monet". Na sam koniec, gdy już trochę zrobi się miejsca to podczas przywracania 1 z 3 starych klas przywracałbym je od razu dostosowanie od serwera, ponieważ jest przywracana czasem klasa, która została usunięta bo była za OP, dlatego gdy już ona ma wejść to znerfiona. Również podsuwam pomysł by w przyszłości dodać coś typu "Daily quest" lub "Daily bonus" ,(który polegał by na przegrywaniu dajmy 3h dziennie godzin na serwerze i w zamian za to gracz dostawał by 100 monet lub 2000 XP). Jest to tylko przykładowa koncepcja, która może być modyfikowana przez Opiekunów i Właściciela. Tak samo dodać system nagradzania graczy, za to że wymyślili "bardzo autorską" klasę, której mechanika nie pojawiła się nigdy wcześniej, typu VIP na 2 miesiące. Zachęcam graczy, jak i osoby, które już na serwerze nie grają ale byli kiedyś związani z serwerem do wypowiadania się na ten temat, jak i przedstawianie swoich poglądów. 1.Perki: Zwój powrotu , claymore to perki używane jak najbardziej , C4 oraz śnieżka to takie perki do zabawy których też czasem się używa. Wydaje mi się że Kabura w zamyśle właśnie tak miała działać, to perk do misji jak dodać mu exp to wiedza ziomków nie ma sensu. Tajemnica Bunta - perk zrobiony przez gracza osobiście według mnie już mimo że i tak jest dobry to nie zmieniałbym go z racji że takim go sobie widział ten gracz. Zestaw Taliba - tutaj poszedłbym raczej w inną stronę i dodał coś w stylu 100 expa za killa, +10 dmg do ak to zabójstwo. Łączenie dum dum i nano pocisków jak i tarczy i nanopancerza według mnie nie jest dobrą opcją , to stworzyłoby dwa naprawdę mocne perki defensywny i ofensywny ,a tak w tym momencie musimy wybrać na co chcemy być odporni np. tarcza - saper , nanopancerz - elitarny snajper. Tajemnica Szahida - to naprawdę przyjemny perk który daje trochę możliwości albo chociaż frag dla takiego medyka którego zabije komandos,a i parę killi się z niego zdarza zrobić. Zestaw Strzelca - tak samo jak w Talibie dodałbym jakiegoś expa za killa. 2.Mechaniki: -Nie zabierajcie mi tańcy ;c to jedna z nielicznych rzeczy na które można wydać monety po odrodzeniu/perku. -Śmiech z dyniosmoke fajna opcja , ale faktycznie już raczej większość wie jak to działa i nie wejdzie do niego jak to usłyszy. Co do reszty mechanik osobiście nie widzę jakiegoś powodu żeby się ich pozbywać ale jak faktycznie tak obciążają maszyne to nikt raczej za nimi nie będzie płakał bo i tak nie są wykorzystywane. 3.Mapy: Co do map z normalnej puli map zamiast insertion które ma swoich fanów usunąłbym również subzero bo wiecznie z nim problem z ludźmi na spect. Nie jestem w stanie teraz sprawdzić ile konkretnie jest map na serwerze ale przydałoby się ich trochę wymienić , wiadomo nie usuwając tych map które są flagowe na serwerze jak ten dust/mirage/westwood/office itp. ale tak żeby zobaczyć czy to że reszta mapek jest nie grana to kwestia tego że były słabe czy po prostu tego że ludzie są sfixowani na punkcie tych paru. 4.Klasy: Strażnik - wiadomo jest na to szansa , ale już w tym momencie nie daje mi stanąć na ziemi jak go spotkam więc zostawił bym go tak jak jest. Seryjny - również bym go zostawił jak jest, na moje już dosyć bije i nie raz się o tym przekonuje. Saper - miałem przyjemność pograć dosyć sporo na tej klasie (misja na zabójstwa z zza ściany) i ona naprawdę nie ma praktycznie nic do zaoferowania prócz tych min które i tak mają restrykcje co do miejsc stawiania i da się je z łatwością zauważyć/ominąć nie wspominając o tym że nie ma aż tak wielu graczy tej klasy i jest perk który daje na nie odporność. 5.Reszta Jak najbardziej jestem za zmianą misji , jak wyżej wykluczają one nie raz graczy którzy nie mają przeniesień z walki o top bo niektóre klasy zwyczajnie nie mają możliwości ich wykonać w jakiś sensowny sposób no bo nie oszukujmy się nie grasz komandosem żeby biegać z karabinem :"D. Osobiście nie widzę powodu powrotu mechanizmu pomijania misji jeśli misje zostałyby zmodyfikowane by nie ograniczać niektórych klas, zawsze znajdą się osoby które na edycji będą wbijać poziom szybciej , nie mamy jeszcze misji z 3 tygodnia ,a już zbliża się max lvl. Nie w momencie kiedy serwer działa na miesięcznych resetach. Co do tego daily questu , bardzo fajny pomysł , nie przesadzony ,a zachęcałby do codziennego odwiedzenia serwera. Nagroda dla autora "bardzo autorskiej" klasy też myślę że fajna opcja , w jakimś stopniu może pobudziłaby graczy do tworzenia tych propozycji. Co do reszty rzeczy na temat których nie wypowiedziałem się w 1-4 jestem za ,a bynajmniej nie mam nic przeciw. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esme 2 242 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 1. perki do usunięcia: Jak na moje to z tych widzę, że są nieużywane głównie zwój powrotu, śnieżka, sadge i dezuli wh, dla równowagi serwera muszą być perki mniej grane (ale wciąż grane, bo każdy ma swój styl rozgrywki) oraz takie, które nie dla każdego będą przydatne. 2. perki do buffa: kabura - w ten sposób zastąpi wiedzę ziomków, i w ten sposób będzie do wywalenia, według mnie jest dobrze jak jest tajemnica bunta - propozycja jak najbardziej w porządku, bo to nadal mała szansa zestaw taliba - to samo co w perkach do usunięcia, dobry perk na zachowanie balansu nano i dum dum - jak najbardziej za nanopancerz - sądzę, że osobne istnienie tego i tego jest w porządku tajemnica szahida - jak dla mnie ta propozycja nadaje sie na oddzielny, i to dość mocny perk buty zwinnego - w ten sposób powstanie KOLEJNY taki sam perk właściwie, osobiście nigdy nie doświadczyłam tego buga, może dlatego, że nie trzymam dalej na siłę shifta, jak widzę, że się skończył speed xd zestaw strzelca - to samo co w zestawie taliba u mnie napój energetyczny - dodanie małego DMG jak najbardziej na plus leczący mołotow - leczenie siebie - tak, co do odnawiania nie jestem pewna dynio smoke - biorąc pod uwagę, ile czasu leży smoke (21s), można bez przerwy pilnować jakiegoś przejścia, więc dałabym 30s sokole oko - widzę próbę stworzenia perka na westwooda, nie podoba mi się ten pomysł zasada brooma - niewiele znacząca zmiana, także obojętna dla mnie zwrot do nadawcy - dla mnie jest dobry jaki jest tajemnica szpiega - myślę, że samo zniszczenie perku jest wystarczające, darujmy sobie te 10XP xD Tańce i emotki - to prawda, że nie są używane, ale tu jest problem z informacją, a właściwie jej brakiem, dodanie info na czacie lub dodanie opcji w sklepie oddzielnej myślę, że by pomogło inne mechanizmy - osobiście nigdy żadnego nie widziałam/słyszałam Mapy: cs_apollo - grana czasem, a i tak nie ma zbyt wielu map na zakładników, zostawiłabym de_alebaran_44 - nie pamiętam która to dx de_feast - nigdy jej nie widziałam cs_insertion2 - trochę inna mapa od pozostałych, zostawiłabym de_rails - również nie miałam styczności Jak dla mnie małych map może być więcej, jednak jak jest mało osób na serwerze to niech sobie wybiorą na co mają ochotę Klasy: Na ogół sądzę, że większość klas jest dobrze zbalansowana, na zmiany trzeba uważać, by klasa nie stała się bezużyteczna. partyzant - Ta klasa nie ma nic za bardzo poza podświetleniem, tym bardziej, że jest premką, nie tykałabym jej zwinny - zostawiłabym jak jest mikołaj - nie wiem co to wadzi strażnik - można by spróbować z tymi zmianami, ale na początku nowej edycji byłoby ciężko piroman - dałąbym tylko podpalenie z każdej broni i mołotowa amadeusz - można spróbować seryjny zabójca - to już brzmi jak nowa klasa asasyn - w tym momencie klasa już nie nadaje się na premkę według mnie hitman - w takim razie po rostu bym zmniejszyla dmg w ciało na przykład (ps. nie ma jej w spisie klas na forum @Mahesvara.) pilot f16 - są amatorzy, ale mało ich, to prawda (też jej nie ma w spisie) oszust / szpieg - poprawka jak najbardziej sensowna saper - zgoda, minimalne poprawienie widoczności byłoby dobre, na niektórych mapach nie widać ich wcale Misje: Fajne pomysły są na nowe misje z tego, ale tych innych też bym nie usuwała, ważna tu jest różnorodność, a także przypominam, że właśnie o to chodzi z przeniesieniami lvla Przywracanie: Jest to dla mnie raczej naturalne, by dostosować klasę do równowagi pozostałych, już obecnych na serwerze. Daily quest/bonus - podoba mi się ten pomysł, ale jednak bardziej bym skłaniała się ku monetom Wymyślanie klas - myślę, że w takim przypadku jest to w gestii opiekunów. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaiN 24 Opublikowano 18 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2022 Jak dla mnie super! lepiej bym się nie rozpisał przydało by się takowe odświeżenie, jednakże reasumując wszystkie aspekty kwintesencji tematu dochodzę do fundamentalnej konkluzji że warto zastosować te zmiany! 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 904 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2022 W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: -Buty zwinnego- zmienić kompletnie jego działanie, ponieważ wyklucza on używanie SHIFT'a i gdy po wyczerpaniu jego energii dalej trzyma się SHIFT, to odpala się na przemian skradanie i szybkość i powstaje efekt klatkowania. Dał bym w tym perku +40 Kondycji i 2 skoki. Można to dać pod inny button z gry, który jest rejestrowany i tyle, albo ustalić pod skilla, ale to całkowicie niszczy sam zamysl perku, bo wtedy gracz musiałby klikać by uruchomić/wyłączyć W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: -Mikołaj- usunięcie go w końcu, ponieważ już dawno po świętach i usunięcie kategorii "Klasy Eventowe" z wyboru klas. To akurat celowo zostawiliśmy, bo pojawiać się tam będą inne klasy, którymi (tak jak i tutaj) będzie grać opiekun by rozdawać dane rzeczy W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: Również podsuwam pomysł by w przyszłości dodać coś typu "Daily quest" lub "Daily bonus" ,(który polegał by na przegrywaniu dajmy 3h dziennie godzin na serwerze i w zamian za to gracz dostawał by 100 monet lub 2000 XP). Jest to tylko przykładowa koncepcja, która może być modyfikowana przez Opiekunów i Właściciela. To będzie tego za dużo 😕 Już teraz umiejętności klas/perków odbiegają mocno od samych natywów, które zostały pod nie stworzone i trzeba kombinować, a serwer ma swoje limity (stąd wspominam o perk/klasach) + uważam, że opcja z questami byłaby ciekawa tylko dla doświadczonych graczy, bo reszta zaczęłaby się gubić przez zbyt dużą ilość rzeczy. Co sezon podpytuje nowych graczy czy są w stanie wszystko zrozumieć i zawsze słyszę, że są z czymś problemy, a co dopiero gdy dodamy kolejny dodatek. Classic pass działa od września, czyli ma już 5 sezonów i co prawda z sezonu na sezon zwiększa się ilość osób, która rozpoczyna ten rodzaj misji, lecz nadal nie jest to ilość, która mogłaby mnie zadowolić. Jeżeli mowa o graczach, którzy trochę już pograli, a więc wbili minimum 10 lvl i posiadają w tym momencie minimum 5 monet, liczba osób rozpoczynająca misję z classic pass, to około 71%, a jeśli liczymy same monety, to zostaje już niecałe 62%, a przecież można tych graczy określić już jako aktywnych, więc uważam, że ten procent powinienem wynosić MINIMUM 85% dla 10 lvl i 5 monet Jeszcze tylko dodam, że classic pass, to nie są typowe misje i oferuje tworzenie ich w oparciu o dane dni (teraz są tygodniowe), więc zawsze można to przemyśleć w ten sposób, choć pierwotnie tego nie zakładałem i ustaliłem limit 4x7. Co do daily bonus, to jeśli zrobimy to jako sesje z gameme, to można jeszcze to przemyśleć, bo nie trzeba będzie zapisywać nigdzie przegranego czasu gracza Bardzo ładnie to rozpisałeś i cieszę się, że znalazły się inne osoby, które to komentują, dodając też coś od siebie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 (edytowane) Tak się zastanawiam w sumie. Serwer stoi już sporo czasu. Wszystko co można było zrobić mam wrażenie że zostało zrobione i nie ma możliwości na tą chwilę żeby go odświeżyć. Dlaczego? Wydaje mi się że najprościej zwalić winę na graczy którzy ciągle wracają do tego co było kiedyś usunięte z racji że psuło to rozgrywkę. Przykładowo powrót starych klas. Teraz pytanie dlaczego opiekuni do tych klas wracają skoro mogłoby wejść coś czego nie było albo chociaż spróbować czegoś czego nie było chociaż to i tak może być trudne. A no dlatego że gracze wolą popłakać na serwerze zamiast wejść na forum i napisać propozycję. Oczywiście zdarzają się tacy którzy napiszą jednak jest to propozycja wyssana z palca która totalnie odbiega od serwera a następnie płacze że nie ma co pisać propozycji bo i tak odrzucą. Drugą rzeczą na serwerze są niestety przeniesienia. Chyba każdy to wie że przez ten system przeniesień poziomów balans klas jest praktycznie niemożliwy do zrobienia. Oczywiście jest to bardzo dobry pomysł na zarobek dla serwera dzięki czemu sam się utrzymuje no ale nie oszukujmy się na początku edycji gramy klasami które posiadają m4/ak (przeważnie) ponieważ są one jednymi z najlepszych klas pod względem samego dmg broni w porównaniu do posiadanego lvla/hp przeciwnika. Po kilku dniach poziom jest przenoszony na klasę która przykładowo od 100 lvla ma dodatkowe x dmg bądź też inne bonusy które dają nam ogromną przewagę nad innymi. Pytanie teraz jest takie co można zrobić by faktycznie coś zmienić na serwerze? Ja kiedyś zaproponowałem to @-_- oraz @Mahesvara. a mianowicie powrót do serwera "podstawowego" bądź też takiego który był 2,3,4 czy nawet 5 lat temu. Oczywiście w formie testu. Co to miało by na celu? A no stworzenie serwera takiego który chcemy mieć na te czasy które mamy teraz. Większość rzeczy wtedy była niemożliwa do zrobienia bądź też była zbyt obciążająca dla samego serwera przez co naprawdę był on podstawowy. Wydaje mi się że na takiej edycji gracze mieliby dużo czasu do przemyśleń dotyczących serwera tego co chcą na nim konkretnie oraz sam @-_- miałby więcej czasu na zrobienie tego. No oczywiście pewnie część z rzeczy gotowych by weszła tak więc nie wydaje mi się by tych nowych było faktycznie dużo. No również to właściciel musiałby mieć też czasu troszkę by tym się zajmować jak i sami opiekuni by kontrolować to. Kolejnym pomysłem jest ograniczenie przeniesień. Przykładowo jedno/dwa na tydzień ponieważ gracze w tym momencie przenoszą sobie lvle co mapę bądź też pod każdą misję co daje im szybki progress i dążenie do tej klasy która ma być tym "katem" Wydaje mi się że to tyle co miałbym do dodania/zaproponowania jeśli chodzi o serwer. A jeśli chodzi o Twoje @Michał Ballack to tak: W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: Perki do usunięcia: -C4- Nikt tego nigdy nie używa i w dodatku jeszcze się czasami baguje (jak ktoś ma ten perki to daje też czasami C4 innym osobom, co może obciążać serwer. -Zestaw Grubego- odkąd dodany jest perk "zestaw gliniarza", który w każdym przypadku dodaje lepszego Shotguna z większym DMG to ten perk jest nieużywany. -Zwój powrotu- to samo co z C4 nikt praktycznie tego nie używa, ponieważ po użyciu raz binda to do niczego nam już się ten perk nie przydaje. -Sniezka- odkąd została zakazana podczas podmiany oszusta, to znów nikt tym nie gra. -Ojciec chrzestny- nikt tym nie gra, ponieważ jest perk, który robi to samo i w dodatku tamten ma +DMG i niewidke. -Sadge- Perk jest praktycznie nieużywalny, ponieważ gracze nie wiedzą z jakiej dokładnie odległości mogą go użyć i nie wiedzą na ile oślepią przeciwnika. -Dezuli WH- wiem, że jest to perk kochanego Dezuliego, lecz jest on trochę zbyt zwyczajny jak na cod'a, ponieważ nawet po rzuceniu tego granatu to 3s podświetlenia praktycznie nie pomaga. -Claymore- perk jest prawie nieużywany poza klasami, które mają już wymaksowaną INT i dodatkowo jeżeli dobrze wiem to przez niego czasami graczom wyskakuje błąd w konsoli. Większość z tych perków co napisałeś są typowymi zapychaczami na serwerze które muszą być bo inaczej te lepsze wypadałby nam częściej ;d W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: -Kabura- ten perk jest używany tylko gdy jest misja związana z pieniędzmi, dodałbym do niego, że na początku dodaje od 100 do 300 XP. -Tajemnica Bunta- tu zmieniłbym tylko szanse na naćpanie z 1/10 do 1/8. -Zestaw Taliba- perk jest często pomijany ponieważ jest perk "Złote AK", które daje nam wiecej DMG i szanse na spowolnienie, dlatego zmieniłbym go, żeby też można było wylosować z niego DMG od +5 do +10. -Nano pocisk i Pociski Dum Dum- połączył bym oba te perki, bo jak Dum Dumami ktoś gra to Nano jest wg nieużywany. -Nanopancerz- Włączył bym jego działanie do perku Tarcza SWAT. -Tajemnica Szahida- Zmieniłbym tu działanie tego perku w taki sposób, że zadawał by on po śmierci użytkownika DMG wszystki wrogom co zadali mu DMG w rundzie (DMG byłby na początku 20, i przelicznik z INT +0.16) -Buty zwinnego- zmienić kompletnie jego działanie, ponieważ wyklucza on używanie SHIFT'a i gdy po wyczerpaniu jego energii dalej trzyma się SHIFT, to odpala się na przemian skradanie i szybkość i powstaje efekt klatkowania. Dał bym w tym perku +40 Kondycji i 2 skoki. -Zestaw Strzelca- to samo co w przypadku "Zestawu Taliba". -Napój energetyczny- Już kiedyś był rzadko używany, a teraz po zaraniu mu dodawania PKT do DMG, to zastąpił bym to +3 DMG. -Leczący Molotov- dodałbym do jego działania, że leczy też użytkownika i żeby odnawiał się co 20 s. -DynioSmoke- dodać mu odnowienie co 20 s. -Sokole oko- Dodałbym do tego, że podczas użycia perku nasz DMG wzrasta x1.8. -Zasada Brooma- dodałbym też by można było podkładać bombę w 1s. -Zwrot do nadawcy- zrobiłbym tak bo odbijał 75% DMG z Rakiet, min i dodatkowo granatów, a użytkownik otrzymywałby tylko 25% DMG. -Tajemnica Szpiega- dodałbym także do tego 1/4 szans na kradzież/zniszczenie perku po zabójstwie przeciwnika (za zniszczenie 10 XP). Kabura- Ten perk ma takie zastosowanie. Ma pomagać w misji i nic więcej, Tajemnica Bunta- Zmiana okej jakos nie wydaje mi sie by to było mocne w jakikolwiek sposob bo tak czy siak uważam ten perk za typowy zapychacz, Zestaw Taliba- Nie wydaje mi się by potrzebny był kolejny perk z większym dmg. Samo ak47 +5DMG jest dobre, a to że jest perk lepszy od niego nie znaczy że ten nie jest używany, Nano pociski i Pociski Dum Dum- Dum dumki są bardzo dobrym perkiem i nie ma sensu ich boostowania, Nanopancerz- Kolejne nie potrzebne boostowanie perku w tym przypadku Tarczy Swat. Ponieważ gdy na serwerze znajduje się więcej klas typu saper/wsparcie ogniowe to sam w sobie perk jest bardzo dobry i tak samo perk nanopancerz gdy znajduje sie pare klas z szansa na instakilla bądź też posiadających 1/1 Tajemnica Szahida- No to już troszkę przesadzone jest. Zestaw Strzelca- To samo Zestaw Taliba Napój Energetyczny- Fakt nie wiem dlaczego zostały mu zabrane statystyki +25 DMG ale propozycja +3 DMG daje w sumie to samo xD Leczący Molotov- Propozycja na + DynioSmoke- To co wyżej na + Sokole Oko- Jak dla mnie typowy zapychacz 😜 Zastada Brooma- Nie wydaje mi sie zeby to jakos duzo zmienilo wiec czemu by nie Zwrod do nadawcy- Wydaje mi sie ze taki perk bardziej by zniechęcił do grania klasami które polegają właśnie na zadawaniu dmg obszarowego z min/rakiet/dynamitów Tajeminca Szpiega- To tak jak @Esme napisała niszczenie okej exp niepotrzebny. W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: Kolejny krok to porządek w puli map i dodanie jakich klasyków z 1.6 typu Assault i innych map, które były proponowane kiedyś przez graczy. A mianowicie usunięcie takich map jak: -cs_apollo -de_alebaran_44 -de_feast -cs_insertion2 -de_rails Z małych map zostawić tylko: -de_safehouse -de_elysion -cs_militia -cs_wiocha_go_big -cs_sauna_go -de_mcdonalds To już chyba setny raz jest wałkowany temat map typu Assult które na serwerze pojawiły się w 12312 wersjach i były wywalane przez płacz graczy i no kurcze ile można xD Co do map nie usuwajmy ich bo znów wpadnie się w takie kółko co praktycznie cały czas będą te same. Lepiej wprowadzić rotację map przykładowo co tydzień/dwa by była różnorodność na serwerze.A W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: -Partyzant- skrócić czas podświetlenia do 5s. -Zwinny- zmniejszenie DMG, +3 DMG na start a od 100 lvl'a +7 DMG. -Mikołaj- usunięcie go w końcu, ponieważ już dawno po świętach i usunięcie kategorii "Klasy Eventowe" z wyboru klas. -Strażnik- Dać mu na start szanse na odepchnięcie 1/9 i 40 DMG, a od 80 lvl'a 1/8 i 45 DMG, można też mu dodać dodatkowy teleport. -Piroman- Dać mu +4 DMG z podpalenia na start, zmienić przelicznik na 0.1, dodać podpalanie z każdej broni i z molotova. -Amadeusz- lekki buff statystyk, by na start miał +10 KONDYCJI i WYTRZYMKI. -Seryjny Zabójca- Zmienić mu szanse na na 2xDMG w ciało na 1/6 i dodać szanse 1/7 na oślepienie na 3s. (a jak mało to zmienić jescze z 2xDMG na 2.3xDMG). -Asasyn- dać mu od początku +3 DMG i nie zwiękzsać jej wraz z lvl'em. -Hitman- zostawić mu ten przelicznik DMG, lecz tylko w głowę, a jak nie to go usunąć. -Pilot F16- klasa mimo zmian nie przyjmuje się i usunął bym ją. -Oszust/Szpieg- zaktualizować ich przykrywkę w postać zmian tagów klas pod TAB'em, ponieważ wyświetla się tam dalej Chorąży i Medyk bez tych nawiasów "[ ]" i dodać do listy tych klas z przykrywki parę nowych. -Saper- jest nawet spora grupa osób co narzeka na miny sapera, dlatego jeżeli się da zwiększył bym trochę ich widzialność, nie tak żeby je było znów całe widać, lecz trochę lepiej niż teraz. Partyzant- Nie pamiętam w sumie ile on ma teraz ale widzę że chcesz skrócić czyli znerfić klasę która nikt praktycznie nie gra? Albo gra na starcie ale to opisałem wyżej dlaczego xd Zwinny- To chyba już weszło Mikołaj- Bobek się wypowiedział Strażnik- O ile się nie mylę klasa jest dobra i nie potrzebnie ją boostować zwłaszcza teleportem który też był wałkowany setki razy że nie zrobisz tego na serwerze -,- Piroman- No te +4 DMG to chyba dużo ja bym tego nie dawał ponieważ wtedy na mapach typu westood mielibyśmy skanowanie przez x ścian tylko po to by podpalić gracza xd a to żeby było z każdej broni i molotova myslę że mogłoby być Amaedusz- Tutaj niepotrzebne Seryjny Zabójca- Szansy 2,3xDMG chyba nie da się zrobić bo to prędzej spadnie do 2xDMG jednak mogę się mylić co do oślepienia w klasie to nie pamiętam ale to już chyba było i było strasznie broken po prostu można zrobić starego Seryjnego 1/5 na podwójny dmg w ciało i 1/3 na potrójny w głowę (Nie pamiętam jak ta klasa teraz wygląda) Assasyn- Nie wydaje mi się by nerf tej klasy był jakoś konieczny może dlatego że mało gram jednak jest to klasa premium przewaga musi być Hitman- Broken klasa każdy to wie i każdy wie co z nią będzie Pilot F16- No to tak samo jak w przypadku perków typowy zapychacz a i takie klasy muszą się znajdować na serwerze. Zawsze będzie można podmienić pod inną jeśli coś będzie ciekawszego. Oszust/Szpieg- Czy to ma jakieś znaczenie? Saper- No i tutaj jak dla mnie bezsensu zwiększanie widoczności ponieważ wtedy nikt nie będzie w nie wpadać i nikt nie będzie nią grać. Edytowane 22 Stycznia 2022 przez DonSalerii 2 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakku 172 Opublikowano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2022 Pisałem to chyba jakoś na grudniowy reset - aby odświeżyć serwer trzeba by wprowadzić system ulepszeń klas, taki jaki był na codzie300. Wszystko inne to będzie odgrzewanie kotleta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luffy1 21 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 W dniu 18.01.2022 o 13:21, Michał Ballack napisał: Witam, chciałbym w tym poście pokazać kilka propozycji, które odświeżyły by serwer i później pozwoliłyby dodać nowe możliwości. Zacząłbym od listy perków (usunięcie nieużywanych i lekkie buffy dla innych): Perki do usunięcia: -C4- Nikt tego nigdy nie używa i w dodatku jeszcze się czasami baguje (jak ktoś ma ten perki to daje też czasami C4 innym osobom, co może obciążać serwer. -Zestaw Grubego- odkąd dodany jest perk "zestaw gliniarza", który w każdym przypadku dodaje lepszego Shotguna z większym DMG to ten perk jest nieużywany. -Zwój powrotu- to samo co z C4 nikt praktycznie tego nie używa, ponieważ po użyciu raz binda to do niczego nam już się ten perk nie przydaje. -Sniezka- odkąd została zakazana podczas podmiany oszusta, to znów nikt tym nie gra. -Ojciec chrzestny- nikt tym nie gra, ponieważ jest perk, który robi to samo i w dodatku tamten ma +DMG i niewidke. -Sadge- Perk jest praktycznie nieużywalny, ponieważ gracze nie wiedzą z jakiej dokładnie odległości mogą go użyć i nie wiedzą na ile oślepią przeciwnika. -Dezuli WH- wiem, że jest to perk kochanego Dezuliego, lecz jest on trochę zbyt zwyczajny jak na cod'a, ponieważ nawet po rzuceniu tego granatu to 3s podświetlenia praktycznie nie pomaga. -Claymore- perk jest prawie nieużywany poza klasami, które mają już wymaksowaną INT i dodatkowo jeżeli dobrze wiem to przez niego czasami graczom wyskakuje błąd w konsoli. Perki do buffa: -Kabura- ten perk jest używany tylko gdy jest misja związana z pieniędzmi, dodałbym do niego, że na początku dodaje od 100 do 300 XP. -Tajemnica Bunta- tu zmieniłbym tylko szanse na naćpanie z 1/10 do 1/8. -Zestaw Taliba- perk jest często pomijany ponieważ jest perk "Złote AK", które daje nam wiecej DMG i szanse na spowolnienie, dlatego zmieniłbym go, żeby też można było wylosować z niego DMG od +5 do +10. -Nano pocisk i Pociski Dum Dum- połączył bym oba te perki, bo jak Dum Dumami ktoś gra to Nano jest wg nieużywany. -Nanopancerz- Włączył bym jego działanie do perku Tarcza SWAT. -Tajemnica Szahida- Zmieniłbym tu działanie tego perku w taki sposób, że zadawał by on po śmierci użytkownika DMG wszystki wrogom co zadali mu DMG w rundzie (DMG byłby na początku 20, i przelicznik z INT +0.16) -Buty zwinnego- zmienić kompletnie jego działanie, ponieważ wyklucza on używanie SHIFT'a i gdy po wyczerpaniu jego energii dalej trzyma się SHIFT, to odpala się na przemian skradanie i szybkość i powstaje efekt klatkowania. Dał bym w tym perku +40 Kondycji i 2 skoki. -Zestaw Strzelca- to samo co w przypadku "Zestawu Taliba". -Napój energetyczny- Już kiedyś był rzadko używany, a teraz po zaraniu mu dodawania PKT do DMG, to zastąpił bym to +3 DMG. -Leczący Molotov- dodałbym do jego działania, że leczy też użytkownika i żeby odnawiał się co 20 s. -DynioSmoke- dodać mu odnowienie co 20 s. -Sokole oko- Dodałbym do tego, że podczas użycia perku nasz DMG wzrasta x1.8. -Zasada Brooma- dodałbym też by można było podkładać bombę w 1s. -Zwrot do nadawcy- zrobiłbym tak bo odbijał 75% DMG z Rakiet, min i dodatkowo granatów, a użytkownik otrzymywałby tylko 25% DMG. -Tajemnica Szpiega- dodałbym także do tego 1/4 szans na kradzież/zniszczenie perku po zabójstwie przeciwnika (za zniszczenie 10 XP). Następnym krokiem było by usunięcie zbędnych mechanizmów, a chodzi mi tu głównie o "Tańce i emotki". Te rzeczy są stosunkowo młode, lecz nie ma co się oszukiwać i powiedzieć, że jest to całkowicie zbędne i już nieużywane. Komendę /tance użyje może jedna osoba raz na mapę a o komendzie /emotki to nikt nawet nie wie lub zapomina od razu po przypomnieniu jej przez Admina/doświadczonego gracza. Uśnięcie inny mechanizmów, to chodzi mi tu o takie coś jak śmiech podczas rzucania DynoiSmoke i jeszcze nwm czy są podobne rzeczy, ale są one całkowicie zbędne. Kolejny krok to porządek w puli map i dodanie jakich klasyków z 1.6 typu Assault i innych map, które były proponowane kiedyś przez graczy. A mianowicie usunięcie takich map jak: -cs_apollo -de_alebaran_44 -de_feast -cs_insertion2 -de_rails Z małych map zostawić tylko: -de_safehouse -de_elysion -cs_militia -cs_wiocha_go_big -cs_sauna_go -de_mcdonalds Prosiłbym także znów o balans klas, a mianowicie: -Partyzant- skrócić czas podświetlenia do 5s. -Zwinny- zmniejszenie DMG, +3 DMG na start a od 100 lvl'a +7 DMG. -Mikołaj- usunięcie go w końcu, ponieważ już dawno po świętach i usunięcie kategorii "Klasy Eventowe" z wyboru klas. -Strażnik- Dać mu na start szanse na odepchnięcie 1/9 i 40 DMG, a od 80 lvl'a 1/8 i 45 DMG, można też mu dodać dodatkowy teleport. -Piroman- Dać mu +4 DMG z podpalenia na start, zmienić przelicznik na 0.1, dodać podpalanie z każdej broni i z molotova. -Amadeusz- lekki buff statystyk, by na start miał +10 KONDYCJI i WYTRZYMKI. -Seryjny Zabójca- Zmienić mu szanse na na 2xDMG w ciało na 1/6 i dodać szanse 1/7 na oślepienie na 3s. (a jak mało to zmienić jescze z 2xDMG na 2.3xDMG). -Asasyn- dać mu od początku +3 DMG i nie zwiękzsać jej wraz z lvl'em. -Hitman- zostawić mu ten przelicznik DMG, lecz tylko w głowę, a jak nie to go usunąć. -Pilot F16- klasa mimo zmian nie przyjmuje się i usunął bym ją. -Oszust/Szpieg- zaktualizować ich przykrywkę w postać zmian tagów klas pod TAB'em, ponieważ wyświetla się tam dalej Chorąży i Medyk bez tych nawiasów "[ ]" i dodać do listy tych klas z przykrywki parę nowych. -Saper- jest nawet spora grupa osób co narzeka na miny sapera, dlatego jeżeli się da zwiększył bym trochę ich widzialność, nie tak żeby je było znów całe widać, lecz trochę lepiej niż teraz. Ostatni krok to zbalansowanie bardziej misji, ponieważ istnieją klasy, które są wykluczane z pogoni o TOP lvl'a, ponieważ hamują je misje. Te klasy to Snajper, Bóg Deagla, Komandos. Dlatego unikałbym misji typu zabij 1000 osób z karabinów, a w zamian za to dodał bym misje na ogólne zabicia np. Zabij 1500 wrogów, i także unikałbym misji na skoki, ponieważ gdy wchodzą nowe misje, a w nich jest misja 5000 skoków, to przez pierwszy dzień znika prawie rozgrywka na rzecz kampienia i nabijania skoków. Unikałbym także misji wystrzel 7000 pocisków, i zastąpił bym ją trafieniami lub zakończeniem map "x"razy z +KD. Też słyszałem, że gracze chętnie zobaczyli by mechanizm pominięcia misji za np. "5 gwiazdek" lub "2000 monet". Na sam koniec, gdy już trochę zrobi się miejsca to podczas przywracania 1 z 3 starych klas przywracałbym je od razu dostosowanie od serwera, ponieważ jest przywracana czasem klasa, która została usunięta bo była za OP, dlatego gdy już ona ma wejść to znerfiona. Również podsuwam pomysł by w przyszłości dodać coś typu "Daily quest" lub "Daily bonus" ,(który polegał by na przegrywaniu dajmy 3h dziennie godzin na serwerze i w zamian za to gracz dostawał by 100 monet lub 2000 XP). Jest to tylko przykładowa koncepcja, która może być modyfikowana przez Opiekunów i Właściciela. Tak samo dodać system nagradzania graczy, za to że wymyślili "bardzo autorską" klasę, której mechanika nie pojawiła się nigdy wcześniej, typu VIP na 2 miesiące. Zachęcam graczy, jak i osoby, które już na serwerze nie grają ale byli kiedyś związani z serwerem do wypowiadania się na ten temat, jak i przedstawianie swoich poglądów. Jestem za żeby odświeżyć perki, ponieważ niektóre kompletnie są usseles i niegrywalne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi