Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Cześć Parę wstępnych informacji o nowym sezonie Zmniejszony zostanie xp z misji Podbity zostanie xp z zabójstw, rund, etc Misje nadal będą utrzymywane w podobnym tonie co teraz, czyli 7 prostych i 2 "cięższe". Ze względu na to, że counter strike 2 coraz bliżej, nie widzę sensu zmieniania całego systemu misji, bo i tak będą do śmieci po wejściu cs 2 Temat klas: Amadeusz - tutaj były komentarze by podbić jego bazowy dmg z HE kosztem tego co ma z MP5 Hitman - po zmianach w tym sezonie albo podbijamy jeszcze dmg dla USP w dalszej części rozgrywki, albo całkowicie tę klasę usuwamy Wsparcie Ogniowe - ostatnio pojawił się update do tej klasy Możecie dać znać co jeszcze uważacie za wartego uwagi jeśli chodzi o aktualne klasy/perki na serwerze 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Amadeusz standardowo to klasa co polega na DMG z INT do MP5, a DMG z HE miał być dodatkowy, a tu coraz bardziej idzie w stronę że bardziej polega na HE niż na mp5 a potem płacze że padają na 1-2 hity z wszystkiego jak sami w taką stronę chcą iść żeby znowu wszystko zabijało na 1-2 hity nie ważne jaka broń/klasa W.Ogniowe - Dalej podtrzymuje że on ma być Wsparciem a nie Rakieciarzem 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landrin 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 (edytowane) Jak masz dać hitmanowi tylko dmg do usp to lepiej go usuń, bo jest nie grywalny jak 3/4 klas premium Edytowane 24 Kwietnia 2023 przez Landrin 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kheo 19 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Teleportowania się na plecy tylko trzymając usp połączone z dźwiękiem ostrzegawczym sprawiło, że Hitman został podwójnie znerfiony. Moim zdaniem można jedną z tych rzeczy przywrócić do oryginalnego stanu, ale w zamian za to zmniejszyć jego obrażenia na start. Hitman i tak będzie grany na przestrzeni 1-70 lvl tak jak na tej edycji. Dodać ograniczony zasięg na jego umiejętności aby to nie wyglądało tak jak wcześniej, 15 sekund można grać po czym musisz być przytulony do ściany bo gracz, który sobie siedzi na respie, może się nagle teleportować na plecy. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
set1337 72 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Na wstępnie chciałem ozaznaczyć @ Kheo , bardzo podobają mi się Twoje jasne, klarowne oraz merytoryczne wypowiedzi! Hitman - zaryzykowałbym stwierdzenie, że potrzebny mu większy dmg, nie koniecznie z USP. Dzwięk bym zostawił, dodaje coś fajnego do rozrywki. Wsparcie - zbliżamy się już(jak nie zbliżyliśmy się ) do wyrównania poziomu postaci z "resztą". Narazie wg mnie bez zmian Amadeusz - dodać dmg do nejda, ewentualnie jak będzie za dużo zmniejszyć obszar 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinol 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2023 Moim zdaniem akutalne Wspracie Ogniowe jest idealnie zbalansowane, Hitman po zmianach jest nie grywalny (Tak jak koledzy wyżej proponuje jakiś większy dmg z USP) Amadeusz bardzo przyjemna postać do gry, lecz większy DMG z HE moim zdaniem wyszedłby na + 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kRR 172 Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Hitman do usunięcia nikt o zdrowych zmysłach nie chce tej klasy na serwerze bo się zwyczajnie grać nie bedzie dalo na starcie. "Wsparcie Ogniowe jest zbalansowane" 🤓🤓🤓, klasa nosi w sobie słowo "Wsparcie" to niech nim będzie, aktualnie można zmienić mu nazwe na zwykłe RPG, zmniejszyć mu dmg z rakiet do 100 max, niech ci "dobrzy gracze" co tym grają się wysilą i dadzą ten celownik wyżej niż stopy oponenta. Amadeusz miałbyć klasą, która polega na mp5 a tu nagle nade za 200 hp??? Z tej klasy stał się drugi GROM a chyba dobrze pamiętamy co się stało z GROMem jak miał nade co zabijały ((: zostało mu to usunięte to jaki problem jest w amadeuszu? Czemu nie może być to usunięte lub zmniejszone do 100? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinol 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 2 godziny temu, kRR napisał(a): 2 godziny temu, kRR napisał(a): "Wsparcie Ogniowe jest zbalansowane" 🤓🤓🤓, klasa nosi w sobie słowo "Wsparcie" to niech nim będzie, aktualnie można zmienić mu nazwe na zwykłe RPG, zmniejszyć mu dmg z rakiet do 100 max, niech ci "dobrzy gracze" co tym grają się wysilą i dadzą ten celownik wyżej niż stopy oponenta. Miałem na myśli że jest lepiej niż było wcześniej, dostawales 2 rakiety i nic nie mozesz zrobic, teraz mozesz jakos zaareagować przynajmniej. Więc myśle ze nic w nim nie trzeba zmieniać więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Amadeusz Z +10 na +5 DMG na start z MP5 Z 0.9 na 0.85/0.8 DMG/INT i w zamian za to można by było mu dać ten DMG wbudowany pod HE w jakieś ilosci (wtedy straci trochę przy DMG/INT ale zyska trochę na starcie - mało bo mało, ale zawsze coś i na końcu nie będzie tyle bił) Hitman Wracamy z Elitarnym Komandosem lub zmieniamy Hitmana na Teleportuje się do NAJBLIŻSZEJ osoby Dźwięk zostaje 1.5x z USP w głowę/plecy i np: od 120 1.8x w HS Możecie też dać znać co sądzicie o innych klasach, ale raczej premek nie będziemy już zmieniać. Probuje jeszcze coś pokombinować z Medykiem jeśli chodzi o ten resp, ale tutaj temat jest bardziej złożony Poza tym tak jak napisałem Zmniejszono xp z misji Dodano nowe typy misji Zwiększono ogólny xp za fraga, śmierć itd Misje dla pierwszego tygodnia Rozegraj 125 rund na mapach de_ Zabij 35 kurczaków na mapach Kup lub sprzedaj perk 20 razy na rynku Traf 1150 razy wroga Zdobądź 1 000 000$ Stwórz/Dołącz do klanu Przegraj na serwerze 7 godzin (nie wlicza spect) (DODATKOWE/CIĘŻSZE) Zdobądź mvp 20 razy (DODATKOWE/CIĘŻSZE) Zabij z pistoletu 50 razy 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 (edytowane) Elitarnym Komandosem - nie będzie wtedy za OP taki komandos z dmg do USP i do tego sam będzie mógł się tepać bez pomocy oszusta co już był nie raz płacz, a teraz sam się tepnie i zaraz będzie gadane że nie ma gry czy to na początku czy na koniec, bo ma 1/1 z kosy do tego dmg z USP, jak już to wystarczy do tego co ma już komandos dodać tylko USP z DMG, a nie o co był największy płacz kiedy tepał się z bronią i miałeś trochę większe szanse na przeżycie niż przy Komandosie 1/1 z kosy Zabij 15 kurczaków na mapach - na jednej mapie można nawet 30 zrobić więc 15 to wystarczy 1 mapa z perkiem "Zemsta Kurczaka" czy jakoś tak Kup lub sprzedaj perk 30 razy na rynku - za to tutaj trochę za dużo szczególnie że ostatnio mało i tak kto wystawia coś na rynek tym bardziej na starcie mało kto kupuje tym bardziej jak trafiają się geniusze co po 10monet na starcie wystawiają Co taka rozbieżność w misjach że niektóre robisz w 1 mapę, a niektóre musisz 10h siedzieć, albo jak ktoś nie ma tyle czasu to parę dni //To już niech lepiej wróci E.Komandos tyle razy mówiłem że Hitman się nie przyjmie skoro tyle razy już był nigdy nie wytrzymywał długo nawet po zmianach Edytowane 28 Kwietnia 2023 przez Mahesvara -_-, 28 Kwietnia 2023 Źle to napisałem Chodziło mi oto, że albo wracamy z Elitarnym Komandosem, albo zmieniamy hitmana tak jak napisałem haha 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lylu2 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Ja osobiście jestem za powrotem E.Komandosa co do misji z kurczakami to jest bardzo łatwa misja powinno być więcej tak jak wspomniał Mahes 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 4 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Mała poprawka jeszcze co do tego sezonu Pułkownik Zabranie leczenia z zadanych obrażeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 I teraz nie opłaca się grać pułkiem, bardziej opłaca się grać admirałem. Dmg podobny ammo za fraga i po co płacić za premke? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko 4 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Niepotrzebnie ruszacie klasy które są dobre,zniechęca granie na serwerze,a co ważniejsze kupowanie ich.Klasa nie była tak dobra jak wsparcie rakietowa w której trzeba było ewidentnie zmniejszyć dmg,ale płk nie był,aż tak dobry żeby go nerfic,w sprawie płk zmiana na - 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Canciante 25 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Jak dla mnie pułkownik był średni, lepiej się grało seryjnym + płk był klasą premium i dostał nerfa xD 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karczi 5 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Specjalnie przenioslem na pułkownika i znowu coś majstrujecie. Po chuj ruszać dobrą klasę panowie. Albo mogliście coś zmienić jak usuwacie leczenie, to chociaż 30 hp za fraga czy coś. Zamiast usuwać i chuj. koniec 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko 4 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Fajnie by było jakby właściciel wypowiedział się,żeby każdy wiedział czy grać nią dalej czy przenosić expa na inna? @ -_- ?? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 6 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Przed startem tego sezonu była dyskusja wśród adminów o tym, ale nie ruszono tego dalej. Następnie (parę dni temu) @ Kelul podbił temat i pociągnął go dalej @ BH mordo. Spytałem na grupie adminów co o tym sądzą i kazdy admin napisał, że klasa jest za mocna i żeby zabrać mu leczenie hp, gdzie finalnie stanęło na tym hp z DMG 13 minut temu, Mleczko napisał(a): Fajnie by było jakby właściciel wypowiedział się,żeby każdy wiedział czy grać nią dalej czy przenosić expa na inna? @ -_- ?? W jakim sensie? Ja nic juiż w tej klasie nie zmieniam. Zmiana opisana wyżej już weszła i tyczyła się dmg/hp, a nie leczenia per frag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Dlatego znerfiliście klase premium do klasy normal. A co z pistolero, który nie dość że ma 1/15 które ma zbugowane bo często wchodzi 1/1 to dmg z pistola jest ~60 i jest non premium? On jest akurat dobrze zbalansonwany? Co z złodziejem który wymaxowany w hp i wytrzymke jest nie do zabicia poprzez swoje rozbrojenie. A może elitarny snajper też powinien mieć 1/1 ale od 100 inta bo jest mocny i zabija na hita? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 6 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 59 minut temu, Intxa napisał(a): A co z pistolero, który nie dość że ma 1/15 które ma zbugowane bo często wchodzi 1/1 to dmg Jeżeli będziemy w ten sposób dyskutować to nigdy do niczego nie dojdziemy, bo już tutaj wprowadzasz ludzi w błąd. Od paru lat Wam tłumacze, że losowość nie jest jednakowa (oto przecież chodzi) i to że dasz tam 1/15 nie oznacza, że dla każdego będzie wchodzić tak samo, więc NIE, losowość NIE JEST ZBUGOWANA. Wielokrotnie prosiłem Was oto byście podsyłali propozycje, nie biorąc pod uwagę losowości, a nawet ostatnie tematy z propozycjami klas, to zawierały. Sami chcecie losowości, a potem jest "płacz", bo jednemu wchodzi non stop, a drugiemu nigdy i próbujecie wmówić każdemu, że to zbugowane. Przecież logiczne, że skoro coś jest losowe, to nie będzie NIGDY jednakowe dla każdej sytuacji 59 minut temu, Intxa napisał(a): Co z złodziejem który wymaxowany w hp i wytrzymke jest nie do zabicia poprzez swoje rozbrojenie Możesz podesłać swoje propozycje poprawienia tego. Nie widziałem by ktoś to zgłaszał 59 minut temu, Intxa napisał(a): On jest akurat dobrze zbalansonwany To co napisałem wcześniej, jeżeli mamy się wykłócać, to ta rozmowa do niczego nie zaprowadzi. Dobrze wiesz, ze jeśli grasz daną klasą, to nie pozwolisz jej osłabić, bo o Hitmana też były spruty po nerfie, mimo że na serwerze było widać przez niego mega spadki. Nie napisałem nigdzie, że reszta jest dobrze zbalansowana. Przed startem tego sezonu prosiłem o komentarze w sprawie wszystkich klas, podając swoje propozycje, a jak spojrzysz wyżej, to nikt nie poruszał ani tematu El Pistolero ani tematu Złodzieja, a więc nie zależało nikomu na tym by coś z tym zrobić 59 minut temu, Intxa napisał(a): A może elitarny snajper też powinien mieć 1/1 ale od 100 inta bo jest mocny i zabija na hita? Nie wiem od kiedy grasz na serwerze, ale jeżeli grasz dłużej niż półtora roku, to wiesz, że coś takiego NIE DZIAŁA i nie uważam akurat by w tym zestawieniu te dwie klasy można by było porównywać @ BH mordo żeby dodał coś od siebie w sprawie samego Pułkownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Skoro chodzi ci o losowość to po co jest dodatkowy dmg? 60 dmg w ciało to jest za dużo jeżeli doda się do tego ciche kroki + ammo za fraga to jest już za wiele jak na klase non premium. Jeżeli chodzi o złodzieja to tak, nikt tym nie gra, alę 100+ lvl z max hp i wtyrzymka jest mega irytujący i nie do zabicia jeżeli nie masz dodatkowego dmg lub insta killa bo cie od razu rozbroi. Z tym e.snj było po prostu podbiciem -.- 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 6 Maja 2023 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 No to możesz dać znać jak według Ciebie powinien wyglądać np: El Pistolero oraz Złodziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 (edytowane) El pistolero zmiejszyć dmg albo wyjebać insta killa Złodziej zmienić broń na mp5/mp7/ump, p90 ma za dużo ammo Edytowane 6 Maja 2023 przez Intxa 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BH mordo 99 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Bez przesady. Nie zgodzę się, że Pułkownik jest teraz porównywalny do klas normalnych, ponieważ wciąż jest to klasa z najmocniejszym riflem w grze, który ma dodatkowy DMG, refill ammo, odporność na flashe oraz dalej dodatkowe HP za fraga? Jedyne co można zrobić wg, to podniesienie tego bonusu HP z 20 do 25 HP i tyle. Złodzieja według mnie nie ma co ruszać. DMG jest niewielki w stosunku do innych klas, i na daleko za wiele tą klasą nie zrobisz. Co do El Pistolero, można ewentualnie zastanowić się nad wyrzuceniem szansy na instakilla, bo i bez niego ta klasa dlaej będzie dobra lub też zmniejszenie tej szansy, ale pytanie czy to cokolwiek zmieni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 (edytowane) Dodatkowe hp? 20hp to nic, admirał również ma ammo za fraga i 1,4 dmg czyli podobny do pułka i double jumpa zamiast odp na flasha, a to jest klasa non premium. Chcieliście nerfić to było wybrać właśnie hp za fraga a nie za dmg Edytowane 6 Maja 2023 przez Intxa 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi