Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

[CS 2] qBsLimiter / BombSite Limiter - Zarządzanie bombsite

Aktualna wersja: 1.1.0
 

OPIS

Pozwala zablokować dany bombsite gdy jest mniej niż X osób w CT i można ustawić daną blokadę lub losową. Niestety, nie ma na razie obiektów blokujących, które można ustawić lub logo. Po prostu blokuje podłożenie bomby na bs który jest zablokowany. Możemy ustawić różne blokady dla różnych map tak jak w wersji CS:GO, wystarczy stworzyć config z nazwą mapy w folderze z configiem pluginu. Za to jest opcja włączenia beam, które pokazują się gdy bombsite jest zablokowany

Tak to wygląda:

obraz.png.d6c421a269780f4eaa71c4ba3482c4db.png.3b3110979e9521d1d7634c06cd7d7e2d.png

 

Na czacie mamy informacje

obraz.png.e38c796ee6f3aba0ccf60339bffab6ae.png

 

CONFIG

Jeżeli chcesz stworzyć config dla danej mapy, przechodzisz do folderu z configiem, czyli game/csgo/addons/counterstrikesharp/configs/Qesik/BsLimiter i tworzysz tam nowy config z nazwą mapy, np: de_inferno.json i wklejasz config, a następnie konfigurujesz go pod siebie

{
  "BombsiteId": -1,		=> Który bs blokować: -2 - najbliższy spawn od ct | -1 losowy | 1 - A | 2 - B
  "RoundStartBlock": false,	=> Informować o blokadzie na start rundy? W innym przypadku w round_freeze_end
  "MinCounterTerrorist": 4	=> Od ilu Ct mają działać wszystkie bs,

	// beam
  "Beam": {
    "Enable": true,		=> Włączyć/Wyłączyć beam na bs?
    "A": {
      "Width": 5.0,		=> Szerokość beam
      "Height": 15.0	=> Wysokość generowania beam
    },
    "B": {
      "Width": 5.0,
      "Height": 15.0
    }
  }
}

 

LISTA ZMIAN

v1.0.1 (16.11.2023)
1. Poprawiono losowanie bs

v1.0.2 (21.11.2023)
1. Dodano logi

v1.0.3 (02.12.2023)
1. Zaktualizowano do v90

v1.0.6 (17.12.2023)
1. Poprawki w kodzie
2. Zaktualizowano do v124
3. Dodano pliki z tekstami pod tłumaczenie 

v1.0.9 (09.01.2024)
1. Zaktualizowano do v142
2. Poprawiono kod
3. Dodano beam, który możemy włączyć/wyłączyć i dodatkowo skonfigurować pod dany bs i mapę

v1.1.0 (15.04.2024)
1. W BombsiteId dodano opcje -2 która wybiera bombsite najbliższy spawn ct

 

INSTALACJA

Standardowa

 

DOWNLOAD

Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany

  • Like 6
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

WERSJA CS:GO

Aktualna wersja: 1.25
 

OPIS

Plugin pozwala zarządzać bombsite na danej mapie, dzięki czemu nie musimy ograniczać się do stałych ustawień dla każdej z map, która oferuje tryb bomby.
Wpisując komendę !bslimiter osoba z odpowiednią flagą (conifg) może ustalić jak ma działać limitowanie bombsite na danej mapie, a następnie to zapisać. Plugin zawiera translację, więc cały tekst zawiera się w pliku translacyjnym, także informacje na czat/hint/hud

 

Jak to wygląda w praktyce

qBsLimiter - Menu Główne

Jak widać, na starcie zablokowany mamy dostęp do "Utwórz prop" "Lista propów" (w translacji, która jest do pobrania, zmieniłem już prop na obiekt) oraz "Lista propów", ponieważ nie ustaliliśmy żadnych ogólnych ustawień tej mapy.

 

Przechodzimy więc do "Ustawienia mapy'

image.png

Pierwszy punkt odpowiada za zablokowany bombsite na mapie i tutaj możemy wybrać

  • Brak - żaden z bombsite nie będzie blokowany
  • A
  • B
  • C (dodałem, ponieważ w translacji gry jest wzmianka z dawnych czasów)
  • Losowy (ciągle losuje nowy)

W drugim wybieramy rodzaj blokady

  • blokuj plantowanie (po prostu nie będzie można zaplantować paki, bez specjalnych efektów)
  • ustawianie obiektów na mapie (to odblokuje opcje tworzenia obiektów/propów), które będą blokować przejście gracza przez nie

Trzeci punkt odpowiada za event uruchamiający blokadę i można tutaj wybrać

  • round_start (start rundy)
  • round_freeze_end (koniec freeze)

Czwarty punkt to minimalna ilość CT dla odblokowania danych bombsite.

Piąty punkt jest ogólny dla każdego rodzaju blokady i odpowiada za nadanie obrazka (sprite) w danym miejscu, który będzie się wyświetlał zgodnie z zablokowanym BS.
image.png

Po dodaniu obrazka, dla danego BS będzie pojawiać się w tym miejscu sprite, który zgodnie z jego zastosowaniem, odpowiednio obraca się z ruchem gracza

image.png

 

 

Tworzenie obiektów blokujących

Przed graczem tworzy się domyślny model obiektu, który nie ma kolizji.

image.png

Oraz uruchamia się menu

image.png

  • Nazwa to unikalny tekst, który pozwoli nam zidentyfikować nasz obiekt i nie pokazuje się nigdzie podczas gry
    Po wybraniu wpisujemy komendę !propname <nazwa_obiektu>
  • Model to ścieżka modelu i jest ich ponad 5
  • BombSite, którego dotyczy blokada. Ustawiając "losowy", uruchomi się przy każdym typie blokady, czyli A, B, C
  • Edytuj pozycję pozwoli nam zarządzać pozycją obiektu, ustalając tam też jednostki o jakie ma poruszyć się obiekt
    • W górę
    • W dół
    • W lewo
    • W prawo
    • Do przodu
    • Do tyłu
    • Obrót w lewo
    • Obrót w prawo
    • Obrót w górę
    • Obrót w dół
  • Teleportowanie się do pozycji obiektu
  • Usuwanie obiektu

 

Tworzenie ogrodzenia wokół bombsite

Możemy też stworzyć ogrodzenie zależne od tego czy bombsite jest zablokowany czy odblokowany (kolor zielony/czerwony)

Odblokowany BombSite:

qBsLimiter - Odblokowany bombsite

Zablokowany BombSite:

qBsLimiter - Zablokowany bombsite

 

 

Na koniec po dodaniu wszystkich obiektów, zapisujemy plik, klikając "Zapisz ustawienia", który stworzy lub edytuje plik dla danej mapy.

Tak wygląda przykładowy config mapy, bez podanych obrazków na bombsite:

"de_mirage"
{
	"BombSiteId"		"1"
	"BlockMethod"		"1"
	"EventCheck"		"1"
	"MinCT"		"4"
	"ReverseBombSiteAB" "0"
	"SpritePost_A"		"0.000000 0.000000 0.000000"
	"SpritePost_B"		"0.000000 0.000000 0.000000"
	"SpritePost_C"		"0.000000 0.000000 0.000000"
	"prop"
	{
		"Aparty"
		{
			"bombsite"		"2"
			"prop_id"		"6"
			"pos_x"		"595.375183"
			"pos_y"		"702.678040"
			"pos_z"		"-80.968750"
			"ang_x"		"20.194872"
			"ang_y"		"91.480148"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"AttSpawn"
		{
			"bombsite"		"1"
			"prop_id"		"3"
			"pos_x"		"1252.269653"
			"pos_y"		"-443.726440"
			"pos_z"		"-68.968750"
			"ang_x"		"-2.130001"
			"ang_y"		"-90.660004"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Amid"
		{
			"bombsite"		"1"
			"prop_id"		"2"
			"pos_x"		"-665.476685"
			"pos_y"		"-825.635559"
			"pos_z"		"-183.763672"
			"ang_x"		"-2.065039"
			"ang_y"		"-96.218201"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Awindow"
		{
			"bombsite"		"1"
			"prop_id"		"6"
			"pos_x"		"-1221.415161"
			"pos_y"		"-1204.638428"
			"pos_z"		"-102.968750"
			"ang_x"		"7.269929"
			"ang_y"		"-90.443733"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Actspawn"
		{
			"bombsite"		"1"
			"prop_id"		"0"
			"pos_x"		"-1466.638306"
			"pos_y"		"-2320.583984"
			"pos_z"		"-115.591400"
			"ang_x"		"-0.650061"
			"ang_y"		"-42.043640"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Bctspawn"
		{
			"bombsite"		"2"
			"prop_id"		"6"
			"pos_x"		"-1599.111084"
			"pos_y"		"-742.738647"
			"pos_z"		"-110.321411"
			"ang_x"		"3.034920"
			"ang_y"		"92.596443"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Bwindow"
		{
			"bombsite"		"2"
			"prop_id"		"4"
			"pos_x"		"-1159.303101"
			"pos_y"		"-443.120850"
			"pos_z"		"-37.968750"
			"ang_x"		"-13.685055"
			"ang_y"		"89.956627"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Bmid"
		{
			"bombsite"		"2"
			"prop_id"		"0"
			"pos_x"		"-806.435791"
			"pos_y"		"-278.920837"
			"pos_z"		"-58.238052"
			"ang_x"		"7.819924"
			"ang_y"		"117.016785"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
		"Bunderground"
		{
			"bombsite"		"2"
			"prop_id"		"6"
			"pos_x"		"-1004.892151"
			"pos_y"		"-359.952698"
			"pos_z"		"-295.532104"
			"ang_x"		"3.434937"
			"ang_y"		"91.607475"
			"ang_z"		"0.000000"
		}
	}
}

 

CONVAR

// This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6930)
// ConVars for plugin "qBsLimiter.smx"


// Gdzie informować o zablokowanym bs? (w bits)
// 0 - wyłącz
// 1 - czat
// 2 - hint
// 4 - hud
// np:  1 + 2 + 4 = 7 (czat+hint+hud)
// -
// Default: ""
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "7.000000"
qbslimiter_infotype "7"

// Gdzie informować o braku blokady bs? (w bits)
// 0 - wyłącz
// 1 - czat
// 2 - hint
// np:  1 + 2 = 3 (czat+hint)
// -
// Default: ""
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "3.000000"
qbslimiter_infotype_available "3"

// Kolor HUD dla BombSite A
// -
// Default: "255 255 255 0"
qbslimiter_hudcolor_a "255 255 255 0"

// Kolor HUD dla BombSite B
// -
// Default: "255 255 255 0"
qbslimiter_hudcolor_b "255 255 255 0"

// Kolor HUD dla BombSite C
// -
// Default: "255 255 255 0"
qbslimiter_hudcolor_c "255 255 255 0"

// Czas trwania informacji w HUD
// -
// Default: "10.0"
// Minimum: "1.000000"
qbslimiter_hudlifetime "10.0"

// Pozycja hud dla x
// -
// Default: "-1.0"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qbslimiter_hudpos_x "-1.0"

// Pozycja hud dla y
// -
// Default: "-1.0"
// Minimum: "-1.000000"
// Maximum: "1.000000"
qbslimiter_hudpos_y "-1.0"

 

DOWNLOAD

Kod źródłowy: qBsLimiter.sp

Plugin: qBsLimiter.smx

ConVar: qbslimiter.cfg

Translacja: qbslimiter.phrases.txt

Opisany config przykładowej mapy: de_mirage.cfg

 

Pliki pod sprite, które wrzucamy do csgo/materials/qBsLimiter

VTF:  bslimiter.vtf

VMT:  bslimiter.vmt

 

 

Nowa aktualizacja

v1.05
1. Parę małych zmian czysto estetycznych
2. Przy tworzeniu obiektu wybieramy gdzie postawić obiekt
a) Tam gdzie celujemy
b) W miejscu gdzie stoimy
3. Aktualizacja translacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[CS:GO]

v1.11 (06.08.2022)
1. Poprawiono błąd z blokowaniem bombsite dla losowego trybu
2. Poprawiono literówkę w translacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.15 (22.08.2022)
1. Poprawiono blokady bombsite
2. Dodano przypisywanie ikon nad bombsite do danego bs
3. Dodano możliwość przypisania większej ilości ikon nad bombsite (w gIconFiles)
4. Maksymalna ilość CT przypisana w menu zależy od ilości slotów

Jeżeli chcecie dodać swoje własne "ikonki" wystarczy dodać ich ścieżkę (bez materials i rozszerzenia) w

static const char gIconFiles[ 2 ][ 32 ] = {
	"qBsLimiter/bslimiter",
	"qBsLimiter/bslimiter"
};

Jeżeli chcecie dodać kolejny, to 2 zwiększacie na 3 i dopisujecie kolejną ścieżkę, np:

static const char gIconFiles[ 3 ][ 32 ] = {
	"qBsLimiter/bslimiter",
	"qBsLimiter/bslimiter",
	"qBsLimiter/bslimiter"
};

Nic trudnego

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć,

Chciałem pobrać powyższe pliki ale mam jakiś dziwny błąd:

Ten załącznik nie jest dostępny. Mógł zostać usunięty lub osoba, która go udostępniła, może nie mieć uprawnień do udostępniania go w tej lokalizacji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum informacja napisana jest, że wystarczy zarejestrować konto, aby móc pobrać pliki?

"Znajdziesz tutaj autorskie pluginy (głównie) CS:GO w oparciu o sourcemod, które możesz pobrać za darmo, rejestrując się na forum."

Cytat

 musisz odczekać 24h lub zdobyć wymaganą ilość postów by móc pobrać plik z forum. To ograniczenia dla nowych kont

 

Edytowane przez Stripedheart
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@ Stripedheart opis powstał prawie rok temu, a zmiana dla grup miała miejsce 4 czerwca
Wystarczy odczekać 24h i wydaje mi się, że nie jest to żaden problem, zwłaszcza, że udostępniam tutaj swoją pracę, która kosztowała mnie o wiele więcej niż te 24 godziny 😕

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej, zauważyłem ze gdy dodamy obrazek który jest załączony w poście mamy jeden wielki spam w konsoli

 

GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756
GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, -_- napisał(a):

@ shabby wgrałeś wszystkie pliki z folderu csgo?

Podaj proszę też ip serwera

Jednak wszystko działa, mój csik w dziwny sposób nie chce pobierać po prostu plików pomimo cl_downloadfilter all

 

Edytowane przez shabby
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[CS:GO]

v1.18 (11.02.2023)
1. Poprawiono convary
1.1 Usunieto convary: qbslimiter_chatenable, qbslimiter_hintenable, qbslimiter_hudenable
1.2 Dodano convar qbslimiter_infotype - tutaj podajemy gdzie chcemy wyświetlać informacje o blokadach w bit (1 - chat | 2 - hint | 4 - hud), np: 7 (pokaże wszędzie)
2. Poprawiono sprawdzanie ilości CT (skrócono proces)
3. Dodano wsparcie \n dla translacji Chat_InfoBombSite (do max 6 linijek)

 

Przykład z czatem

obraz.png

  • Like 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Właściciel
Godzinę temu, enes1823 napisał(a):

Nie wyświetla mi się nigdzie informacja o tym, który bombsite jest zablokowany..

Bez errorów, configu etc, ciężko będzie Ci pomóc

Plugin wgrany na czystym serwerze działa:

obraz.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[CS:GO]

v1.22 (13.05.2023)
1. Dodano informacje o braku blokady bombsite
2. Dodano translacje pod bs - jeżeli ktoś chce informowac o odblokowanym bs, a nie zablokowany, to może sobie zamienić bs (convara: qbslimiter_infotype_available)
3. Dodano sprawdzanie czy jest koniec mapy by nie wyświetlać info dla round_freeze_end
4. Dodano opcje odwróconego bs, która pomaga na mapach gdzie niepoprawnie oznacza bs (należy zaktualizować translację)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel
W dniu 27.05.2023 o 12:50, Cooqie napisał(a):

Dodał byś może jeszcze zamiast obrazków i obiektów możliwosć włączenia linia ? BS otwarty zielone zamknięty czerwone, takie na ziemi 

Pokaż mi proszę ss jak to ma wyglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jest jakakolwiek możliwość udostępnienia ponownie pliku? Po próbie pobrania pliku, wyskakuje mi taka informacja.

 

Ten załącznik nie jest dostępny. Mógł zostać usunięty lub osoba, która go udostępniła, może nie mieć uprawnień do udostępniania go w tej lokalizacji.

-_-,

By móc pobrać pliki należy mieć rangę inną niż "NOWY" -> musisz poczekać 24h od założenia konta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

[CS:GO]

Nowa aktualizacja (podziękowania dla @ Cooqie za pomysł i testowanie)

v1.25 (01.07.2023)
1. Dodano ogrodzenia (w formie beam)
2. Dodano w ustawieniach opcje edytowania tzw ogrodzenia
    Wysokość
    Szerokość linii
    Czas odświeżania efektu (np: by osiągnąć efekt migania)
3. Dodano opcję usuwania ikon z bombsite po ich utworzeniu

Nowe translacje (jeśli ktoś nie chce nadpisywać pliku): translacja.txt

 

 

Odblokowany bombsite

Zablokowany bombsite

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS:GO/CS 2] qBsLimiter / BombSite Limiter - Zarządzanie bombsite
  • Właściciel

[CS 2]

v1.0.9 (09.01.2024)
1. Zaktualizowano do v142
2. Poprawiono kod
3. Dodano beam, który możemy włączyć/wyłączyć i dodatkowo skonfigurować pod dany bs i mapę

obraz.png.d6c421a269780f4eaa71c4ba3482c4db.png.3b3110979e9521d1d7634c06cd7d7e2d.png.59076140abf3e2807a6b404ddf550fef.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
v1.1.0 (15.04.2024)
1. W BombsiteId dodano opcje -2 która wybiera bombsite najbliższy spawn ct

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zmienił(a) tytuł na [CS 2] qBsLimiter / BombSite Limiter - Zarządzanie bombsite

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności