Skocz do zawartości

Proponowane zmiany na nową edycje // 27.08.2022


Nyuu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak już wiecie, nowa edycja zbliża się do nas wielkimi krokami.
Dlatego też przygotowaliśmy dla was
liste nadchodzących zmian które wejdą w życie na nowy sezon.
Start nowego sezonu odbędzie się
dnia 27 sierpnia 2022r. 
Zachęcam do udziału w dyskusji pod tym temat, gdyż wezmę pod uwagę wasze propozycje!

[NOWE KLASY]

Nazwa: Kapitan
Opis: Neutralizuje 1 pocisk (w tym instakill, dostajemy normalny dmg), na start 1 pocisk od 50lvl 2 pociski
Dodatkowa neutralizacja co fraga (Max 2, na 100 lvl'u 3),
Przeładowuje broń 50% szybciej,
+3 dmg na start, +5 od 100lvla
Statystyki: HP: 15 WYT: 10 INT: 0 KON: 10
Bronie: m4a4, p250
Typ: Premium

Nazwa: Strażak
Opis: Odporny na wszystkie negatywne efekty takie jak otrucie, podpalenie, odrzucenie, podrzucenie, itp. +7 dmg z broni, dostaje 3 noże którymi może rzucać 1/1,
wbudowany perk: lustro 1/3
Bronie: PP-BIZON, Tec
Statystyki: HP:10 | INT:0 | WYT: 0| KON:20
Typ: Zwykła

[ZMIANY W KLASACH]

  • Pułkownik - +5HP do statystyk na start - 3dmg na start + 1dmg co 25lvli 
  • Partyzant - Zostaje w klasach premium + 1/1 od 100 lvl na resp
  • Specjalista - Przechodzi do klas Premium
  • Rebeliant - Klasa zostanie usunięta
  • Złodziej - Jeżeli po killu ammunicja spadnie poniżej 15 naboi, wtedy ammo odnawia się do 15 ammo. (Zabiłem mam 8/30 ammo, wtedy ammo odnawia się do 15/30 ammo)
  • Assasyn - Zabrano 10 INT, dodano 10HP i 10 KON do statystyk
  • Szpieg - Zmienimy 1/2 niszczenie perków od 125 Lvla
  • Snajper - Zamiast 120% więcej obrażeń z awp, damy 125%. + Usunięcie przelicznika dmg ze scouta, w zamian za 2x dmg w głowę ze scouta
  • El pistolero - 1.7x dmg w ciało od 100lvla
  • Tito - 1/8 na oślepienie 
  • W. Ogniowe - 90 dmg z rakiety na start

[ZMIANY ODNOŚNIE MAP]

Mapy z boostami, będą się zmieniać co sobote.
Ale pamiętajcie, że maksymalna ilość map z boostem wynosi 3, nie więcej.
Zachęcam do wrzucenia swoich propozycji na mapy które mają dostać boosta do XP/MONET.
Mapy również możemy dodać w trakcie trwania edycji, także zachęcam do wrzucania propozycji.

Mapy z boostami:

de_log - 2x Monet
de_austria - 1,5x XP
de_anubis - 2x Monet / 1,5x XP

[NOWE MAPY]

Wszystkie mapy które będą wyrzucać graczy przez brak panoramy, zostaną usunięte w trakcie trwania edycji.

- Anubis (Mapa Valve)
- de_nache https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=861824983
- de_austria (Mapa Valve)
- de_dust 2 retro https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1774420196
- Ancient (Mapa Valve)
- de_blackgold (Mapa Valve)
- de_westwood_big (zamiast westwood aktualnego) Wyrzuca (Zamiast tego damy de_season)
- de_log (Mapa Valve)

[USUWANE MAPY]

- De_nuke
- de_dust2_rmc
- de_sanjuan
- de_studio 
- de_mikla
- de_barcelona
- de_aldebaran_44
- cs_siege

[NOWE PERKI]

Nazwa: Polowanie na lunety
Opis: Jeżeli gracz trzyma broń z lunetą, zadajesz im 50% więcej obrażeń.

[PERK ZWYCIĘZCY]

Nazwa: Grochówka Wojskowa
Opis: Zadajesz 5-10 dmg i dodatkowo 40 kondycji 

[ZMIANA W PERKACH] 

Nazwa: Ogniste naboje
Zmiana: Zamiast 1-12/15, będzie 1-8/10

Nazwa: Duch
Zmiana: Zamiast 3 sekund ducha, zwiększamy do 5 sekund.

Edytowane przez Nyuu
Końcowa edycja
  • Like 3
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nyuu przypiął/eła ten temat

Oooo na taką klasę jak Kapitan albo Strażak czekałem od dawna ( w sensie jakaś odporność na instant kill)

Czasem jak w przeciwnym teamie przeważają E snajpery albo komanodsy to nawet z respa nie można wyjść bo już nie żyjesz a ty nie zdołasz nawet wystrzelić xd

A co do map to fajnie jakby można było zamienić tego tuscana z workshopu na tego co Valve wczoraj dodało - ofc po dodaniu większej ilości slotów

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, MDD napisał:

Tylko przydało by się zrobić coś ze zwykłym snajperem postacią obecnie nikt nie gra  

Ludzie sami wybrali że chcą drugą broń scouta na snajperze, a i tak potem nie mało kto grał snajperem więc ciężko coś tam zmieniać żeby się grywało, ale nie zmieniła się w coś ponad Snajpera 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 nowe klasy wydają się bardzo równe, a nawet Strażak wydaje się bardziej zachęcający swoją mechaniką na papierze niż kapitan, a jednak ta druga klasa jest klasą premium.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Mahesvara napisał:

Ludzie sami wybrali że chcą drugą broń scouta na snajperze, a i tak potem nie mało kto grał snajperem więc ciężko coś tam zmieniać żeby się grywało, ale nie zmieniła się w coś ponad Snajpera 

tak ale to znaczy ze klasa będzie tylko leżeć i się kurzyć, bez sensu żeby zajmowała tylko miejsce na servie w takim przypadku, nie chcecie jej usuwać bo ta klasa to klasyk i od zawsze jest na cod mod okej rozumiem, tyle że taki rusher tez byl takim klasykiem a jednak został usunięty bo ma trudny balans, to po co tera snajpera trzymać jak on jest odwrotnością rushera i nie jest za mocny tylko za slaby niby gracze wybrali tego scouta ale wybrali 1 z kilku mozliwych do wyboru zmian nic to nie dało więc albo pomyśleć jak ożywić tą klase albo wybór jest prosty ta klasa bezpowrotnie umarła 

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, DZiMi napisał:

2 nowe klasy wydają się bardzo równe, a nawet Strażak wydaje się bardziej zachęcający swoją mechaniką na papierze niż kapitan, a jednak ta druga klasa jest klasą premium.

Myśle, że balans byłby dobrze zachowany, gdyby wbudowane lustro przerzucić na kapitana i wtedy byłoby widać, która klasa jest klasą premium.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I taka aktywność mi się podoba :D

Także, zróbmy mały UPDATE.

[ZMIANY]

Perk Duch - Przywrócimy 5 sekund ducha, zamiast 3.

Klasa Szpieg - Zmienimy 1/2 niszczenie perków od 125 Lvla

Klasa Snajper - Zamiast 120% więcej obrażeń z awp, damy 125%. (Zastrzegam sobie prawo do zmiany na 130%, gdyby aktualna zmiana była niewystarczająca.)

A teraz pora wam odpisać na parę rzeczy :3 

@ m1chucs Na razie nie chcę drastycznie ruszać Pułkownika z wiadomych powodów, bardziej chce tutaj delikatnie buffować, go aż w końcu znajdzie się złoty środek co do niego:)

@ urbanXTo tak samo można, powiedzieć o Specjaliście z Hulkiem. Każda klasa z odpowiednim perkiem może wymiatać, więc nie martwiłbym się tutaj tarczą fenixa. + Jest to klasa Premium, a ona musi być lepsza.

@ Kheo Pomysł dobry, szczególnie przy ostatniej zmiany XP. Zmiana została dodana wyżej.

@ DZiMiKapitan, może się wydawać słaby, ale w praktyce nie jest taki. Zresztą był kiedyś na serwerze i był git klasą.\

@ MDDZgadzam się tutaj, zmiana została dodana wyżej.

@ Mahesvara5 sekund ducha to dobry pomysł w szczególności, że w ostatnim czasie coraz częściej widzę osoby zablokowane w ścianach przez brak dodatkowych sekund.

@ -_- Odkładam ten plan, na kolejną edycje dopóki nie znajdę zamiennika.

@ puF. Tylko, że to klasa z pp-bizon, a sam bizon ma dość mały dmg. Nie wydaje mi się, aby ta klasa była za mocna. W razie czego na kolejnej edycji się ją zmieni. 

 

Dalej jestem otwarty na propozycje odnośnie zmian na przyszłą edycje.

Tylko nie przesadzajcie za bardzo z niektórymi rzeczami, najlepiej zastanowić się czy dana zmiana ma racje bytu na serwerze.

I to chyba tyle. 

  • Uwielbiam 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bazowy DMG m4a4 w klatkę 32/23

Bazowy DMG ak-47 w klatkę 35/27

Teraz rozłóżmy klasy na czynniki pierwsze na setnym poziomie.

Pułkownik: +2dmg bazowe + 3dmg =5 dmg,  DMG z AK-47 w klatkę: 40/32, +30hp za killa, ammo za fraga

Kapitan: +5 dmg, DMG z M4A4 w klatkę 37/28, neutralizacja 3 pocisków, 50% szybsze przeładowanie

Tutaj dmg jak dla mnie do dopracowania, pułkownikowi zostawić 2dmg bazowe ale co 25lv +1dmg + podwójny skok skoro młodszy brat Admirał posiada taką fajną umiejętność. Wydaje mi się, że to byłby idealny balans pomiędzy dwoma klasami premium z głównymi broniami a i tak zostaje słabszy niż przed poprzednim nerfem.

Strażak ogólnie koks klasa, jeśli ktoś na starcie tym przywali dobre staty to klasa, może być mocno grywalna jako typowy rusher.

Wrzucenie Partyzanta do normlanych to chyba jakiś błąd logiczny, szkoda marnować dobrej klasy jeśli mamy braki w premium, oddajcie mu tylko 1/1 od np 50lv/75lv i git klasa premium gotowa.

Komandos do premium, jeśli nie to dajcie mu jakieś (lekkie, jeśli się da) spowolnienie przy strzelaniu do niego.

 

ciumeczki

DMG M4A4.png

dmg ak47.png

Edytowane przez ANGRY BOMBELEKEKEK
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, SzamoS napisał:

Komandos mógłby otrzymywać lekkie spowolnienie np. po otrzymaniu 3 strzałów w przeciągu 1s lub po dostaniu hs

+1, jeśli da się to napisać to np brak spowolnienia kiedy hp spada poniżej określonej wartości (100)?

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Kapitan będzie trochę za silny no ale jak tam uważacie,

A skoro tutaj można coś od siebie dodać to ja bym chciał jeszcze poruszyć tutaj kwestię Medyka. Obrażenia w klatkę piersiową z AUGa to zaledwie 25dmg gdzie inne klasy będą miały z m4 czy ak w okolicach 40, albo dodałbym jakiegoś boosta DMG z tej broni np o 4-5 DMG a jak nie to zdecydowanie bardziej kierowałbym się w kierunku przywrócenia mu XP za podniesienie. Nie oszukujmy się medykiem nie gra się zbytnio dlatego, że jest ogólnie słaby, żeby coś leczyć z apteczek to musi wjebać naprawdę dużo w inteligencję gdzie w pierwszym tygodniu edycji każdy ma już po ponad 200hp on nadal stoi na bazowym dodatkowo XP za uleczenie sojusznika wynoszące 5XP no to też jest śmieszne, usunął bym XP za leczenie apteczkami i ewentualnie nawet zmniejszył ilość tych apteczek na koszt jakiegoś zdobywania XP z podniesień (i nie nie chodzi mi tutaj aby dostawał 10XP za podniesienie bo to nie ma sensu). Biorąc nawet pod uwagę perk Medyk Squbany tam za podniesienie sojusznika nadal dostaje się XP. 

Co do samego Perka Medyk Squbany tutaj również bym go zboostował aby przy podniesieniu gracza nie tylko dostawał XP ale również 20-25hp. Ilość podniesień bym zostawił bez zmian.

 

Taka mała sugestia z mojej strony 🙂

  • Like 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czas na jakąś śmieszną rozprawkę, której za nic mi się nie chce pisać :c 

 
[NOWE KLASY] 

Wreszcie jakieś klasy, które mogą wygrywać pojedynki z elitarnym i komandosem na równych warunkach, a nie z pustą nadzieją ze oponent (komandos, albo elitarny nie ogarnia). 

Do strażaka zmieniłbym i dodał 1/1 z kosy PPM i umiejętność rzucania nożami działa tylko podczas wyciągniętej kosy 
 
Dodałbym klasę, którą podał Smoker: 
Nazwa: Shayetet 13 

Opis: zmniejszony czas podniesienia zakładnika ( ewentualnie dodać zestaw ratunkowy) , +5 dmg z broni głównej  +6 od 40 lvl, w obrębie 300j/450j sojusznicy zyskują +10 (może 20) do wytrzymałości a przeciwnicy -20 kondycji,  jeśli się da to odporny na rakiety, a jak nie to 1/40 lub 1/50 na natychmiastowe zabicie.

Bronie: dowolny pm (poza bizonem i p90) / p250 

Statystyki: Hp:0 Int:-10 Wyt:20 Kon:0 

Dałbym jej p90, bo nie mamy klasy poza saperem z p90 (szkoda ze twórca nie chce XD), brakuje klasy supportującej która miałaby fajną mechanikę, bo mamy tylko medyka, dodałbym jej od lvla zwiększenie obszaru i bonusów jakie daje np. Na start jest to co podał Smoker i co 60 lvli zwiększenie obszaru o 100j + 10 wytrzymałości i –10 kondycji przy lvl 180 dawałby np. 600j obszar (nie wiem jak duży obszar to jest xD) 40 wytrzymałości sojusznikom i – 50 kondycji dla przeciwników (przeciwnicy wiedzieliby też ze względu na obszar działania ze taki przeciwnik który gra tą klasą jest w pobliżu) 

[ZMIANY W KLASACH] 

To po kolei: 

  • Pułkownik - dodałbym tutaj propozycje bombelka czyli dodać mu double jumpa z dmg jest tutaj ciężka sprawa spróbowałbym jedną z 2 opcji, czyli to co podał bombelek, albo dać mu 3 bazowego dmg i zostawić co 30lvli +1. 
  • Partyzant – 1/1 od 100lvl i zostawić go w premkach.
  • Assasyn - zostawić tego buffa do statystyk 
  • Sniper - dodałbym do niego 2x dmg w HS ze scouta i zwiększył % dmg z awp do 125% 
  • Szpieg – niszczenie do 1/2 na 100 lvl i otrzymywania expa za zniszczenie perka do 2 albo 3 na rundę. 
  • Komandos - jeżeli możemy mieć więcej klas premium to bym go tam wrzucił. (ewentualnie wymienił za lekkiego zolnierza? ciężko powiedzieć)
  • El Pistolero - zwiększyłbym dmg od 100lvl do 1,8x w ciało i w głowę + 30 od 100lvla 
  • Zwinny – jako że moduł działa od INT może warto dać mu zamiast +8 dmg od 75 lvla dmg od inta np. 0.04 dmg/int? Przy 150 inta mielibyśmy 6dmg bazowego +6 dmg od inta 
  • Saper - może dodać mu coś na zasadzie bombowego taliba, żeby te strzelanie z p90 miało sens, a nie położę miny i idę afk bo i tak nie mam po co strzelać 
  • Cichy zabójca - 30 dmg w hs od 75 
  • Wsparcie ogniowe – o ile możliwe przyśpieszyć lot rakiety i może zwiększyć zasięg zadawania obrażeń po wybuchu rakiety, dodać szansę np. 1/3 na wystrzelenie “mocniejszej rakiety” która zadaje wtedy 2x bazowego dmg + dodatkowy dmg od int. 
  • Najemnik - zwiększyłbym bazowe statystyki HP: 15 INT: 0 WYT: 0: KON:5 
  • Tito – od 75 lvl 1/7 na oślepienie hp regeneruje się co 0.5 sec zamiast 1 sec 
  • Medyk – może dodać do działania apteczki zmniejszenie otrzymywania obrażeń o 10%? 
    Ewentualnie dodać mu jakiś bazowy dmg z auga na start. 
  • Strażnik - zmienić dmg z 40 na 45 oraz 1/9 na start i 50 dmg 1/7 od 75lvl  

    Do tych klas których nie wymieniłem nie mam pomysłu, albo nie uważam, że potrzebują zamiany xd 

 
[ZMIANY ODNOŚNIE MAP] 

Nie ustalałbym na 1 tygodniu sezonu map z boostem dopiero od 2 tygodnia mapy, które mają mniejszą grywalność dostałyby takie boosty, dalej co sobotę zmieniane mapy z boostami. 
 
[NOWE PERKI] i [ZMIANY W PERKACH]   

  • Polowanie na lunety – szkoda, że tak póżno xD 
  • Oddałbym na serwer Tajemnice szahida – nie rozumiem powodu czemu ten perk został usunięty ("Tajemnica Szahida" Opis perku "Wybuchasz po śmierci zadając 150 (+0.5 DMG/INT) dmg wrogom w promieniu 300j.")
  • Janość Paina - dodałbym ze trafiony przeciwnik jest sparaliżowany na 2 sekundy. 
  • Duch – git zmiana 
  • Ogniste naboje - może wreszcie się kogoś podpalić xD 

Przeglądając archiwum tematów znalazłem kilka perków które na pewno urozmaiciłyby grę moim zdaniem na serwerze, a z jakiegoś nie zostały przyjęte bez większej informacji, dlaczego. 

  1. Okulary  Dardevila – Opis: Widzisz niewidzialne postacie, nie oślepiają cię flesze i widać normalnie miny. 
  2. Plecak gadżeta - Opis: naciskając alt+spacja możemy latać (ewentualnie jak nie da się zrobić typowo latania to dawałoby to nielimitowanie używanie jumpa) 
  3. Antygranat - Opis: Odporność na granaty błyskowe oraz wybuchowe w tym granat Amadeusza (może nawet tajemnice generała?)
  4. Zardzewiały magazynek - Opis: 1/4-7, na zmniejszenie szybkostrzelności broni przeciwnika o 30% 
Edytowane przez Sticzu
  • Dziękuję 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Sticzu Sheyteta na tej edycji jeszcze nie będzie, ale na następnej może się to zmienić.

Pułkownik - Damy mu 3dmg na start i +1dmg co 25 lvli

Partyzant - Z nim będziemy mieli 7 premek na sezon 😕 Ale skoro tyle osób tego chce to ok, partyzant zostanie w premkach, z respem 1/1 od 100lvla 

Assasyn - zostawię tego buffa spoko

Snajper - Ustaliliśmy na pw, że usuniemy przelicznik na scout(0,5dmg/int), a damy 2x w heada ze scouta.

Szpieg - zostaje bez zmian

Komandos - ustalone zostało, że komandos zostaje nie zmieniony jeszcze w tej edycji.

el pistolero - Od 100 lvla mogę dać max 1,7x dmg bez dodatkowego dmg w głowę.

Zwinny - to już w mojej opinii zbyt dużo, poza tym w zwinnym przeważnie int jest rozdawany na końcu

Saper - Nie widzę sensu, saper ma p90 a w polaczeniu z dobrym perkiem robi siekę

C. Zabójca - Nie widzę sensu tej zmiany

Najemnik - Dawanie mu hp nie ma sensu przez to, że sie regeneruje xD

Tito - 1/8 szansy na oslepienie 

Medyk - ale jaki to ma sens? Danie mu tego sprawi, że podczas stania na apteczce będzie on nieśmiertelny. A dmg bazowy też nie ma sensu kiedy ma +10 dmg przy apteczce. To jest klasa support, a nie klasa w stylu seryjny czy pułkownik

Strażnik - Nie widzę sensu znowu, strażnik jest mocną klasą tylko, że nikt tym nie gra xD

W. Ogniowe - Zamiast 80 dmg na start z rakiety dostanie 90dmg.

Odnośnie map to boost będzie od 1 tygodnia bo i tak wiele nie zmieni

Perki bez zmian.

@ Kelul Medyk nie bedzie miec xp za podnoszenie bo to bedzie prowadzic do patologii w której będzie respienie sojuszników tylko po to aby dostać xp. I dmg mu nie zmienimy bo tak jak napisałem wyzej u sticza.

 

Dziękuje wszystkim za udział w dyskusji!

Edytowane przez Nyuu
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Nyuu zablokował(a) ten temat
  • -_- odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności