Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Maja 2022 Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2022 [CS 2] qBsLimiter / BombSite Limiter - Zarządzanie bombsite Aktualna wersja: 1.1.6 OPIS Pozwala zablokować dany bombsite gdy jest mniej niż X osób w CT i można ustawić daną blokadę lub losową. Niestety, nie ma na razie obiektów blokujących, które można ustawić lub logo. Po prostu blokuje podłożenie bomby na bs który jest zablokowany. Możemy ustawić różne blokady dla różnych map tak jak w wersji CS:GO, wystarczy stworzyć config z nazwą mapy w folderze z configiem pluginu. Za to jest opcja włączenia beam, które pokazują się gdy bombsite jest zablokowany Tak to wygląda: Na czacie mamy informacje CONFIG Jeżeli chcesz stworzyć config dla danej mapy, przechodzisz do folderu z configiem, czyli game/csgo/addons/counterstrikesharp/configs/Qesik/BsLimiter i tworzysz tam nowy config z nazwą mapy, np: de_inferno.json i wklejasz config, a następnie konfigurujesz go pod siebie { "BombsiteId": -1, // Który bs blokować: -2 - najbliższy spawn od ct | -1 losowy | 1 - A | 2 - B "RoundStartBlock": false, // Informować o blokadzie na start rundy? W innym przypadku w round_freeze_end "MinCounterTerrorist": 4, // Od ilu Ct mają działać wszystkie bs "ReverseBombSiteAB": false, // czy odwracac bs "ShowAnnounce": true, // pokazywać informacje o blokadzie bs? // beam "Beam": { "Enable": true, => Włączyć/Wyłączyć beam na bs? "A": { "Width": 5.0, => Szerokość beam "Height": 15.0 => Wysokość generowania beam }, "B": { "Width": 5.0, "Height": 15.0 } } } LISTA ZMIAN v1.0.1 (16.11.2023) 1. Poprawiono losowanie bs v1.0.2 (21.11.2023) 1. Dodano logi v1.0.3 (02.12.2023) 1. Zaktualizowano do v90 v1.0.6 (17.12.2023) 1. Poprawki w kodzie 2. Zaktualizowano do v124 3. Dodano pliki z tekstami pod tłumaczenie v1.0.9 (09.01.2024) 1. Zaktualizowano do v142 2. Poprawiono kod 3. Dodano beam, który możemy włączyć/wyłączyć i dodatkowo skonfigurować pod dany bs i mapę v1.1.0 (15.04.2024) 1. W BombsiteId dodano opcje -2 która wybiera bombsite najbliższy spawn ct v1.1.4 (22.05.2024) 1. Poprawiono wyłączanie bslimitera na danej mapie 2. Dodano opcje ustawienie określające odwrotne bs 3. Przebudowano kod pluginu 4. Poprawiono lang v1.1.5 (04.08.2024) 1. Dodano nową opcję określającą czy ma pokazywać informacje o blokadzie v1.1.6 (27.08.2024) 1. Poprawiono kod INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz do @ -_- 6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Maja 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2022 WERSJA CS:GO Aktualna wersja: 1.25 OPIS Plugin pozwala zarządzać bombsite na danej mapie, dzięki czemu nie musimy ograniczać się do stałych ustawień dla każdej z map, która oferuje tryb bomby. Wpisując komendę !bslimiter osoba z odpowiednią flagą (conifg) może ustalić jak ma działać limitowanie bombsite na danej mapie, a następnie to zapisać. Plugin zawiera translację, więc cały tekst zawiera się w pliku translacyjnym, także informacje na czat/hint/hud Jak to wygląda w praktyce Jak widać, na starcie zablokowany mamy dostęp do "Utwórz prop" "Lista propów" (w translacji, która jest do pobrania, zmieniłem już prop na obiekt) oraz "Lista propów", ponieważ nie ustaliliśmy żadnych ogólnych ustawień tej mapy. Przechodzimy więc do "Ustawienia mapy' Pierwszy punkt odpowiada za zablokowany bombsite na mapie i tutaj możemy wybrać Brak - żaden z bombsite nie będzie blokowany A B C (dodałem, ponieważ w translacji gry jest wzmianka z dawnych czasów) Losowy (ciągle losuje nowy) W drugim wybieramy rodzaj blokady blokuj plantowanie (po prostu nie będzie można zaplantować paki, bez specjalnych efektów) ustawianie obiektów na mapie (to odblokuje opcje tworzenia obiektów/propów), które będą blokować przejście gracza przez nie Trzeci punkt odpowiada za event uruchamiający blokadę i można tutaj wybrać round_start (start rundy) round_freeze_end (koniec freeze) Czwarty punkt to minimalna ilość CT dla odblokowania danych bombsite. Piąty punkt jest ogólny dla każdego rodzaju blokady i odpowiada za nadanie obrazka (sprite) w danym miejscu, który będzie się wyświetlał zgodnie z zablokowanym BS. Po dodaniu obrazka, dla danego BS będzie pojawiać się w tym miejscu sprite, który zgodnie z jego zastosowaniem, odpowiednio obraca się z ruchem gracza Tworzenie obiektów blokujących Przed graczem tworzy się domyślny model obiektu, który nie ma kolizji. Oraz uruchamia się menu Nazwa to unikalny tekst, który pozwoli nam zidentyfikować nasz obiekt i nie pokazuje się nigdzie podczas gry Po wybraniu wpisujemy komendę !propname <nazwa_obiektu> Model to ścieżka modelu i jest ich ponad 5 BombSite, którego dotyczy blokada. Ustawiając "losowy", uruchomi się przy każdym typie blokady, czyli A, B, C Edytuj pozycję pozwoli nam zarządzać pozycją obiektu, ustalając tam też jednostki o jakie ma poruszyć się obiekt W górę W dół W lewo W prawo Do przodu Do tyłu Obrót w lewo Obrót w prawo Obrót w górę Obrót w dół Teleportowanie się do pozycji obiektu Usuwanie obiektu Tworzenie ogrodzenia wokół bombsite Możemy też stworzyć ogrodzenie zależne od tego czy bombsite jest zablokowany czy odblokowany (kolor zielony/czerwony) Odblokowany BombSite: Zablokowany BombSite: Na koniec po dodaniu wszystkich obiektów, zapisujemy plik, klikając "Zapisz ustawienia", który stworzy lub edytuje plik dla danej mapy. Tak wygląda przykładowy config mapy, bez podanych obrazków na bombsite: "de_mirage" { "BombSiteId" "1" "BlockMethod" "1" "EventCheck" "1" "MinCT" "4" "ReverseBombSiteAB" "0" "SpritePost_A" "0.000000 0.000000 0.000000" "SpritePost_B" "0.000000 0.000000 0.000000" "SpritePost_C" "0.000000 0.000000 0.000000" "prop" { "Aparty" { "bombsite" "2" "prop_id" "6" "pos_x" "595.375183" "pos_y" "702.678040" "pos_z" "-80.968750" "ang_x" "20.194872" "ang_y" "91.480148" "ang_z" "0.000000" } "AttSpawn" { "bombsite" "1" "prop_id" "3" "pos_x" "1252.269653" "pos_y" "-443.726440" "pos_z" "-68.968750" "ang_x" "-2.130001" "ang_y" "-90.660004" "ang_z" "0.000000" } "Amid" { "bombsite" "1" "prop_id" "2" "pos_x" "-665.476685" "pos_y" "-825.635559" "pos_z" "-183.763672" "ang_x" "-2.065039" "ang_y" "-96.218201" "ang_z" "0.000000" } "Awindow" { "bombsite" "1" "prop_id" "6" "pos_x" "-1221.415161" "pos_y" "-1204.638428" "pos_z" "-102.968750" "ang_x" "7.269929" "ang_y" "-90.443733" "ang_z" "0.000000" } "Actspawn" { "bombsite" "1" "prop_id" "0" "pos_x" "-1466.638306" "pos_y" "-2320.583984" "pos_z" "-115.591400" "ang_x" "-0.650061" "ang_y" "-42.043640" "ang_z" "0.000000" } "Bctspawn" { "bombsite" "2" "prop_id" "6" "pos_x" "-1599.111084" "pos_y" "-742.738647" "pos_z" "-110.321411" "ang_x" "3.034920" "ang_y" "92.596443" "ang_z" "0.000000" } "Bwindow" { "bombsite" "2" "prop_id" "4" "pos_x" "-1159.303101" "pos_y" "-443.120850" "pos_z" "-37.968750" "ang_x" "-13.685055" "ang_y" "89.956627" "ang_z" "0.000000" } "Bmid" { "bombsite" "2" "prop_id" "0" "pos_x" "-806.435791" "pos_y" "-278.920837" "pos_z" "-58.238052" "ang_x" "7.819924" "ang_y" "117.016785" "ang_z" "0.000000" } "Bunderground" { "bombsite" "2" "prop_id" "6" "pos_x" "-1004.892151" "pos_y" "-359.952698" "pos_z" "-295.532104" "ang_x" "3.434937" "ang_y" "91.607475" "ang_z" "0.000000" } } } CONVAR // This file was auto-generated by SourceMod (v1.11.0.6930) // ConVars for plugin "qBsLimiter.smx" // Gdzie informować o zablokowanym bs? (w bits) // 0 - wyłącz // 1 - czat // 2 - hint // 4 - hud // np: 1 + 2 + 4 = 7 (czat+hint+hud) // - // Default: "" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "7.000000" qbslimiter_infotype "7" // Gdzie informować o braku blokady bs? (w bits) // 0 - wyłącz // 1 - czat // 2 - hint // np: 1 + 2 = 3 (czat+hint) // - // Default: "" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "3.000000" qbslimiter_infotype_available "3" // Kolor HUD dla BombSite A // - // Default: "255 255 255 0" qbslimiter_hudcolor_a "255 255 255 0" // Kolor HUD dla BombSite B // - // Default: "255 255 255 0" qbslimiter_hudcolor_b "255 255 255 0" // Kolor HUD dla BombSite C // - // Default: "255 255 255 0" qbslimiter_hudcolor_c "255 255 255 0" // Czas trwania informacji w HUD // - // Default: "10.0" // Minimum: "1.000000" qbslimiter_hudlifetime "10.0" // Pozycja hud dla x // - // Default: "-1.0" // Minimum: "-1.000000" // Maximum: "1.000000" qbslimiter_hudpos_x "-1.0" // Pozycja hud dla y // - // Default: "-1.0" // Minimum: "-1.000000" // Maximum: "1.000000" qbslimiter_hudpos_y "-1.0" DOWNLOAD Kod źródłowy: qBsLimiter.sp Plugin: qBsLimiter.smx ConVar: qbslimiter.cfg Translacja: qbslimiter.phrases.txt Opisany config przykładowej mapy: de_mirage.cfg Pliki pod sprite, które wrzucamy do csgo/materials/qBsLimiter VTF: bslimiter.vtf VMT: bslimiter.vmt Nowa aktualizacja v1.05 1. Parę małych zmian czysto estetycznych 2. Przy tworzeniu obiektu wybieramy gdzie postawić obiekt a) Tam gdzie celujemy b) W miejscu gdzie stoimy 3. Aktualizacja translacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 6 Lipca 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2022 [CS:GO] v1.1 (06.07.2022) 1. Aktualizacja do sm 1.11 2. Poprawki dla translacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 6 Sierpnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2022 [CS:GO] v1.11 (06.08.2022) 1. Poprawiono błąd z blokowaniem bombsite dla losowego trybu 2. Poprawiono literówkę w translacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 [CS:GO] v1.12 (19.08.2022) 1. Poprawiono zliczanie CT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Sierpnia 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2022 v1.15 (22.08.2022) 1. Poprawiono blokady bombsite 2. Dodano przypisywanie ikon nad bombsite do danego bs 3. Dodano możliwość przypisania większej ilości ikon nad bombsite (w gIconFiles) 4. Maksymalna ilość CT przypisana w menu zależy od ilości slotów Jeżeli chcecie dodać swoje własne "ikonki" wystarczy dodać ich ścieżkę (bez materials i rozszerzenia) w static const char gIconFiles[ 2 ][ 32 ] = { "qBsLimiter/bslimiter", "qBsLimiter/bslimiter" }; Jeżeli chcecie dodać kolejny, to 2 zwiększacie na 3 i dopisujecie kolejną ścieżkę, np: static const char gIconFiles[ 3 ][ 32 ] = { "qBsLimiter/bslimiter", "qBsLimiter/bslimiter", "qBsLimiter/bslimiter" }; Nic trudnego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadi 0 Opublikowano 14 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 Cześć, Chciałem pobrać powyższe pliki ale mam jakiś dziwny błąd: Ten załącznik nie jest dostępny. Mógł zostać usunięty lub osoba, która go udostępniła, może nie mieć uprawnień do udostępniania go w tej lokalizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Września 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Września 2022 @ Shadi musisz odczekać 24h lub zdobyć wymaganą ilość postów by móc pobrać plik z forum. To ograniczenia dla nowych kont Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stripedheart 0 Opublikowano 16 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 (edytowane) Na forum informacja napisana jest, że wystarczy zarejestrować konto, aby móc pobrać pliki? "Znajdziesz tutaj autorskie pluginy (głównie) CS:GO w oparciu o sourcemod, które możesz pobrać za darmo, rejestrując się na forum." Cytat musisz odczekać 24h lub zdobyć wymaganą ilość postów by móc pobrać plik z forum. To ograniczenia dla nowych kont Edytowane 16 Września 2022 przez Stripedheart 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Września 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Września 2022 @ Stripedheart opis powstał prawie rok temu, a zmiana dla grup miała miejsce 4 czerwca Wystarczy odczekać 24h i wydaje mi się, że nie jest to żaden problem, zwłaszcza, że udostępniam tutaj swoją pracę, która kosztowała mnie o wiele więcej niż te 24 godziny 😕 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shibby 6 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Hej, zauważyłem ze gdy dodamy obrazek który jest załączony w poście mamy jeden wielki spam w konsoli GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 GetSpriteAxes: Bad sprite type 1869819756 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Listopada 2022 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 @ shabby wgrałeś wszystkie pliki z folderu csgo? Podaj proszę też ip serwera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shibby 6 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, -_- napisał(a): @ shabby wgrałeś wszystkie pliki z folderu csgo? Podaj proszę też ip serwera Jednak wszystko działa, mój csik w dziwny sposób nie chce pobierać po prostu plików pomimo cl_downloadfilter all Edytowane 2 Listopada 2022 przez shabby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Lutego 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2023 [CS:GO] v1.18 (11.02.2023) 1. Poprawiono convary 1.1 Usunieto convary: qbslimiter_chatenable, qbslimiter_hintenable, qbslimiter_hudenable 1.2 Dodano convar qbslimiter_infotype - tutaj podajemy gdzie chcemy wyświetlać informacje o blokadach w bit (1 - chat | 2 - hint | 4 - hud), np: 7 (pokaże wszędzie) 2. Poprawiono sprawdzanie ilości CT (skrócono proces) 3. Dodano wsparcie \n dla translacji Chat_InfoBombSite (do max 6 linijek) Przykład z czatem 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enes1823 1 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Nie wyświetla mi się nigdzie informacja o tym, który bombsite jest zablokowany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Marca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Godzinę temu, enes1823 napisał(a): Nie wyświetla mi się nigdzie informacja o tym, który bombsite jest zablokowany.. Bez errorów, configu etc, ciężko będzie Ci pomóc Plugin wgrany na czystym serwerze działa: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 [CS:GO] v1.22 (13.05.2023) 1. Dodano informacje o braku blokady bombsite 2. Dodano translacje pod bs - jeżeli ktoś chce informowac o odblokowanym bs, a nie zablokowany, to może sobie zamienić bs (convara: qbslimiter_infotype_available) 3. Dodano sprawdzanie czy jest koniec mapy by nie wyświetlać info dla round_freeze_end 4. Dodano opcje odwróconego bs, która pomaga na mapach gdzie niepoprawnie oznacza bs (należy zaktualizować translację) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cooqie 2 Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 Dodał byś może jeszcze zamiast obrazków i obiektów możliwosć włączenia linia ? BS otwarty zielone zamknięty czerwone, takie na ziemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 W dniu 27.05.2023 o 12:50, Cooqie napisał(a): Dodał byś może jeszcze zamiast obrazków i obiektów możliwosć włączenia linia ? BS otwarty zielone zamknięty czerwone, takie na ziemi Pokaż mi proszę ss jak to ma wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cooqie 2 Opublikowano 11 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2023 6 godzin temu, -_- napisał(a): Pokaż mi proszę ss jak to ma wyglądać Coś takiego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elita33 0 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Jest jakakolwiek możliwość udostępnienia ponownie pliku? Po próbie pobrania pliku, wyskakuje mi taka informacja. Ten załącznik nie jest dostępny. Mógł zostać usunięty lub osoba, która go udostępniła, może nie mieć uprawnień do udostępniania go w tej lokalizacji. -_-, 26 Czerwca 2023 By móc pobrać pliki należy mieć rangę inną niż "NOWY" -> musisz poczekać 24h od założenia konta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 30 Czerwca 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2023 [CS:GO] Nowa aktualizacja (podziękowania dla @ Cooqie za pomysł i testowanie) v1.25 (01.07.2023) 1. Dodano ogrodzenia (w formie beam) 2. Dodano w ustawieniach opcje edytowania tzw ogrodzenia Wysokość Szerokość linii Czas odświeżania efektu (np: by osiągnąć efekt migania) 3. Dodano opcję usuwania ikon z bombsite po ich utworzeniu Nowe translacje (jeśli ktoś nie chce nadpisywać pliku): translacja.txt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 9 Stycznia Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia [CS 2] v1.0.9 (09.01.2024) 1. Zaktualizowano do v142 2. Poprawiono kod 3. Dodano beam, który możemy włączyć/wyłączyć i dodatkowo skonfigurować pod dany bs i mapę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 15 Kwietnia Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia v1.1.0 (15.04.2024) 1. W BombsiteId dodano opcje -2 która wybiera bombsite najbliższy spawn ct Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.