Skocz do zawartości

Nowe Klasy


Smoker

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa: Specnaz
Opis: Klasa ta miała by możliwość niszczenia min (i apteczek medyka jeśli się da) (jeśli nie może mieć niszczenia to np. zeby miał zwiększoną widoczność komandosa o assasyna nawet nie proszę ) / po użycia skilla losował by gracza z przeciwnej drużyny w którego mogł by strzelać omijając wytrzymałość (lub zwiększony dmg) / 1/12 1/10 (można ustalić inna wartość) od 75lvl na zdobycie po strzale w przeciwnika od 1 do max 5 monet (na pewno nie $ bo przełoży się to na kupowanie xp i szybsze expienie) / niewidoczny na radarze 
Bronie: Galil (ak bardziej by pasował ale juz zbyt wiele klas go ma ) / glock
Statystyki: Hp: 15 Int:-30 Wyt:10 Kon:10

Typ: Premium

 

Nazwa: Shayetet 13

Opis: zmiejszony czas podniesienia zakładnika / +5 dmg z broni głównej  +6 od 40 lvl / w obrębie 300j/450j sojusznicy zyskują +10 (może 20) do wytrzymałości a przeciwnicy -20 kondycji / jeśli się da to odporny na rakiety a jak nie to 1/40 lub 1/50 na natychmiastowe zabicie (nie ważne z czego )

Bronie: dowolny pm (poza bizonem i p90) / p250

Statystyki: Hp:0 Int:-10 Wyt:20 Kon:0

 

co do tych klas możemy sie dogadać ważne żeby był jakiś powiem świeżości na servie 

  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, MDD napisał:

@ Snookia zmienił byś coś w specnazie ? pytam bo jak sie tak gracze wypowiedza to razem możemy stworzyć naprawdę spoko klasy  

 

No ogółem mi ta klasa nie pasuje, Narazie trzeba się zająć klasami, które są do przemyślenia. Więc lepiej bym poczekał z tą wypowiedzią. 

A tak to mówię ten specnaz mi nie pasuje w ogóle do premek 

Edytowane przez Snooki
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)
Nazwa: Strażak
Opis: Odporny na wszystkie negatywne efekty takie jak otrucie, podpalenie, odrzucenie, podrzucenie, itp. +6 dmg z broni, dostaje 3 noże którymi może rzucać 1/1,
wbudowany perk: lustro
Bronie: MP7, Tec
Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT: 10| KON:5
Typ: Zwykła / Premium: jak uznacie
2)
Nazwa: Hacker
Opis: 1/6 na nałożenie 2s cooldownu na przeciwnika perki i umiejętności (wyłącza działanie +dmg, podrzucenia, odepchniecia, 1/1 itp.), 1/5 od 75, 1/4 od 150 . +3dmg
Bronie: Famas i UMP, Dualki
Statystyki: HP:5 | INT:0 | WYT: 10| KON:5
Typ: Zwykła / Premium: jak uznacie
3)
Nazwa: Plutonowy
Opis: zwiększona szybkostrzelność o 30%, szansa 1/8 na spowolnienie przeciwnika, spowolnienie szybkostrzelności i przeładowania przeciwnika o 50%, od 75 1/6, +6dmg
Bronie: PP-Bizon, deagle
Statystyki: HP: 5 | INT: 0| WYT:5| KON:20
Typ: Zwykła / Premium jak uznacie

Edytowane przez Sticzu
  • Like 3
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Sticzu napisał:

1)
Nazwa: Strażak
Opis: Odporny na wszystkie negatywne efekty takie jak otrucie, podpalenie, odrzucenie, podrzucenie, itp. +6 dmg z broni, dostaje 3 noże którymi może rzucać 1/1,
wbudowany perk: lustro
Bronie: MP7, Tec
Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT: 10| KON:5
Typ: Zwykła / Premium: jak uznacie
2)
Nazwa: Hacker
Opis: 1/6 na nałożenie 2s cooldownu na przeciwnika perki i umiejętności (wyłącza działanie +dmg, podrzucenia, odepchniecia, 1/1 itp.), 1/5 od 75, 1/4 od 150 . +3dmg
Bronie: Famas i UMP, Dualki
Statystyki: HP:5 | INT:0 | WYT: 10| KON:5
Typ: Zwykła / Premium: jak uznacie
3)
Nazwa: Plutonowy
Opis: zwiększona szybkostrzelność o 30%, szansa 1/8 na spowolnienie przeciwnika, spowolnienie szybkostrzelności i przeładowania przeciwnika o 50%, od 75 1/6, +6dmg
Bronie: PP-Bizon, deagle
Statystyki: HP: 5 | INT: 0| WYT:5| KON:20
Typ: Zwykła / Premium jak uznacie

Strażak te lustro to by musiał mieć z 1/9(może z 1/6,7 po jakimś lvlu), noże dać cd jakiś mały cooldown, np 5s i całkiem spoko klasa, tym bardziej że mp7 jest u piromana chyba tylko a i tak się go nie używa :P
Hacker może lepiej jakby na jakimś obszarze miał to wyłączenie. np z 3 razy na runde z jakimś cooldownem...? Sorry ale jakaś taka dziwna ta klasa mi się wydaje :D (bronie bardzo fajne tbh)
Plutonowy imo najfajniej brzmi ale chyba zbyt op... bizon ma 64pestki + firerate zwiększony, to szybciutko by te efekty nakładał, na blisko mega mocny, ale z kolei na daleko do niczego trochę to może jednak jest w tym jakiś bilans :D:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MDD napisał:

Nazwa: Specnaz
Opis: Klasa ta miała by możliwość niszczenia min (i apteczek medyka jeśli się da) (jeśli nie może mieć niszczenia to np. zeby miał zwiększoną widoczność komandosa o assasyna nawet nie proszę ) / po użycia skilla losował by gracza z przeciwnej drużyny w którego mogł by strzelać omijając wytrzymałość (lub zwiększony dmg) / 1/12 1/10 (można ustalić inna wartość) od 75lvl na zdobycie po strzale w przeciwnika od 1 do max 5 monet (na pewno nie $ bo przełoży się to na kupowanie xp i szybsze expienie) / niewidoczny na radarze 
Bronie: Galil (ak bardziej by pasował ale juz zbyt wiele klas go ma ) / glock
Statystyki: Hp: 15 Int:-30 Wyt:10 Kon:10

Typ: Premium

 

Nazwa: Shayetet 13

Opis: zmiejszony czas podniesienia zakładnika / +5 dmg z broni głównej  +6 od 40 lvl / w obrębie 300j/450j sojusznicy zyskują +10 (może 20) do wytrzymałości a przeciwnicy -20 kondycji / jeśli się da to odporny na rakiety a jak nie to 1/40 lub 1/50 na natychmiastowe zabicie (nie ważne z czego )

Bronie: dowolny pm (poza bizonem i p90) / p250

Statystyki: Hp:0 Int:-10 Wyt:20 Kon:0

 

co do tych klas możemy sie dogadać ważne żeby był jakiś powiem świeżości na servie 

Shayetet imo fajny, taki fresh zabieg z pasywnym, obszarowym buffem/debuffem i myślę że mimo wszystko te 1/40 potrzebne albo dać większy dmg niż te +6 bo nie widzę dużych szans z  200hp+ 
W Specnazie żeby był ciekawszy można dać to oznaczenie jak w nalocie na max3/4osoby,  oraz np. jakiś mały bonusik za ich zabicie, np30xp 250$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
7 godzin temu, MDD napisał:

Nazwa: Specnaz
Opis: Klasa ta miała by możliwość niszczenia min (i apteczek medyka jeśli się da) (jeśli nie może mieć niszczenia to np. zeby miał zwiększoną widoczność komandosa o assasyna nawet nie proszę ) / po użycia skilla losował by gracza z przeciwnej drużyny w którego mogł by strzelać omijając wytrzymałość (lub zwiększony dmg) / 1/12 1/10 (można ustalić inna wartość) od 75lvl na zdobycie po strzale w przeciwnika od 1 do max 5 monet (na pewno nie $ bo przełoży się to na kupowanie xp i szybsze expienie) / niewidoczny na radarze 
Bronie: Galil (ak bardziej by pasował ale juz zbyt wiele klas go ma ) / glock
Statystyki: Hp: 15 Int:-30 Wyt:10 Kon:10

  1. nie używaj proszę białego koloru xD
  2. zależy co rozumiesz pod słowem "niszczenie". Według mnie lepiej by było gdyby niszczył na skillu w danej odległości (+cooldown), a nie po strzale, bo już widzę spiny oto na forum + niechęć do gry takimi klasami/perkami
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, -_- napisał:
  1. nie używaj proszę białego koloru xD
  2. zależy co rozumiesz pod słowem "niszczenie". Według mnie lepiej by było gdyby niszczył na skillu w danej odległości (+cooldown), a nie po strzale, bo już widzę spiny oto na forum + niechęć do gry takimi klasami/perkami

1. Okej 

2. No dobra może być opcją ze skillem  tez powinna być spoko tylko tera pytań o jak dużym cooldownie mówimy 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Stejczu napisał:

Shayetet imo fajny, taki fresh zabieg z pasywnym, obszarowym buffem/debuffem i myślę że mimo wszystko te 1/40 potrzebne albo dać większy dmg niż te +6 bo nie widzę dużych szans z  200hp+ 
W Specnazie żeby był ciekawszy można dać to oznaczenie jak w nalocie na max3/4osoby,  oraz np. jakiś mały bonusik za ich zabicie, np30xp 250$

Na shayeteta niby można dać te + 10 dmg tylko będzie problem wtedy ze za dużo i bedzi problem bo pamiętaj że dmg jest z broni głównej czyli jak ktoś złotego akacza wylosuje to będzie wtedy pogrom. A co do tego naznaczenia na specu to w sumie czemu by nie :D. Dodam jeszcze tylko ze zależy mi na takiej postaci jak shayetet bo jest serio spoko ma niby wbudowany insta kill ale z bardzo niska szansa i daje to taka nutkę niepewność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Sticzu napisał:

Opis: zwiększona szybkostrzelność o 30%, szansa 1/8 na spowolnienie przeciwnika, spowolnienie szybkostrzelności i przeładowania przeciwnika o 50%, od 75 1/6, +6dmg

Imo fajne nawet na przeciwnika efekty, ale to zwiększona szybkostrzelność o 30% na bizonie to zabije to klasę bizon sam w sobie nawet szybko strzela jak dodasz mu jeszcze to w nic nie trafisz chyba że sobie dropniesz eliminator, problem był by nawet na blisko a co dopiero na daleko 

15 godzin temu, Sticzu napisał:

Nazwa: Strażak
Opis: Odporny na wszystkie negatywne efekty takie jak otrucie, podpalenie, odrzucenie, podrzucenie, itp. +6 dmg z broni, dostaje 3 noże którymi może rzucać 1/1,
wbudowany perk: lustro
Bronie: MP7, Tec

Fajny taka klasa do postrzelania sobie nie bawiąc się specjalnie use_class, a lustro jak by było to nie damy chyba 1/2, bo wtedy to jak na klase za dużo mogło być może 1/4 by było git 
i Bronie: MP7 ja bym widział może P90, bo MP7 już jest, a P90 z tego co pamiętam jest tylko w Saperze trzeba dodawać właśnie klasę z P90 i Bizonem żeby jak były klasy z PM nie były tylko z MP7, MP5, MP9

17 godzin temu, MDD napisał:

Nazwa: Specnaz

Niszczenie w jakimś obrębie to nawet git, a zwiększona widoczność komandosa/ assasyna to by było można jak już to wtedy spróbować taką umiejętność że na komandosie/ assasynie ma wokół ich takie czerwone obramowanie coś a'la podświetlenie z Tagrenade tylko przez ściany by nie działało 

17 godzin temu, MDD napisał:

1/40 lub 1/50 na natychmiastowe zabicie (nie ważne z czego )

To takie byle co aby było, bo już widzę jak ci siądzie 1/40 jak niektórzy narzekają że 1/12-10 jest to gówno i nigdy nie siądzie, a zmniejszenie 1/x na instakilla z PM to też takie meh, bo jak dasz nawet 1/15-25 to będzie 2 typy
1. OP bo siada co chwile 
2. Do wywalenia to, bo nic nie siada 
I wtedy o tej klasie było by tylko to słychać dlatego nie jestem za dawaniem Instakilla do takich broni 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mahesvara napisał:

Imo fajne nawet na przeciwnika efekty, ale to zwiększona szybkostrzelność o 30% na bizonie to zabije to klasę bizon sam w sobie nawet szybko strzela jak dodasz mu jeszcze to w nic nie trafisz chyba że sobie dropniesz eliminator, problem był by nawet na blisko a co dopiero na daleko 

Fajny taka klasa do postrzelania sobie nie bawiąc się specjalnie use_class, a lustro jak by było to nie damy chyba 1/2, bo wtedy to jak na klase za dużo mogło być może 1/4 by było git 
i Bronie: MP7 ja bym widział może P90, bo MP7 już jest, a P90 z tego co pamiętam jest tylko w Saperze trzeba dodawać właśnie klasę z P90 i Bizonem żeby jak były klasy z PM nie były tylko z MP7, MP5, MP9

Niszczenie w jakimś obrębie to nawet git, a zwiększona widoczność komandosa/ assasyna to by było można jak już to wtedy spróbować taką umiejętność że na komandosie/ assasynie ma wokół ich takie czerwone obramowanie coś a'la podświetlenie z Tagrenade tylko przez ściany by nie działało 

To takie byle co aby było, bo już widzę jak ci siądzie 1/40 jak niektórzy narzekają że 1/12-10 jest to gówno i nigdy nie siądzie, a zmniejszenie 1/x na instakilla z PM to też takie meh, bo jak dasz nawet 1/15-25 to będzie 2 typy
1. OP bo siada co chwile 
2. Do wywalenia to, bo nic nie siada 
I wtedy o tej klasie było by tylko to słychać dlatego nie jestem za dawaniem Instakilla do takich broni 

no mi tu z ta szansa zalezalo na tym zeby to był smaczek na postaci i tez wlasnie nie wchodzilo co chwile ale fakt 1/40 moze za duzo ale zawsze mozna sprobowac 1/20 1/30 i dac np p90 jednak, i wiadomo zalezy mi tez na tym pasywnym skillu z boostem dla sojusznika i nerfem dla enemy 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Sticzu napisał:

1)
Nazwa: Strażak
Opis: Odporny na wszystkie negatywne efekty takie jak otrucie, podpalenie, odrzucenie, podrzucenie, itp. +6 dmg z broni, dostaje 3 noże którymi może rzucać 1/1,
wbudowany perk: lustro
Bronie: MP7, Tec
Statystyki: HP:15 | INT:0 | WYT: 10| KON:5
Typ: Zwykła / Premium: jak uznacie

 

4 godziny temu, Mahesvara napisał:

Fajny taka klasa do postrzelania sobie nie bawiąc się specjalnie use_class, a lustro jak by było to nie damy chyba 1/2, bo wtedy to jak na klase za dużo mogło być może 1/4 by było git 
i Bronie: MP7 ja bym widział może P90, bo MP7 już jest, a P90 z tego co pamiętam jest tylko w Saperze trzeba dodawać właśnie klasę z P90 i Bizonem żeby jak były klasy z PM nie były tylko z MP7, MP5, MP9

Propnuje inne działanie tego "lustra"  1/2  na zatrzymanie dmg instakill-a

 

22 godziny temu, MDD napisał:

Nazwa: Specnaz
Opis: Klasa ta miała by możliwość niszczenia min (i apteczek medyka jeśli się da) (jeśli nie może mieć niszczenia to np. zeby miał zwiększoną widoczność komandosa o assasyna nawet nie proszę ) / po użycia skilla losował by gracza z przeciwnej drużyny w którego mogł by strzelać omijając wytrzymałość (lub zwiększony dmg) / 1/12 1/10 (można ustalić inna wartość) od 75lvl na zdobycie po strzale w przeciwnika od 1 do max 5 monet (na pewno nie $ bo przełoży się to na kupowanie xp i szybsze expienie) / niewidoczny na radarze 
Bronie: Galil (ak bardziej by pasował ale juz zbyt wiele klas go ma ) / glock
Statystyki: Hp: 15 Int:-30 Wyt:10 Kon:10

Typ: Premium

 

Nazwa: Shayetet 13

Opis: zmiejszony czas podniesienia zakładnika / +5 dmg z broni głównej  +6 od 40 lvl / w obrębie 300j/450j sojusznicy zyskują +10 (może 20) do wytrzymałości a przeciwnicy -20 kondycji / jeśli się da to odporny na rakiety a jak nie to 1/40 lub 1/50 na natychmiastowe zabicie (nie ważne z czego )

Bronie: dowolny pm (poza bizonem i p90) / p250

Statystyki: Hp:0 Int:-10 Wyt:20 Kon:0

 

co do tych klas możemy sie dogadać ważne żeby był jakiś powiem świeżości na servie 

Na czerwono zaznaczyłem co mi sie nie podoba poniewaz mamy takie klasy jak Obronca oraz MacGyver (który jest zbugowany) i  one  sa na   to odpornie plus do tego Saper kontruje Sapera

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nazwa: Cichy/Lekki Snajper
Opis: Zmniejszona widocznosc, nie widoczny na radarze. 1dmg= +0.5dmg ze scout'a
Bronie: Scout/p250/tec
Typ: Zwykła
Statystyki: HP: 5 | INT: 0 | WYT: -10 | KON: 10

 

 

 

 

 

 

 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2022 o 19:25, rlyCebula napisał:

Nazwa: Cichy/Lekki Snajper
Opis: Zmniejszona widocznosc, nie widoczny na radarze. 1dmg= +0.5dmg ze scout'a
Bronie: Scout/p250/tec
Typ: Zwykła
Statystyki: HP: 5 | INT: 0 | WYT: -10 | KON: 10

 

 

 

 

 

 

 

@ Nyuu @ Sticzu Zamknijcie temat 
 @ -_- Jemu to już chyba warn za nabijanie postów 

@ rlyCebula jak masz jakieś pomysły stwórz w odpowiednim dziale i według wzoru posta, a nie odpowiadasz na cudze pomysły nie wnosząc nic do nich i jeszcze podbijasz swoją odpowiedz niepotrzebnie 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nyuu zablokował(a) ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoja propozycja została przyjęta.
Dziękujemy za to, że pomagasz nam w rozwoju.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności