Skocz do zawartości

Klasy


Landrin

Rekomendowane odpowiedzi

NOWE KLASY

 Nazwa: Taktyk
Opis: Posiada granat taktyczny oraz ma możliwość raz na rundę odkryć wszystkich wrogów na radarze przez 7 sekund .
Bronie: M4A4 , P2000
Statystyki: HP: 10  | INT: 0  | WYT: 0 | KON: 10
Typ: Premium 

 

Nazwa: Mara
Opis: Niewidzialny podczas gdy kuca ( Może Chodzić) i trzyma nóż 
Bronie: Galil , Deagle
Statystyki: HP: -10 | INT: 0 | WYT: 0 | KON: 10
Typ: Premium

ZMIANA KLASY

Nazwa: Hitman
Opis: 1/7 na natychmiastowe zabicie z usp w plecy, 1/4 w głowę, pod use_class niewidzialny na 3 sekundy, +3dmg z usp (+1 co 25 lvl)
Bronie: Usp 

Statystyki: HP:10 | INT:10 | WYT:0 | KON:-10
Typ:  Premium

Nazwa: Rambo
Opis: 1/10 na podrzucenie gracza , granat zamrażający, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, wbudowany eliminator rozrzutu
Bronie: Negev, Tec
Statystyki: HP: 20 | INT:-10 | WYT:-10 | KON: - 20
Typ:  Premium

 Za Mare oraz Taktyka, proponuje usunąć Lekkiego Żołnierza i Kapitana. 

Zapraszam do dyskusji.

Landrynka :)

 

 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2023 o 16:15, Landrin napisał(a):

Nazwa: Taktyk
Opis: Posiada granat taktyczny oraz ma możliwość raz na rundę odkryć wszystkich wrogów na radarze przez 7 sekund .
Bronie: M4A4 , P2000
Statystyki: HP: 10  | INT: 0  | WYT: 0 | KON: 10
Typ: Premium 

Granat taktyczny ma juz szpieg więc nie widzę konieczności aby była kolejna klasa która to ma no i odkrycie na 7sekund przeciwników na radarze to tez bez sensu bo tak na dobrą sprawę wystarczy 3-4 takich i przez pół rundy macie legalne WH  więc jeśli chodzi o tą klasę to jestem na nie.

W dniu 14.04.2023 o 16:15, Landrin napisał(a):

Nazwa: Mara
Opis: Niewidzialny podczas gdy kuca ( Może Chodzić) i trzyma nóż 
Bronie: Galil , Deagle
Statystyki: HP: -10 | INT: 0 | WYT: 0 | KON: 10
Typ: Premium

już teraz bardzo często trzeba zwracać uwagę, że nie są wykonywane cele mapy a jeśli byśmy dodali taką klasę która kuca i ma niewidzialność czyli jej zadaniem jest kampienie to już całkiem byśmy się nie uwolnili od kampnienia i niewykonywania celów mapy. To jest COD MOD to ma być [w miarę możliwości] dynamiczna rozgrywka a nie ktoś padnie i poźniej czeka 2-3minuty bo grają taką klasą i mają w dupie cele i czekają na fraga. Zdecydowanie na nie.

 

W dniu 14.04.2023 o 16:15, Landrin napisał(a):

Nazwa: Hitman
Opis: 1/7 na natychmiastowe zabicie z usp w plecy, 1/4 w głowę, pod use_class niewidzialny na 3 sekundy, +3dmg z usp (+1 co 25 lvl)
Bronie: Usp 

Statystyki: HP:10 | INT:10 | WYT:0 | KON:-10
Typ:  Premium

no na pewno xD jak tylko została dodana ta klasa i mogla sie tepac z mp5 w rece (nie mając zadnego boosta dmg) to juz byla to nieznośna klasa a co dopiero jak po tepnięciu wlaczy sobie niewidzialność i to na 3 sekundy przy czym ma czas na wyjecie broni albo szansę (dużą) ze zabije z usp na strzał. Nie ma szans na taką zmianę.

W dniu 14.04.2023 o 16:15, Landrin napisał(a):

Nazwa: Rambo
Opis: 1/10 na podrzucenie gracza , granat zamrażający, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, wbudowany eliminator rozrzutu
Bronie: Negev, Tec
Statystyki: HP: 20 | INT:-10 | WYT:-10 | KON: - 20
Typ:  Premium

Uważam ze ta klasa jest w porządku w takiej postaci jaka jest teraz na serwerze i bym jej nie zmieniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2023 o 22:01, Kelul napisał(a):

Granat taktyczny ma juz szpieg więc nie widzę konieczności aby była kolejna klasa która to ma no i odkrycie na 7sekund przeciwników na radarze to tez bez sensu bo tak na dobrą sprawę wystarczy 3-4 takich i przez pół rundy macie legalne WH  więc jeśli chodzi o tą klasę to jestem na nie.

już teraz bardzo często trzeba zwracać uwagę, że nie są wykonywane cele mapy a jeśli byśmy dodali taką klasę która kuca i ma niewidzialność czyli jej zadaniem jest kampienie to już całkiem byśmy się nie uwolnili od kampnienia i niewykonywania celów mapy. To jest COD MOD to ma być [w miarę możliwości] dynamiczna rozgrywka a nie ktoś padnie i poźniej czeka 2-3minuty bo grają taką klasą i mają w dupie cele i czekają na fraga. Zdecydowanie na nie.

 

no na pewno xD jak tylko została dodana ta klasa i mogla sie tepac z mp5 w rece (nie mając zadnego boosta dmg) to juz byla to nieznośna klasa a co dopiero jak po tepnięciu wlaczy sobie niewidzialność i to na 3 sekundy przy czym ma czas na wyjecie broni albo szansę (dużą) ze zabije z usp na strzał. Nie ma szans na taką zmianę.

Uważam ze ta klasa jest w porządku w takiej postaci jaka jest teraz na serwerze i bym jej nie zmieniał.

No rambo super klasa, widziałeś chociaż jedną osobę co gra tą klasą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak popularności tych klas premium nie wywodzi się z tego, że są one słabe, rambo ma obrażenia z famasa i granatu. Lekki żołnierz z repliką przed twarzą wygra 80% 1v1. Tylko nie ma co się oszukiwać, po co grać tymi klasami z fajną mechaniką skoro możesz zagrać Pułkownikiem, który się leczy i robi duże obrażenia, albo Snajperem, który z 1/1 ignoruje całkowicie lvl przeciwnika wraz z jego HP i wytrzymałością. A co do Kapitana to wydaję mi się, że tylko te skalowanie obrażeń na laserze od inteligencji jest trochę niezręczne, bo jednak dopiero po 175 lvl gdy się ma ulepszone pozostałe staty, albo 125 lvl jeśli ktoś nie potrzebuje wytrzymałości lub kondycji, można dodawać punkty w inteligencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Właściciel

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoja propozycja nie została przyjęta.

Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności