Skocz do zawartości

Hitman/oszust


MoRio

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba już wiecie ale, nikt nie lubi tych klas. Respi się typ za tobą bez dzwięku, bez info, przycelowany w głowę i nie zdążysz zareagować a już nie żyjesz. Ma skina drużyny przciwnej więc jak się zrespi to nie wiadomo czy to twój się zbugował czy to wróg. Jedyna obrona to chodzenie tyłem do ściany zrobionych nie z Propów bo jak są z propów to się za nimi respią, zabijają cię i utykają poza mapą. Nie ważne jaką bronią szczelasz, jak ma dużo ammo i szybko strzela to jej potencjał zabijania nie jest gorszy od AK albo M4 więc 45ammo do mp5sd to przesada totalna. Zmusza to aby cały team biegał plecami do ściany co sprawia że człowiek skupia się na tym gdzie się ściana kończy a nie gdzie będzie przeciwnik.

Może zróbcie aby zrespienie na plecach było tylko z przeciwnikiem na którego celujesz tak jak ten piorun z perka. Czyli musisz mieć kogoś na ekranie a nie respi cię po drugiej stronie mapy za randomem.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że tego się nie da w żaden sposób ograć, jedynym rozwiązaniem jest właśnie chodzenie przy ścianie co jest dosyć absurdalne. Osobiście uważam, że sam zamysł tepania jest spoko, ale na perku a nie bezpośrednio wbudowany w klasę. Można by dodać jakieś opóźnienie w tepaniu i informacje o tym, że hitman się teleportuje albo po prostu teleportować po najechaniu na przeciwnika. Fajnie jakby to kompletnie zostało usunięte z uwagi na toksyczność, ale rozumiem, że zmiana klasy zwłasza premium w trakcie sezonu nie jest najlepszym pomysłem.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Godzinę temu, WinOo333 napisał(a):

Fajnie jakby to kompletnie zostało usunięte z uwagi na toksycznoś

Chodzi Ci o stosunek graczy, którzy grają przeciwko tej klasie czy jak?

 

Cytat

Może zróbcie aby zrespienie na plecach było tylko z przeciwnikiem na którego celujesz tak jak ten piorun z perka

To będzie to samo co z Elektrykiem

@ WinOo333 (komentarz do Elektryka)
No właśnie istnieje szansa na nietrafienie, bo nie mogę pozwalać graczom na spamowanie bindem kierującym, więc będzie musiał istnieć cooldown, a jak będzie istniał cooldown, to będzie płacz, że on nie mógł się tp, bo akurat użył chwile wcześniej i że jest to chujowe, bo on umiera przez cooldown dla skilla, który powinien go tp. Takie nakierowanie i klik wiązałoby się ze sprawdzeniem czy na linii tych oczu gracza jest jakiś obiekt, który jest graczem, następnie musiałbym wykluczać graczy z innego team, a potem jeszcze sprawzdać cały obszar (tak jak teraz) za graczem by przypadkiem nie został on zbugowany w ścianie. Nie da się tego oferować bez cooldown, dlatego mówię, że takie coś nie ma sensu, bo wiązałoby się z cooldown, a cooldown z płaczem, że zabito całkowicie skill, bo wystarczy nietrafiony klik/missclick i umierasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, -_- napisał(a):

Chodzi Ci o stosunek graczy, którzy grają przeciwko tej klasie czy jak?

Chodzi o to, że daje to praktycznie 100% szansę na zabójstwo, a jak jeszcze weźmiemy pod uwagę ile osób aktualnie tym grą to okazuje się, że 1/4 drużyny ginie bez możliwości przeżycia. 

 

29 minut temu, -_- napisał(a):

To będzie to samo co z Elektrykiem

Być może, natomiast elektryk zadawał jakieś tam obrażenia i to tyle, dodatkowo jak nie trafił to w ogóle lipa, natomiast w przypadku hitmana nie ma możliwości nietrafienia + jakby się teleportował na plecy skierowany w tę samą stronę co przeciwnik to mogłoby naprawdę fajnie działać. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi akurat nie przeszkadza teleport Hitmana, a nie gram nawet tą klasą, ma ona dosyć małe obrażenia dzięki czemu masz jednak szanse się obrócić i obronić w jakimś stopniu, tym bardziej jak się zaczyna rozdawać w wytrzymałość. Co do teleportacji po czasie i informacji, to niestety nie zadziała, dodanie dźwięku po tp hitmana tez będzie to bardzo irytujące dla wszystkich graczy bo hitmanów jest aktualnie sporo na serwerze, więc będzie tylko non stop jakiś dźwięk który stanie się bardzo wkurzający.
Możemy spróbować np:
tp na celowniku napisał już Karol jak to wygląda
zabrać mu ammo, ale tu chyba tylko osłabi klasę na dalszych etapach, a nic sensownego nie wniesie
ustawienie mu obszaru tp wydaje mi się, że zabije klasę - a to też chyba za duża zmiana w klasie za którą ludzie płacili
Informacja/dźwięk pisałem wyżej 
ustawić mu ze może używać teleportu tylko podczas trzymania pistoletu 
może się tepnąć tylko do osoby w pobliżu której nie ma nikogo np 400-500j
zablokowanie możliwości tepnięcia się do osoby kucającej

ciężko wybrać coś co nie zabije klasy, a sprawi żeby nie było na nią takiego narzekania, bo ta klasa w dalszym etapie moim zdaniem będzie słaba gdy hp/wytrzymka będą wymaxowane, a teraz ma swoją "chwilę" na serwerze.
A zawsze można się ustawiać tak, żeby pilnować komuś plecy, a swoje bronić np ścianą i takich hitmanów sobie zabijać ( tak samo jak to działa w przypadku Oszusta)



 

Edytowane przez Sticzu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Co do dźwięku to można zastosować coś takiego

Co do samej umiejętności, można zrobić coś takiego, że teleport jest możliwy tylko na USP, albo podczas teleport zmienia broń na USP - to zawsze jakieś "osłabienie" w porównaniu do MP5.

Bierzcie proszę pod uwagę, ze ta gra dynamicznie się zmienia i to co teraz jest op, zaraz może się okazać gównem i to widać co sezon. Każda taka "nowinka" była problematyczna i to samo mieliśmy na serwerze gdy wchodził na niego Oszust

 

* Nie chcę wykonywać zbyt dużych zmian na klasie, bo to marzec miał być takim sezonem zmian stałych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, -_- napisał(a):

Co do samej umiejętności, można zrobić coś takiego, że teleport jest możliwy tylko na USP, albo podczas teleport zmienia broń na USP - to zawsze jakieś "osłabienie" w porównaniu do MP5.

Moim zdaniem można spróbować tego teleportu z pistoletem, niby nie duże osłabienie a zawsze można wrócić do pierwotnej wersji, jeżeli okaże się że klasa została zbyt mocno osłabiona.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, -_- napisał(a):

Co do samej umiejętności, można zrobić coś takiego, że teleport jest możliwy tylko na USP, albo podczas teleport zmienia broń na USP - to zawsze jakieś "osłabienie" w porównaniu do MP5.

Tylko czy przy teleporcie podczas trzymania MP5, będzie można strzelać od razu z UPS czy będzie animacja zmiany broni, bo to akurat też ma duże znaczenie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Sticzu napisał(a):

Tylko czy przy teleporcie podczas trzymania MP5, będzie można strzelać od razu z UPS czy będzie animacja zmiany broni, bo to akurat też ma duże znaczenie

Lepiej jakby mimo wszystko mógł od razu strzelać z USP, nie będzie to aż tak duże osłabienie a jak ktoś bardzo będzie chciał zmienić broń to i tak zdąży to zrobić zanim przeciwnik się zorientuje że ktoś za nim jest.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broń boże tepanie z pistoletem tylko, najgorszy pomysł ze wszystkich tutaj pokazanych xD

Wkurza mnie ta klasa niesamowicie, pierwsze 3-4 mapy po resecie myślałem, że sobie włosy wyrwę, ALE... Mam teraz 210 HP na pułkowniku i na spokojnie jestem w stanie się obrócić i takiego zabić. Ta klasa jedyne co ma to tepnięcie się na plecy i zabicie 2-3 strzałami w łeb. Nic więcej. Poczekajcie z dwa dni jak ludzie powbijają level i zobaczycie, że 90% użytkowników tej klasy przeniesie level.

Czemu? Bo ta klasa nie ma zastosowania przeciwko graczom 60 lvl+

Jedyną zmianę, jaką można by było zrobić wg mnie, to zastosować w niej takie samo tepanie jak przy oszuście, chodzi mi o zasięg. Nie musi być taki sam, może byc większy bądź mniejszy (raczej większy bo to premka), ale cała mapa to zdecydowanie za dużo. Są mapy takie jak Vertigo, gdzie ludzie sobie na respie stoją w 8 osób na barierkach i tepasz się poza mapę xD.

Można by było tego uniknąć właśnie tym zasięgiem, bo by ich nie łapało, a tepałbyś się na kogoś na midzie albo na rampie na A ;) (Chodzi dalej o przykład mapy Vertigo)

Bądź co bądź, pierwsze mapy po restarcie klasa jest przesadzona i na następny sezon coś trzeba raczej zmienić.

Edit : DODATKOWO macie takie perki jak: Tarcza SWAT, Betonowa Głowa, Betonowe Ciało, Warzywny Kevlar, Tarcza Fenixa i może jeszcze jakiś by się znalazł, ale wszystkie te perki wyłączają tą klasę z użycia jej najlepszego atutu, czyli tepnięcia na plecy i zabicia.

Edytowane przez SnuFFy
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście myślałem, że będą większe restrykcje co do teleportowania się za te plecy (jakiś dźwięk lub dość bliska odległość) bo w aktualnym stanie jest to zbyt op zdecydowanie. Usunąłbym chociaż te ciche kroki bo to może chociaż sprawi, że będzie dźwięk normalnego spadanie z jakiejś wysokości.

Najbardziej mnie martwi jednak, że rozjechał się koncept tej klasy, z założenia miała to być jednak klasa, skupiająca się na graniu z usp i nagradzająca strzelanie w głowę a jest kolejną przesadnie mocną klasą z mp5.

Myślę, że widząc już jak klasa działa w praktyce najlepsze by było rozbicie klasy na 2, jedną która ma mechanikę teleportacji i ubrania przeciwnika z mp5 i mnożnikiem. I drugą, która skupia się na posiadaniu usp, trafianiu w głowę i ewentualnie posiadaniu cichych kroków ale wszystko raczej bajka na następną edycje.

-_-, (edytowane)

Ta zmiana z dziennika nie wynikała z tego tematu, a z wcześniej ustalonych działań przy klasie, więc nie zamknęła tego tematu. On wciąż jest otwarty i czeka na zdanie innych osób

Edytowane przez -_-
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam opcji edytowania posta z jakiegoś powodu to piszę nowy

42 minuty temu, Ryuu napisał(a):

Osobiście myślałem, że będą większe restrykcje co do teleportowania się za te plecy (jakiś dźwięk lub dość bliska odległość) bo w aktualnym stanie jest to zbyt op zdecydowanie. Usunąłbym chociaż te ciche kroki bo to może chociaż sprawi, że będzie dźwięk normalnego spadanie z jakiejś wysokości.

Najbardziej mnie martwi jednak, że rozjechał się koncept tej klasy, z założenia miała to być jednak klasa, skupiająca się na graniu z usp i nagradzająca strzelanie w głowę a jest kolejną przesadnie mocną klasą z mp5.

Myślę, że widząc już jak klasa działa w praktyce najlepsze by było rozbicie klasy na 2, jedną która ma mechanikę teleportacji i ubrania przeciwnika z mp5 i mnożnikiem. I drugą, która skupia się na posiadaniu usp, trafianiu w głowę i ewentualnie posiadaniu cichych kroków ale wszystko raczej bajka na następną edycje.

Ostatnia część na pewno nie, bo zrobi się z tego drugi bóg deagla, gdzie jeden strzał w głowę z uspa kończy się fragiem, a z tego co wiem stary hitman wcale taki słabszy od aktualnego nie był, raczej silniejszy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Czytając Wasze komentarze na temat tej klasy, jej największym problemem jest skill od teleportowania się zza plecy gracza, a nie ilość obrażeń czy broni, a niektórzy idą właśnie w tym kierunku.

 

Dodałem dźwięk po teleporcie zza plecy wroga, dość specyficzny, opisany parę postów wyżej

W dniu 1.04.2023 o 23:10, -_- napisał(a):

Co do dźwięku to można zastosować coś takiego

Co do samej umiejętności, można zrobić coś takiego, że teleport jest możliwy tylko na USP, albo podczas teleport zmienia broń na USP - to zawsze jakieś "osłabienie" w porównaniu do MP5.

Bierzcie proszę pod uwagę, ze ta gra dynamicznie się zmienia i to co teraz jest op, zaraz może się okazać gównem i to widać co sezon. Każda taka "nowinka" była problematyczna i to samo mieliśmy na serwerze gdy wchodził na niego Oszust

 

* Nie chcę wykonywać zbyt dużych zmian na klasie, bo to marzec miał być takim sezonem zmian stałych

Zablokowałem tez ostatnio teleportowanie się na plecy tej samej osoby, w tej samej rundzie na co też paru graczy mocno narzekało, ponieważ gdy udało im się zabić jednego, z dupy pojawiał się drugi. Dalej też uważam, że ciekawym rozwiązaniem mogłoby być właśnie ustawienie tp tylko na USP, bo zabieranie tej klasie całkowicie MP5 spowoduje, że będziemy mieć coś na wzór El Pistolero w premkach, na dodatek gorszego (poza main skillem), bo dmg jest o wiele mniejszy

 

Zapraszam do dalszej dyskusji na temat klasy i powtórzę swoje propozycje

  • Usunięcie 1.5x ammo z MP5 (najwyżej dodać to od x lvl)
  • Teleport tylko na USP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że podawanie perków jako kontry na Hitmana jest bez sensu bo Hitman też może takie perki dostać i wtedy kaplica. Jak zauważyłem to gdy dostaje w łeb od hitmana z tyłu będąc obrońcą na 48lvl z max zdrowiem to 3 strzały wystarczą. Problem tej klasy to iż wzbudza *najwięcej frustracji u przeciwnika jak zostanie nią zabity. Ostatnio osoby na szczycie tabeli wyników są właśnie hitmanami więc coś o tym to świadczy.

-_-,

Podaj proszę swoją propozycję zmian

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem graczem od wielu edycji. Co prawda nie każdej, aczkolwiek od roku 2k19 troche ich rozegrałem. Pierwszy raz, zaczęło sie grać troche "absurdalnie" (moim zdaniem) bo bieganie pół rundy plecami do sciany jest trochę męczące. Rozumiem że wielu graczom, podoba się owa klasa (w dodatku jest premium), jednak myślę że można to naprawić ze względu na innych grających na serwerze. Nie mam tzw "bólu dupy" tylko proponuje aby może faktycznie umożliwić tepanie się klasy tylko i wyłącznie na broni usp-s.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pomyślał nad małym przemodelowaniem tej klasy, a mianowicie zmienił nieco jej mechanikę, aby zniwelować klejenie się do ściany jak simp do niektórych streamerek pewnie sobie na początku pomyślicie, że to bez sensu może i tak jest, ale nie zaszkodzi spróbować.

Już pędzę z wyjaśnieniem dwóch mechanik, na które wpadłem, siedząc dzisiaj w pracy na kuchni.

 

1. Tablica Ogłoszeń (Bounty Board) 

Gracz grający ową klasa miałby do dyspozycji pod Use_Class bądź komendą (Powiedzmy że w wersji roboczej) "/Tablica" (W skrócie) "/T" na której było by wylistowanych trzech graczy z TOP3 Mapy po każdej z kategorii a mianowicie:

- TOP 1  Frag

- TOP 1  Asyst 

- TOP 1  MVP 

Przy każdym z Nicków tych trzech graczy mogły, by się pojawiać losowe nagrody, takie jak, chociażby: 

- Losowa Ilość Monet za zabójstwo 

- Losowa Wartość do Statystyk na 5 rund 

- Losowa Ilość Gotówki 

Po dokonaniu odpowiedniego wyboru danego gracza z listy „Ofiara” dostawałaby powiadomienie, że Hitman idzie po jego głowę, teleportując się mu za plecy. 

 

2. High Council (Wysoka Rada) 

W tym wypadku to gracze są wspomnianą już Radą, która zleca Hitmanowi zabicie losowego gracza, ale Ludzie grający na serwerze (Poza graczami grającymi Hitmanem tak, aby sobie nie robić sztucznego boosta) dostają dostęp do komendy "/rada" na której za odpowiednią z góry opłaconą kwotę Monet (Od 1 do 30) mogą zlecić Hitmanowi zabicie "Ofiary" złożonej z listy wszystkich nicków graczy na serwerze po odpaleniu Zlecenia zabójstwa gracze mogą przez 20s wpłacać na konto Rady Monety za głowę losowego gracza ów Hitman może przyjąć zlecenie choć nie musi zależy czy będzie łasy na parę monet po dokonaniu wyboru tak samo, jak w przypadku "Tablicy Ogłoszeń" pojawi się komunikat, że ktoś wyznaczył za naszą głowę nagrodę więc musimy się mieć na baczności, bo gdzieś w pobliżu teleportował się do nas Hitman.

 

Jak już wspomniałem wyżej proszę do tego podejść z przymrużeniem oka to jest tylko moja mała propozycja odnośnie przemodelowania Hitmana na taką wersję, która usuwałaby losowość w teleportacjach do jednego gracza po parę razy oraz zniwelowałaby klejenie się do ścian i robienie z CoD'a Prop Hunt'a obstawiam, że byłoby przy tym mnóstwo roboty i nawet jakby to przeszło to w tej edycji trudno byłoby to nagle wprowadzić.   

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@ Frytek trochę za dużo zabawy jak na zwykły serwer COD, bo finalnie to bardziej pasuje pod jakiegoś jailbreak, bo nie wiem czy nawet na Diablo to nie byłoby za dużo + jeśli już taka mechanika na COD, to ogólnie, a nie pod klasę 😕 Także odpada, ale dziękuję Ci bardzo za poświęcony czas z tą rozpiską

 

Dzisiaj w nocy też wrzuciłem update, w którym tp jest na USP, więc czekam na kolejne Wasze uwagi

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności