Michał Ballack 244 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Witam, W tym temacie przedstawimy wam zmiany w klasach, które chcemy wprowadzić na nową edycję. Wynikają one poniekąd z ankiety, do której mieliście dostęp przez ostatnie tygodnie i wyrażaliście swoje opinie. Dodamy także, że te zmiany są naszą propozycją i dlatego umieszczamy je na razie w takim temacie by dojść do jak najlepszej ich wersji. Wyraźcie swoją opinię na temat tych zmian. [Tito] zmiana oślepienia z 1/10 na 1/9, 50% niewidzialności podczas regenracji, 8 HP regeneracji od 75lvl, 9HP regeneracji od 100lvl. [Piroman] +2 dmg na start przy podpaleniu (łącznie 5), nowy przelicznik 0.1dmg/int, 25sek odnowienie molotova. [Pułkownik] 20 HP za kil (aktualnie 25), -5hp ze statystyk. [El pistolero] Dodać CZ-75 do !pistol. [Snajper] Dodać +5 kondycji do początkowych statystyk. [Szpieg] Redukcja obrażeń po udanym przeniesieniu na 2s (30%). [Strażnik] 1/9 na odepchnięcie, 1/8 na odepchnięcie od 80 lvl. [Oszust] +5 kondy/wyt do bazowych statystyk (aktualnie -5 wyt/kondy), dodatkowa broń MAG-7 (+7 DMG). [Złodziej] 1/9 na zmianę broni na nóż od 60lvl'a, zmiana broni na MP5 (+ 6 DMG). [Specjalista] 85% -> 80% redukcja obrażeń w głowę. [MacGyver] dodano DoubleJump, +5 kondycji do statystyk bazowych, Zmiana broni na FAMAS. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set1337 72 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Dla mnie jak najbardziej na plus 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhiteWolf_PL 2 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 (edytowane) Jak dla mnie bardzo pozytywnie, jestem za ✌️ Ps. Dodać amo do M4 I uwaga z innej beczki, wyjebać mapę westwooda tą dziwną wersje a wgrać westwooda klasyka White-Wolf Edytowane 16 Lipca 2022 przez WhiteWolf_PL Dopiska 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 (edytowane) 13 minut temu, Michał Ballack napisał: [Pułkownik] 20 HP za kil (aktualnie 25), -5hp ze statystyk. Zmiana niezbyt osłabiająca a chyba to było założeniem. Dla mnie wystarczy dodać stały dmg przykładowo +3/5 i tyle wystarczy w tej klasie. 13 minut temu, Michał Ballack napisał: [Snajper] Dodać +5 kondycji do początkowych statystyk. Nie jest to żaden buff do klasy. Jeśli chcecie wzmocnić snajpera to lepszym rozwiązaniem będzie zwiększenie jego bazowego dmg z awp bądź też zwiększenie przelicznika z intem. 5 kondycji to jest nic xD 13 minut temu, Michał Ballack napisał: [Strażnik] 1/9 na odepchnięcie, 1/8 na odepchnięcie od 80 lvl. I tutaj dodam tez klasę [Cichy Zabójca] tak od siebie z racji iż m4a1s zostało znerfione przez valve proponuje zwiększenie amunicji w magazynku do 25 jak to bylo przed tą zmianą. A teraz najciekawsze: 13 minut temu, Michał Ballack napisał: [El pistolero] Dodać CZ-75 do !pistol. Wrzucenie cz-tki do tej klasy będzie zbyt mocne co pokazały nam kilka sezonów po których była ona usuwana ponieważ nie było pomysłu by ją zbalansować. W obecnej wersji jest ta klasa znośna mimo że dmg z 57 jest taki sam co pułkownika z ak47. Może i ludzie chcą tej broni ale nie do tej klasy ponieważ będzie to zbyt op i będzie jeszcze większy płacz. Jeśli już klasa ma być boostowana to raczej poszedłbym w zwiększenie jej dmg ale też nie za mocno bo tak jak mówiłem 57 juz jest op na tej klasie. Edytowane 16 Lipca 2022 przez DonSalerii 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lapsooon 12 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 Imo Piroman jeszcze Ciut by mógł dostać +dmg na podpałce 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzamoS 22 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 mocniejszy nerf wytrzymki u pułkownika 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 [Tito] Wydaje się całkiem okej [Piroman] dobre zmiany [Pułkownik] ten nerf, jest na poziomie buffa snipera, nie wnosi praktycznie nic. Pomysł Dona odnośnie stałego dmg niby dobry, ale osobiście uważam ze lepiej ammo za fraga zabrać tej postaci. [El pistolero] XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ktoś pijany to wymyślał, dodanie CZ do tej postaci to będzie przesada, to jest prawie to samo jakbyście TEC'a mu oddali. [Snajper] To samo co pułkownik, zmiana tylko po to żeby było wpisane ze coś w niej zrobiliście, a nic to nie zmienia. Nie wiem co można jej dodać szczerze mówiąc. Z tego co pamiętam kiedyś był pomysł na 301 "granata" w miejsce którego się tepamy, jakby to działało można mu dać zobaczyć co z tego będzie. [Szpieg] Fajny pomysł [Strażnik] z nerfem M4 z gumką wydaje mi się, że za słaby buff [Oszust] Zmiana wydaje się dobra. jako jedyny gracz oszusta będę namawiać na większego buffa xD dodajcie mu redukcje obrażeń po teleporcie 10% na 3 sekundy [Złodziej] 1/8 od 100 lvl plz [Specjalista] jak dla mnie zmiana na siłe, która nie była w ogóle potrzebna [MacGyver] MacGyver bez maca to nie MacGyver xD zwiększyłbym mu dmg, jakoś w inną stronę poszedł niż zmiana broni. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 16 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2022 [Pułkownik] Może w inną stronę nerf dmg +3 na start (+1 co 25lvl), po killu leczy 30HP i też to że jest Premium nie znaczy żeby musi bić po 45 w 1 tylko może też nadrobić innymi umiejętnościami bo HP po killu i Ammo do tego trochę większe statystyki to powinno być większe niż u normalnych klasach, a nie iść ciągle w większe DMG [Snajper] Może jakaś nowa umiejętność np. strzelając z NoScopa zadaje X% większe DMG niby nic ale na początku na blisko jak ktoś wyjdzie i nie ma się w INT dodane to może uratować wtedy [El pistolero] Temat El pistolero był już nie raz przerabiany i nigdy żadne zmiany w nim nie pasowały graczom więc może albo trzeba pomyśleć o jakimś skillu, albo po prostu nie dla ludzi klasa z pistoletami skoro nie pasuje [Strażnik] Jak mówicie że po nerfie m4-s zabrano 5 ammo tylko Karol nie doda na stałe że po każdym przeładowaniu będzie na nowo te 25ammo (chyba dalej nie znalazł jak to zrobić) to by było trzeba jedynie dodać że po killu ma 25 ammo w magazynku tylko to prawie to samo jak dodanie znowu do klasy ammo za fraga [Złodziej] Skoro zmiana broni z UMP na MP5 to bym nie ruszał szansy tej na zmianę broni na nóź skoro MP5 jest celniejsze, szybsze i trochę więcej ammo ma niż UMP więc może siadać i tak częściej niż w przypadku UMP [Macgówer] Zmiana na famasa to już inna klasa tylko zwiększanie dmg do MAC'a to będzie tylko powrót starego gdzie właśnie na ten duży dmg jego narzekali 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kelul 58 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 co jak co ale do Cichego te kilka kulek wiecej by się przydało ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 14 godzin temu, Michał Ballack napisał: [Tito] zmiana oślepienia z 1/10 na 1/9, 50% niewidzialności podczas regenracji, 8 HP regeneracji od 75lvl, 9HP regeneracji od 100lvl. [Oszust] +5 kondy/wyt do bazowych statystyk (aktualnie -5 wyt/kondy), dodatkowa broń MAG-7 (+7 DMG). [MacGyver] dodano DoubleJump, +5 kondycji do statystyk bazowych, Zmiana broni na FAMAS. Tito - fajnie że się jakoś moja zmiana przyjęła 😅 Oszust - tu myśle że płacz może być ale i tak był i będzie, a wystarczało dodać możliwość „zamiany” z lvlem a nie z inteligencją FamasGyver - ? 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 2 minuty temu, DZiMi napisał: Oszust - tu myśle że płacz może być ale i tak był i będzie, a wystarczało dodać możliwość „zamiany” z lvlem a nie z inteligencją Ustawienie oszustowi TP przy lvl'u jest beznadziejnym pomysłem, płaczu jakoś nie ma o to ze jest OP tylko o to, że umiejętność jest irytująca dla osoby która jest zamieniana miejscem, a sama w sobie ta klasa nie jest mocna, teraz jest szansa, że się odrobinę wyrówna. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 1 godzinę temu, Sticzu napisał: Ustawienie oszustowi TP przy lvl'u jest beznadziejnym pomysłem, płaczu jakoś nie ma o to ze jest OP tylko o to, że umiejętność jest irytująca dla osoby która jest zamieniana miejscem, a sama w sobie ta klasa nie jest mocna, teraz jest szansa, że się odrobinę wyrówna. Rozwiązanie jest tylko jedno… Dynio Smoke dla oszusta! 😂😂 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shreder221 7 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Podobnie jak reszta uważam ze te zmiany u pułkownika i snajpera niewiele zmieniaj. Podoba mi sie pomysł zwiększenia dmg za nozoomy z awp. Strasznie mi tez brakuje buffa do asasyna. Jak na klasę premium jest zdecydowanie za słaba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 3 godziny temu, Kelul napisał: co jak co ale do Cichego te kilka kulek wiecej by się przydało ;D Ale po co sami gadacie że cichy to jest mocna klasa więc te 5 kulek mniej powinno trochę zbalansować klasę skoro taka mocna jest 36 minut temu, DZiMi napisał: Rozwiązanie jest tylko jedno… Dynio Smoke dla oszusta! 😂😂 No nie wiem to tylko by dodało więcej płaczu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 27 minut temu, shreder221 napisał: Podobnie jak reszta uważam ze te zmiany u pułkownika i snajpera niewiele zmieniaj. Podoba mi sie pomysł zwiększenia dmg za nozoomy z awp. Strasznie mi tez brakuje buffa do asasyna. Jak na klasę premium jest zdecydowanie za słaba +1 Pułkownik za małe nerfy, a assasyn jak na premium za słaby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 (edytowane) 7 minut temu, Mahesvara napisał: No nie wiem to tylko by dodało więcej płaczu I tak zawsze podmieniona osoba płacze a dyniosmoke by mógł zadać dmg po zamianie przez oszusta fakt, lecz osoba która zostanie podmieniona nie będzie widzialna tak łatwo przez trzech lub więcej wycelowanych graczy w oszusta, który zaraz im podrzuci „free fraga” dodam że sam perk został wyrzucony, a był oryginalny i grany na oszuście Edytowane 17 Lipca 2022 przez DZiMi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 23 minuty temu, DZiMi napisał: I tak zawsze podmieniona osoba płacze a dyniosmoke by mógł zadać dmg po zamianie przez oszusta fakt, lecz osoba która zostanie podmieniona nie będzie widzialna tak łatwo przez trzech lub więcej wycelowanych graczy w oszusta, który zaraz im podrzuci „free fraga” dodam że sam perk został wyrzucony, a był oryginalny i grany na oszuście Tak szczerze ten dmg z dyniosmoka jest w sumie nic nie warty, jedyne co bym z niego chciał to exp xDD A jeśli chcesz dmg po TP to zostaw granata pod nogami przed teleportem, który zada 2x wiecej dmg niz ten dyniosmoke ^^ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Teraz, Sticzu napisał: Tak szczerze ten dmg z dyniosmoka jest w sumie nic nie warty, jedyne co bym z niego chciał to exp xDD A jeśli chcesz dmg po TP to zostaw granata pod nogami przed teleportem, który zada 2x wiecej dmg niz ten dyniosmoke ^^ Jak perk był to fajnie się zostawiało dyniosmoke i granta 😅 Sam fakt że nie będzie widać przeciwnika tak łatwo nie trollując gierki rozwiązuje problem wcelowanych graczy w oszusta także zmiana byłaby na plus na pewno 😎 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 11 minut temu, DZiMi napisał: Jak perk był to fajnie się zostawiało dyniosmoke i granta 😅 Ta i zaraz by były problemy jak taki komandos stanie w smoke i po TP zabije i potem będzie że komandos za blisko stoi i weź to sprawdź wtedy jak smoke jest 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZiMi 28 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 1 minutę temu, Mahesvara napisał: Ta i zaraz by były problemy jak taki komandos stanie w smoke i po TP zabije i potem będzie że komandos za blisko stoi i weź to sprawdź wtedy jak smoke jest Komandos zazwyczaj i tak po tp da radę kogoś zabić, bo większość stoi blisko i czeka na „fraga” W smoke’u by nie wiedział gdzie kto stoi tak samo jak reszta nie wiedziałaby czy oszust wgl użył tp czyli dalej na plus bo nikt od razu po tp nie zginie chyba że sam oszust 😅 a patrząc się tylko pod kątem jednej klasy to też nie jest dobre rozpatrywanie propozycji ✌️ 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sticzu 123 Opublikowano 17 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2022 Godzinę temu, DZiMi napisał: Komandos zazwyczaj i tak po tp da radę kogoś zabić, bo większość stoi blisko i czeka na „fraga” W smoke’u by nie wiedział gdzie kto stoi tak samo jak reszta nie wiedziałaby czy oszust wgl użył tp czyli dalej na plus bo nikt od razu po tp nie zginie chyba że sam oszust 😅 a patrząc się tylko pod kątem jednej klasy to też nie jest dobre rozpatrywanie propozycji ✌️ Ale zdajesz sobie sprawę, że to wszystko widać na radarze nawet jak oszust stoi w smoku? XD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyuu 190 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 ok, doszliśmy do takich zmian na podstawie tego co pisaliście. El pistolero - Usuwamy CZ-75. Pułkownik - Zamiast pełnego magazynka za zabójstwo, dajemy mu 20 naboi do magazynka za zabójstwo. Dodatkowo zabieramy mu 5 WYT ze statystyk (Będzie niedługo ankieta na temat tej klasy) Snajper - Dodajemy +5 WYT i kolejne +5 KON MacGyver - Jeszcze nie mamy tutaj konkretnych zmian, damy znać na dniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 19 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2022 2 godziny temu, Nyuu napisał: Snajper - Dodajemy +5 WYT i kolejne +5 KON Dalej nic nie wnosząca zmiana... Nikt nie gra snajperem już teraz a ten gówno boost statystyk tego nie zmieni. Wystarczy zwiększyć nieco bazowe dmg snajpera bądź też zmienić nieco jego przelicznik by bił on więcej. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 20 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 10 godzin temu, DonSalerii napisał: Dalej nic nie wnosząca zmiana... Nikt nie gra snajperem już teraz a ten gówno boost statystyk tego nie zmieni. Wystarczy zwiększyć nieco bazowe dmg snajpera bądź też zmienić nieco jego przelicznik by bił on więcej. @ DonSalerii rozumiemy to, tylko żaden konkret nie padł co do tej klasy, co najwyżej zwiększenie DMG, tylko że z tym był by taki problem, bo już teraz Snajper na Full INT zabija prawię wszystkich prócz obrońcy jeżeli gracze nie mają perków na Wytrzymke, życie, redukcję (ale to te perki mają chyba tak działać), a jak zwiększymy DMG, to zwykły Snajper będzie lepszą alternatywą dla Elitarnego Snajpera, bo wtedy zabijał by przy dużo większej ilości trafień na strzała biorąc pod uwagę graczy z wcześniej wymienionymi perkami a ograniczało by go tylko posiadanie przez wroga kontrującego perka Tarcza Fenixa lub jakby strzelił scanem. A elitarny w tym przypadku posiadał by dwie kontry w postaci perków (Lustro, Nanopancerz). Myśleliśmy właśnie co by mu dodać i nic nie przyszło do głowy😥, może gracze podsuną coś więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonSalerii 606 Opublikowano 20 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Michał Ballack napisał: Myśleliśmy właśnie co by mu dodać i nic nie przyszło do głowy😥, może gracze podsuną coś więcej. To może zmiana broni? z AWP na scouta i przykładowo minimalnie lepszy przelicznik niżeli teraz ma snajper z racji na to że scout bije mniej? Na serwerze nie ma klasy z scoutem a myślę że znajdą się osoby które chętnie by z nim pograły. Również może być opcja taka że po prostu dodać scouta jako drugą broń i niekoniecznie będzie potrzeba zmiany przeliczników wtedy z uwagi na to że po strzale z jednej broni dosłownie po chwili będzie możliwość oddania drugiego strzału z drugiej snajperki ;d @ Michał Ballack A co z klasami która mają m4a1-s? Edytowane 20 Lipca 2022 przez DonSalerii 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi